Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzeworsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-30
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00033683
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 9724

1.5.8.) Numer faksu: 016 648 9724

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9558dba9-9d13-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001272/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 „Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów – zniszczenia toru kolejowego ..."

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusz Solidarności Unii Europejskiej

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5c961813-2e3e-4d31-a89e-035fa0d9c81d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5c961813-2e3e-4d31-a89e-035fa0d9c81d

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz w regulaminie ePUAP.11.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy oraz do komunikacji wynosi150MB.11.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 upzp przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych, innych informacji, dokumentów lub oświadczeń przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę przekazania na ePUAP.11.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów innych niż oferta i załączniki do oferty za pomocą poczty elektronicznej na adres:pzd_przeworsk@wp.pl11.8. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zawarta w rozdziale 39.2Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZ.3311.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 3302000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiotem zamówienia jest:„Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów – zniszczenia toru kolejowego na odcinku km od 23+922 do 40+055 w miejscowościach: Zagórze, Hadle Kańczuckie, Hadle Szklarskie, Jawornik Polski – Gmina Jawornik Polski, Szklary – Gmina Hyżne, Harta – Gmina Dynów wraz z odbudową obiektów mostowych w km 25+883 (m. Zagórze – Gmina Jawornik Polski), w km 28+175 (m. Hadle Szklarskie – Gmina Jawornik Polski) oraz w km 28+874 (m. Hadle Szklarskie – Gmina Jawornik Polski)”.Obejmująca:I. Obiekty inżynieryjne:1. Obiekt w km 23,922:- naprawa parapetu przyczółka2. Obiekt w km 25,169:- naprawa parapetu przyczółka3. Obiekt w km 25,833:- naprawa podpór,- montaż i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej:- naprawa wyposażenia- zabezpieczenie stożków z odbudową oraz oczyszczenie koryta rzeki,4. Obiekt w km 27,502:- naprawa ściany przyczółka5. Obiekt w km 27,783:- naprawa narożnika przyczółka południowego6. Obiekt w km 28,175:- naprawa podpór:- zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji- naprawa wyposażenia- zabezpieczenie stożków z odbudową oraz oczyszczenie koryta rzeki:7. Obiekt w km 28,874:- naprawa podpór - zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji,- naprawa wyposażenia:- zabezpieczenie stożków z odbudową oraz oczyszczeniem koryta: 8. Obiekt w km 31,537:- naprawa przyczółków 9. Obiekt w km 34,885:- naprawa przyczółka 10. Obiekt w km 40,055:- naprawa skrzydełka północnego przyczółkaII. Tory i nasypy na odcinkach:1. Obiekt w km 25,120 oraz 25,180:- uzupełnienie nasypu kolejowego 2. Obiekt w km 25,759 do 25,958:- remont toru kolejowego3. Obiekt w km 26,078-26,083:- uzupełnienie nasypu kolejowego4. Obiekt w km 26,100-26,120:- uzupełnienie podsypki tłuczniowej5. Obiekt w km 26,248-26,252:- uzupełnienie nasypu kolejowego6. Obiekt w km 26,474-26,494:- podbicie niestatecznego toru z regulacją w pionie 7. Obiekt w km 26,770-26,785:- uzupełnienie podsypki tłuczniowej8. Obiekt w km 26,850-26,950:- podbicie niestatecznego toru z regulacją w pionie9. Obiekt w km 27,000-27,400:- uzupełnienie podsypki tłuczniowej10. Obiekt w km 27,565-27,579:- uzupełnienie nasypu kolejowego11. Obiekt w km 27,590:- usunięcie uszkodzenia nawierzchni drogowej na przejeździe w km 27,59012. Obiekt w km 27,820-27,880:- Uzupełnienie podsypki 13. Obiekt w km 27,969-28,225:- remont toru kolejowego14. Obiekt w km 28,841-28,871; 28,881-28,911 ( w sąsiedztwie obiektu w km 28,874):- Uzupełnienie podsypki tłuczniowej 15. Obiekt w km 31,493-31,496; 31,504-31,516:- uzupełnienie nasypu kolejowego 16. Obiekt w km 31,896-31,903:- usunięcie z toru materiału z osuniętej skarpy17. Obiekt w km 31,898-31,903:- uzupełnienie warstwy humusu na skarpie18. Obiekt w km 32,563-32,570:- uzupełnienie nasypu kolejowego19. Obiekt w km 32,573-32,587:- uzupełnienie nasypu kolejowego20. Obiekt w km 32,595-32,608:- uzupełnienie nasypu kolejowego21. Obiekt w km 33,748-33,751:- uzupełnienie nasypu kolejowego22. Obiekt w km 34,004-34,005:- uzupełnienie nasypu kolejowego23. Obiekt w km 36,096-36,130:- uzupełnienie nasypu po osunięciu skarpy wraz z jej wzmocnieniem(wykonanie zgodnie z odrębną dokumentacją)24. Obiekt w km 38,540-38,551:- uzupełnienie nasypu po osunięciu skarpy wraz z jej wzmocnieniem25. Obiekt w km 38,725-38,738:- uzupełnienie nasypu po osunięciu skarpy wraz z jej wzmocnieniem26. Obiekt w km 39,165-39,195:- uzupełnienie nasypu po osunięciu skarpy wraz z jej wzmocnieniem27. Obiekt w km 26,600-26,800; 28,300-28,500:- usunięcie z toru w obrębie podsypki zanieczyszczeń (błoto, gałęzie), grubość warstwy zanieczyszczeń od 5 do 15 cm28. Uzupełnienie brakujących słupków hektometrowych:Głównym założeniem i celem prac remontowych przy zniszczonej powodzią zabytkowej linii kolejowej Przeworsk-Dynów jest przywrócenie jej sprawności technicznej jaką posiadała przed katastrofą żywiołową z czerwca 2020 r. z zachowaniem walorów historycznych i krajobrazowych obiektu. To umożliwi dalsze prace przy rewitalizacji całej linii, które mają dopiero zostać przeprowadzane.Oryginalne obiekty składające się na całość zabytkowej trasy kolejki wąskotorowej zachowają pierwotny charakter techniczno-architektoniczny a poprzez zaplanowane prace uzyskają strukturalne wzmocnienie i zabezpieczenie. Poniższy program remontowy jest programem ramowym, opartym na analizie technicznej sprawności obiektów sprzed i po powodzi i traktowany jest na zasadzie wyjątkowości, co potwierdza rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 listopada 2020 roku (poz. 2124)4.1 Wykonawca przygotuje dokumentację w celu uzyskania decyzji administracyjnej zezwalającej na wykonanie robót.4.2 Szczegółowy zakres robót określają załączone projekty wykonawcze, kosztorys ofertowy, przedmiary robót, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, OPZ stanowiące załączniki do niniejszej SWZ. 4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) orazustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.Materiały, które należy przekazać Zamawiającemu zostały określone w dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45234114-8 - Roboty budowlane w zakresie nasypów kolejowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45221112-0 - Roboty budowlane w zakresie mostów kolejowych

45234116-2 - Budowa torów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 33.1. Przy wyborze i ocenianiu ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1. Cena – waga 60% 2. Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem – Waga 40%Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100 pkt.Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie zgodnie z poniższymi zasadami: Ad 1) Kryterium ,,Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Liczba punktów w kryterium Cena będzie obliczona na podstawie poniższego wzoru: najniższa cena brutto spośród złożonych (nie odrzuconych) ofertIlość punktów = ------------------------------------------- x 60 pkt cena brutto badanej ofertyNajkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Ad 2) Kryterium ,,Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem ” Ocenie podlegać będzie gwarancja na roboty objęte zamówieniem, podana w pełnych miesiącach .Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy. Liczba punktów w kryterium ,,Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem” będzie obliczona na podstawie poniższego wzoru:G= Gob/Gn x 40% gdzie: G- liczba pkt przyznanych wykonawcy w tym kryterium Gob – oferowany okres gwarancji oferty badanej Gn – najkorzystniejszy oferowany okres gwarancji wśród oferowanych ofert40% - waga kryterium Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36mc i taka tez wartość zostanie wzięta do oceny. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcę. 33.2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Lp = C+G gdzie:Lp – liczba punktów C – Punkty przyznane w kryterium cena G - Punkty przyznane w kryterium udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem33.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów, uzyskaną w wyniku zsumowania wszystkich kryteriów.33.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1 Warunki:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy;6.1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.108ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt.4 upzp;6.1.2 Spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art.112 upzp i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego7. OPIS WARUNKÓW:7.1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie opisuje tego warunku.7.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie opisuje tego warunku.7.3. Warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej.Zamawiający nie opisuje tego warunku.7.4. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej;a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robotami budowlanymi o podobnym zakresie rzeczowym do robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia tj. roboty budowlane branży kolejowej polegające na remoncie, budowie, przebudowie, w tym co najmniej jedną robotą o wartości nie mniejszej 500 000,00 zł brutto oraz co najmniej jednej roboty dotyczącej obiektów inżynieryjnych (wiadukt, most) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Zamawiający zastrzega, że przez jedną robotę rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. - co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych - co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej w zakresie obiektów inżynieryjnych.Osoba pełniąca funkcję kierownika budowy winna posiadać co najmniej 18 miesięczne doświadczenie w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z wymaganiami określonymi w treści art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Uwaga: Przez uprawnienia budowlane, Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r., poz. 831) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2020, poz. 220 ze zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia– nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez zamawiającego w SWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie roboty, o podobnym zakresie rzeczowym do robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia tj. roboty budowlane branży kolejowej polegające na remoncie, budowie, przebudowie, w tym co najmniej jedną robotą o wartości nie mniejszej 500 000,00 zł brutto oraz co najmniej jednej roboty dotyczącej obiektów inżynieryjnych (wiadukt, most) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. (Zamawiający zastrzega, że przez jedną robotę rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty potwierdzające ich wykonanie i odpowiadające zadaniom wymienionym na załączonym druku nr 4 stanowiącym załącznik do SWZ.c).wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi tj.- co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych - co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej w zakresie obiektów inżynieryjnych.Kierownik budowy winien posiadać co najmniej 18 miesięczne doświadczenie w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z wymaganiami określonymi w treści art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.Wykonawca przedłoży informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 5 do SIWZ . Uwaga: Przez uprawnienia budowlane, Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r., poz. 831) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2020, poz. 220 ze zm.)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. pkt.4 upzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

26.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.26.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.26.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.26.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wchodzący w skład np. konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Katalog przesłanek dokonania zmian umowy został określony w pkt 37 SWZ. , oraz w projekcie umowyW związku z zapisami art. 455 ust. 1 upzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 37.3.1. Zmiana terminu realizacji umowy:37.3.3. Zmiany osobowe 37.3.4. Zmiana wynagrodzenia:37.3.5 Zmiana podwykonawców:37.3.6 Zmiana dokumentacji projektowej : 37.3.7. Pozostałe zmiany:a) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmianę wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,b) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na któreZamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny byćwprowadzone poprzez zmianę do kontraktu – aneks.Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.37.4. Dokonanie nieistotnych zmian (zgodnie z definicją zawartą w art. 36a ust 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Sz. U.. 2020.1333 z późn. zm) wynikających z zasad wiedzy technicznej nie stanowi zmiany tej umowy jeżeli nie powoduje istotnego zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy oraz nie wykracza poza zakres zamówienia podstawowego. 37.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany umowy dopiero po rozpatrzeniu przedstawionych dowodów potwierdzających okoliczności mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w związku z pandemią COVID-19 na obszarze Polski.37.6. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.Ze względu na ograniczenia liczby znaków rozwinięcie części punktów zawiera SWZ ora projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5c961813-2e3e-4d31-a89e-035fa0d9c81d

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy
2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż sidingu wraz z dociepleniem - Raniżów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż sidingu wraz z dociepleniem. Jedna ściana ok. 6x4m z jednym oknem i skrzynka gazowa a druga ok 12x4m z jednym oknem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI