Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOława
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-12
  • ZamawiającyPowiat Oławski
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-21
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00213675
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Oławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934727

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starostwo.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.olawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-577149be-d0a4-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039794/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu-Laskowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie
w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej bezpłatnie pod
adresem https://zamowienia.sidaspzp.pl/ .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień, ofert oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym za pośrednictwem
Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.
Administratorem danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną jest Starosta Oławski mający swoją siedzibę w Oławie przy ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława.
Mogą się Państwo z nim skontaktować w następujący sposób:

listownie na adres: ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława,

poprzez e – mail: info@starostwo.olawa.pl.
2.
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, tel: 71 301 15 33, e-mail: iod@starostwo.olawa.pl
3.
Dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IZP.272.49.2023 „Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie”.
4.
Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną, będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5.
Dane osobowe Wykonawcy będącego osobą fizyczną, będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6.
Obowiązek podania przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną, danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7.
W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8.
Wykonawca będący osobą fizyczną posiada:
1)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
2)
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
3)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Wykonawcy będącemu osobą fizyczną:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
11. Administrator nie będzie przekazywał pozyskanych danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
12. Podanie i przetwarzanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Niepodanie danych skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.272.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja oraz modernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach”.
Zakres prac dot. budynku sali gimnastycznej obejmować będzie:
- termomodernizację budynku sali gimnastycznej,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- modernizację instalacji sanitarnej, elektrycznej, c.o.,
- dostawa wyposażenia sportowego
a) doprowadzenie budynku do właściwego stanu technicznego zrealizowane zostanie poprzez: ocieplenie budynku, remont elewacji, modernizację wnętrza budynku (modernizacja wraz z ociepleniem posadzek, ścian, sufitów), wymiana stolarki okiennej, przebudowa instalacji c.o., przebudowa instalacji elektrycznych, itp.
b) w zakresie zamówienia jest również uzyskanie wszelkich decyzji i pozwoleń wymaganych do użytkowania obiektu,
c) inwestor jest w posiadaniu projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych na potrzeby realizowanej inwestycji opracowanych w 2021 r. przez Dolnośląską Agencję Energii i Środowiska s.c. Agnieszka Cena-Soroko, Jerzy Żurawski, ul. Pełczyńska 11, 50-180 Wrocław.
d) szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia, Projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót.
W wypadku wystąpienia różnych rozwiązań technologicznych, materiałowych, itp., pomiędzy projektem budowlanym, a projektem wykonawczym należy przyjąć rozwiązania wskazane w projekcie budowlanym oraz informacjach zawartych w pliku: zmiany w przedmiocie zamówienia.
Przedmiary robót stanowią element pomocniczy do kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę to Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym dla którego wskazano znak towarowy, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy, parametry, właściwości takie jak np. wydajność, parametry techniczne (wielkość, rozmiar, waga, itp.), rodzaj materiału z jakiego został wykonany, odporność na działanie czynników zewnętrznych, funkcjonalność lub inne cechy użytkowe, wygląd, barwa, itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa.
3.1 Dysponowane osobami posiadającymi uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
c) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.
c)
dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.
3.2
Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że:
a)
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie/przebudowie/remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15.04.2022 r. „w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie” Dz. U. z 2022 r., poz.1225, wraz z instalacjami o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł. (słownie: milion złotych brutto) każda.
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony przez jednego ze wspólników konsorcjum to ten wspólnik musi wykonać części robót budowlanych o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: milion złotych brutto).
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, a przez „podmiot udostępniający zasoby wykonawcy (tzw. „podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być podwykonawcą części robót budowlanych o wartości robót co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: milion złotych brutto).
3.3 Zobowiązanie wykonawcy do posiadania polisy OC
Zobowiązanie wykonawcy złożone w Formularzu Ofertowym, że w terminie do 14 dni po zawarciu umowy (w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty) przedłoży zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum wartości umowy.
Ubezpieczenie ma obejmować:
1. ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie
od zniszczenia
wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem wykonawcy,
2.
ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem wykonawcy,
3.
ubezpieczenie całego procesu budowlanego objętego niniejszą umową w zakresie wszystkich ryzyk budowy, obejmujących odpowiedzialnością zamawiającego, wykonawcę i podwykonawców oraz inne podmioty zaangażowane przy realizacji umowy. Ubezpieczenie nie może wyłączać odpowiedzialności ubezpieczyciela po odbiorach częściowych lub przekazaniu części obiektu do eksploatacji.
4.
Zawarte umowy ubezpieczenia mogą podlegać weryfikacji przez Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)
Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1.3 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wg załącznika nr 8 do SWZ.
b)
Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz.1689) z innym Wykonawcą, który złożył ofertę wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane,– wg Załącznika nr 6 do SWZ. Do załącznika należy dołączyć dowody (referencje bądź inne dokumenty) potwierdzające, że roboty budowlane wyszczególnione w zał. nr 6 do SWZ zostały wykonane należycie.
d) wykazu osób – wg Załącznika nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 15 000,00 PLN /słownie: piętnaście tysięcy złotych/.
2. Wadium musi zostać wniesione najpóźniej do dnia 12.03.2024 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto: Bank Spółdzielczy w Oławie: nr konta: 05 9585 0007 0010 0018 0542 8091, z dopiskiem „Wadium do postępowania pn.” Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu – Laskowicach”.
3.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 6, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego przyjmuje się, że zostało złożone w terminie jeżeli w dniu składania ofert do godz. 10.00 znajduje się na koncie Zamawiającego.
5.Wadium może być wniesione w:
➢pieniądzu – wpłaca się przelewem na rachunek: 05 9585 0007 0010 0018 0542 8091
➢gwarancjach bankowych,
➢gwarancjach ubezpieczeniowych,
➢w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6.Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana.
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie:
➢nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ust. Pzp,
➢oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
➢innych dokumentów lub oświadczeń
➢lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.1Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5.2Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5.4
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 128 ust. 1, PZP składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający dopuszcza wypłatę Wykonawcy zaliczki w wysokości do 15% wartości udziału własnego Zamawiającego.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują, że jej realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez m. in.:
3. Przesłanki mogące mieć wpływ na zmiany w treści niniejszej umowy:
1) zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej wykonania robót
2) Zmiany terminu zakończenia zamówienia podstawowego
3) Zmianach osobowych - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SWZ. W przypadku kierownika budowy wskazana osoba musi legitymować się doświadczeniem nie mniejszym, niż osoba wskazana w ofercie.
4) Zmianie Podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 462 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego Podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny Podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia.
5) Rezygnacji z Podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 462 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6) Wszelkie dopuszczalne prawem zmiany umowy nastąpić mogą z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy bądź wynagrodzenia.
7) w przypadku zmian dopuszczonych przepisami prawa w szczególności art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-12 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

2.1 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę
w stosunku do którego zachodzą okoliczności określone w art.7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wpieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1497).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię/zlecę elewacje docieplenia budynków - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię/zlecę elewacje docieplenia budynków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI