Przebudowa i budowa dróg gminnych na terenie gminy Godkowo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa i budowa dróg gminnych na terenie gminy Godkowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGodkowo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-29
  • ZamawiającyGmina Godkowo
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00411294
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i budowa dróg gminnych na terenie gminy Godkowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godkowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowość: Godkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-407

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 249 72 10

1.5.8.) Numer faksu: 55 249 72 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretriat@godkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.godkowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i budowa dróg gminnych na terenie gminy Godkowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4950a4d9-3350-4731-825d-9f4100a7dcf6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044124/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i budowa dróg gminnych na terenie gminy Godkowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4950a4d9-3350-4731-825d-9f4100a7dcf6

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały zawarte w rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia RODO, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej jako: „Administrator") jest Wójt Gminy Godkowo, z siedzibą w Godkowo 14,
14 – 407 Godkowo NIP: 578-310-65-26, REGON: 170748063, strona internetowa: https:// www.bip.godkowo.pl e-mail:
sekretariat@godkowo.pl
b) we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można uzyskać
informację, kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres
email: iod@godkowo.pl.
Pozostałe informacje zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKŚ.271.3.2024.SK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NA ODCINKU LESISKA - GWIŹDZINY
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej na długości 998 m. Inwestycja
zlokalizowana jest na terenie gminy Godkowo w powiecie Elbląskim w woj. Warmińsko-
Mazurskim i obejmuje działki nr 142/3 obręb Lesiska oraz nr 229 obręb Gwiździny. Niniejsze
opracowanie dotyczy przebudowy drogi na odcinku od km 0+000 do km 0+998, stanowiący
ciąg drogowy od skrzyżowania z DP Nr P1164N do miejscowości Gwiździny.
W ramach przebudowy projektuje się:
- przebudowę drogi gminnej
- przebudowę skrzyżowania z droga powiatową
- przebudowę zjazdów
- wymiana istniejących przepustów
- oczyszczanie, pogłębianie i profilowanie rowów
- wycinka i karczowanie krzaków
- usunięcie istniejących karp
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe oraz bariery
energochłonne)

Zadanie 2) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MSC. SKOWRONY
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na terenie gminy
Godkowo w powiecie Elbląskim w woj. Warmińsko-Mazurskim i obejmuje działki nr 81/2, 99
i 108 w obrębie Skowrony.
Niniejsze opracowanie dotyczy przebudowy drogi na odcinku A-B od km 0+000 do km 0+075
oraz B-C, od km 0+000 do km 0+397.
W ramach przebudowy projektuje się:
- przebudowę drogi gminnej
- przebudowę skrzyżowania z droga powiatową
- przebudowę zjazdów
- wymiana istniejących przepustów
- wymiana istniejących studni
- wykonanie wpustów ulicznych
- oczyszczanie, pogłębianie i profilowanie rowów
- wycinka i karczowanie krzaków
- usunięcie istniejących karp
- wykonanie robót wykończeniowych tj. oznakowanie pionowe, pobocza, zieleń,
rozbiórka i ponowny montaż ogrodzenia, montaż L-betonowych itp.

Zadanie 3) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MSC. SZYMBORY
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na terenie gminy
Godkowo w powiecie Elbląskim w woj. Warmińsko-Mazurskim i obejmuje działki nr 159
w obrębie Szymbory.
Niniejsze opracowanie dotyczy przebudowy drogi na odcinku A-B od km 0+000 do km 0+590
oraz B-C od km 0+000 do km 0+065.
W ramach przebudowy projektuje się:
- przebudowę drogi gminnej
- przebudowę skrzyżowań z droga powiatową
- przebudowę zjazdów
- wymiana istniejących przepustów
- oczyszczanie, pogłębianie i profilowanie rowów
- wycinka i karczowanie krzaków
- usunięcie istniejących karp
- wykonanie robót wykończeniowych tj. oznakowanie pionowe, pobocza, zieleń,
rozbiórka i ponowny montaż ogrodzenia, zabruki itp.

Zadanie 4) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MSC. ZĄBROWIEC
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej na długości 760 m. Inwestycja
zlokalizowana jest na terenie gminy Godkowo w powiecie Elbląskim w woj. Warmińsko-
Mazurskim i obejmuje działkę nr 125 w obrębie Ząbrowiec. Niniejsze opracowanie dotyczy
przebudowy drogi na odcinku od km 0+000 do km 0+760, w miejscowości Ząbrowiec.
W ramach przebudowy projektuje się:
- przebudowę drogi gminnej
- dostosowanie skrzyżowania z droga powiatową
- przebudowę zjazdów
- wymiana istniejących przepustów
- wymiana istniejących studni oraz wpustów
- oczyszczanie, pogłębianie i profilowanie rowów
- wycinka i karczowanie krzaków
- usunięcie istniejących karp
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie pionowe oraz bariery
energochłonne)

Zadanie 5) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NA ODCINKU ZĄBROWIEC – ZIMNOCHY

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej na długości łącznej ok 300 m.
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Godkowo w powiecie Elbląskim w woj.
Warmińsko-Mazurskim i obejmuje działki nr 161, 219 w obrębie Ząbrowiec.
Niniejsze opracowanie dotyczy przebudowy drogi na odcinku A-B od km 0+000-0+200
stanowiącym dojazd do miejscowości Zimnochy oraz na odcinku B-C w km 0+000-0+100
stanowiący dojazd do posesji w miejscowości Ząbrowiec.
W ramach przebudowy projektuje się:
- przebudowę drogi gminnej w tym podbudowy, nawierzchnia
- wymiana istn. przepustów
- przebudowę zjazdów
- oczyszczanie, pogłębianie i profilowanie rowów
- wycinka i karczowanie krzaków
- usunięcie istniejących karp
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
cena ofertowa – 60
okres przedłużonej rękojmi i gwarancji – 40
1) Cena oferty – 60
Przez „cenę” Zamawiający rozumie koszt wykonania całego zamówienia z podatkiem VAT wskazany przez Wykonawcę w ofercie –
obejmujący cały przedmiot zamówienia.
Ocena punktowa w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższą formułą:
najniższa cena brutto z rozpatrywanych ofert
ilość punktów dla kryterium ceny oferty = ---------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty rozpatrywanej
2) Okres przedłużonej rękojmi i gwarancji – 40
Wymagany okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia (na wykonane roboty budowlane,
urządzenia i materiały) gwarancja 5 lat
Wykonawca może zaoferować wydłużony okres rękojmi i gwarancji o 2 lata czyli udzielenie rękojmi i
gwarancji na przedmiot zamówienia możliwe jest na okres nie dłuższy niż 7 lat.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 7 lat nie będzie to stanowić niezgodności z SWZ, przy czym do
oceny ofert zostanie przyjęty okres odpowiednio 7 lat, natomiast w umowie uwzględniony zostanie okres wskazany w ofercie przez
Wykonawcę.
Za każdy dodatkowy rok rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia Wykonawca otrzyma 20 pkt. Maksymalnie w tym kryterium
można otrzymać 40 pkt. Za podanie okresu gwarancji wynoszącej 5 lat, Wykonawca nie otrzyma w tym przypadku żadnego punktu.
Za podanie okresu gwarancji wynoszącej 6 lat, Wykonawca otrzyma 20 pkt, natomiast za podanie okresu gwarancji wynoszącej 7 lat,
Wykonawca otrzyma 40 pkt. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu rękojmi i gwarancji na
przedmiot zamówienia lub Oferta, w której Wykonawca nie określi proponowanego okresu rękojmi i gwarancji zostanie odrzucona
jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres przedłużonej rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych
zapisami niniejszej SWZ i przepisów prawa i spełniają warunki w postępowaniu w następującym zakresie:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wymienione poniżej minimalne poziomy zdolności dotyczące niezbędnego
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Wykonawca dysponuje osobami, które będą skierowane do kierowania robotami budowlanymi podczas realizacji
zamówienia w specjalności:
a) kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
bez ograniczeń
b) kierownik robót – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy niniejszego postępowania
2.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy niniejszego postępowania
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - nie dotyczy niniejszego postępowania
4.Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 35.000,00 zł ( słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100).
2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.),
3. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego, w konto 02 8309 0000 0045 0078 2000 0030. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium w formie niepieniężnej (poręczeń, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) wystawione na potrzeby niniejszego postępowania powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta.
5. Wymóg użycia środków komunikacji elektronicznej, dotyczy wszelkiej komunikacji pomiędzy
zamawiającym, a wykonawcą w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym również komunikacji w zakresie przekazywania zamawiającemu dokumentu stanowiącego potwierdzenie wniesienia wadium.
6. Wadium wnoszone w formie innej iż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą.
7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta.
8. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez
Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust 6 ustawy.
9. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
10. Zgodnie z art. 226 ust 1. Pkt 14 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności przewidzianej w art.98 ust. 1 i 2 ustawy.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) mają obowiązek ustanowienia
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dołączyć do oferty stosowne
pełnomocnictwo.
3. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że pełnomocnicy są uprawnieni do reprezentowania w postępowaniu i
zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotów występujących wspólnie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale VI.1.pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
5. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako
najkorzystniejszej, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, kopi umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Pełnomocnictwo składane jest w postaci dokumentu
elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia, o której mowa w art. 442 ust. 1, 3, 5 ustawy
Pzp.
2. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana zostanie udzielona zaliczka w kwocie nie mniejszej niż 5 % wynagrodzenia
brutto należnego Wykonawcy ( lecz nie większej niż wkład własny Zamawiającego)
3. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100% jej zabezpieczenia.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku
następujących formach:
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy
jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
5) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
6) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu
terytorialnego;
7) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie
rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz. U. z 2018 r. poz. 2017).
5. Szczegółowe zagadnienia dotyczące udzielenia przez Zamawiającego zaliczki uregulowane są w
projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy możliwa będzie, gdy strony umowy wyrażą zgodną wolę w tym zakresie, w szczególności w przypadkach
określonych w art. 454, 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, a także – w razie wpływu okoliczności związanych z
epidemią COVID-19 na proces realizacji zamówienia - w przypadkach i na zasadach, o których mowa w art. 15r ustawy z
dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-
19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2024 poz. 340 z późn. zm.), oraz w
następujących przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umownych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) wypełniony i podpisany formularz oferty – na załączniku nr 1;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – na załączniku nr 2;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
3) zobowiązanie innych podmiotów – o którym mowa w rozdziale VI.6 pkt. 3 SWZ - na załączniku nr 3 – jeżeli dotyczy;
4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – na załączniku nr 4 – jeżeli dotyczy
Potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postepowaniu,
w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
5) oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy, usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3
ustawy Pzp;- na załączniku nr 5
6) załącznik stanowiący tajemnice przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy;
7) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego – jeżeli dotyczy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad cieśli, zbrojarzy, murarzy - Bartoszyce
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI