„ Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku wiejskiego domu kultury w Bogucicach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku wiejskiego domu kultury w Bogucicach wraz z wyposażeniem „
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPińczów
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-31
  • ZamawiającyGmina Pińczów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00305485
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku wiejskiego domu kultury w Bogucicach wraz z wyposażeniem „

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pińczów

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Pińczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Pińczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 412345100

1.5.8.) Numer faksu: 412345101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinczow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku wiejskiego domu kultury w Bogucicach wraz z wyposażeniem „

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d13bc9be-1d32-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000614/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku wiejskiego domu kultury w Bogucicach wraz z wyposażeniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dofinansowanie Samorządu Województwa Świętokrzyskiego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov,pl/wps/portal http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov,pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: rozmiar pliku przesłanego na Miniportal
150 MB

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.125.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 496747,97 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I roboty budowlano- montażowe:
a) dostawę i montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych – podstawa pod platformę jest wykonana;
b) budowę zadaszeń nad dwoma wejściami z poziomu parteru od strony północnej;
c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z wymaganiami p.poż.;
d) wykonanie elewacji ściany południowej budynku - zgodnie z wymaganiami p.poż;
e) wykonanie inst. odgromowej;
f) wykonanie paneli FV o mocy 7,40 kWp - 20 paneli – 370kWp, na dachu budynku od strony południowej z dok. techniczną i koniecznymi z uzgodnieniami;
g) docieplenie stropu nad pierwszym piętrem wełną mineralną, dokończenie wentylacji grawitacyjnej;
h) remont schodów od strony południowej budynku;

i) roboty do wykonania na parterze:
- przebudowa pomieszczenia na kotłownie (GO1)
- wydzielenie pomieszczenia na sanitariat i pom. gospodarcze (GO2, GO3,GO4)
- wykonanie nowych posadzek (GO1, GO2, GO3,GO4, G07, G08, G09, G010)
- rozprowadzenie instalacji wod-kan, c.o. oraz elektrycznej
- wykonanie częściowo nowych tynków, szpachlowanie, malowanie ułożenie posadzek
g) roboty do wykonania na piętrze:
- roboty wykończeniowe w pomieszczeniach G102, G110, G111
- rozprowadzenie instalacji elektrycznej

Do SWZ dołączono projekt budowlany oraz projekt do niego zamienny, natomiast przedmiar wskazuje zakres robót pozostałych do wykonania.


II wyposażenie w skład którego wchodzi :

1. zabudowa meblowa - szafki dolne i górne - długość 4,5 m , półki górne otwierane do góry, nad kuchenką okap;
2. kuchenka wolnostojąca, płyta grzewcza indukcyjną, piekarnik elektryczny, inox
3. chłodziarko-zamrażarka – wolnostojąca , wysokość 186 cm, pojemność netto chłodziarki 234 l, pojemność netto zamrażarki 107 l, inox
4. zmywarka – wolnostojąca , klasa energetyczna E, szerokość 59,8 cm, pojemność 12 kpl.
5. laptop (2 szt.) - laptop 15,6” , 8GM RAM system oprogramowania Windows 10 Home Edition, wersja językowa polska.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: zgodnie z Ustawą

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów ceny i wydłużonego okresu udzielonej gwarancji jakości

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zgodnie z SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

zgodnie z SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium
17.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4 000,00 PLN.( słownie : cztery tysiące tysiąc złotych 00/100)
17.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
17.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO Bank Polski S.A, numer rachunku 65 1020 2629 0000 9502 0365 9810. W tytule przelewu należy podać: Wadium do postępowania p.n.: „ Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku wiejskiego domu kultury w Bogucicach wraz z wyposażeniem „
17.5. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
17.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
17.6.1) nazwę dającego gwarancję wykonawcy, beneficjenta gwarancji - zamawiającego, gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pińczów, ul. 3 Maja 10; 28-400 Pińczów
17.6.2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
17.6.3) kwotę gwarancji/poręczenia,
17.6.4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
17.6.5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 7.
W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z SWZ oraz wzorem Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal,uzp.gov.pl/ https://epuap.gov,pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-31 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykopy i zabezpieczenie wykopów ściankami berlinkami lub larsenami - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania16-04-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie zabezpieczenia wykopów ściankami berlinkami lub larsenami oraz prace ziemne, wykopy. Proszę dzwonić. Prace na terenie Kielc. Rozpoczęcie prac planowane na czerwiec. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI