Rozbudowa i modernizacja sieci wodno – kanalizacyjnej wraz z urządzeniami peryferyjnymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i modernizacja sieci wodno – kanalizacyjnej wraz z urządzeniami peryferyjnymi w Gminie Kotlin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKotlin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-31
  • ZamawiającyGMINA KOTLIN
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00411288
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja sieci wodno – kanalizacyjnej wraz z urządzeniami peryferyjnymi w Gminie Kotlin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Kotlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-220

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627405481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kotlin.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja sieci wodno – kanalizacyjnej wraz z urządzeniami peryferyjnymi w Gminie Kotlin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0389c171-3d5f-4228-8437-dee0cec49615

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079213/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i modernizacja sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z urządzeniami peryferyjnymi w Gminie Kotlin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kotlin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narzędzi:
a) pośrednictwem platformazakupowa.pl
pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kotlin
b) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/
nazwa adresata: Urząd Gminy Kotlin
Identyfikator adresata: /15b4ow6xy5/SkrytkaESP
c) poczty elektronicznej: ug@kotlin.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych z dnia 30 grudnia 2020r. dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, włączona obsługa JavaScript,
4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem Platforma zakupowa - instrukcja.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: Platforma zakupowa - instrukcja

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna (OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH) została zawarta w Rozdziale XXII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna (OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH) została zawarta w Rozdziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Rozbudowa i modernizacja sieci wodno – kanalizacyjnej wraz z urządzeniami peryferyjnymi w Gminie Kotlin.
Zadanie składa się z następujących elementów:
Zamówienie podstawowe:
I element – Budowa stacji uzdatniania wody (SUW) w Kotlinie,
II element – Budowa sieci wodociągowej w Gminie Kotlin,
III element – Budowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Kotlin,
IV element – Odwiert studni głębinowej w Kotlinie,
V element – Przebudowa urządzeń pomiarowych sieci wodociągowej wraz
z oprogramowaniem,
VI element – Budowa zbiornika zasobowego wody na SUW w Wyszkach wraz z instalacją zasilania awaryjnego z agregatem prądotwórczym oraz odbudową studni.
oraz
Prawo opcji:
VII element – Budowa sieci wodociągowej w Gminie Kotlin, (ok. 1200m)
VIII element – Przebudowa urządzeń pomiarowych sieci wodociągowej wraz
z oprogramowaniem (954 szt.)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

38421100-3 - Wodomierze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do skorzystania z prawa opcji w zakresie:
VII element - Budowa sieci wodociągowej w Gminie Kotlin, (ok 1200m),
VIII element - Przebudowa urządzeń pomiarowych sieci wodociągowej wraz
z oprogramowaniem (954 szt.).
Szczegółowe zobrazowanie zakresu objętego prawem opcji wskazano w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót, który jednakże ma charakter pomocniczy przy sporządzaniu oferty przetargowej.
1. Zamawiający zastrzega, iż zakres zamówienia objęty prawem opcji realizowany będzie w przypadku uzyskania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel. Płatność wynagrodzenia Wykonawcy za tenże zakres robót nastąpi nie wcześniej niż płatność za wykonanie podstawowego przedmiotu zamówienia.
2. O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Wszystkie Postanowienia Umowy dotyczące realizacji zakresu podstawowego stosuje się odpowiednio do zamówień realizowanych w ramach prawa Opcji.
4. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego prawa Opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5. Sposób rozliczenia zakresu prawa Opcji: jak dla zamówienia podstawowego.
6. Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji liczony od daty przekazania placu budowy po pisemnym zawiadomieniu Wykonawcy o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji do końca pierwotnego terminu wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert został zawarty w Rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy PZP;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/ modernizacji/przebudowie stacji uzdatniania wody, które swym zakresem obejmowały roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej w tym kompleksową wymianę układu technologii uzdatniania wody o wydajności min. 45 m3/h, budowę trzech stalowych zbiorników retencyjnych o łącznej pojemności nie mniejszej niż 300 m3 oraz kompletny system sterowania (AKPiA). Każde o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto,
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadania polegające na budowie/modernizacji/ przebudowie stacji uzdatniania wody które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej w tym budowę stalowych zbiorników retencyjnych o łącznej pojemności 100 m3 oraz budowie/modernizacji/przebudowie studni głębinowej zrealizowane w formule zaprojektuj i wybuduj,
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania polegające na budowie/modernizacji/ przebudowie sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej o łącznej długości nie mniejszej niż 2km w formule zaprojektuj i wybuduj,
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na montażu i uruchomieniu min. 500 szt. wodomierzy wyposażonych w system zdalnego odczytu (nakładki radiowe),
- posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na budowie studni głębinowej.
2.2) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Za spełniającego ten warunek Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje Ekspertami (osobami):
Ekspert 1 – Kierownik Budowy (co najmniej 1 osoba)
(w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:
a) wykształcenie wyższe inżynierskie,
b) doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy lub rozbudowy lub modernizacji lub przebudowy stacji uzdatniania wody , które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, w tym jedna o wartości robót co najmniej 5 000 000 złotych brutto (słownie: pięć milionów złotych),
c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.
Ekspert 2 – Kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych ( co najmniej 1 osoba)
(w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:
a) wykształcenie wyższe inżynierskie,
b) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy lub rozbudowy lub modernizacji lub przebudowy stacji uzdatniania wody, które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, w tym jedna o wartości robót co najmniej 5 000 000 złotych brutto (słownie: pięć milionów złotych),
c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
d) posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.
Ekspert 3 – Kierownik robót w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (co najmniej 1 osoba)
(w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia:
a) wykształcenie wyższe inżynierskie,
b) doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych dotyczących budowy lub rozbudowy lub modernizacji lub przebudowy stacji uzdatniania wody , które swym zakresem obejmowało roboty w branżach elektrycznej, AKPiA, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i technologicznej o wydajności technologii uzdatniania wody 45 m3/h, w tym jedna o wartości robót co najmniej 5 000 000 złotych brutto (słownie: pięć milionów złotych),
c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.
W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy:
1) potwierdzające brak podstaw wykluczenia obejmują:
- oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 PZP oraz w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
- oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 PZP oraz w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu obejmują:
- wydruk z odpowiedniej ewidencji potwierdzający prowadzenie działalności w branży lub potwierdzenie doświadczenia osobistego/pracowników przez poświadczoną kopię umowy o pracę/umowę zlecenie lub świadectwa pracy
w przedsiębiorstwie prowadzącym działalność w branży wraz z wydrukiem
z ewidencji potwierdzającym prowadzenie przez to przedsiębiorstwo działalności w branży,
- wykaz robót/dostaw i/lub usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat lub w wykonaniu których uczestniczył osobiście lub jego pracownicy, dat wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy i/lub usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy i/lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane lub oświadczenie Wykonawcy o uczestniczeniu w ich wykonaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca musi udowodnić, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania.
W celu potwierdzenia spełnienia parametrów oferowanego sprzętu/materiałów /usług/robót budowlanych, określonych w SWZ, należy przedłożyć wraz ofertą:
- kosztorys ofertowy elementów objętych dokumentacją projektową , tj.:
a) „I element tj. Budowa stacji uzdatniania wody (SUW) w Kotlinie”,
b) „II element tj. Budowa sieci wodociągowej w Gminie Kotlin,”
c) „III element tj. Budowa sieci kanalizacyjnej w Gminie Kotlin” (dotyczącej budowy kanalizacji sanitarnej przy ul. Sławoszewska w Kotlinie),
d) IV element tj. Odwiert studni głębinowej w Kotlinie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie w wyznaczonym terminie do ich złożenia lub uzupełnienia chyba, że pomimo złożenia przedmiotowych środków oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie ( konsorcja/spółki cywilne)
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt 4.1. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 -4 i ust.2 ustawy PZP, Zamawiający na podstawie art.455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej:
1) zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innego sprzętu/materiału w przypadku wstrzymania produkcji określonego modelu sprzętu/materiału, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt/materiały o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu
o nowych parametrach technicznych nie ulegnie podwyższeniu;
2) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
 zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość brutto wynagrodzenia wykonawcy określona w § 5 ust. 1 umowy nie zwiększy się;
3) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, wskazanego w § 3 ust. 1, w przypadku:
• działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, w szczególności wojna, akt terroryzmu, klęski żywiołowe, nasilenia zjawisk związanych z pandemią COVID-19 lub pojawienie się nowego zdarzenia o charakterze pandemii lub epidemii; przy czym ewentualne przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania siły wyższej,
• w sytuacji pozytywnie rozpatrzonego przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy, popartego odpowiednimi dowodami, uzasadniającymi niezawinione przez Wykonawcę opóźnienie w realizacji zadania, na podstawie okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności, nie można było przewidzieć. Wniosek o zmianę terminu realizacji zadania winien zostać złożony do Zamawiającego w formie pisemnej.
2. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 3, będzie wystąpienie opisanych okoliczności uzasadniających wstrzymanie dostaw, z określeniem okresu wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności – zatwierdzonego przez zamawiającego.
3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy wraz z niezbędnymi dowodami.
4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kotlin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy. Przyklejenie styropianu, zatapianie siatki klejem, 120 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI