Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Stabilizacja osuwiska w rejonie ulic Bernardyńskiej, Wałowej i Krętej w Przeworsku wraz z odbudową dróg i infrastruktury technicznej – etap II
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoPrzeworsk
WojewództwoPodkarpackie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-04-29
ZamawiającyGmina Miejska Przeworsk
Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
Numer ogłoszenia2021/BZP 00032707
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032707 z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Stabilizacja osuwiska w rejonie ulic Bernardyńskiej, Wałowej i Krętej w Przeworsku wraz z odbudową dróg i infrastruktury technicznej – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900499
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001684/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn. „Stabilizacja osuwiska w rejonie ul. Wałowej, Bernardyńskiej, i Krętej w Przeworsku wraz z odbudową dróg i infrastruktury technicznej „ etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przeworsk.bip.info.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl ,https://miniportal.uzp.gov.pl, inwestycje@przeworsk.um.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ w Rozdz XV w tym - Komunikacja, w tym składanie ofert, wymianainformacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej: • miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/, • ePUAP -https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz • poczty elektronicznej na adres mailowy:info@przeworsk.um.gov.pl -Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto naePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz doformularza komunikacji.-Wymagania techniczna i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini portalu oraz RegulaminieePUAP.-Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzydo: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.-Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcamiw szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt II),zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwemdedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lubID postępowania).-Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje uważa się za złożonew terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.-Postępowanie odbywa się w języku polskim, w związku z czym wszelkie pisma, dokumenty,oświadczenia składane w trakcie postępowania między Zamawiającym a Wykonawcami musząbyć sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wrazz tłumaczeniem na język polski. - Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiającepracę w systemie mini portal tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnejkonfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami w rozdz XXIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami w rozdz XXIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IIT.271.07.RB.21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.:Stabilizacja osuwiska w rejonie ulic Bernardyńskiej, Wałowej i Krętej w Przeworsku wraz z odbudową dróg i infrastruktury technicznej – etap II2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony jest w załączonych do siwz :1) Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2. siwz 2) Projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 3 do siwz3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiących załącznik nr 4 do siwz
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262211-3 - Wbijanie pali
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród nie odrzuconych ofert, wyłącznie napodstawie kryteriów oceny ofert, określonych w niniejszej SWZ. O wyborze najkorzystniejszejoferty decyduje największa liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę stanowiącą sumępunktów przyznanych ofercie przez komisję przetargową. 1) Przy wyborze oferty Zamawiającybędzie się kierował następującymi kryteriami:A) Cena ( C) - waga 60 %Sposób oceniania ofert:1)w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:cena najniższa ofertypodzielona przez / cena badanej (ocenianej) oferty x 100 x waga B) Okres gwarancji (G) - 40%a)Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 40 pkt, zaś waga tegokryterium wynosi 40% ogólnej oceny. b) Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danychprzedstawionych w Druku oferta.c) Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancjiwynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru. Maksymalny okres gwarancji brany do oceny ofertywynosi 60 miesięcy. Zaoferowanie gwarancji poniżej wymaganego minimum lub nie wpisanieżadnej wartości spowoduje odrzucenie oferty . Udzielenie gwarancji powyżej 60 miesięcyuznane zostanie za wniesienie gwarancji na 60 miesięcy. d) Zamawiający w niniejszymkryterium przyzna ofercie Wykonawcy odpowiednią ilość punktów zgodnie z poniższym wzoremarytmetycznymokres gwarancji w ofercie ocenianej podzielony przez / okres gwarancjimaksymalnej 60 miesięcy x 100 x waga Wartość oferty będzie obliczana wg wzoru : W=C+Ggdzie :C- ilość pkt. w kryterium cena ofertyG- ilość pkt. w kryterium okres gwarancji3. Zanajkorzystniejszą ofertę w danej Części uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyskanajwiększą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert.. Oferta może uzyskaćmaksymalnie 100 punktów.4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, żedwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert,zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty otakiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia wterminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 38
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że:a) wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie robót konstrukcyjnych w zakresie stabilizacji osuwisk o wartości min. 700 000 zł brutto ( słownie : siedemset tysięcy złotych),b) dysponuje minimum 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoba ta będzie pełniła funkcję Kierownika budowy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: świadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w oparciu o załącznik do SWZ; 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w oparciu o załącznik do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 12 000,00 zł.(dwanaście tysięcy złotych).2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:Getin Noble Bank SA Nr konta: 36 1560 1195 2166 1681 5000 0009 Punkt Obsługi Klienta, 37-200 Przeworsk, ul. Jagiellońska 6 oznaczając tytuł przelewu: Wadium do przetargu nr: IIT 271.06.RB.21 - Stabilizacja osuwiska w rejonie ulic Bernardyńskiej, Wałowej i Krętej w Przeworsku wraz z odbudową dróg i infrastruktury technicznej – etap II5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał dokumentu w postaci elektronicznej.7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SWZ skutkowało będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 98 ustawy Pzp.9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy będącyzałącznikem do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: oferty nalezy złożyć za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na EPUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby na kilka dni do pomocy przy pracach ogrodniczych - Rzeszów
Lokalizacja zleceniapodkarpackie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby na kilka dni do pomocy przy pracach ogrodniczych: rozwożenie i plantowanie ziemi, sadzenie tuj, grabienie liści.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.