Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Budowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu szkoleniowo-laboratoryjnego z halą sportową w Centralnej Szkole PSP w Częstochowie (stan surowy zamknięty)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-07-29
  • ZamawiającyCentralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00258329
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu szkoleniowo-laboratoryjnego z halą sportową w Centralnej Szkole PSP w Częstochowie (stan surowy zamknięty)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343477100

1.5.8.) Numer faksu: 343477104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu szkoleniowo-laboratoryjnego z halą sportową w Centralnej Szkole PSP w Częstochowie (stan surowy zamknięty)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cf0c851-0429-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021800/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Budowa kompleksu szkoleniowo-labolatoryjnego z halą sportową (stan surowy zamknięty)"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/cspsp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/cspsp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającą a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej. Dopuszcza się komunikację za pomocą poczty elektronicznej przetargi@cspsp.pl (komunikacja przy użyciu poczty elektronicznej nie dotyczy złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami, którą Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy
zakupowej). Oferta wraz z załącznikami oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) muszą zostać złożone w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającej. Zamawiająca dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@cspsp.pl. Zamawiająca będzie przekazywała wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiająca będzie zamieszczała na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w swz pkt. 24

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WT.2370.26.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu szkoleniowo-laboratoryjnego z halą sportową w Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie (stan surowy zamknięty), w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Dokumentacja projektowa dla budowy, której nadzór stanowi przedmiot niniejszego zamówienia, stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania podczas wszczęcia postępowania na budowę ww. obiektu stanowi załącznik nr 2.1 do SWZ. Pytania, które wpłynęły na etapie składania ofert oraz wyjaśnienia i modyfikacje, a także dokumentacja projektowa, która uległa zmianie w związku z dokonanymi modyfikacjami stanowi załącznik 2.2 do SWZ. Przebieg postępowania na budowę kompleksu szkoleniowo-laboratoryjnego z halą sportową w Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie (stan surowy zamknięty) dostępny jest na stronie prowadzonego postępowania pod linkiem https://platformazakupowa.pl/transakcja/624051
4. Miejsce realizacji zamówienia - teren Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP
w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64.
5. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru nadzorowanych robót, potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. Zamawiająca w ramach wykonania nin. zamówienia przewiduje trzy płatności częściowe. Szczegółowe informacje odnośnie płatności zostały określone w § 6 projektu umowy.
6. Zamawiająca przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty oraz w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczy udzielane zamówienie, a także zdobycia na swoja własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wykonawca winien potwierdzić ten fakt stosownym oświadczeniem o dokonaniu wizji. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerem telefonu: 34 34 77 609. Wizji lokalnej można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona wizji lokalnej, jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium - cena brutto: Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 60. Uzyska ją oferta o najniższej cenie brutto.
Pozostałe oferty otrzymają punktację na podstawie stosunku zaoferowanej ceny do ceny najniższej (zgodnie z matematyczną zasadą proporcjonalności odwrotnej – im wyższa cena tym mniejsza ilość otrzymanych punktów).
2. Kryterium - Częstotliwość pobytu na budowie inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej (Kp): Należy wskazać częstotliwość pobytu na budowie w przedziale: od „co 1 dzień roboczy (codzienne)” do „co 3 dni robocze”
Maksymalna ilość punktów w danym kryterium dotyczy codziennego pobytu inspektora nadzoru inwestorskiego na terenie budowy, minimalna ilość punktów w danym kryterium dotyczy częstotliwości pobytów na budowie - „co 3 dni robocze”
3. Doświadczenie inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno –budowlanej: Podstawą oceny ofert w zakresie niniejszego kryterium będzie ilość nadzorowanych przez inspektora w specjalności konstrukcyjno-budowlanej inwestycji polegających na budowie obiektu o konstrukcji żelbetowej, o kubaturze min. 13.000 m3 każdy (minimum 2 usługi). Dana inwestycja będzie brana pod uwagę pod warunkiem, że została zakończona i pozytywnie odebrana. Punkty będą przyznawane za doświadczenie osoby skierowanej na stanowisko Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej. Informacja w tym zakresie musi być złożona w treści formularza ofertowego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość pobytu na budowie inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno –budowlanej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:

• Warunek ten zostanie spełniony jeżeli, Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w pełnym zakresie, bez ograniczeń
oraz
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, w pełnym zakresie, bez ograniczeń

• Warunek ten zostanie spełniony jeżeli, Wykonawca wykaże, że:
-w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno-budowlanej podczas co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, obejmujących swoim zakresem wykonanie obiektu o konstrukcji żelbetowej, o kubaturze min. 13.000m3 każdy (kryterium oceny ofert).
- w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał nadzór inwestorski w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych podczas co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, obejmujących swoim zakresem wykonanie instalacji sanitarnych, o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; (Oryginał
lub elektroniczna kopia)
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem(Oryginał
lub elektroniczna kopia)
3. Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i 5 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającą, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 5, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji oraz art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp oraz w zakresie dotyczącym przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Oryginał-wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ)
4. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Oryginał- wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości/kubatury, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty
(Warunek ten zostanie spełniony jeżeli, Wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno-budowlanej podczas co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, obejmujących swoim zakresem wykonanie obiektu o konstrukcji żelbetowej, o kubaturze min. 13.000m3 każdy – kryterium oceny ofert.
- w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał nadzór inwestorski w branży instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych podczas co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, obejmujących swoim zakresem wykonanie instalacji sanitarnych, o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda.) - Oryginał- wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ
2. Dowody potwierdzające, że usługi, o których mowa w wierszu 5 zostały wykonane należycie.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Oryginał lub elektroniczna kopia)
3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami (Warunek ten zostanie spełniony jeżeli, Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w pełnym zakresie, bez ograniczeń
oraz
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, w pełnym zakresie, bez ograniczeń) -Oryginał - wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (Oryginał-wzór stanowi Załącznik nr 0 do SWZ)
2.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę jeżeli umocowanie nie wynika z dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Oryginał w postaci elektronicznej lub elektroniczna kopia dokumentu opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza lub elektroniczna kopia potwierdzona za zgodność przez mocodawcę lub notariusza. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w art. 118 uPzp) Oryginał - Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ
3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w art. 118 uPzp) - Oryginał-wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, s.c.), oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej Umowy dopuszczalne są w przypadku:
1) konieczności zmiany terminu realizacji Umowy ze względu na niezależne od stron przedłużenie realizacji robót budowlanych,
2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego,
2. Zamawiający dopuszcza także zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany.
4. Szczegółowe informacje dot. zmiany umowy zostały opisane w §9 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-27 10:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cspsp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-27 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu (siedziba Zamawiającej) zawarcia umowy odrębnym pismem. Zamawiająca zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy PZP, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostanie przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostanie przesłane w inny sposób.
2. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, Zamawiająca przed podpisaniem umowy może żądać dostarczenia uchwały, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpisu umowy spółki, zezwalającego na zaciąganie takich zobowiązań. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (s.c., konsorcja),Zamawiająca może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Na etapie podpisania umowy (przed podpisaniem umowy), Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że każdy z inspektorów nadzoru posiada obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej architektów i inżynierów budownictwa, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wraz z potwierdzeniem uiszczenia składki)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnimy samodzielnych fachowców lub brygady do ociepleń elewacji - Rydułtowy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnimy samodzielnych fachowców lub brygady do ociepleń elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI