Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Stare Babice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Stare Babice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStare Babice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-27
  • ZamawiającyGmina Stare Babice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00156608
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Stare Babice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Stare Babice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38446ff7-d1f3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarte w rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.18.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej w Gminie Stare Babice” obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie oraz budowę zbiornika retencyjnego o pojemności około 3 000 m3 wraz z niezbędną infrastrukturą, zagospodarowaniem terenu, a także uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot umowy realizowany będzie w formule „zaprojektuj wybuduj” na działce nr ew. 803/13 w Starych Babicach.
2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (dalej „PFU”) i obejmuje wykonanie m.in. następujących czynności i robót:
1) wykonanie koncepcji zamierzenia obejmującego przedmiot umowy oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego i Eksploatatora, przy czym koncepcja powinna zawierać m.in. lokalizację zbiornika, jego konstrukcję w tym posadowienie oraz wymiary, lokalizację pompowni, komór, studzienek i obiektów, przebieg sieci/instalacji oraz zagospodarowanie terenu;
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (w zakresie wszystkich branż) na podstawie koncepcji zaakceptowanej przez Zamawiającego i Eksploatatora w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizacji budowy i oddania do użytkowania obiektu spełniającego wymagania zawarte w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz we właściwych przepisów mających zastosowanie w przedmiocie umowy;
3) planowany w PFU zakres robót budowlanych i czynności stanowi m.in.:
a) budowę na istniejącym kanale studni rozdziału ścieków na strumień retencjonowany i strumień kierowany na oczyszczalnię,
b) budowę zbiornika ścieków komunalnych o poj. czynnej ok. 3 000 m3, żelbetowego, prostokątnego o wym. zewn. ok. 30 x 25 x 5 m, zagłębienie ok. 3,5 m p.t (zależne od warunków geotechnicznych),
c) budowę pompowni ścieków z komorą kraty zgrzebłowej oraz przylegającą komorą zasuw i przepływomierzy (instalacja podająca ścieki z kanału do zbiornika lub ze zbiornika do sieci),
d) budowę sieci między obiektowych (przewodów ściekowych grawitacyjnych i ciśnieniowych, przewodów wody technologicznej),
e) budowę kabli energetycznych i sterowniczych, w tym budowę kontenera urządzeń energetyczno-pomiarowych oraz dostawę i montaż urządzeń automatyki,
f) uruchomienie i rozruch obiektu,
g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz przekazanie do eksploatacji wraz z niezbędną dokumentacją,
h) zagospodarowanie terenu, monitoring zewnętrzny;
4) uzyskanie i dołączenie do dokumentacji projektowej Wykonawcy warunków przyłączeniowych wszystkich koniecznych do wykonania sieci i przyłączy, projektu zagospodarowania działki oraz wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – w przypadku, gdy będą wymagane, a także wykonanie dokumentacji wykonawczej oraz projektu rozruchu technologicznego;
5) wykonawca ma również obowiązek uzyskania decyzji, które nie zostały określone w PFU lub umowie, a które są wymagane w przepisach prawa w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
6) uzgodnienie i uzyskanie akceptacji Zamawiającego i Eksploatatora dokumentacji projektowej przed wystąpieniem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę;
7) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie wszystkich branż (w tym projektów wykonawczych) w formie elektronicznej w formatach – tekst pdf i docx; rysunki, schematy pdf i dwg;
8) wykonanie wszelkich badań, ekspertyz, pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej (np.: badania geotechniczne uzupełniające w przypadku takiej konieczności) oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji technicznej także nie wymienionych w niniejszej umowie, a koniecznych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę oraz późniejszego wykonania robót budowalnych;
9) występowanie w imieniu Zamawiającego i/lub Eksploatatora do wszystkich urzędów, instytucji, gestorów sieci z wnioskami o wydanie uzgodnień, warunków i decyzji na podstawie pełnomocnictw (dokumenty będą wystawiane po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Wykonawcę) w tym udzielanie odpowiedzi na wezwania/uwagi dotyczące złożonej dokumentacji, w tym jej uzupełnianie/zmianę/wykonanie dodatkowych opracowań w razie takiej konieczności;
10) złożenie wniosku i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę, w tym udzielanie odpowiedzi na postanowienia/wezwania/uwagi dotyczące złożonej dokumentacji, w tym jej uzupełnianie/zmianę/wykonanie dodatkowych opracowań w razie takiej konieczności;
11) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej po uzyskaniu pozwolenia na budowę w zakresie wszystkich branż (w tym projektów wykonawczych zawierających szczegółowe rozwiązania, rysunki, schematy) w co najmniej 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w formatach – tekst pdf i docx; rysunki, schematy pdf i dwg;
12) sprawowanie nadzoru autorskiego we wszystkich branżach w okresie obowiązywania przedmiotu umowy w trakcie prowadzenia robót związanych z budową przedmiotu umowy:
a) nadzór autorski sprawowany będzie zgodnie ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień dotyczącym nadzoru autorskiego określonym odnośnymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
b) nadzór autorski kończy się wraz z wypowiedzeniem umowy przez którąkolwiek ze stron lub w momencie uprawomocnienia się pozwolenia na użytkowanie przedmiotu umowy,
c) w ramach nadzoru autorskiego autorzy projektu będą zobowiązani w szczególności do:
 udziału w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę (na budowie lub w innym uzgodnionym miejscu), na których zapewni kompetentny skład specjalistów uprawnionych do podejmowania decyzji,
 kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem w toku wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę,
 uzgadniania możliwości i ocena zasadności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zgłoszonych przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego,
 wyjaśniania wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji przedmiotu umowy,
 udziału w odbiorze inwestycji od Wykonawcy, polegający na ocenie czy zmiany wprowadzone w trakcie wykonywania obiektu były istotne;
13) przeniesienie w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy na czas nieoznaczony na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do projektu oraz praw majątkowych do projektu na wszelkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
14) zgłoszenie rozpoczęcia robót we właściwym organie nadzoru budowlanego;
15) organizację zaplecza budowy w uzgodnieniu z Eksploatatorem, w tym zapewnienie dostępu do mediów;
16) wyznaczenie dróg tymczasowych w uzgodnieniu z Eksploatatorem;
17) ogrodzenie terenu budowy i zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych;
18) wykonanie wszystkich robót budowlanych i czynności wynikających dokumentacji projektowej w zakresie przedmiotu umowy, zagospodarowania terenu itp;
19) wykonanie w uzgodnieniu i z udziałem Eksploatatora/Zamawiającego rozruchu, prób oraz przekazanie do eksploatacji i użytkowania przedmiotu umowy;
20) szkolenie pracowników Eksploatatora z zasad działania, eksploatacji, konserwacji oraz innych czynności ważnych z uwagi na codzienną eksploatację;
21) całkowita obsługa geodezyjna przedmiotu umowy;
22) prowadzenie robót przez kierownika budowy oraz prowadzenie dokumentacji związanej z budową, w tym dziennika budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
23) opracowanie programu BIOZ;
24) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz sprawozdania z rozruchu technologicznego;
25) dokonanie wszystkich wymaganych prawem zgłoszeń do właściwych organów oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
26) uporządkowanie terenu prowadzenia robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót i czynności podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 3 500 000 zł netto i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności: wykonanie dokumentacji, opracowań, ekspertyz, przeprowadzenia sprawdzeń, uzgodnień, przeprowadzenia postępowań w zakresie przedmiotu zamówienia a nie uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w PFU) itp. czynności, które będą niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Zakres tych zamówień obejmuje również wykonanie robót i usług w zakresie branż konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, automatyki oraz innych w zakresie przedmiotu zamówienia a nie uwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w PFU oraz wykonanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej) itp. robót i czynności, które będą niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna i zawodowa – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane (w ramach odrębnych umów), polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie (w rozumieniu definicji z ustawy Prawo budowlane) zbiornika o konstrukcji żelbetowej będącego elementem oczyszczalni ścieków, o pojemności co najmniej 1 000 m3 wraz z instalacjami i automatyką każda robota oraz
2) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbudowę/przebudowę (w rozumieniu definicji z ustawy Prawo budowlane) zbiornika o konstrukcji żelbetowej będącego elementem oczyszczalni ścieków, o pojemności co najmniej 1 000 m3 wraz z instalacjami i automatyką.
3) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy:
a. projektantem:
a) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
b) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz posiadającym doświadczenie w projektowaniu w charakterze projektanta instalacji sanitarnych co najmniej dwóch (w ramach odrębnych umów) budów/rozbudów/przebudów (w rozumieniu definicji z ustawy Prawo budowlane) zbiornika o konstrukcji żelbetowej będącego elementem oczyszczalni ścieków, o pojemności co najmniej 1 000 m3,
c) projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane oraz posiadającym doświadczenie w projektowaniu w charakterze projektanta automatyki co najmniej dwóch (w ramach odrębnych umów) budów/rozbudów/przebudów (w rozumieniu definicji z ustawy Prawo budowlane) zbiornika o konstrukcji żelbetowej będącego elementem oczyszczalni ścieków, o pojemności co najmniej 1 000 m3;
b. kierownikiem:
a) kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.,
b) kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
c) kierownikiem robót w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z rozdziałem IV i XIII SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XI SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z rozdziałem VII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu, rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę uszczelnienie balkonu i naprawa elewacji pod balkonem - Marki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę uszczelnienie balkonu i naprawa elewacji pod balkonem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI