Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Nowa Słupia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Nowa Słupia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Słupia
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-10
  • ZamawiającyGMINA NOWA SŁUPIA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00036031
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Nowa Słupia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SŁUPIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-006

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 31-78-700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowaslupia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Nowa Słupia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-811d06dc-a0e5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003051/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Termomodernizacja budynków uzyteczności publicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020 projekt pn. „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej – Gmina Nowa Słupia – II etap”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.nowaslupia.bip.jur.pl/kategorie/p_r_z_e_t_a_r_g_i_i_inne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będziekomunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnychsporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania naePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). 8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail wskazanym w rozdziale I – „Zamawiającego” i „Prowadzącego postępowanie” 9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. II. Opis sposobu przygotowania oferty.11. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.12. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.13. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu (odbywa się automatycznie).14. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Szczegółowe informacje w rozdziale IX i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Nowa Słupia, ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nowa Słupia jest Dominika Jankowicz, kontakt: adres e-mail: iod@nowaslupia.pl telefon: 881 711 500 * Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.);  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.ZP.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Termomodernizacja istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jeleniowie Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane związane z termomodernizacją istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Jeleniowie położonego w miejscowości Jeleniów na części działki o nr ew. 502/2, gmina Nowa Słupia. Głównym celem inwestycji jest poprawa walorów użytkowych budynku i ograniczenia kosztów eksploatacjiCharakterystyka elementów projektowanego zagospodarowania:Budynek objęty opracowaniem wzniesiony w technologii tradycyjnej wg typowych rozwiązań, jest obiektem o bryle w kształcie litery „T” o wymiarach zewnętrznych 29,05m x 10,88m + 21,69m x 10,84m.Obiekt użyteczności publicznej o funkcji Publicznej Szkoły Podstawowej to budynek o konstrukcji tradycyjnej, podpiwniczony o dwóch kondygnacjach nadziemnych, na planie połączonych prostokątów, wolnostojący. Ściany murowane z cegieł, ściany piwnic murowane z bloczków betonowych, stropy kanałowe, stolarka okienna i drzwiowa PCV. Dach o konstrukcji drewnianej kryty blachą trapezową.Nie projektuje się zmiany zagospodarowania terenu. Po wykonaniu robót teren działki zostanie uporządkowany i przywrócony do stanu istniejącegoZakres robót: zdemontować stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną,  zdemontować istniejące parapety zewnętrzne ,  rozebrać istniejące rury spustowe i po wykonaniu ich ocieplenia ponowny montaż  rozebrać istniejącą instalację odgromową lub remontować zgodnie z założeniami i częścią elektryczną projektu,  rozebrać istniejące obróbki blacharskie + obróbki blacharskie przy kominach kominy należy ocieplić i poprawić obróbki blacharskie wokół kominów ze względu na przecieki,  rozbiórka istniejącej opaski wokół budynku z płyt betonowych chodnikowych,  demontaż masztów uchwytów kabli oraz skrzynek z elewacji i ponowny montaż po wykonaniu zaplanowanego ocieplenia budynku, wykonać czyszczenie, malowanie barierek na schodach wejściowych głównych do szkoły, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów, wykonanie nowego pokrycia schodów z płytek gresowych mrozoodpornych na kleju elastycznym,  wykonać czyszczenie malowanie barierek na schodach wejściowych bocznych do szkoły, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów,  wykonać czyszczenie, malowanie barierek na schodach wejściowych bocznych do części mieszkalnej, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów, wykonanie nowego pokrycia schodów z płytek gresowych mrozoodpornych na kleju elastycznym wraz z przełożeniem barierek na bok schodów celem uzyskania szerszego prześwitu na schodach po ociepleniu budynku,  przy zejściu głównym do piwnicy należy przemurować murek, po przemurowaniu należy wykonać na nim tynki uzupełniające oraz wykonać wyprawę np. z marmolitu na schodach należy wykonać płytki gresowe mrozoodporne na kleju elastycznym,  przy zejściu bocznym do części piwnicy gdzie znajduje się sala gimnastyczna należy wykonać tynki uzupełniające oraz wykonać wyprawę np. z marmolitu na schodach należy wykonać płytki gresowe mrozoodporne na kleju elastycznym,  wykonanie uzupełnienia tynku oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej z np. marmolitu przy zejściu do piwnicy w części mieszkalnej na murku zewnętrznym,  wykonanie warstw dociepleniowych oraz wykończeniowych balkonu wraz z renowacja czyszczenie malowanie barierki dookoła balkonu w części południowej budynku przy głównym wejściu,  wykonać ocieplenie ścian zewnętrznych budynku ponad gruntem oraz poniżej gruntu na ścianach piwnicy tam gdzie obejmuje oraz gdzie mamy podpiwniczenie do poziomu ławy dokładna głębokość określona będzie podczas wykopu na budowie  demontaż rur spustowych i ponowny montaż istniejących rur spustowych i rynien dachowych stalowych powlekanych, po położeniu ocieplenia na budynku w części poniżej gruntu gdzie rury spustowe są zasypane należy wymienić na nowe stalowe powlekane zabezpieczone antykorozyjnie z montażem wyczystek,  wykonać remont oraz obróbki daszku nad wejściem bocznym do części piwnicznej w kierunku sali gimnastycznej,  nad ostatnia kondygnacja szkoły l piętro należy wykonać ocieplenie stropu wełna mineralna wraz z foliami + wykonanie podestów komunikacyjnych z płyt OSB na stelażu,  wykonanie nowego daszku nad głównym wejściem do kotłowni z poliwęglanu rozwiązanie systemowe,  na częścią przy głównym wejściu do budynku nad ostatnia kondygnacja szkoły l piętro należy wykonać ocieplenie stropu wełna mineralna wraz z foliami + wykonanie podestów komunikacyjnych z płyt OSB na stelażu,  dodatkowo należy ocieplić kominy na poddaszu nieogrzewanym od stropu do samego końca ponad połać dachowa tyle co wystaje ponad dachem należy wykonać wyprawę elewacyjna zgodna z kolorystyka oraz założeniami projektowymi do projektu  wykonanie wyłazu ocieplonego systemowego z i pietra na strych w części wyższej szkoły,  demontaż podsibitek na całym budynku wykonanie ocieplenia do samej połaci dachowej i ponowny montaż wcześniej zdemontowanej blachy z dopasowaniem jej wielkości do powstałego okapu po ociepleniu,  wykonać kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania poprzez montaż nowej instalacji o większej sprawności. wymianę kotła na nowy 5 klasy z możliwością regulacji temperatury w pomieszczeniach, nowe orurowanie izolowane, grzejniki panelowe z termostatami, zawory pod pionowe montaż licznika ciepła  wykonać opaskę wokół budynku z kostki betonowej 6cm na podbudowie z kruszywa zakończonej obrzeżem chodnikowym na ławie betonowej ,  wykonać wymianę stolarki okiennej zgodnie z wykazem + montaż nawietrzaków higroskopijnych,  wykonać wymianę stolarki drzwiowej zgodnie z wykazem oraz przeznaczeniem poszczególnych drzwi,  wykonać montaż nowych parapetów zewnętrznych budynku,  wykonać ocieplenie ościeżnic okiennych i drzwiowych,  sprawdzić drożności istniejących kominów, ocieplić je wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej oraz zamontować na nich nowe kratki wentylacyjne,  wykonanie kolorystyki elewacji budynku zgodnie z projektem kolorystyki,  wymiana i wykonanie nowych obróbek blacharskich,  przełożenie przewodów instalacyjnych na elewacji kolidujących z planowanym ociepleniem,  wykonanie remontu kotłowni poprzez; wykonanie nowych posadzek w kotłowniach wraz z warstwami poziomującymi ,tynkowanie uzupełnianie ubytków malowanie sufitów, położenie płytek na ścianach w kotłowni, wymiana drzwi do kotłowni na nowe p.poż  montaż nowej instalacji odgromowej,  montaż paneli PV  wykonanie prac zgodnie z projektami branżowymi  uporządkowanie terenu po wykonanych pracach budowlanych.  wykonanie dodatkowego oświetlenia na zewnątrz budynku,  wykonanie nowej instalacji wewnętrznej elektrycznej w budynku w części objętej opracowaniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.2) Zamówienia, o których mowa w ust. 11 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:Roboty budowlanePrzygotowanie terenu pod budowęRoboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnejRoboty instalacyjne w budynkachRoboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanychRoboty instalacyjne w budynkachRoboty instalacyjne elektryczneRoboty budowlaneRoboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznychInstalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczychInstalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Roboty instalacyjne elektryczne Instalacje słoneczne Roboty instalacyjne w budynkach Roboty instalacyjne elektryczneSzczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. 5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Termomodernizacja istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w MirocicachPrzedmiotem inwestycji są roboty budowlane związane z termomodernizacją istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Mirocicach na części działki o nr ew. 647, gmina Nowa Słupia. Głównym celem inwestycji jest poprawa walorów użytkowych budynku i ograniczenia kosztów eksploatacji.Charakterystyka elementów projektowanego zagospodarowania.Budynek objęty opracowaniem wzniesiony w technologii tradycyjnej wg typowych rozwiązań, jest obiektem o bryle w kształcie litery „T” o wymiarach zewnętrznych w rzucie 41,84 x 21,57 m, oraz wysokości w kalenicy ok. 10,00 m.n.p.t.Budynek pełni funkcję oświatową – Publicznej Szkoły Podstawowej oraz w części mieszkalną – 1 mieszkanie. Budynek wolnostojący, z jedną kondygnacją nadziemną i poddaszem użytkowym, całkowicie podpiwniczony. Komunikacja pionowa w obiekcie realizowana przy użyciu 2 klatek schodowych. Główne wejście do budynku usytuowane od strony południowej. Konstrukcja tradycyjna, murowana. Dach wielospadowy na więźbie drewnianej.Nie projektuje się zmiany zagospodarowania terenu. Po wykonaniu robót teren działki zostanie uporządkowany i przywrócony do stanu istniejącego.Zakres robót: zdemontować stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną,  zdemontować istniejące parapety zewnętrzne ,  rozebrać istniejące rury spustowe  rozebrać istniejącą instalację odgromową przy robotach rozbiórkowych dachu,  rozebrać istniejące obróbki blacharskie + obróbki blacharskie przy kominach kominy należy ocieplić i poprawić obróbki blacharskie wokół kominów ze względu na przecieki,  rozbiórka istniejącej opaski wokół budynku z płyt betonowych chodnikowych,  demontaż masztów uchwytów kabli oraz skrzynek z elewacji i ponowny montaż po wykonaniu zaplanowanego ocieplenia budynku,  wykonać czyszczenie, malowanie barierek na schodach wejściowych głównych do szkoły, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów, wykonanie nowego pokrycia schodów z płytek gresowych mrozoodpornych na kleju elastycznym,  wykonać czyszczenie malowanie barierek na schodach wejściowych bocznych do szkoły, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów, wykonanie nowego pokrycia schodów z płytek gresowych mrozoodpornych na kleju elastycznym,  wykonać czyszczenie malowanie barierek na schodach wejściowych bocznych do części mieszkalnej, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów, wykonanie nowego pokrycia schodów z płytek gresowych mrozoodpornych na kleju elastycznym wraz z przełożeniem barierek na bok schodów celem uzyskania szerszego prześwitu na schodach po ociepleniu budynku,  przy zejściu głównym do piwnicy należy przemurować murek brak szerokości przejścia min 1,25 m, po przemurowaniu należy wykonać na nim tynki uzupełniające oraz wykonać wyprawę np. z marmolitu, na schodach należy wykonać płytki gresowe mrozoodporne na kleju elastycznym, przy przebudowie tych schodów należy przewidzieć przebudowę zadaszenia nad schodami zejściowymi do piwnicy .konstrukcja lekka stalowa pokryta blacha pod kolor blachy jak na całym budynku objętym opracowaniem,  przy zejściu bocznym do części piwnicy gdzie znajduje się sala gimnastyczna należy wykonać tynki uzupełniające oraz wykonać wyprawę np. z marmolitu, na schodach należy wykonać płytki gresowe mrozoodporne na kleju elastycznym,  wykonanie uzupełnienia tynku oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej z np. marmolitu przy zejściu do piwnicy w części mieszkalnej na murku zewnętrznym,  wykonanie warstw dociepleniowych oraz wykończeniowych balkonu wraz z renowacją czyszczenie malowanie barierki dookoła balkonu w części południowej budynku przy głównym wejściu,  wykonać ocieplenie ścian zewnętrznych budynku ponad gruntem oraz poniżej gruntu na ścianach piwnicy tam gdzie obejmuje oraz na ścianach fundamentowych gdzie nie ma podpiwniczenia min.1 metr poniżej gruntu minimum a gdzie znajduje się podpiwniczenie do poziomu ławy dokładna głębokość określona będzie podczas wykopu na budowie,  demontaż rur spustowych i ponowny montaż istniejących rur spustowych i rynien dachowych stalowych powlekanych ponieważ są nowe po położeniu ocieplenia na budynku w części poniżej gruntu gdzie rury spustowe są zasypane należy wymienić na nowe stalowe powlekane zabezpieczone antykorozyjnie z montażem wyczystek,  wykonać remont oraz obróbki daszku nad wejściem bocznym do części piwnicznej co jest sala gimnastyczna,  nad ostatnia kondygnacja szkoły I piętro należy wykonać ocieplenie stropu wełną mineralną wraz z foliami również na częścią przy głównym wejściu do budynku nad ostatnia kondygnacja szkoły I piętro należy wykonać ocieplenie stropu wełną mineralną wraz z foliami + wykonanie ocieplenia nad klatka schodowa w zaznaczonych pomieszczeniach na rysunkach zgodnie z częścią graficzna opracowania,  dodatkowo należy ocieplić kominy na poddaszu nieogrzewanym od stropu do samego końca ponad połać dachowa tyle co wystaje ponad dachem należy wykonać wyprawę elewacyjna zgodna z kolorystyka oraz założeniami projektowymi do projektu,  wykonanie wyłazu ocieplonego systemowego z i pietra na strych w części wyższej szkoły,  należy wykonać demontaż istniejącego pokrycia na całym budynku objętym opracowaniem , wraz z podsibitkami,  należy wykonać ocieplenie ostatniej kondygnacji stropu nad i piętrem za pomocą wełny mineralnej lub pianki natryskowej od góry po zdjęciu pokrycia dachowego,  należy wykonać pokrycie z foli paroizolacyjnej wykonać nowe ołacenie łatami i kontr łatami i wykonanie pokrycia dachu z blachodachówki wraz z obróbkami oraz wymiana podsibitki pod kolor nowo zaprojektowanego pokrycia dachu,  demontaż podsibitek na całym budynku wykonanie ocieplenia do samej połaci dachowej i ponowny montaż wcześniej zdemontowanej blachy z dopasowaniem jej wielkości do powstałego okapu po ocieleniu,  wykonać kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania poprzez montaż nowej instalacji o większej sprawności. Wymianę kotła na nowy 5 klasy z możliwością regulacji temperatury w pomieszczeniach, nowe orurowanie izolowane, grzejniki panelowe z termostatami, zawory pod pionowe montaż licznika ciepła  wykonać opaskę wokół budynku z kostki betonowej 6cm na podbudowie z kruszywa zakończonej obrzeżem chodnikowym na ławie betonowej, wykonać wymianę stolarki okiennej zgodnie z wykazem + montaż nawietrzaków higroskopijnych,  wykonać wymianę stolarki drzwiowej zgodnie z wykazem oraz przeznaczeniem poszczególnych drzwi,  wykonać montaż nowych parapetów zewnętrznych budynku,  wykonać ocieplenie ościeżnic okiennych i drzwiowych,  sprawdzić drożności istniejących kominów, ocieplić je wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej oraz zamontować na nich nowe kratki wentylacyjne,  demontaż malowanie czyszczenie i ponowny montaż krat okiennych drzwiowych na całym budynku objętym opracowaniem,  wykonanie kolorystyki elewacji budynku zgodnie z projektem kolorystyki,  wymiana i wykonanie nowych obróbek blacharskich,  przełożenie przewodów instalacyjnych na elewacji kolidujących z planowanym ociepleniem,  remont: uzupełnianie tynków, malowanie pomieszczeń innych niż kotłownia,  wykonanie remontu kotłowni poprzez; wykonanie nowych posadzek w kotłowniach wraz z warstwami poziomującymi, tynkowanie uzupełnianie ubytków malowanie sufitów, położenie płytek na ścianach w kotłowni, wymiana drzwi do kotłowni na nowe p.poż  montaż nowej instalacji odgromowej,  montaż paneli PV  wykonanie prac zgodnie z projektami branżowymi,  uporządkowanie terenu po wykonanych pracach budowlanych.  wykonanie dodatkowego oświetlenia na zewnątrz budynku,  wykonanie nowej instalacji wewnętrznej elektrycznej w budynku w części objętej opracowaniem zgodnie z założeniami opracowania części elektrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień powtarzających:1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.2) Zamówienia, o których mowa w ust. 11 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:Roboty budowlanePrzygotowanie terenu pod budowęRoboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnejRoboty instalacyjne w budynkachRoboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanychRoboty instalacyjne w budynkachRoboty instalacyjne elektryczneRoboty budowlaneRoboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznychInstalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczychInstalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Roboty instalacyjne elektryczne Instalacje słoneczne Roboty instalacyjne w budynkach Roboty instalacyjne elektryczneSzczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. 5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Termomodernizacja istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Starej Słupi Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane związane z termomodernizacją istniejącego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej, położonego w miejscowości Stara Słupia na części działki o nr ew. 531/2, 531/1, gmina Nowa Słupia. Głównym celem inwestycji jest poprawa walorów użytkowych budynku i ograniczenia kosztów eksploatacji.Charakterystyka elementów projektowanego zagospodarowania.Budynek pełni funkcję oświatową – Publicznej Szkoły Podstawowej w Starej Słupi, oraz funkcję mieszkalną – dobudowa od strony wschodniej.Rok budowy obiektu – 1973.Budynek stojący w zwartym kompleksie z Domem Nauczyciela, z dwoma kondygnacjami nadziemnymi, podpiwniczony tylko w części mieszkalnej.Komunikacja pionowa w obiekcie realizowana przy użyciu 2 klatek schodowych.Główne wejście do budynku usytuowane od strony południowej.Konstrukcja tradycyjna, murowana zwieńczona stropodachem.Wymiary zewnętrzne w rzucie 51,70 x 17,70 m, oraz wysokość ok. 7,60 m.n.p.t.Nie projektuje się zmiany zagospodarowania terenu. Po wykonaniu robót teren działkizostanie uporządkowany i przywrócony do stanu istniejącego.Zakres robót: zdemontować stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną,  zdemontować istniejące parapety zewnętrzne,  rozebrać istniejące rury spustowe oraz rynny dachowe,  rozebrać istniejącą instalację odgromową,  rozebrać istniejące obróbki blacharskie,  rozbiórka istniejącej opaski wokół budynku z płyt betonowych chodnikowych,  demontaż masztów uchwytów kabli oraz skrzynek z elewacji i ponowny montaż po wykonaniu zaplanowanego ocieplenia budynku,  wykonać czyszczenie, malowanie barierek na schodach wejściowych do szkoły oraz tarasem nad zsypem opałowym,  wykonanie wyprawy schodowej z płytek gresowych na kleju elastycznym, mrozoodpornym przy wejściu głównym do szkoły oraz od strony bocznej budynku koło zsypu opałowego,  wykonanie warstw dociepleniowych oraz wykończeniowych tarasu przyszkolnego wraz z renowacja czyszczenie malowanie barierki dookoła tarasu,  wykonanie tynku ozdobnego strukturalnego na ścianach bocznych schodów wejściowych głównych wraz z uzupełnieniem ubytków oraz bocznych koło zsypu opałowego,  wykonać ocieplenie ścian zewnętrznych budynku ponad gruntem oraz poniżej gruntu na ścianach piwnicy tam gdzie obejmuje oraz na ścianach fundamentowych gdzie nie ma podpiwniczenia min.1 metr poniżej gruntu,  remont doświetli okiennych piwnicznych – wymurowanie nowych,  montaż nowych rur spustowych i rynien dachowych stalowych powlekanych,  wykonanie przemurowania ścianek szczytowych na budynku – remont ze względu na spękania poprawa izolacji na dachu w okolicy ścianek szczytowych,  wykonać remont oraz obróbki daszków nad wejściami głównymi do budynków,  wykonanie dwóch nowych daszków nad bocznymi wejściami do budynku z poliwęglanu rozwiązanie systemowe,  wykonać kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania poprzez montaż nowej instalacji o większej sprawności. wymianę kotła na nowy 5 klasy z automatyka pogodowa, nowe orurowanie izolowane, grzejniki panelowe z termostatami, zawory pod pionowe montaż licznika ciepła,  wykonać opaskę wokół budynku z kostki betonowej 6cm na podbudowie z kruszywa zakończonej obrzeżem chodnikowym na ławie betonowej ,  wykonać rozbiórkę schodów zewnętrznych bocznych betonowych wylewanych na gruncie,  wykonać nowe schody wejściowe boczne z kostki brukowej na podbudowie i z obrzeżem chodnikowym na ławie betonowej,  wykonać wymianę stolarki okiennej zgodnie z wykazem + montaż nawietrzaków higroskopijnych,  wykonać wymianę stolarki drzwiowej zgodnie z wykazem oraz przeznaczeniem poszczególnych drzwi,  wykonać montaż nowych parapetów zewnętrznych,  wykonać ocieplenie ościeżnic okiennych i drzwiowych, sprawdzić drożności istniejących kominów, ocieplić je wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej oraz zamontować na nich nowe kratki wentylacyjne,  wykonanie kolorystyki elewacji budynku zgodnie z projektem kolorystyki,  wymiana i wykonanie nowych obróbek blacharskich,  przełożenie przewodów instalacyjnych na elewacji kolidujących z planowanym ociepleniem,  remont: uzupełnianie tynków, malowanie pomieszczeń innych niż kotłownia  wykonanie remontu kotłowni poprzez; wykonanie nowych posadzek w kotłowniach wraz z warstwami poziomującymi, tynkowanie uzupełnianie ubytków malowanie sufitów, położenie płytek na ścianach w kotłowni, wymiana drzwi do kotłowni na nowe p.poż  remont murków klap drzwiczek zsypów opałowych,  montaż nowej instalacji odgromowej,  montaż paneli PV  wykonanie prac zgodnie z projektami branżowymi,  uporządkowanie terenu po wykonanych pracach budowlanych.  wykonanie dodatkowego oświetlenia na zewnątrz budynku,  wykonanie nowej instalacji wewnętrznej elektrycznej w budynku w części objętej opracowaniem .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.2) Zamówienia, o których mowa w ust. 11 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:Roboty budowlanePrzygotowanie terenu pod budowęRoboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnejRoboty instalacyjne w budynkachRoboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanychRoboty instalacyjne w budynkachRoboty instalacyjne elektryczneRoboty budowlaneRoboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznychInstalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczychInstalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Roboty instalacyjne elektryczne Instalacje słoneczne Roboty instalacyjne w budynkach Roboty instalacyjne elektryczneSzczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. 5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: Termomodernizacja istniejącego budynku Urzędu Gminy w Nowej Słupi Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane związane z termomodernizacją istniejącego budynku Urzędu Gminy w Nowej Słupi położonego na części działki o nr ew. 1287, gmina Nowa Słupia. Głównym celem inwestycji jest poprawa walorów użytkowych budynku i ograniczenia kosztów eksploatacji.Charakterystyka elementów projektowanego zagospodarowania.Budynek objęty opracowaniem wzniesiony w technologii tradycyjnej wg typowych rozwiązań, Budynek pełni funkcję administracyjno-biurową. Budynek w kształcie wieloboku, usytuowany w kompleksie zwartej zabudowy przy rynku w Nowej Słupi, z dziedzińcem wewnętrznym. Wyróżnia się w obiekcie dwie kondygnacje nadziemne, poddasze nieużytkowe oraz całkowite podpiwniczenie. Komunikacja pionowa w obiekcie realizowana przy użyciu 3 klatek schodowych. Główne wejście do budynku usytuowane od strony zachodniej. Konstrukcja tradycyjna, murowana. Dach wielospadowy na więźbie drewnianej. Wymiary zewnętrzne w rzucie 19,60 x 23,10 m, oraz wysokość w kalenicy ok. 10,00 m.n.p.t.Nie projektuje się zmiany zagospodarowania terenu. Po wykonaniu robót teren działki zostanie uporządkowany i przywrócony do stanu istniejącego.Zakres robót: zdemontować stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną,  zdemontować istniejące parapety zewnętrzne,  rozebrać istniejące rury spustowe oraz rynny dachowe wraz z obróbkami blacharskimi, po ociepleniu budynku należy wykonać i zamontować nowe rynny dachowe oraz rury spustowe stalowe powlekane,  rozebrać istniejącą instalację odgromową a po wykonaniu ocieplenia wykonać nową,  rozebrać istniejące obróbki blacharskie + obróbki blacharskie przy kominach, kominy należy ocieplić i wykonać nowe obróbki blacharskie wokół kominów,  istniejący główny komin z kotłowni należy przemurować od połaci stropu strychu do dachu i ponad dach na wysokość pierwotna sprzed rozbiórki  demontaż masztów uchwytów kabli oraz skrzynek z elewacji i ponowny montaż po wykonaniu zaplanowanego ocieplenia budynku,  wykonać czyszczenie malowanie barierek na schodach wejściowych bocznych, wykonanie wyprawy tynkarskiej na boku schodów wraz z przełożeniem barierek na bok schodów celem uzyskania szerszego prześwitu na schodach po ociepleniu budynku ,  wykonanie uzupełnienia tynku oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej z np. marmolitu przy zejściu do piwnicy w części łazienek ogólnodostępnych,  zniwelować gzymsy wystające na elewacji budynku, wykonać ocieplenie ścian zewnętrznych budynku ponad gruntem oraz poniżej gruntu na ścianach piwnicy tam gdzie obejmuje oraz na ścianach fundamentowych gdzie nie ma podpiwniczenia min.1 metr poniżej gruntu minimum a gdzie mamy podpiwniczenie do poziomu ławy dokładna głębokość określona będzie podczas wykopu na budowie,  wykonać remont oraz obróbki daszku nad wejściem głównym do budynku,  zsypy węglowe do piwnicy należy wyremontować klapy ścianki po odkopaniu fundamentów , doświetla okienne piwniczne należy należy przemurować od nowa lub zastosować systemowe rozwiązania gotowe,  nad ostatnia kondygnacja budynku objętego opracowaniem należy wykonać ocieplenie stropu wełna mineralna wraz z foliami + wykonanie podestów komunikacyjnych z płyt OSB na stelażu,  kraty okienne drzwiowe do demontażu czyszczenia malowania i ponownego montażu,  rolety okienne i drzwiowe zewnętrzne do przełożenia po wcześniejszym ociepleniu ścian,  istniejące trzony kominowe od poziomu podłogi poddasza do rozbiórki. Nowe trzony kominowe wymurowane w miejsce istniejących,  dodatkowo należy ocieplić kominy na poddaszu nieogrzewanym od stropu do samego końca ponad połać dachową tyle co wystaje ponad dachem należy wykonać wyprawę elewacyjna zgodna z kolorystyka oraz założeniami projektowymi do projektu, wykonanie wyłazu ocieplonego systemowego z I pietra na strych,  Demontaż podsibitek na całym budynku wykonanie ocieplenia do samej połaci dachowej i ponowny montaż wcześniej zdemontowanej blachy z dopasowaniem jej wielkości do powstałego okapu po ocieleniu,  wykonać kompleksową modernizację instalacji centralnego ogrzewania poprzez montaż nowej instalacji o większej sprawności. Wymianę kotła na nowy 5 klasy z możliwością regulacji temperatury w pomieszczeniach, nowe orurowanie izolowane, grzejniki panelowe z termostatami, zawory pod pionowe montaż licznika ciepła, wykonać przełożenie opaski z kostki brukowej istniejącej wokół budynku podczas wykopów wokół ścian fundamentowych przy ocieplaniu budynku na istniejącej podbudowie lub po stwierdzeniu ze ewentualnie nie będzie się nadawać na podsypce z kruszywa,  wykonać wymianę stolarki okiennej zgodnie z wykazem + montaż nawietrzaków higroskopijnych,  wykonać wymianę stolarki drzwiowej zgodnie z wykazem oraz przeznaczeniem poszczególnych drzwi,  wykonać wymianę bramy wjazdowej do dziedzińca budynku, wykonać montaż nowych parapetów zewnętrznych budynku, wykonać ocieplenie ościeżnic okiennych i drzwiowych, sprawdzić drożności istniejących kominów, ocieplić je wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej oraz zamontować na nich nowe kratki wentylacyjne ,  wykonanie kolorystyki elewacji budynku zgodnie z projektem kolorystyki, wymiana i wykonanie nowych obróbek blacharskich,  przełożenie przewodów instalacyjnych na elewacji kolidujących z planowanym ociepleniem,  remont: uzupełnianie tynków, malowanie pomieszczeń innych niż kotłownia po skończonych pracach  wykonanie remontu kotłowni poprzez; wykonanie nowych posadzek w kotłowniach wraz z warstwami poziomującymi, tynkowanie uzupełnianie ubytków malowanie sufitów, położenie płytek na ścianach w kotłowni, wymiana drzwi do kotłowni na nowe p.poż, zrobienie wentylacji z kotłowni,  remont zejścia do piwnicy,  montaż nowej instalacji odgromowej, montaż paneli PV,  wykonanie prac zgodnie z projektami branżowymi, uporządkowanie terenu po wykonanych pracach budowlanych,  dodatkowe oświetlenie na zewnątrz budynku, wykonanie nowej instalacji wewnętrznej elektrycznej w budynku w części objętej opracowaniem- wykonanie sieci teleinformatycznej- zgodnie z dokumentacją.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.2) Zamówienia, o których mowa w ust. 11 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:Roboty budowlanePrzygotowanie terenu pod budowęRoboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnejRoboty instalacyjne w budynkachRoboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanychRoboty instalacyjne w budynkachRoboty instalacyjne elektryczneRoboty budowlaneRoboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznychInstalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczychInstalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Roboty instalacyjne elektryczne Instalacje słoneczne Roboty instalacyjne w budynkach Roboty instalacyjne elektryczneSzczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. 5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność techniczna lub zawodowa: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) wykonanych robót.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:Dla zadania 1jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku/budynków. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 1 200 000,00 zł brutto.Dla zadania 2jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku/budynków. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 1 000 000,00 zł brutto.Dla zadania 3jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku/budynków. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 1 000 000,00 zł brutto.Dla zadania 4jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku/budynków. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 900 000,00 zł brutto.UWAGA!W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się jedną robotą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę (np. wartość roboty dla zadania 1 i 2 to minimum 2 200 000,00 zł).UWAGA!Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:Dla Zadania 1 - 4 : • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiada doświadczenie zawodowe jako kierownik robót/budowy, na min. jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub termomodernizacją budynku/budynków• Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Tymi samymi osobami można wykazać się do wszystkich zadań. Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wykonywaniem robót budowlanych) na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie mniejszą niż:− Dla zadania 1: 1 200 000,00 PLN.− Dla zadania 2: 1 000 000,00 PLN.− Dla zadania 3: 1 000 000,00 PLN.− Dla zadania 4: 900 000,00 PLN.UWAGA!W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartości te podlegają sumowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczenie o posiadanych uprawnieniach.3) Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium w wysokości: Zadanie 1 – 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);Zadanie 2 – 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100);Zadanie 3 – 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100);Zadanie 4 – 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100);należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres robót.2) Pozostałe warunku udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-08

2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zleci prace brukarskie na terenie woj.świętokrzyskiego
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy do współpracy brygady/firmy brukarskiej. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI