Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania dot. remontu skrzydeł...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania dot. remontu skrzydeł K, L, M i 2/3 skrzydła J w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2022-04-08
  • ZamawiającySąd Okręgowy w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00102534
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania dot. remontu skrzydeł K, L, M i 2/3 skrzydła J w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 127

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-898

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 440 41 12

1.5.8.) Numer faksu: 22 440 50 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@warszawa.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warszawa.so.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania dot. remontu skrzydeł K, L, M i 2/3 skrzydła J w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8fea69e-ae63-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075565/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania dot. remontu skrzydeł K, L, M i 2/3 skrzydła J w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.warszawa.so.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.warszawa.so.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej udostępnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej „Systemem” dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl.
2) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: rzp@warszawa.so.gov.pl, w szczególności w przypadku awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu. Jednakże ta forma komunikacji nie dotyczy składania ofert.
3)Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1797) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pomocą Systemu.
4)Pozostałe informacje zostały określone w swz.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/INW/3/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.:
a) wykonanie remontu skrzydeł K, L, M i 2/3 skrzydła J w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127,
b) budowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu w skrzydle M, budowa klatki schodowej w skrzydle K oraz budowa kanału technologicznego
wraz z uzyskaniem (przez Wykonawcę robót budowlanych) prawomocnej decyzji na użytkowanie wyremontowanych pomieszczeń, objętych zakresem przedmiotu zamówienia oraz decyzji Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) na eksploatację urządzeń dźwigowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe inspektorów nadzoru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie tj. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował lub realizuje w ww. okresie co najmniej 2 (dwa) nadzory inwestorskie nad realizacją robót budowlanych, w tym jeden w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub będącym pod opieką konserwatora zabytków, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) z podatkiem VAT każdy oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
W przypadku usług ciągłych, które nie zostały zakończone Wykonawca zobowiązany jest wykazać zrealizowanie ich w wymaganej wyżej wartości na dzień składania ofert.

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać ci z Wykonawców, którzy będą wykonywać czynności, co do których wymagane jest ww. doświadczenie, z tym że w sytuacji, gdy dwóch lub więcej Wykonawców spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamierza realizować usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 (jedną) usługę w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub będącym pod opieką konserwatora zabytków, wskazaną w warunku o którym mowa powyżej;

2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum trzema osobami posiadającymi następujące kwalifikacje:
a) co najmniej 1 (jedną) osobą, posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym przy pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- doświadczenie w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 710), tj., przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;
- aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
b) co najmniej 1 (jedną) osobą, posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym przy pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
c) co najmniej 1 (jedną) osobą, posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z co najmniej 5-cio letnim doświadczeniem zawodowym przy pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie branży elektrycznej i branży teletechnicznej dotyczącej systemów SAP, DSO, CCTV, SSWiN, KD, BMS, RTV-SAT oraz sieci komputerowych LAN, wewnętrznych sieci telefonicznych i instalacji teleinformatycznych;
- aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
d) co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym:
- dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
- posiadającą co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu nadzoru inwestorskiego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia ww. uprawnień. Ww. funkcje muszą pełnić trzy różne osoby.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień budowlanych i świadectwa kwalifikacji wymienionych w lit c i d.

W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1646) oraz odpowiednich przepisach odrębnych.

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz podmiotowych środków dowodowych wymaganych w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 1 lit. b swz, a w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – również oświadczenia tego podmiotu o aktualności informacji zawartych w jego oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 1 lit. b swz.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, tj.:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających wymaganiom określonym w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 swz na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia oraz wskazaniem, czy przedmiot zamówienia dotyczył budynku wpisanego do rejestru zabytków lub będącego pod opieką konserwatora zabytków, wraz z podaniem wartości wykonanej usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego z podatkiem VAT, daty rozpoczęcia i zakończenia wykonywania zamówienia oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a także załączenia dowodów, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami w powyższym zakresie są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, z zastrzeżeniem, że w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w tirecie pierwszym.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, informacją dotyczącą posiadania zaświadczenia o aktualnym wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, tj. datę ważności zaświadczenia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, spełniających wymagania określone w Rozdziale IV ust. 1 pkt 2 lit. a-d swz, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium ustala się w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
3. Szczegółowe zapisy dotyczące wadium zostały określone w specyfikacji warunków zamówienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 1 lit. a i b swz składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2) Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługę nadzoru do realizacji której te zdolności są wymagane. W sytuacji, gdy każdy z konsorcjantów zamierza realizować usługę nadzoru stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 (jedną) usługę w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub będącym pod opieką konserwatora zabytków, wskazaną w warunku, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1 swz.
4) W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zam.,przewiduje możliwość zm. postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wyk., w zakresie:1) term. realizacji przedmiotu umowy lub sposobu wyk. przedmiotu umowy (adekwatnie do zaistniałych okoliczności) w przypadku:a)wystąpienia okol. warunkujących ograniczenie możliwości i/lub celowości wyk. usługi w uzgodnionym term.;b)wystąpienia okol. niezależnych od Wyk., przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania term. realizacji przedmiotu umowy,c)zm. w kolejności i term. wyk. przedmiotu umowy wymuszonych okolicznościami niezależnymi od Wyk. których mimo należytej staranności Zam. wcześniej nie mógł przewidzieć, d)nieprzekazania Wyk. przez Zam. dokumentów, do których przekazania Zam. był zobowiązany,e)wstrzymania przez Zam. wyk.robót budowlanych niewynikającego z okoliczności leżących po stronie Wyk. (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru Zam.w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wyk.), w tym związanych z sytuacją epidemiczną, f)wystąpienie siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź;g)zm. możliwości finansowych Zam. na korzystniejsze w danym roku, co będzie miało swoje odwzorowanie w harmonogramie rzeczowo-finansowym dla całej inwestycji dot. wyk. robót budowlanych, pozwalającej na skrócenie terminu realizacji zam.;h)zm. możliwości lokalowych Zam. uniemożliwiających przekazanie Wyk. do realizacji poszczególnych kondygnacji i pomieszczeń, co będzie miało swoje odwzorowanie w harmonogramie rzeczowo-finansowym dla całej inwestycji dot. wyk. robót budowlanych, pozwalającej na wydłużenie term. realizacji zam.;i)zm. term. (skrócenia, wydłużenia) wyk. robót budowlanych z jakiejkolwiek przyczyny, jak również czasowego wstrzymania robót budowlanych; w przypadku zawieszenia/czasowego wstrzymania wyk.robót budowlanych lub wydłużenia term. realizacji robót budowlanych z innej przyczyny – term. realizacji umowy zostanie przesunięty o czas trwania przeszkód w wyk. robót budowlanych lub o czas wydł. term. realizacji robót budowlanych bez możliwości zmiany wynagrodzenia Wyk.;j)opóźnienia w rozpoczęciu robót budowlanych, o czas niezbędny realizacji zam. zgodnie z jego celem tj. do upływu 30 dni od daty podpisania obustronnie „Protokołu końcowego odbioru robót” dot.robót budowlanych. 2)warunków i sposobu płatności w przypadku zmiany możliwości finansowych Zam. na korzystniejsze w danym roku, co będzie miało swoje odwzorowanie w harmonogramie rzeczowo-finansowym dla całej inwestycji dot. wykonywania robót budowlanych, pozwalającej na dokonanie wcześniejszych płatności za wykonanie robot;3)warunków i sposobu płatności w przypadku zmiany możliwości lokalowych Zam., o których mowa w pkt 1 lit. h, co będzie miało swoje odwzorowanie w harmonogramie rzeczowo-finansowym dla całej inwestycji dot. wykonywania robót budowlanych;4)terminów płatności wynagrodzenia Wyk. w przypadku zmiany terminu płatności w umowie dot. wykonywania robót budowlanych oraz w sytuacji rozpoczęcia realizacji umowy od pierwszego dnia kolejnego cyklu rozliczeniowego robót budowlanych; Zam. zastrzega możliwość dokonania częstszych płatności w przypadku dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi w sposób odpowiedni do zaawansowania robót.
2.W przypadku zm. term. realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w ust. 1 pkt lit. a-j, termin ten może ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej, niż o czas trwania tych okoliczności.3.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt lit. a-i wynagrodzenie Wyk. zostanie naliczone proporcjonalnie do aktualnego zakresu świadczenia usługi, z zastrzeżeniem że w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy o czas trwania zarówno przeszkód w wyk.robót budowlanych jak również w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych Wyk. będzie zobowiązany do pełnienia usługi nadzoru inwestorskiego bez dodatkowego wynagrodzenia. Ciąg dalszy w Sekcji IX

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 12:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. z Sekcji VII - 7.4.):
4.Postanowienia wymienione w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zam. może wyrazić zgodę, lecz nie stanowią one zob. Zam. na ich wprowadzenie.5.Zam. przewiduje możliwość istotnych zm. post.zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wyk., w zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku zm.:1)stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,2)wys.minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207),3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wys.stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,4)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 ze zm.),
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wyk.6.W przypadku zm., o której mowa w ust. 5 wynagrodzenie Wyk. zostanie zmienione proporcjonalnie do zakresu niewykonanej umowy i nierozliczonej kwoty wynagrodzenia Wyk.7.Zmiana wysokości wynagrodzenia, na podstawie ust. 5 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa odpowiednio w ust. 5 pkt 1-4. Wyk najpóźniej w term. 30 dni od wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 5 pkt 2-4, złoży oświadczenie, o którym mowa w ust. 11.8.W wypadku zm., o której mowa w ust. 5 pkt 1, wartość netto wynagrodzenia Wyk. nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT.9.W przypadku zm., o której mowa w ust. 5 pkt 2, wynagrodzenie Wyk. ulegnie zm. adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wyk. wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zam. do wys. aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.10.W przypadku zm., o której mowa w ust. 5 pkt 3 i 4, wynagrodzenie Wyk. ulegnie zm. adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wyk., jaki będzie on zob. dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zam.11. Wprowadzenie zm. wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 5 pkt 2-4 wymaga uprzedniego złożenia przez Wyk. ośw. o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian wraz z wykazaniem ich wysokości. Wyk. zobowiązany jest do wykazania w jaki sposób ww. zmiany wpłynęły na wysokość wynagrodzenia Wyk., w szczególności do złożenia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie płacy minimalnej, kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia przed zmianą. Zam. zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez Wyk. dokumentów potwierdzających zasadność złożenia takiego oświadczenia oraz dowodów potwierdzających wzrost kosztów odnoszących się bezpośrednio do realizowanego zamówienia.12. Stosownie do treści art. 439 ust. 1 i 2 ustawy Zam. przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wyk. w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
Wyk. będzie wykonywał zamówienie od pierwszego dnia kolejnego cyklu rozliczeniowego robót budowlanych do 30 dni od daty podpisania obustronnie „Protokołu końcowego odbioru robót” dotyczącego ww. zadania inwestycyjnego, tj. do 36 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zam. planuje przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia. Informacje na temat wizji znajdują się w opz zamówienia. Jednocześnie Zam. informuje, że udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy, a zatem nie będą miały zast. post. art. 226 ust. 1
pkt 18 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI