„Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kazimierzy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kazimierzy Wielkiej oraz rewitalizacja Rynku Miejskiego w Kazimierzy Wielkiej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKazimierza Wielka
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kazimierza Wielka
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-28
  • Numer ogłoszenia629582-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 629582-N-2019 z dnia 2019-11-28 r.

Gmina Kazimierza Wielka: „Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kazimierzy Wielkiej oraz rewitalizacja Rynku Miejskiego w Kazimierzy Wielkiej”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn.: „W kierunku uzdrowiska – rewitalizacja miasta Kazimierza Wielka” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi 6 „Rozwój miast”. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kazimierza Wielka, krajowy numer identyfikacyjny 29100978000000, ul. ul. T. Kościuszki  12 , 28-500  Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 521 937, e-mail inwestycje@kazimierzawielka.pl, faks 413 521 956.
Adres strony internetowej (URL): www.kazimierzawielka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=kazimierzawielka/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=138&podmenu=138&str=1

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=kazimierzawielka/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=138&podmenu=138&str=1

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
GMINA Kazimierza Wielka ul. Kościuszki 12 28-500 Kazimierza Wielka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kazimierzy Wielkiej oraz rewitalizacja Rynku Miejskiego w Kazimierzy Wielkiej”
Numer referencyjny: II.271.21.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kazimierzy Wielkiej oraz rewitalizacja Rynku Miejskiego w Kazimierzy Wielkiej” Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania: Zadanie 1 - Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kazimierzy Wielkiej W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać: Obiekty kubaturowe: • Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej – obiekt 3. kondygnacyjny o konstrukcji murowanej, tynkowany, dach wielospadowy kryty blachodachówką/ stropodachem | wym. 79,28x25,12m; wys.18,29 • infrastruktura techniczna w budynku szkoły – przebudowa wewnętrznej instalacji energetycznej, wewnętrznej instalacji wodociągowej, wewnętrznej kanalizacji sanitarnej. • Budowa szaletu miejskiego - budynek 1. kondygnacyjny z płyt warstwowych pokryty polerowanym granitem | wym. 2,60x2,10m; wys. 2,89m • infrastruktura techniczna szaletu – instalacja energetyczna, wewnętrzna instalacja wodociągowa, wewnętrzna kanalizacja sanitarna. Mała architektura: • plac zabaw dla przedszkola - projektowany – nawierzchnia syntetyczna o grubości zależnej od wys. upadkowej, obramowana obrzeżami bet.; -montaż zestawu wielofunkcyjnego - elementy wyposażenia o konstrukcji drewnianej • plac zabaw dla szkoły podstawowej – istniejący – demontaż urządzeń, - niwelacja terenu oraz wykonanie nawierzchni syntetycznej o grubości zależnej od wys. upadkowej, obramowana obrzeżami bet.; - montaż urządzeń • ławka z oparciem (11szt.) – wysokosścś:77 cm, szerokosścś:59 cm, długosścś:180 cm, siedzisko i oparcie: drewno iglaste lakierowane, podstawy: żeliwo lakierowane, montowana przez przykręcenie do podłoża • kosze na śmieci (11szt.) – betonowe, wolnostojące, wysokosścś:80 cm, szerokość: 45 cm, długosścś:45 cm, obudowa: beton piaskowany lub malowany, pojemnik z popielniczką: stal ocynkowana • stojak na rowery (5 szt.) - materiał: beton piaskowany, stal lakierowana, ilość stanowisk 5, długość: 205 cm; wysokość: 45 cm; głębokość: 39 cm, mocowany za pomocą szrub bezpośrednio do podłożą, • ogrodzenie terenu – słupki ogrodzenia oraz murek z cegły klinkierowej, przęsła stalowe || wys. 1,6m; 3 bramy przesuwne, 2 furtki wejściowe • ogrodzenie placu zabaw dla przedszkola – płotek drewniany na słupkach drewnianych kotwionych w gruncie || wys. 1,0m; Roboty remontowe • remont istniejącego murku ogrodzenia o dł. 92,00m Remont muru jest konieczny z uwagi na liczne nierówności powierzchni tynku na pełnej długości muru. Podłoże należy wyrównać i oczyścić z wszelkich elementów mogących powodować osłabienie przyczepności zaprawy. Luźne lub słabo przylegające fragmenty należy skuś, a ubytki uzupełnić zaprawą tynkarską. Następnie nałożyć zaprawę klejową i uzbroić siatką z włókna szklanego oraz wykonać wyprawę elewacyjną z tynku silikonowego. Roboty rozbiórkowe • rozbiórka nawierzchni asfaltowych, z płyt betonowych oraz z kostki brukowej. Ciągi komunikacyjne – teren szkoły podstawowej • ciąg komunikacji jezdnej – projektowane, pełniące funkcję drogi p. poż. - nawierzchnia z bet. kostki brukowej gr. 8 cm obramowana krawężnikiem bet. |szer. 4,50 m, • ciąg komunikacji jezdnej – istniejąca - wymiana nawierzchni asfaltowej na bet. kostkę brukową gr. 8 cm obramowana krawężnikiem bet. • ciąg komunikacji jezdnej – istniejącej – wymiana nawierzchni asfaltowej na kostkę brukową gr.8cm – poza zakresem opracowania - wymiana nawierzchni asfaltowej na bet. kostkę brukową gr. 8 cm obramowana krawężnikiem bet. • Nawierzchnia utwardzona istniejąca - wymiana nawierzchni asfaltowej na bet. kostkę brukową gr. 8 cm obramowana krawężnikiem bet. • Strefa gier, zielona klasa - nawierzchnia utwardzona istniejąca - wymiana nawierzchni asfaltowej na bet. kostkę brukową gr. 6 cm obramowana obrzeżem bet. • ciąg komunikacji pieszej - projektowany -nawierzchnia z bet. kostki brukowej gr. 6cm obramowana obrzeżem bet. | szer. 1,50m. • ciąg komunikacji pieszej - istniejący - wymiana płyt betonowych na bet. kostkę brukową gr. 6 cm obramowaną obrzeżem bet. • miejsca parkingowe dla autobusów szkolnych (4szt.) - nawierzchnia z bet. kostki brukowej gr. 8 cm obramowana krawężnikiem bet. | wym. miejsca 10,00x3,00m Zadanie 2 - Rewitalizacja Rynku Miejskiego w Kazimierzy Wielkiej Projekt zagospodarowania terenu przewiduje następujący zakres rzeczowy: Mała architektura: • ławka z oparciem (8szt.) – wysokość: 77 cm, szerokość: 59 cm, długość:180 cm, siedzisko i oparcie: drewno iglaste lakierowane, podstawy: żeliwo lakierowane, montowana przez przykręcenie do podłoża • kosze na śmieci (8szt.) – betonowe, wolnostojące, wysokość: 80 cm, szerokość: 45 cm, długość: 45 cm, obudowa: beton piaskowany lub malowany, pojemnik z popielniczką: stal ocynkowana • stojak na rowery (1 szt.) - materiał: beton piaskowany, stal lakierowana, ilość stanowisk 5, długość: 205 cm; wysokość: 45 cm; głębokość: 39 cm, mocowany za pomocą śrub bezpośrednio do podłoża • fontanna posadzkowa o wym. 9,54x9,54m wraz z komorą technologiczną (konstrukcja żelbetowa podziemna) o wym. 3,50x4,00m, • fundamenty wraz z kotwami do montażu sceny przenośnej- stopy fundamentowe o wym. 150x150 cm zbrojone prętami głównymi Ø16 ze stali A-III (34GS) oraz strzemionami Ø6 ze stali A-I, trzpienie zbrojone prętami Ø20 co 30cm • Parkomat – szczegóły w cz. instalacji elektrycznej • Szlaban (3szt.)– szczegóły w cz. instalacji elektrycznej • wiata przystankowa - wym. 4,83x1,38cm, materiał: stal nierdzewna, polerowana, profile stalowe, ocynkowane, lakierowane. Pokrycie dachowe: szkło hartowane klejone. Siedziska: ławka drewniana, oparcie i podpory: stal nierdzewna, polerowana. Przeszklenie ścian: szyby hartowane o gr. 8mm posadowione na stopach fundamentowych z betonu C20/25 zbrojonych prętami #12. Zieleń projektowana Nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej – wg rys. zagospodarowania terenu oraz projektu zieleni projektowanej Roboty rozbiórkowe • rozbiórka nawierzchni asfaltowych, z płyt betonowych oraz z kostki brukowej. Ciągi komunikacyjne – teren Rynku Miejskiego • ciąg komunikacji jezdnej – projektowane, - nawierzchnia z kostki granitowej łupanej obramowana krawężnikiem granitowym szer. 5,00m • ciąg komunikacji jezdnej – istniejąca - wymiana nawierzchni asfaltowej na kostkę granitową łupaną o wym. 8x8x8cm obramowaną krawężnikiem granitowym | szer. 3,50m • miejsca parkingowe (48szt. w tym 2 miejsca dla niepełnosprawnych) - nawierzchnia z kostki granitowej łupanej o wym. 8x11cm, rozdzielenie miejsc postojowych kostka bazaltowa, obramowanie krawężnikiem granitowym | wym. miejsca 5,00x2,50m, niepełnosprawni 5,00x3,60m • zatoka postojowa dla busów -nawierzchnia z płyty granitowej płomieniowanej • Przystanek autobusowy -nawierzchnia wykonana z kostki granitowej łupanej | wym. miejsca 19,00x 3,00m • Nawierzchnia utwardzona - nawierzchnia wykonana z płyt granitowych płomieniowanych o wym. 80x80x8cm, rozdzielenie z kostki bazaltowej łupanej wym. 8x8x8cm • Ciągi komunikacji pieszej-projektowane - nawierzchnia wykonana z płyt granitowych płomieniowanych o wym. 15x30cm gr. 4 cm, Infrastruktura techniczna Rynku Miejskiego • instalacja elektryczna • przyłącze wodociągowe • przyłącze kanalizacji sanitarnej Uwaga: Zastosowane materiały, urządzenia i technologie dobrane są tak by spełniać założenia projektowe. Istnieje możliwość zastosowania odpowiednika, który posiadał będzie równoważone bądź wyższe parametry od podanych w opisie. Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn.: „W kierunku uzdrowiska – rewitalizacja miasta Kazimierza Wielka” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi 6 „Rozwój miast”. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45200000-9
45300000-0
45400000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 6.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 6.2. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6.1. będą prace z zakresu przygotowania terenu pod budowę, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, robót instalacyjnych w budynkach, robót wykończeniowych w zakresie obiektów budowlanych. Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 6.1. nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia. 6.3. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy tylko po przeprowadzenie negocjacji. 6.4. Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. 6.5 Zamówienie o którym mowa w pkt.6.1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 6.2.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż Zadanie 1 - 1 000 000,00 PLN, Zadanie 2 – 500 000,00 PLN. środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. b) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie 1 - 2 000 000,00 PLN, Zadanie 2 – 1 000 000,00 PLN. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartości te podlegają sumowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonanych robót Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: Dla zadania 1: jedną robotę budowlaną związaną z termomodernizacją lub budową lub rozbudową lub przebudową lub adaptacją budynku/ów Wymagana wartość roboty - minimum 2 000 000,00 zł brutto. Dla zadania 2: jedną robotę budowlaną polegającą na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej (np. ciągi komunikacyjne, parkingi, mała architektura, fontanny, urządzenie zieleni) o wartości minimum 500 000,00 zł brutto. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: Zadanie 1: • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w tym przy co najmniej jednej termomodernizacji lub budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub adaptacją budynku/ów budynku użyteczności publicznej*, * budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. Zadanie 2 • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w tym przy co najmniej jednej inwestycji związanej z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej (np. ciągi komunikacyjne, parkingi, mała architektura, fontanny, urządzenie zieleni). Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 SIWZ ) 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 SIWZ. 3. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. SIWZ. 4. zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4. SIWZ 5. oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) - załącznik nr 8 SIWZ 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) - załącznik nr 6 SIWZ 3. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3 4. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ). 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: Zadanie 1 - 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) Zadanie 2 - 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kazimierzy Wielkiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kazimierzy Wielkiej W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać: Obiekty kubaturowe: • Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej – obiekt 3. kondygnacyjny o konstrukcji murowanej, tynkowany, dach wielospadowy kryty blachodachówką/ stropodachem | wym. 79,28x25,12m; wys.18,29 • infrastruktura techniczna w budynku szkoły – przebudowa wewnętrznej instalacji energetycznej, wewnętrznej instalacji wodociągowej, wewnętrznej kanalizacji sanitarnej. • Budowa szaletu miejskiego - budynek 1. kondygnacyjny z płyt warstwowych pokryty polerowanym granitem | wym. 2,60x2,10m; wys. 2,89m • infrastruktura techniczna szaletu – instalacja energetyczna, wewnętrzna instalacja wodociągowa, wewnętrzna kanalizacja sanitarna. Mała architektura: • plac zabaw dla przedszkola - projektowany – nawierzchnia syntetyczna o grubości zależnej od wys. upadkowej, obramowana obrzeżami bet.; -montaż zestawu wielofunkcyjnego - elementy wyposażenia o konstrukcji drewnianej • plac zabaw dla szkoły podstawowej – istniejący – demontaż urządzeń, - niwelacja terenu oraz wykonanie nawierzchni syntetycznej o grubości zależnej od wys. upadkowej, obramowana obrzeżami bet.; - montaż urządzeń • ławka z oparciem (11szt.) – wysokosścś:77 cm, szerokosścś:59 cm, długosścś:180 cm, siedzisko i oparcie: drewno iglaste lakierowane, podstawy: żeliwo lakierowane, montowana przez przykręcenie do podłoża • kosze na śmieci (11szt.) – betonowe, wolnostojące, wysokosścś:80 cm, szerokość: 45 cm, długosścś:45 cm, obudowa: beton piaskowany lub malowany, pojemnik z popielniczką: stal ocynkowana • stojak na rowery (5 szt.) - materiał: beton piaskowany, stal lakierowana, ilość stanowisk 5, długość: 205 cm; wysokość: 45 cm; głębokość: 39 cm, mocowany za pomocą szrub bezpośrednio do podłożą, • ogrodzenie terenu – słupki ogrodzenia oraz murek z cegły klinkierowej, przęsła stalowe || wys. 1,6m; 3 bramy przesuwne, 2 furtki wejściowe • ogrodzenie placu zabaw dla przedszkola – płotek drewniany na słupkach drewnianych kotwionych w gruncie || wys. 1,0m; Roboty remontowe • remont istniejącego murku ogrodzenia o dł. 92,00m Remont muru jest konieczny z uwagi na liczne nierówności powierzchni tynku na pełnej długości muru. Podłoże należy wyrównać i oczyścić z wszelkich elementów mogących powodować osłabienie przyczepności zaprawy. Luźne lub słabo przylegające fragmenty należy skuś, a ubytki uzupełnić zaprawą tynkarską. Następnie nałożyć zaprawę klejową i uzbroić siatką z włókna szklanego oraz wykonać wyprawę elewacyjną z tynku silikonowego. Roboty rozbiórkowe • rozbiórka nawierzchni asfaltowych, z płyt betonowych oraz z kostki brukowej. Ciągi komunikacyjne – teren szkoły podstawowej • ciąg komunikacji jezdnej – projektowane, pełniące funkcję drogi p. poż. - nawierzchnia z bet. kostki brukowej gr. 8 cm obramowana krawężnikiem bet. |szer. 4,50 m, • ciąg komunikacji jezdnej – istniejąca - wymiana nawierzchni asfaltowej na bet. kostkę brukową gr. 8 cm obramowana krawężnikiem bet. • ciąg komunikacji jezdnej – istniejącej – wymiana nawierzchni asfaltowej na kostkę brukową gr.8cm – poza zakresem opracowania - wymiana nawierzchni asfaltowej na bet. kostkę brukową gr. 8 cm obramowana krawężnikiem bet. • Nawierzchnia utwardzona istniejąca - wymiana nawierzchni asfaltowej na bet. kostkę brukową gr. 8 cm obramowana krawężnikiem bet. • Strefa gier, zielona klasa - nawierzchnia utwardzona istniejąca - wymiana nawierzchni asfaltowej na bet. kostkę brukową gr. 6 cm obramowana obrzeżem bet. • ciąg komunikacji pieszej - projektowany -nawierzchnia z bet. kostki brukowej gr. 6cm obramowana obrzeżem bet. | szer. 1,50m. • ciąg komunikacji pieszej - istniejący - wymiana płyt betonowych na bet. kostkę brukową gr. 6 cm obramowaną obrzeżem bet. • miejsca parkingowe dla autobusów szkolnych (4szt.) - nawierzchnia z bet. kostki brukowej gr. 8 cm obramowana krawężnikiem bet. | wym. miejsca 10,00x3,00m Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn.: „W kierunku uzdrowiska – rewitalizacja miasta Kazimierza Wielka” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi 6 „Rozwój miast”. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rewitalizacja Rynku Miejskiego w Kazimierzy Wielkiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2 - Rewitalizacja Rynku Miejskiego w Kazimierzy Wielkiej Projekt zagospodarowania terenu przewiduje następujący zakres rzeczowy: Mała architektura: • ławka z oparciem (8szt.) – wysokość: 77 cm, szerokość: 59 cm, długość:180 cm, siedzisko i oparcie: drewno iglaste lakierowane, podstawy: żeliwo lakierowane, montowana przez przykręcenie do podłoża • kosze na śmieci (8szt.) – betonowe, wolnostojące, wysokość: 80 cm, szerokość: 45 cm, długość: 45 cm, obudowa: beton piaskowany lub malowany, pojemnik z popielniczką: stal ocynkowana • stojak na rowery (1 szt.) - materiał: beton piaskowany, stal lakierowana, ilość stanowisk 5, długość: 205 cm; wysokość: 45 cm; głębokość: 39 cm, mocowany za pomocą śrub bezpośrednio do podłoża • fontanna posadzkowa o wym. 9,54x9,54m wraz z komorą technologiczną (konstrukcja żelbetowa podziemna) o wym. 3,50x4,00m, • fundamenty wraz z kotwami do montażu sceny przenośnej- stopy fundamentowe o wym. 150x150 cm zbrojone prętami głównymi Ø16 ze stali A-III (34GS) oraz strzemionami Ø6 ze stali A-I, trzpienie zbrojone prętami Ø20 co 30cm • Parkomat – szczegóły w cz. instalacji elektrycznej • Szlaban (3szt.)– szczegóły w cz. instalacji elektrycznej • wiata przystankowa - wym. 4,83x1,38cm, materiał: stal nierdzewna, polerowana, profile stalowe, ocynkowane, lakierowane. Pokrycie dachowe: szkło hartowane klejone. Siedziska: ławka drewniana, oparcie i podpory: stal nierdzewna, polerowana. Przeszklenie ścian: szyby hartowane o gr. 8mm posadowione na stopach fundamentowych z betonu C20/25 zbrojonych prętami #12. Zieleń projektowana Nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej – wg rys. zagospodarowania terenu oraz projektu zieleni projektowanej Roboty rozbiórkowe • rozbiórka nawierzchni asfaltowych, z płyt betonowych oraz z kostki brukowej. Ciągi komunikacyjne – teren Rynku Miejskiego • ciąg komunikacji jezdnej – projektowane, - nawierzchnia z kostki granitowej łupanej obramowana krawężnikiem granitowym szer. 5,00m • ciąg komunikacji jezdnej – istniejąca - wymiana nawierzchni asfaltowej na kostkę granitową łupaną o wym. 8x8x8cm obramowaną krawężnikiem granitowym | szer. 3,50m • miejsca parkingowe (48szt. w tym 2 miejsca dla niepełnosprawnych) - nawierzchnia z kostki granitowej łupanej o wym. 8x11cm, rozdzielenie miejsc postojowych kostka bazaltowa, obramowanie krawężnikiem granitowym | wym. miejsca 5,00x2,50m, niepełnosprawni 5,00x3,60m • zatoka postojowa dla busów -nawierzchnia z płyty granitowej płomieniowanej • Przystanek autobusowy -nawierzchnia wykonana z kostki granitowej łupanej | wym. miejsca 19,00x 3,00m • Nawierzchnia utwardzona - nawierzchnia wykonana z płyt granitowych płomieniowanych o wym. 80x80x8cm, rozdzielenie z kostki bazaltowej łupanej wym. 8x8x8cm • Ciągi komunikacji pieszej-projektowane - nawierzchnia wykonana z płyt granitowych płomieniowanych o wym. 15x30cm gr. 4 cm, Infrastruktura techniczna Rynku Miejskiego • instalacja elektryczna • przyłącze wodociągowe • przyłącze kanalizacji sanitarnej Uwaga: Zastosowane materiały, urządzenia i technologie dobrane są tak by spełniać założenia projektowe. Istnieje możliwość zastosowania odpowiednika, który posiadał będzie równoważone bądź wyższe parametry od podanych w opisie. Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn.: „W kierunku uzdrowiska – rewitalizacja miasta Kazimierza Wielka” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi 6 „Rozwój miast”. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje cieśli, murarzy, zbrojarzy - Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje podwykonawców cieśli, murarzy, zbrojarzy. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Inwestycje na terenie m. Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice - budynki użyteczności publicznej i przemysłowe. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI