„Skomunikowanie z drogą krajową nr 5 terenów aktywności gospodarczej w Strzegomiu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Skomunikowanie z drogą krajową nr 5 terenów aktywności gospodarczej w Strzegomiu oraz wsi Granica”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzegom
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-07
  • ZamawiającyGmina Strzegom
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00217395
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Skomunikowanie z drogą krajową nr 5 terenów aktywności gospodarczej w Strzegomiu oraz wsi Granica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48/ 74 856 05 99

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Skomunikowanie z drogą krajową nr 5 terenów aktywności gospodarczej w Strzegomiu oraz wsi Granica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f9ec7a5-f091-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000303/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Skomunikowanie z drogą krajową nr 5 terenów aktywności gospodarczej w Strzegomiu oraz wsi Granica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Moduł „Wyślij wiadomość” nie służy do składania ofert. Adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania ofert wraz z załącznikami: https://www.platformazakupowa.pl/pn/strzegom.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom.
2. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (Platformie zakupowej) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
(Rozdział 7) opis sposobu przygotowanie oferty oraz wymagania formalnego tyczące składanych oświadczeń i dokumentów
4. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES,
b) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
5. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi „Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 8. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip,
b) .7Z.
15. Wśród rozszerzeń powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu, o którym mowa w SWZ występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
10. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.
11. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIiZP.271.12.2022.AJk

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 4559144,01 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Skomunikowanie z drogą krajową nr 5 wsi Granica”, obejmuje skomunikowanie wsi Granica z drogą krajową nr 5 poprzez remont drogi gminnej w miejscowości Granica wraz z budową chodnika i reprofilacją rowu na podstawie dokumentacji projektowych:
a) Dokumentacja I wykonana przez BIURO PROJEKTÓW I USŁUG TECHNICZNO-BUDOWLANYCH JAN MIGDAŁ, ul. Jesionowa nr 6 lok. 1, 58-310 Szczawno Zdrój pod nazwą: „Remont drogi gminnej w miejscowości Granica”.
b) Dokumentacja II wykonana przez BIURO PROJEKTÓW I USŁUG TECHNICZNO-BUDOWLANYCH JAN MIGDAŁ, ul. Jesionowa nr 6 lok. 1, 58-310 Szczawno Zdrój pod nazwą: „Remont istniejących przepustów na wjazdach do posesji i budowa chodnika w Granicy”
Zakres robót budowlanych Zadania I realizowanego na podstawie dokumentacji projektowej pod nazwą: „Remont drogi gminnej w miejscowości Granica” i „Remont istniejących przepustów na wjazdach do posesji i budowa chodnika w Granicy” obejmuje m.in.:
-roboty pomiarowe, roboty przygotowawcze i ziemne,
-wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod drogi, zjazdy , dojścia do posesji
-wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej,
-wykonanie nawierzchni zjazdów i dojść do posesji z kostki granitowej 8/11 (materiał Wykonawcy) wraz z wykonaniem opaski z kostki granitowej 18/22 (materiał Inwestora),
-remont zjazdów: nawierzchnia i przepusty
-wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
-oczyszczenie i reprofilacja rowu,
-rozbiórkę istniejącej nawierzchni (frezowanie),
-wywiezienie odpadów z terenu budowy na składowisko,
-wykonanie poszerzenia jezdni w celu uzyskania jezdni o szerokości 5,0m,
-przeprofilowanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym z zagęszczeniem mechanicznym,
-wykonanie warstwy wiążącej z AC16W 50/70 KR1-2 o gr. 4cm,
-wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S, 50/70 KR1-2 o gr. 4cm,
-wymiana uszkodzonych lub zaniżonych krawężników betonowych na nowe jeżeli zajdzie taka konieczność,
-oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowów w km od 0+000 – 0+155 strona prawa i lewa,
-mechaniczne czyszczenie kanalizacji deszczowej w tym m.in. oczyszczenie kanałów kołowych sieci, przykanalików, kolektorów kanalizacji deszczowej DN500, studni i wpustów kanalizacji deszczowej,
-regulację wszystkich urządzeń obcych do poziomu nawierzchni drogi i chodnika z wymianą skrzynek, obudów i zaworów, (w przypadku konieczności wymiana elementów materiałów dostarczonych gestorów sieci) w tym m.in. regulacja zaworów wodociągowych i gazowych, studzienek kratek ściekowych ulicznych oraz włazów kanałowych, włazów kanalizacji sanitarnej, pokryw betonowych kanalizacji deszczowej,
-demontaż i wymianę studzienek ściekowych ulicznych- 3 szt.,
-uporządkowanie terenu w granicach pasa drogowego wraz z humusowaniem i obsianiem trawą do granicy pasa drogowego,
-wycinka drzewa (1szt.) wraz z karczowaniem pni (2 szt.).
-opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu, na czas prowadzenia robót budowlanych,
-zapewnienie dojścia i dojazdu do nieruchomości oraz przejezdności drogi,
-zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji,
-poinformowanie okolicznych mieszkańców o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu poprzez rozplakatowanie oraz powiadomienie Sołtysa wsi. Ponadto zatwierdzony
i przygotowany projekt tymczasowej organizacji ruchu należy przesłać do Zamawiającego w celu opublikowania na stronie internetowej Gminy Strzegom,
-w miejscu zbliżeń do urządzeń i sieci obcych Wykonawca ma obowiązek prowadzić roboty budowlane z zachowaniem wszelkich norm i obostrzeń na podstawie obowiązujących przepisów,
-po stronie Wykonawcy znajduje się realizacja uzgodnień branżowych celu zabezpieczenia infrastruktury należącej do poszczególnych gestorów sieci. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca,
-montaż tablic informacyjnych o dofinansowaniu – tablice przekaże Zamawiający,
-Wykonawca w czasie realizacji robót zapewni nadzór branżowy z ramienia gestorów sieci przebiegających przez teren opracowania.
Roboty należy wykonać zgodnie ze zgłoszeniami robót budowlanych Nr WB.6743.625.2021.2.MB z dn. 20.12.2021 r., oraz Nr WB.6743.606.2020.2.WS z dn. 29.09.2020r. oraz uzgodnieniami branżowymi wchodzącymi w skład dokumentacji- w tym także pismem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Wałbrzychu, znak: W/Arch.5183.363.2021.MK z dn. 16.12.2021 r.
UWAGA: Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest skalkulować cenę: załadunku, przewiezienia, rozładunku frezowiny na odległość do 15 km, oraz rozścielenia frezowany w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu wraz z zawałowaniem

4.2.5.) Wartość części: 2122969,01 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: cena, gwarancja.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Skomunikowanie z drogą krajową nr 5 terenów aktywności gospodarczej w Strzegomiu” obejmuje skomunikowanie z drogą krajową nr 5 terenów aktywności gospodarczej w Strzegomiu poprzez budowę ciągu komunikacyjnego złożonego z odcinka ul. Piekarniczej od strony drogi krajowej Nr 5 (około 110 m) oraz drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych na działkach nr 379/1, 379/2, 383 i 395/3 w Strzegomiu na podstawie dokumentacji projektowych:
a) Dokumentacja I wykonana przez ZBIGNIEW ZADROŻNY BIURO PROJEKTOWO-KONSULTACYJNE INŻYNIERII LĄDOWEJ "SIGMA", ul. Rynek nr 55 lok. 21, 58-200 Dzierżoniów pod nazwą: „Budowa drogi ul. Piekarnicza w Strzegomiu wraz z odwodnieniem i oświetleniem”.
UWAGA!! Aktualny zakres zadania polega na budowie około 110 metrów drogi. Rysunek z zaznaczonym zakresem prac znajduje się w folderze DOKUMENTACJA ZAMIENNA.
b) Dokumentacja II wykonana przez ZBIGNIEW ZADROŻNY BIURO PROJEKTOWO-KONSULTACYJNE INŻYNIERII LĄDOWEJ "SIGMA", ul. Rynek nr 55 lok. 21, 58-200 Dzierżoniów pod nazwą: „Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych – działki 573/2 w Strzegomiu wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.
Zakres robót Zadania II realizowanego na podstawie w/w dokumentacji projektowej pod nazwą: „Budowa drogi ul. Piekarnicza w Strzegomiu wraz z odwodnieniem i oświetleniem” i „Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych – działki 573/2 w Strzegomiu wraz z infrastrukturą towarzyszącą” obejmuje m.in.
-likwidację drogi gruntowej i pasa zieleni przeznaczonych pod nową drogę,
-wykonanie sieci kanalizacji deszczowej,
-wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej ( zmawiający wymaga przeprowadzenia próby szczelności oraz inspekcji TV kolorową kamerą z obrotową głowicą. Z w/w inspekcji należy sporządzić dokumentację w formie fotograficznej z wykresami graficznymi z opisem miejsca zamontowania trójników, wykresem spadków kanału oraz dodatkowo w formie elektronicznej na płycie CD),
-wykonanie sieci oświetlenia terenu,
-wykonanie kanału technologicznego,
-wykonanie nasypu,
-wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, zjazdów i chodnika,
montaż krawężników i obrzeży,
-ułożenie nawierzchni zjazdów, jezdni i chodnika,
-wykonanie betonowego ścieku ok. 283mb z włączeniem do kanalizacji deszczowej (zgodnie z rysunkiem zamiennym w folderze DOKUMENTACJA ZAMIENNA.)
-wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu wraz z opracowaniem projektu i zatwierdzeniem, wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na czas prowadzenia robót,
-rozrzucenie ziemi urodzajnej wraz z przekopaniem i wyrównaniem – humusowanie skarp,
-wykonanie trawników wraz z pierwszym koszeniem, termin koszenia zostanie ustalony z Zamawiającym przed dokonaniem odbioru końcowego.
-obsługa geodezyjna inwestycji,
- zabezpieczenie sieci średniego napięcia za pomocą rur dwudzielnych ,
-wycinka 3 drzew z pocięciem na 1m odcinki i przewiezieniem do Zakładu Usług Komunalnych w Strzegomiu,
-w miejscu zbliżeń do urządzeń i sieci obcych Wykonawca ma obowiązek prowadzić roboty budowlane z zachowaniem wszelkich norm i obostrzeń na podstawie obowiązujących przepisów,
-montaż tablic informacyjnych o dofinansowaniu – tablice przekaże Zamawiający,
-po stronie Wykonawcy znajduje się realizacja uzgodnień branżowych (w tym m.in. opinia TAURON Dystrybucja Nr OMD4.1/GKII.4040.170.2017 z dn. 17.08.2017 r, pismem Orange Polska S.A. z dnia 14 sierpnia 2017 r. stanowiącym załącznik do protokołu nr ŚW170/2017, warunkami WiK Sp. z o.o. w Strzegomiu L.dz. 3616/2021 z dn. 25.11.2021 r.) w celu zabezpieczenia infrastruktury należącej do poszczególnych gestorów sieci. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
-zapewnienie dojścia i dojazdu do nieruchomości w tym dojazdu pojazdów ciężarowych do zakładów przemysłowych zlokalizowanych w obrębie ulicy Piekarniczej w Strzegomiu,
-poinformowanie okolicznych mieszkańców i właścicieli zakładów przemysłowych o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu poprzez rozplakatowanie w okolicy terenu robót. Ponadto zatwierdzony i przygotowany projekt tymczasowej organizacji ruchu należy przesłać do Zamawiającego w celu opublikowania na stronie internetowej Gminy Strzegom,
-obsługę geodezyjna inwestycji.
2.4.5 Roboty należy wykonać zgodnie z decyzjami Nr 133/2022 Starosty Świdnickiego znak: WB.6740.1952.2021.4.DN z dn. 24.02.2021r. i Decyzją Nr 1486/201 WB.6740.1342.2017.DN Starosty Świdnickiego z dnia 03 października 2017 r. oraz uzgodnieniami branżowymi wchodzącymi w skład dokumentacji.
UWAGA!!!
- Dokumentacja dot. budowy 110 metrów odcinka ul. Piekarniczej oraz rysunki zamienne dot. niwelety drogi znajdują się w katalogu „DOKUMENTACJA ZAMIENNA”
-Zamawiający wymaga aby do końca roku 2022 Wykonawca wykonał min. sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, elektryczną i kanał teletechniczny.

4.2.5.) Wartość części: 2436175,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45247110-4 - Budowa kanałów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: cena, gwarancja.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp oraz niniejszej SWZ dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Dla Zadania I:
-posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie 1 500.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy 00/100),
Dla Zadania II:
-posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie 1 500.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy 00/100),
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Dla Zadnia I:
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej,
b) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegającą na remoncie bądź przebudowie lub budowie drogi z nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 1.500,000.00 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) każda. Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dla Zadnia II:
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej,
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia instalacyjne do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej ( kanalizacja deszczowa i sanitarna),
c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia instalacyjne do kierowania robotami budowlanymi w branży elektroenergetycznej,
d) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia instalacyjne do kierowania robotami budowlanymi w branży teletechnicznej,
e) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie:
- co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegającą na budowie bądź przebudowie lub remoncie drogi z nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) każda,
- co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia ulicznego wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda.
- co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowę lub przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda.
Wykonawca musi wskazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ,
c) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowie¬dzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na te¬mat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówie¬nia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ,
b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz któ¬rych roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik Nr 8 do SWZ.
c) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie wstępne dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ aktualne na dzień składania ofert.
2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ – jeśli dotyczy.
3) Zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 4.4.3) SWZ w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ – jeśli dotyczy.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, a Wykonawca, składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika lub gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy.
5) Dowód wniesienia wadium - oryginał dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna) lub potwierdzenie przelewu (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
a) dla zadania nr 1 – 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100);
b) dla zadnia nr 2 – 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank o/Strzegom nr 97 1090 2343 0000 0005 9800 0232 z dopiskiem WIiZP.271.12.2022.AJk.wadium.zadanie.nr (należy wskazać numer zadania, które dotyczy). Do oferty należy dołączyć potwierdzenie przelewu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania:
- Zadanie I pod nazwą: „Skomunikowanie z drogą krajową nr 5 wsi Granica”
- Zadanie II pod nazwą: „Skomunikowanie z drogą krajową nr 5 terenów aktywności gospodarczej w Strzegomiu”
oraz numer WIiZP.271.12.2022.AJk.zadanie.nr (należy wskazać numer zadania, które dotyczy),
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Strzegom,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia( art.58 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
3) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności finansowej, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą je spełniać łącznie.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 3 do SWZ.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 5.1 1) SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy dla każdego zadania zamówienia ustala się w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie licząc dla każdego z zadań osobno.
Zatrudnienie na umowę o pracę.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówieni:
Zadanie I:
a) roboty przygotowawcze i ziemne,
b) roboty nawierzchniowe i wykończeniowe,
c) roboty kanalizacyjne.
Zadania II:
a) roboty przygotowawcze i ziemne,
b) roboty nawierzchniowe i wykończeniowe,
c) roboty elektroenergetyczne,
d) roboty w zakresie budowy kanalizacji ściekowej,
e) roboty w zakresie budowy kanału technologicznego,
f) roboty w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata
,maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku
z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż :
dla Zadania 1 - 2.500.000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) dla Zadania 2 - 3.000.000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony złotych 00/100).
Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem jej opłacenia i oświadczeniem o braku roszczeń osób trzecich, które mogą być zaspokojone z polisy ubezpieczeniowej.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad murarskich - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad murarskich Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI