Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa kotłowni węglowej na kotłownie gazową w istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Błenna wraz z instalacjami towarzyszącymi oraz budowa instalacji gazowej na gaz płynny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542865009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@izbicakuj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa kotłowni węglowej na kotłownie gazową w istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Błenna wraz z instalacjami towarzyszącymi oraz budowa instalacji gazowej na gaz płynny.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b947c022-a281-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004227/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa kotłowni węglowej na kotłownie gazową w istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w miejscoowej na Błenna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal urzad@izbicakuj.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej urzad@izbicakuj.pl , z zastrzeżeniem, żezłożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu. Sposób sporządzenia dokumentówelektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).Zamawiający nie przewiduje sposobukomunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,wskazanych w SWZ. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środkidowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególnościw formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lubpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Gmina Izbica Kujawska, ul. Marszałka Piłsudskiego 32,87-865 Izbica Kujawskatel.5428650092. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się zInspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl 3. Dane osobowe będąprzetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Daneosobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.5. Podstawąprawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisamiPZP.6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.7. Obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 8. Osoba, której danedotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania,sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się znaruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,9. Osobie, której danedotyczą nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięciadanych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20Rozporządzenia;- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych.10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.11.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnieniadanych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z PZP.12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego.13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przezAdministratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.14. Od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którymmowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowychzawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danychzawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa wart. 18 ust. 2 Rozporządzenia. Dalsze informacje dotyczące obowiązku informacyjnego RODOzamieszczone są w SWZ rozdział III
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKLP.271.03.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kotłowni węglowej na kotłownie gazową w istniejącym budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Błenna wraz z instalacjami towarzyszącymi oraz budowa instalacji gazowej na gaz płynny wraz podziemną instalacją zbiornikową na dz. nr ew. 226 obręb ewidencyjny Błenna gm. Izbica Kujawska. Instalacja wewnętrzna i zewnętrzna gazu płynnego zasilana z dwóch zbiorników podziemnych o poj. V=6400dm3 do projektowanej wewnętrznej instalacji gazowej z kaskadą kotłów gazowych kondensacyjnych o mocy 2 x 70kW, wiszących usytuowanych w istniejącym pomieszczeniu kotłowni na parterze budynku Szkoły Podstawowej zlokalizowanej w miejscowości Błenna, gmina Izbica Kujawska, dz. nr 2-226. Punkt redukcyjny do pomieszczenia znajdować się będzie na ścianie zewnętrznej budynku.Zakres rzeczowy obejmuje:• demontaż istniejących kotłów węglowych wraz z częścią układu technologicznego kotłowni z zachowaniem istniejących obiegów grzewczych oraz cwu, układu zabezpieczenia instalacji,• montaż kaskady kotłów gazowych kondensacyjnego z palnikami modulacyjnymi i układem odprowadzenia spalin,• demontaż istniejącego wymiennika ciepła,• montaż sprzęgła hydraulicznego,• częściowa przebudowa układu podgrzewacza cwu i podgrzewacza solarnego, • montaż automatyki wraz z dostosowaniem sterowania istniejących układów c.o. i cwu do projektowanych kotłów,• montaż zbiorników podziemnych na paliwo gazowe,• montaż instalacji gazowej doziemnej do projektowanych zbiorników podziemnych do projektowanych kotłów.W pomieszczeniu kotłowni należy wbudować okna o powierzchni 2,26 m² tj. dwa okna 1,1x1m.W pomieszczeniu kotłowni przewidziano studnie schładzające o średnicy 800 mm, h=1,5m. Wystudzony zład należy odpompować za pomocą przenośnej pompy do instalacji kanalizacji. Wymagany komin spalinowy dla dobranych kotłów to komin o przekroju okrągłym Ø 180mm, wymagana wysokość komina wynosi 7,64mb.W kotłowni zainstalowany jest obecnie komin murowany o wymiarach 40x40 do którego należy wprowadzić kanał spalinowy Ø 180mm. Istniejący komin spalinowy ma wysokość 10,0m.Wymagana pojemność naczynia przeponowego dla całości zładu wynosi 43.42 dm³. Istniejące zamontowane naczynie przeponowe o pojemności 200l jest wystarczające dla zabezpieczenia całości układu. Istniejąca instalacja wody użytkowej nie podlega przebudowie w związku z powyższym pozostawia się istniejący układ zabezpieczający tzn. naczynie wzbiorcze przeponowe o pojemności 33l oraz zawór bezpieczeństwa. Dobrano 2 szt. zaworów bezpieczeństwa typu SYR1915 o średnicy 1” [mm], po jednej sztuce dla każdego kotła. Istniejące pompy obiegowe c.o., cyrkulacyjna, solarna pozostają bez zmian. Dla zapewnienia obiegu czynnika grzewczego w przebudowywanym układzie technologicznym dobrano dwie pompy kotłowe: - HEP 25 – 180 – 10 – 2 szt. W pomieszczeniu kotłowni, instalacje grzewcze należy wykonać z rur stalowych bez szwu wg PN/H-74219.Zabezpieczenia antykorozyjne rurociągów grzewczych kotłowni:• powierzchnię rurociągów oczyścić do II stopnia czystości,• powierzchnię rurociągów odtłuścić rozpuszczalnikiem organicznym,• powierzchnię rurociągów pomalować dwukrotnie farbą podkładową antykorozyjną.Rurociągi izolować cieplnie np. otuliną z pianki poliuretanowej o otwartych porach z płaszczem pvc.Instalacje gazową pomiędzy zbiornikami a szafką na budynku wykonać z rur Dz 63 PE100 SDR11 łączonych przez zgrzewanie elektrooporowe oraz z rur stalowych DN50 bez szwu wg PN-80/H-74219 gat. R lub R 35 łączonych przez spawanie. Dopuszcza się stosowanie połączeń gwintowanych do przyłączenia armatury i kotła. Przed kotłami należy zamontować zawory odcinające, filtry oraz w przypadku niestabilnego źródła gazu stabilizator gazu. W pomieszczeniu kotłowni zaprojektowano aktywny system bezpieczeństwa GX. Doprowadzić zasilenie elektryczne do projektowanych urządzeń. Uziemić wszystkie części elektryczne oraz całą instalację. Umożliwić bezpieczną obsługę urządzeń poprzez wyłącznik serwisowy. Należy zapewnić zasilanie wyodrębnioną linią elektryczną z rozdzielnicy niskiego napięcia budynku, do ściany zewnętrznej pomieszczenia kotłowni. Doprowadzić sygnały sterujące do siłowników, pomp, czujników oraz regulatorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa – załącznik nr 9 i 10 do SWZ