USŁUGA OPRACOWANIA KONCEPCJI FUNKCJONALNO - PRZESTRZENNEJ ORAZ PROGRAMU FUNKCJONALNO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA OPRACOWANIA KONCEPCJI FUNKCJONALNO - PRZESTRZENNEJ ORAZ PROGRAMU FUNKCJONALNO – UŻYTKOWEGO ZINTEGROWANEGO BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ DLA PORTRZEB WSZZ W KIELCACH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-04-22
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Zespolony
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00117596
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA OPRACOWANIA KONCEPCJI FUNKCJONALNO - PRZESTRZENNEJ ORAZ PROGRAMU FUNKCJONALNO – UŻYTKOWEGO ZINTEGROWANEGO BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ DLA PORTRZEB WSZZ W KIELCACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 45

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-736

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41/367-12-59

1.5.8.) Numer faksu: 41/366-00-14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.wojcik@wszzkielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wszzkielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA OPRACOWANIA KONCEPCJI FUNKCJONALNO - PRZESTRZENNEJ ORAZ PROGRAMU FUNKCJONALNO – UŻYTKOWEGO ZINTEGROWANEGO BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ DLA PORTRZEB WSZZ W KIELCACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d107436c-b97c-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048414/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zadania „ Rozbudowa WSZZ w Kielcach o 9 sal operacyjnych z niezbędna infrastrukturą, celem spełnienia wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.wszzkielce.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.9) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (informacje w tym zakresie określono w pkt 25 SWZ)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Zespolony w Kielcach, ul.
Grunwaldzka 45, 25-736 Kielce, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowegopod numerem 0000001580, numer NIP: 959 129 12 92, REGON: 000289785• obowiązki Inspektora Ochrony Danych pełni p.Artur Fronczyk, tel.: 41/36-71-354, e mail.: iod@wszzkielce.pl• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy EZ/77/2022/MW• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.);, dalej „upzp”;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 74 u.p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach u.p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z u.p.z.p.;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3;prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO.2) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZ/77/2022/MW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej wraz z infrastrukturą zewnętrzną oraz opracowanie Programu Funkcjonalno Użytkowego tzw. PFU wraz z obliczeniem szacunkowych kosztów inwestycji tj. budowy Zintegrowanego Bloku Operacyjnego - obejmującej budowę 5- kondygnacyjnego budynku o powierzchni około 5000m2 wraz z łącznikiem do istniejących obiektów Zamawiającego, który powinien zawierać w szczególności:
a) zespół operacyjny zawierający minimum 9 sal operacyjnych w tym 2 sale hybrydowe,
b) Dział Diagnostyki Obrazowej wraz z pomieszczeniami i pracowniami TK, MR, RTG, USG i inne,
c) zespól sal porodowych,
d) Centralną Sterylizatornię, z centralą sterylizacji łóżek z zapleczem administracyjno – technicznym,
e) pomieszczenia dla służb technicznych Zamawiającego tj. Dział IT wraz z Centralną serwerownią oraz Dział Aparatury i Naprawy Sprzętu Medycznego,
f) infrastrukturę towarzyszącą oraz część techniczną niezbędną do obsługi budynku.
Szczegółowy opis planowanej inwestycji zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest również do opracowania parametrów minimalnych dla przyjętych rozwiązań w zakresie infrastruktury sprzętowej niezbędnej do obsługi budynku oraz technologii medycznej, w uzgodnieniu z Inwestorem.
Realizacja zamówienia podzielona jest na dwa etapy:
ETAP I
Opracowanie koncepcji funkcjonalno - przestrzennej wraz z infrastrukturą zewnętrzną oraz opracowanie Programu Funkcjonalno Użytkowego tzw. PFU wraz z obliczeniem szacunkowych kosztów inwestycji
ETAP II
Doradztwo techniczne na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy Inwestycji prowadzone w trybie zaprojektuj i wybuduj na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji będącej przedmiotem niniejszego postepowania

Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia określono w załączniku nr 3 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie własne Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zadania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz 109 ust 1 pkt 5), 7), 8) oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej rozumianej jako •Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia min 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ubezpieczenie winien posiadać każdy z Wykonawców występujących wspólnie lub wszyscy wykonawcy mogą być ubezpieczeni w ramach jednej łącznej polisy z zastrzeżeniem, iż suma gwarancyjna ubezpieczenia polisy indywidualnej lub łącznej nie może być niższa od określonej w warunku udziału w postepowaniu. posiadają właściwe zdolności techniczne lub zawodowe:•zrealizowali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usługę której przedmiotem było:opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na budowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej o działalności leczniczej o powierzchni min 5 tys. m2 wyposażonego w sale operacyjne którego zakres obejmował roboty konstrukcyjno -budowlane i wykończeniowe, roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych ( w tym gazów medycznych, wod-kan, c.o., gazu , klimatyzacji i wentylacji) instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, oraz technologii medycznej lubwykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (projektu budowalnego, projektu wykonawczego) na budowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej o działalności leczniczej o powierzchni min 5 tys. m2 wyposażonego w sale operacyjne którego zakres obejmował roboty konstrukcyjno -budowlane i wykończeniowe, roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych ( w tym gazów medycznych, wod-kan, c.o., gazu , klimatyzacji i wentylacji) instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, oraz technologii medyczneji doszło do realizacji inwestycji w oparciu o opracowaną dokumentację, której wartość brutto wynosiła min. 20 milionów złotych (dotyczy tiret 1 oraz tiret 2)•dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia i posiadającymi następujące uprawnienia:min. 1 osobą która będzie wyznaczona do sprawowania funkcji Koordynatora Projektu, posiadającą od co najmniej 10 lat uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 290 ze zm.), w zakresie projektowania - bez ograniczeń w branżarchitektonicznej, łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wskazana osoba musi wykazać, ze w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert była członkiem zespołu opracowującego program funkcjonalno – użytkowy lub zespołu projektującego budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej o działalności leczniczej o powierzchni min 5 tys. m2 wyposażonego w sale operacyjne,min. 1 osobą posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,min. 1 osobą posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,min. 1 osobą posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńtelekomunikacyjnych bez ograniczeń łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,min. 1 osobą technologa laboratoryjnego/technologii medycznej który opracował co najmniej dwa projekty technologiczne dla obiektu użyteczności publicznej o działalności leczniczej.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunki udziału w postepowaniu określone w pkt 11 ppkt. 2 może spełniać jeden z wykonawców samodzielnie, lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz wykonanych, usługi, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane l należycie. Wykonawca w w/w wykazie wskazuje wyłącznie usługi w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz musi zawierać m.in. następujące informacje:
a) wartość usług (brutto),
b) opis przedmiotu usługi (nazwę i opis usługi),
c) daty wykonania usług (w układzie: mm-rrrr),
d) odbiorcę (co najmniej nazwę i adres odbiorcy wykonanych usług),
e) rodzaj doświadczenia (własne, innego podmiotu).
Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowód, iż usługi zostały wykonane wykonywane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Gdy Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tego dokumentu – oświadczenia Wykonawcy. zgodnie z treścią § 9 ust 3 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w przypadku powoływania się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w w/w wykazie należy wskazać wyłącznie usługi, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - art. 108 ust 1 pkt 5 u.p.z.p.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) informację musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 u.p.z.p. w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania określonych w SWZ (wzór oświadczenia stanowi zał nr 6 do SWZ, o których mowa:•w art. 108 ust 1 pkt 1, 2 ,3, 4, 6 u.p.z.p.,
•art. 109 ust 1 pkt 5 oraz pkt 7 – 8 u.p.z.p.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.- w zakresie ubezpieczenia z sumą gwarancyjną min. - 500.000,00 zł
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usługi oraz kontrolę jakości wraz z informacją o zakresie wykonywanych czynności i podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych, zawodowych Wykonawcy określonych w SWZ w szczególności informację w formie oświadczenia w zakresie kwalifikacji zawodowych personelu Wykonawcy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, czas działania Wykonawcy, doświadczenie Wykonawcy, liczbę osób zatrudnionych na umowę o pracę, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji projektowanych postanowień umowy ws. zamówienia publicznego bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. celu wstępnego potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczeniaWykonawca składa wraz z ofertą:•oświadczenie Wykonawcy, składane w oparciu o art. 125, iżnie podlega wykluczeniu zpostepowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7‒8 i spełnia
warunkiudziału w postępowaniu określone w SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4a i4b doSWZ),W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenia składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczeniawinnypotwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału wpostepowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunkówudziału.•oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby na zdolnościach lub sytuacji któregopolega Wykonawca9art. 118 u.p.z.p.), składanego w oparciu o art. 125 ust 5 u.p.z.p., iż nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i pkt 7‒8 oraz odpowiednio
iż spełnienia warunki udziału w postepowaniu określone w SWZ w zakresie w akimWykonawcapowołuje się na ich zasoby (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5a i 5b doSWZ).Zamawiający nie wymaga składania oświadczenia od podwykonawców iż nie podlegająwykluczeniu z postepowania jak również podmiotowych środków dowodowych dla
podwykonawców którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części
przedmiotuzamówienia, •w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacjipodmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust 1 u.p.z.p. w celuoceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostepniającymi zasoby gwarantuje
rzeczywisty dostęp do tych zasobów Wykonawca składa zobowiązanie podmiotuudostępnianego zasoby dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lubinny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie winno określać wszczególności:zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostepniającegozasoby,sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobówpodmiotu udostepniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, nazdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi,których wskazane zdolności dotyczą, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, nazdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniudotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujerobotybudowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotycza

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wszczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunki udziału wpostepowaniu określone w pkt 11 ppkt. 1 może spełniać jeden z wykonawców samodzielnie, lubwykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie. W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowiekonsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia winny potwierdzać brak podstaw dowykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostepniającego zasoby na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej)odpis lub informację musi złożyć każdy z wykonawców lub podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie:
a.zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,
b.zmiany danych teleadresowych,
c.zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie,
d.zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie oraz SWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia),
e.w przypadkach określonych w art. 455 u.p.z.p.
2.Zmiany terminu określonego w § 2 ust. 2 niniejszej umowy, spowodowanej okolicznościami takimi jak:
a)przedłużający się termin uzyskania wymaganych aktów, w tym uzgodnień, postanowień lub decyzji wydawanych przez organy administracyjne, gestorów sieci lub inne podmioty, których udział jest niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
b)konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 455 u.p.z.p, których wykonanie wpłynie na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego;
c)doznania przez Wykonawcę przeszkody ze strony Zamawiającego nie krótszej niż 5 dni, przy czym przeszkoda ta musi być uzasadniona i potwierdzona pisemnie wraz z podaniem czasu jej trwania;
d)wystąpienia siły wyższej (rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań umownych, których strony nie mogły przewidzieć, ani których nie mogły przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością);
e)konieczność zmiany wcześniej przyjętych i zaakceptowanych rozwiązań z przyczyn niezależnych od stron.
3.Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku: ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do usług objętych umową, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielkość.
4.Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 1 a-b, d, dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne, pisemne oświadczenie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę drogą elektroniczną zaszyfrowaną przy użyciu aplikacji dostępnej na miniPortalu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje cieśli, murarzy, zbrojarzy - Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje podwykonawców cieśli, murarzy, zbrojarzy. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Inwestycje na terenie m. Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice - budynki użyteczności publicznej i przemysłowe. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI