Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f683df86-a6bd-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036346/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa dwóch budynków mieszkalnych w Otwocku przy ul. Kochanowskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://otwock.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem Platformy Zamawiającego
https://otwock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony
postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się
pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy,
;2.1.zgłoszenie do postępowania
wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;
https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”
zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia hasło, następnie powtarza
hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie
do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości
przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość
złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie
„pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie
wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu
oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt,
rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,
mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na
Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia
pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru
danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.15.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych których przedmiotem jest: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą w Otwocku przy ul. Kochanowskiego.
1.1. Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia terenu inwestycji: 6 401,00 m2
Powierzchnia zabudowy dla całego zamierzenia : 977,56 m2
Powierzchnia utwardzona dla całego zamierzenia : 899,85 m2
Powierzchnia biologicznie czynna: 4158,92 m2
W tym (dotyczy jednego budynku):
Liczba kondygnacji nadziemnych: 4
Liczba kondygnacji podziemnych: 0
Powierzchnia całkowita : 1 906,47 m2
Powierzchnia użytkowa całkowita: 1 520,60 m2
Powierzchnia użytkowa mieszkań: 1 287,08 m2
Kubatura brutto: 6 521,97 m3
Szerokość budynku: 13,14 mb
Długość budynku: 39,74 mb
Wysokość budynku: 14,90 mb
Wysokośc górbnej elewacji frontowej: 9,83 mb
Ilośc mieszkań : 35 szt.
Ilośc miejsc na terenie dla obu budynków: 70 szt. + 2 NP
Uwaga: Drugi budynek będący przedmiotem niniejszego zamówienia o parametrach tożsamych wskazanych jak w punkcie 1.1 powyżej.
1.2. Zakres rzeczowy obejmuje m. in. następujące roboty:
a) roboty budowlane wraz z elementami wykończenia lokali mieszkalnych;
b) roboty sanitarne wewnętrzne i zewnętrzne;
c) roboty elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne wraz z oświetleniem terenu;
d) roboty teletechniczne;
e) roboty drogowe;
f) zagospodarowanie terenu wraz z nasadzeniami;
g) wycinka drzew.
1.3. Jeżeli dokumentacja projektowa lub Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
2. Wytyczne do wykonania i wyceny robót:
2.1 Roboty należy wykonywać zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. – o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266).
2.2. Szczegółowy zakres robót określa: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa tj.:
Szczegółowy zakres prac określa przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacja
projektowo – kosztorysowa, tj.:
1) Decyzja pozwolenie na budowę.
2) Projekt wykonawczy - Projekt dwóch budynków wielorodzinnych przy
ul. Kochanowskiego w Otwocku; Projekt Zagospodarowanie Terenu , BUDYNEK A,B – 1 egz.
3) Projekt Wykonawczy - Projekt dwóch budynków wielorodzinnych przy
ul. Kochanowskiego w Otwocku; Projekt Architektoniczny BUDYNEK A – 1 egz.;
4) Projekt Wykonawczy - Projekt dwóch budynków wielorodzinnych przy
ul. Kochanowskiego w Otwocku; Projekt Architektoniczny BUDYNEK B - 1 egz.
5) Projekt wykonawczy - Projekt dwóch budynków wielorodzinnych przy
ul. Kochanowskiego w Otwocku; Projekt Konstrukcyjny, BUDYNEK A – 1 egz.
6) Projekt wykonawczy - Projekt dwóch budynków wielorodzinnych przy
ul. Kochanowskiego w Otwocku; Projekt Konstrukcyjny, BUDYNEK B – 1 egz.
7) Projekt wykonawczy - Projekt dwóch budynków wielorodzinnych przy
ul. Kochanowskiego w Otwocku; Projekt instalacji elektrycznych ( zawiera inst. elektr, inst. domofonową, inst. TV ) BUDYNEK A,B – 1 egz.;
8) Projekt wykonawczy - Projekt dwóch budynków wielorodzinnych przy
ul. Kochanowskiego w Otwocku; Projekt instalacji sanitarnej ( wod.-kan., kanalizacja, c.o. i gaz, schemat kotła) , BUDYNEK A,B – 1 ezg.
9) Projekt wykonawczy - Projekt dwóch budynków wielorodzinnych przy
ul. Kochanowskiego w Otwocku; Projekt drogowy, BUDYNEK A,B – 1 ezg.
10) Projekt rozbiórki – Rozbiórka budynku gospodarczego Nr 1 Otwock, gm. Otwock,
dz. Nr 1/28,1/29
11) Projekt rozbiórki – Rozbiórka budynku mieszkalnego jednorodzinnego ( dwulokalowy)
Nr 2 Otwock, gm. Otwock, dz. Nr 1/28,1/29
12) Projekt rozbiórki – Rozbiórka budynku gospodarczego Nr 3 Otwock, gm. Otwock,
dz. Nr 1/28,1/29
13) Projekt rozbiórki – Rozbiórka budynku mieszkalnego jednorodzinnego ( dwulokalowy)
Nr 4 Otwock, gm. Otwock, dz. Nr 1/28,1/29
14) Projekt rozbiórki – Rozbiórka budynku mieszkalnego jednorodzinnego ( dwulokalowy)
Nr 5 Otwock, gm. Otwock, dz. Nr 1/28,1/29
15) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;
(...)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 o wartości netto: do kwoty 3 500 000,00 zł., w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem budowlanym oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu: a) nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p.;
b) którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej
a. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował:
co najmniej 1 osobą w charakterze kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
b. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje/będzie dysponował: co najmniej 1 osobą w charakterze kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych
c. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej 1 osobę w charakterze kierownika budowy do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i stażem min. 5 lat na stanowisku kierownika budowy.
d. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na kompleksowej wielobranżowej budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł brutto oraz powierzchni użytkowej powyżej 1 600,00 m2 i kubaturze powyżej 6 000,00 m3 każdy, wraz z infrastrukturą techniczną tj. co najmniej z instalacją elektryczną, wodociągowo-kanalizacyjną, wentylacyjną, centralnego ogrzewania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30 000,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem nieważności, istotna zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, jeśli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonaniu wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Zgodnie z art. 144 ust. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy, w szczególności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych;
b) zmiany osobowe – zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem (co zostanie potwierdzone stosowną dokumentacją);
c) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych, nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
d) w następstwie wykraczających, poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno – prawnych, urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji zamówienia;
e) wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, mających wpływ na termin realizacji zamówienia;
f) konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
g) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT;
h) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku ewentualnych błędów lub braków
w dokumentacji projektowej oraz nieprzekazania w terminie Wykonawcy terenu budowy;
i) zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
j) zmiany zakresu umowy, w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, których przedmiotem są miejsca parkingowe o których mowa w § 20 umowy.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;
b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy;
c) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiącej treści oferty Wykonawcy.
5. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian będą opisane w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności zatwierdzony przez Zamawiającego, itp.).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://otwock.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-12