Rozbudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowiec Świętokrzyski
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ostrowiec Świętokrzyski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776591-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776591-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski: Rozbudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane jest ze środków zewnętrznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 pn.: „Poprawa efektywności energetycznej i zwiększenie udziału OZE w budynkach użyteczności publicznej Gminy Ostrowiec Świętokrzyski” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.3 ,,Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Osi Priorytetowej 3 .,Efektywna i zielona energia”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski, krajowy numer identyfikacyjny 29100983400000, ul. ul. Głogowskiego  3/5 , 27-400  Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 672 100, e-mail przetargi@um.ostrowiec.pl, faks 412 672 110.
Adres strony internetowej (URL): www.um.ostrowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.um.ostrowiec.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.um.ostrowiec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta, ul.Jana Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
Numer referencyjny: Or.271.36.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Miasta, budowa instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz wymiana części instalacji c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, oświetlenia i instalacji elektrycznej oraz innych robót objętych audytem ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego”, rozbudowa „nowego” budynku o windę panoramiczną z wykonaniem innych robót budowlanych wokół i w budynku Urzędu Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim określonych w projekcie budowalnym zamiennym. Gmina Ostrowiec Świętokrzyski na podstawie projektu budowlanego uzyskała pozwolenie na budowę Nr 129/2015, znak AB.6740.666.2014.MD z dnia 02.04.2015r. Projekt budowlany zamienny został opracowany przez F.H.U. EURO-PROJEKT Mirczak Łukasz ul. Władysława Łokietka nr 13, 42-200 Częstochowa. Gmina Ostrowiec Świętokrzyski na podstawie projektu budowlanego zamiennego uzyskała zmieniające pozwolenie na budowę Nr 491/2019, znak AB.6740.172.2019.MM z dnia 11.10.2019 r. Zadanie będzie realizowane w latach 2021-2022.W ramach w/w inwestycji Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane i montażowe zgodnie z opracowanym projektem budowlanym zamiennym i projektami wykonawczymi wszystkich branż dla ww. budynku zlokalizowanego na działkach nr ew. 32/1, 33/2, 18/3, 18/4, 1/1 położonych przy ul. J. Głogowskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowalnych zwanych w dalszej części STWiOR.Uwaga.Budynek nie zostanie wyłączony z użytkowania na okres trwania budowy.Zakres inwestycji obejmuje między innymi wykonanie:W ramach prac termomodernizacji budynku Urzędu Miasta objętych audytem:• wymianę części instalacji c.o. i grzejników (70%),• montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych,• ocieplenie stropodachu nowej części budynku wraz z dociepleniem stopu ostatniej kondygnacji starej części budynku, • ocieplenie wszystkich ścian zewnętrznych budynku kondygnacji podziemnej poniżej terenu z wyłączeniem ściany starej części budynku od strony ul. Jana Głogowskiego, • ocieplenie wszystkich ścian zewnętrznych budynku powyżej terenu z wyłączeniem ściany starej części budynku od strony ul. Jana Głogowskiego, która w ramach robót nie objętych termomodernizacją, a objętych zamówieniem zostanie poddana renowacji wraz z malowaniem,• wymiana części stolarki okiennej lub przeszklenia,• wykonanie odzysku ciepła z wentylacji, funkcji chłodzenia pomieszczeń: układu wentylacji mechanicznej nawiewno -wywiewnej z odzyskiem ciepła, montaż central wentylacyjnych wraz z automatyką i sterowaniem, rozprowadzenie kanałów wraz z montażem izolacji, kratek i przepustnic wentylacyjnych, • wymiana drzwi zewnętrznych oraz bram garażowych,• wymiana na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED w „starej” części budynku wraz z wprowadzeniem częściowego sterowania za pomocą czujników obecności użytkowników oraz konieczną modernizacją okablowania,• wymianę i przebudowę tablic bezpiecznikowych rozdzielczych,• montaż instalacji PV na dachu budynku o mocy 10,2 kWp.Szczegółowy zakres prac wchodzących w skład termomodernizacji objętych audytem został wyszczególniony w pozycjach przedmiarów robót:Branża KONSTRUKCYJNO – BUDOWLANA Dział: Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych - poz. 1.1-1.8 (część prac związanych z wykonaniem izolacji pionowej ściany fundamentowej starej części budynku – elewacja południowa od ul. J. Głogowskiego należy zmniejszyć o wielkość 93,2 m2, obmiar poz. 1.5 do 1.8 winien wynosić 330,8 m2)Dział: Wymiana okien i drzwi zewnętrznych, wewnętrznychPoz. 2.1- 2.54 w tym: Poz. 2.3 – tylko DZ Poz. 2.4 - tylko DZ Poz. 2.9 – 64 szt. Poz. 2.10 – 64 szt. Poz. 2.11 – 60 szt. Poz. 2.12 – 60 szt. Poz. 2.13 – 6 szt. Poz. 2.14 – 6 szt. Poz. 2.18 – tylko DZ Poz. 2.33 – 38 szt. Poz. 2.34 – 38 szt. Poz. 2.35 – 31 szt.Pozostałe elementy w wyszczególnionych powyżej pozycji kosztowych należy ująć w części „prace poza audytem” Dział: Ocieplenie, tynkowanie i malowanie elewacji budynkuPoz. 3.1- 3.10 Dział: Termo i hydroizolacja stropodachów, tynkowanie i malowanie elewacji budynkuPoz. 4.1- 4.5 Branża ELEKTRYCZNA -część IRoboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznychInstalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczychPokrywanie dachów panelami ogniw słonecznychDział 1 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych – wymiana opraw oświetleniowych -poz. 1 – 21 Dział 2 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych – wymiana i przebudowa tablic rozdzielczych - poz. 22-38 Dział 3 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych – roboty związane z zasilaniem urządzeń wentylacji - poz. 39-94 Dział 4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych, Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych – instalacja fotowoltaiczna - poz. 95-113 Branża ELEKTRYCZNA- część IIRoboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznychInstalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczych Montaż instalacji piorunochronnejOchrona odgromowaPokrywanie dachów panelami ogniw słonecznychDział 3 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych – roboty związane z zasilaniem urządzeń wentylacji - poz. 50-125 Branża SANITARNA Roboty instalacyjne wod.– kan. i sanitarneRoboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanychDział 1.1 Instalacje centralnego ogrzewania - audyt 1.1.1 Instalacja centralnego ogrzewania zasilanie central wentylacyjnych budynek nowyPoz. 1 – 14 1.1.2 Instalacja centralnego ogrzewania budynek staryPoz. 15 – 59 1.1.3 Prace w obrębie istniejącego węzła budynek staryPoz. 60 – 90 Dział 1.2 Wentylacja 1.2.1 Centrale wentylacyjnePoz. 91 – 102 1.2.2 Kanały i osprzęt wentylacyjnyPoz. 103 – 199 1.2.3 Izolacja kanałów wentylacyjnychPoz. 200 – 201 W ramach rozbudowy i termomodernizacji poza zakresem audytu budynku Urzędu Miasta należy między innymi wykonać:• rozbudowę nowego budynku Urzędu Miasta polegającą na budowie zewnętrznej windy panoramicznej (rozpoczęcie prac przy budowie windy w IV kwartale 2021r.),• wykonanie konstrukcji dachowej i pokrycia dachowego związanego z pracami termomodernizacyjnymi, • montaż instalacji odgromowej,• malowanie wraz z renowacją elewacji południowej niedocieplanej starego budynku od strony ul. Jana Głogowskiego ,• wykonanie iluminacji świetlnej ścian zewnętrznych budynku,• wykonanie wymiany istniejących kamer monitoringu budynku Urzędu Miasta wraz z okablowaniem i montażem nowego rejestratora,• częściową wymianę stolarki okiennej lub wymianę wkładów szybowych,• częściową wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej,• zabezpieczenia przeciwko ptakom ( kolce) na gzymsach, parapetach budynku Urzędu Miasta,• wykonanie instalacji wod.-kan. w łazienkach, w tym jednej dla osób niepełnosprawnych,• wewnętrzną instalację c.o. wraz z wymianą pozostałych grzejników nie objętych robotami termomodernizacyjnymi,• wewnętrzną instalację wod.-kan. (wymiana rurociągów wody i kanalizacyjnych, baterii, umywalek, miski ustępowej wraz z osprzętem),• wymiana części instalacji elektrycznej i teletechnicznej,• przebudowa sieci telekomunikacyjnej niezbędnej do posadowienia winy zewnętrznej,• wymiana na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED w „nowej” części budynku, • wymianę i przebudowę tablic bezpiecznikowych rozdzielczych,• ekspertyzę ornitologiczną, oraz w przypadku wykonywania robót w okresie lęgowym ptaków ( od 1 marca do 15 października ) lub zamiaru niszczenia siedlisk ptaków np. przez zakratowanie otworów w stropodachu lub likwidacji szczelin, nisz będących siedliskiem ptaków- niezależnie od pory roku, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z siedzibą w Kielcach z wnioskiem o zgodę na niszczenie/niepokojenie ptaków chronionych w okresie lęgowym, załączając do wniosku kopię ekspertyzy ornitologicznej, • prace wykończeniowe po wykonanych instalacjach wewnętrznych, w tym: - sufity podwieszane, - obudowy pionów instalacyjnych płytami g-k , - malowanie całych pomieszczeń i korytarzy, - okładziny ścian i posadzek w łazienkach (z płytek ceramicznych) i innych pomieszczeniach (systemowych wykładzin PCV na płytach OSB), w których wykonywane były instalacje wewnętrzne,• prace porządkowe, • spełnienie wymogów dotyczących postanowień Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach pisma znak: IN-UR.5134.1042.9.2015 z dnia 23.03.2015r. i znak: ZN.UR.5142.3.92.2019 z dnia 08.10.2019r oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (UCHWAŁA NR XLVI/766/2001 RADY MIEJSKIEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM z dnia 28 grudnia 2001r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części osiedla Śródmieście w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz UCHWAŁA Nr L/588/2006 z dnia 4 kwietnia 2006r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części osiedla Śródmieście w Ostrowcu Świętokrzyskim),• inne prace niezbędne do realizacji założonego celu.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45214100-1
45223500-1
45260000-7
45320000-6
45331200-8
45400000-1
45330000-9
45311000-0
45317300-5
45312311-0
45261215-4
45312310-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 15.09.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 2 000 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli:posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonywał co najmniej ;- jedno zamówienie dotyczące termomodernizacji rozbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku przemysłowego z częścią socjalną o wartości min. 2.000.000,00 zł brutto,lub - jedno zamówienie dotyczące budowy lub rozbudowy lub przebudowy budynków użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku przemysłowego z częścią socjalną o wartości min. 2.000.000,00 zł brutto.Dysponuje osobami do realizacji zamówienia minimum:Wykonawca dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: • kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, sprawowania funkcji kierownika budowy przy realizacji obiektu kubaturowego o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł, • kierownikiem robót – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, sprawowania funkcji kierownika robót w w/w specjalności o wartości co najmniej 500 000,00 zł, • kierownikiem robót – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoba musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, sprawowania funkcji kierownika robót w w/w specjalności o wartości co najmniej 500 000,00 zł
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w załączniku nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda wskazania w odniesieniu do tych podmiotów adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument wymieniony w pkt. 3.1.2. SIWZ oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. Uwaga:Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. odpisu jeżeli znajduje się on w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r poz. 346 t.j.) DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3.1.2. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 (powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert ,b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.Uwaga:Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium,4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika:Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres;Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy);Wymagana forma- oryginał.6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy).Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł. (słownie złotych: czterdzieści tysięcy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 20 stycznia 2021 r. do godz. 09:30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 13 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę czujników dymu - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę czujników dymu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI