Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie przejazdów pieszo-rowerowych do istniejących przepisów prawa na poniższych skrzyżowaniach ulic (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie przejazdów pieszo-rowerowych do istniejących przepisów prawa na poniższych skrzyżowaniach ulic (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1a48a56-0438-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015310/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Dostosowanie przejazdów pieszo-rowerowych do istniejących przepisów prawa na poniższych skrzyżowaniach ulic (...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/mzd
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/mzd
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się
na Platformie pod wyżej wymienionym adresem klikając przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się zapoznaje się i
akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Do rejestracji
niezbędne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8.Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania tych czynności
znajdują się w „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy. Wykonawca posiadający konto ma
dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza„Pytania i odpowiedzi”.
Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy portalu SmartPzp dostępna jest na stronie portalu SmartPzp w zakładce e-learning.
Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM,
procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0 , Windows 7 iMac OS 10.12 - lub ich nowsze
wersje; c) Zainstalowana przeglądarka internetowa:Internet Explorer11, Mozilla Firefox ver. 46 i późniejsze, Google Chrome ver. 45 i
późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze; Przeglądarki zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera. d) Włączona obsługa
JavaScript; e) Oprogramowanie Java ver. 1.8 lub wyższe; f) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę
formatów .pdf. Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagające podpisu podpisywane są w postępowaniu: kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wszelkie informacje dotyczące korespondencji elektronicznej są
wskazane w SWZ w pkt 9.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane
dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami RODO. Dane te dotyczą Wykonawcy będącego osobą fizyczną
prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika (osoby fizycznej, której dane osobowe zamieszczone są w
pełnomocnictwie) Wykonawcy, członka organu zarządzającego Wykonawcy (osoby fizycznej, której dane osobowe zamieszczone są
w informacji z KRK), podwykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, jego pełnomocnika (osoby
fizycznej), informacji o osobach, które Wykonawca przedłożył w ww. przetargu celem wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, braku podstaw wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiającego dotyczących wykonania
przedmiotu zamówienia (np. osób, których dane służą do wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących
działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca). Regulacje RODO związane z ochroną danych osobowych
mają też zastosowanie do umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania oraz do dokumentacji zgromadzonej w związku z
przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania. Obowiązek informacyjny, jak w przypadku pozyskiwania danych osobowych
bezpośrednio od Wykonawcy powstanie, gdy Zamawiający uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotyczące innych osób (np. osób,
których dane służą do wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do realizacji
zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca). Obowiązek
ten jest uregulowany w art. 14 RODO. Zamawiający może odstąpić od obowiązku indywidualnego informowania każdej z takich
osób, w przypadkach, o których mowa w art.14 ust. 5 RODO, np. w sytuacji, gdy osoba ta dysponuje już tymi informacjami albo gdy
wymagałoby to ze strony Zamawiającego niewspółmiernie dużego wysiłku. Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO
spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającym w ofertach.
Dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu, dysponują
już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca
będzie korzystał, przekazanych przez
Wykonawcę w ofercie celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane jest oświadczenie Wykonawcy
dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich, które zawarte jest w Formularzu oferty (załącznik nr 5
do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.ZP.219.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności:
Prace polegają na wprowadzenie zmian przedstawionych w załączonym zatwierdzonym projekcie zmiany organizacji ruchu nr BIR.7220.305.2022 polegających na poszerzeniu przejazdów rowerowych do 3 metrów co m.in. wiąże się także z pracami brukarskimi jak i korekcie oznakowania pionowego i urządzeń BRD. Oprócz wprowadzonych w projekcie zmian należy odnowić oznakowanie poziome przejść dla pieszych P-10 będących integralną częścią poszerzanych przejazdów rowerowych.
Wymagania co do użytych materiałów
Oznakowanie poziome wykonać z masy chemoutwardzalnej o chropowatej strukturze o podwyższonym współczynniku szorstkości i o grubości minimum 2,5 mm.
Oznakowanie poziome powinno być odporne na obciążenia mechaniczne. W okresie gwarancji na trwałość oznakowania poziomego 24 miesiące.
Materiały stosowane do znakowania nawierzchni nie powinny zawierać substancji zagrażających zdrowiu ludzi i powodujących skażenie środowiska.
Powierzchnia nawierzchni przygotowana do wykonania oznakowania poziomego musi być czysta i sucha.
W przypadku konieczności usunięcia istniejącego oznakowania poziomego, czynność tę należy wykonać jak najmniej uszkadzając nawierzchnię.
Zaleca się wykonywać usuwanie oznakowania:
− cienkowarstwowego, metodą: frezowania, piaskowania, trawienia, wypalania lub zamalowania,
− grubowarstwowego, metodą frezowania,
− punktowego, prostymi narzędziami mechanicznymi.
Środki zastosowane do usunięcia oznakowania nie mogą wpływać ujemnie na przyczepność nowego oznakowania do podłoża, na jego szorstkość, trwałość oraz na właściwości podłoża.
Prace brukarskie - poszerzenia chodników, przejazdów rowerowych, obniżenia krawężników itp. należy wykonać zgodnie z już zastosowaną technologią na danym skrzyżowaniu, tak by stanowiły spójną całość.
Oznakowanie pionowe
• Każdy dostarczony znak drogowy (urządzenie brd) musi być oznakowany znakiem budowlanym B lub znakiem CE – zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych;
• Każdy materiał zastosowany do wykonania znaków (urządzeń brd – łącznie z konstrukcją wsporczą) musi posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z normą lub aprobatą techniczną lub dokument równoważny;
• Znaki wykonane na podkładzie z blachy stalowej obustronnie ocynkowanej ogniowo grubości co najmniej 1,25 mm. Krawędzie podwójnie zaginane na całym obwodzie, wyklejane licem z samoprzylepnej folii odblaskowej 2 typu. Tył znaku zabezpieczony farbą proszkową koloru szarego. W komplecie uchwyty montażowe;
• Tarcza znaku (urządzenia brd) musi być równa i gładka – bez odkształceń płaszczyzny znaku, w tym pofałdowań, wgięć, lokalnych wgnieceń lub nierówności itp. Odchylenie płaszczyzny tarczy znaku (zwichrowanie, pofałdowanie itp.) nie może wynosić więcej niż 1,5 % największego wymiaru znaku. Krawędzie tarczy znaku muszą być równe i nieostre. Zniekształcenia krawędzi tarczy znaku, pozostałe po tłoczeniu lub innych procesach technologicznych, którym tarcza ta była poddana, muszą być usunięte;
• Folie odblaskowe użyte do wykonania lica znaku (urządzenia brd) powinny wykazywać pełne związanie z tarczą znaku (urządzenia brd) przez cały okres wymaganej trwałości znaku. Niedopuszczalne są lokalne niedoklejenia, odklejania, złuszczenia lub odstawanie folii na krawędziach tarczy znaku (urządzenia brd) oraz na jego powierzchni;
• Zastosowane folie odblaskowe muszą posiadać ważne aprobaty techniczne, potwierdzające ich własności fotometryczne i kolorymetryczne. Okres gwarancji na folie odblaskowe powinien wynosić nie mniej niż 10 lat. Folie powinny charakteryzować się w momencie odbioru, w trakcie i na koniec okresu gwarancji, określonymi w aprobacie wartościami parametrów fotometrycznych oraz pełnym związaniem się z tarczą znaku;
• Sposób połączenia folii z powierzchnią tarczy znaku (urządzenia brd) powinien uniemożliwiać jej odłączenie od tarczy bez jej zniszczenia;
• Powierzchnia lica znaku (urządzenia brd) powinna być równa i gładka, nie mogą na niej występować lokalne nierówności i pofałdowania. Niedopuszczalne jest występowanie jakichkolwiek ognisk korozji, zarówno na powierzchni jak i na obrzeżach tarczy. Niedopuszczalne jest występowanie jakichkolwiek zarysowań powierzchni znaku;
• Trwałość znaku (urządzenia brd) powinna być co najmniej równa trwałości zastosowanej folii;
• Każdy znak na odwrocie musi posiadać metryczkę producenta z podaniem kategorii zastosowanej folii odblaskowej oraz roku produkcji;
• Oznakowanie poziome powinno być zgodne z normami określonymi w Warunkach Technicznych Poziome znakowanie dróg POD 97.
• Zakres robót obejmuje:
• Roboty rozbiórkowe nawierzchni z płytek betonowych, z kostki brukowej, nawierzchni asfaltobetonowej, krawężnika ulicznego oraz rabatki i podsypki piaskowej transportem oraz utylizacją urobku
• Profilowanie i zagęszczenie podłoża
• Podbudowa na zjazdach z kruszywa łamanego gr.20cm dolna gr. 15 cm 31,5-63mm, górna ( 0-31,5 mm)
• Podbudowa na chodniku z kruszywa łamanego dolna gr. 10 cm (31,5-63 mm) górna gr. 5cm (0-31,5m)
• Ułożenie rabatki 30*8 cm na podsypce cem-piaskowej
• Ułożenie krawężnika ulicznego 15*22 cm, 20*30cm na ławie betonowej C-12/15
• Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej na podsypce- cem- piaskowej gr. 8cm Klasy B-50 – kolor czerwony na chodniku na zjazdach (grafitowy) .
• Regulację wysokościową urządzeń PWiK na pierścieniach dystansowych, studni teletechnicznych
• Ścięcie nadmiaru ziemi na zieleńcach
• Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej po wymianie krawężnika
• Inwentaryzację powykonawczą
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233210-4 - Roboty w zakresie nawierzchni autostrad
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej
lub zawodowej.
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadające uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
- 1 - osoba - inżynieryjnej drogowej.
Dodatkowo do realizacji zamówienia Wykonawca skieruje:
- 2 osoby posiadające uprawnienia do kierowania ruchem,
- 2 osoby z ukończonym kursem operatora urządzenia do aplikacji oznakowania poziomego,
Uwaga:
Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
• II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (zakończyli) przynajmniej dwie roboty polegające na montażu oznakowania pionowego oraz wykonania oznakowania poziomego na drogach publicznych o kategorii co najmniej droga powiatowa,
z uwzględnieniem zabezpieczenia wykonywanych prac.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
postępowania należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 1. W celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy-Pzp. Z
wyjątkiem wykluczenia z art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy-Pzp, na potwierdzenie którego Zamawiający wymaga przedłożenia odpisy lub
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W POSTĘPOWANIU - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu należy wypełnić i podpisać przez
osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 2.
WYKAZ OSÓB - Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę/y
uprawnioną/e sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do swz.
WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Załącznik nr 5.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
OŚWIADCZENIE O ZATRUDNIANIU OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ
Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Załącznik nr 6.
ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI
GOSPODARCZEJ
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt
4 ustawy-Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt. 8 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na określonych warunkach wskazanych w załączniku nr 9 - wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-02 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/mzd
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-02 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie informacje zamawiający zawarł w SWZ