Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa oraz remontczęści pomieszczeń Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w IzbicyKujawskiej wraz ze zmianą sposobuich użytkowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542865009
1.5.8.) Numer faksu: 542865009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@izbicakuj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, przebudowa oraz remontczęści pomieszczeń Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w IzbicyKujawskiej wraz ze zmianą sposobuich użytkowania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b625b03-6b92-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004227/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa, przebudowa oraz remont części pomieszczeń Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Izbicy Kujawskiej wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6,2 Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych, Schemat: Inwestycje z zakresu rewitalizacji obszarów miejskich w ramach polityki terytorialnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal urzad@izbicakuj.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej urzad@izbicakuj.pl , z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Izbica Kujawska, ul. Marszałka Piłsudskiego 32,87-865 Izbica Kujawska tel.5428650092. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. Dalsze informacje dotyczące obowiązku informacyjnego RODO zamieszczone są w SWZ rozdział III
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKLP.271.01.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa oraz remont części pomieszczeń Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Izbicy Kujawskiej wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania.2. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego Przewidywane prace budowlane w ramach rozbudowy:• wykonanie płyty fundamentowej;• wzniesienie ścianek fundamentowych;• wykonanie izolacji wodnych płyty i ścian fundamentowych;• wykonanie trzpieni żelbetowych w obrębie ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych na potrzeby montażu windy;• montaż windy wewnętrznej;• budowa schodów żelbetowych; • wzniesienie ścian zewnętrznych; • montaż stolarki okiennej i drzwiowej;• wykonanie wyprawy elewacyjnej i tynków wewnętrznych; • wykonanie stropodachu gęstożebrowego;• wykonanie ogniomurów;• wykonanie izolacji termicznej ścian w obrębie fundamentu, ścian zewnętrznych, podłóg oraz stropodachu;• wykonanie obróbek blacharskich oraz montaż systemu rynnowo-spustowego;• montaż daszka nad wejściem głównym;• wykonanie okładzin schodów wewnętrznych oraz podłóg;• wykonanie nowego wejścia do budynku (podest i schody zewnętrzne), montaż balustrad wewnętrznych i zewnętrznych; • wykonanie opaski wokół rozbudowanej części budynku;• wykonanie chodników – utwardzenie części nawierzchni kostką betonową. Przewidywane prace budowlane w ramach adaptacji istniejących pomieszczeń piwnicy, mającej na celu utworzenie sali prób, aneksu kawowego, utworzenie węzła sanitarnego składającego się z dwóch łazienek, w tym jednej przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych:• likwidację schodów wewnętrznych,• wyburzenia ścianek działowych,• wzniesienie nowych ścian wewnętrznych,• izolację termiczną podłogi, • wykonanie nowej posadzki,• wykonanie nowych okładzin podłogi, tynkowanie i malowanie ścian wewnętrznych i sufitów, • poszerzenie dwóch otworów drzwiowych wraz ze wstawianiem nowych prefabrykowanych belek nadprożowych, • wymianę i montaż nowej stolarki okiennej zewnętrznej i drzwiowej wewnętrznej, • wykonanie częściowych okładzin ścian wewnętrznych w aneksie kawowym i sanitariatach,• wykonanie otworu drzwiowego w miejscu dotychczasowego okna zewnętrznego pomiędzy adaptowaną częścią budynku a nowoprojektowaną częścią komunikacyjną, • wykonanie kanałów wentylacyjnych, • wykonanie nowego drewnianego stropu międzykondygnacyjnego w miejscu wyburzonych schodów wewnętrznych,• odbudowanie istniejących rur w systemie g-k lub innym umożliwiającym demontaż/rewizję.Wentylacja pomieszczeń zgodnie z obowiązującą normą – wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna.Instalację wodną wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zgodnie z dokumentacją branży sanitarnej. Przed uruchomieniem należy zbadać wodę pod względem fizykochemicznym i biologicznym. Ścieki z budynku odprowadzane są do istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej. Instalację kanalizacji sanitarnej w adaptowanych pomieszczeniach wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zgodnie z dokumentacją branży sanitarnej. Budynek zasilany jest w ciepło poprzez własną kotłownię. W związku z projektowaną rozbudową niezbędna jest przebudowa instalacji grzewczej, przy zachowaniu istniejącej kotłowni. Zasilanie w ciepłą wodę użytkową z projektowanego elektrycznego pojemnościowego podgrzewacza ciepłej wody zlokalizowanego w pomieszczeniu gospodarczym. Zasilanie w wodę do celów socjalno-bytowych z istniejącej zimnej wody użytkowej. Zaprojektowano zastosowanie grzejników płytowych, stalowych.Do ogrzewania pomieszczeń zaprojektowano zastosowanie instalacji grzewczej dwururowej z rur stalowych łączonych na połączenia zaciskowe.Budynek MGCK jest budynkiem istniejącym, zasilonym w energię elektryczną istniejącym przyłączem energetycznym. Projektowany obiekt zasilić zalicznikowo z rozdzielnicy głównej MGCK, linią kablową układaną w wykopie i chronioną na całej długości rurą osłonową z tworzywa. Projekt obejmuje: • budowę linii wlz w kierunku projektowanej rozdzielnicy R.SP,• wykonanie instalacji siłowej zasilającej urządzenia techniczne,• wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych 230V, • wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,• wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego,• dodatkową ochronę przeciwporażeniową, • wykonanie pełnej instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, • ochronę przeciwprzepięciową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 i 11 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34514700-0 - Platformy ruchome
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek