IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100 zł.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) W zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynikającej ze zmiany ustawy opodatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w trakcie trwania umowy; b) zgodnie z zapisem § 3 pkt2; c) zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy „Prawo zamówień publicznych” (łączna wartość zmian jest mniejszaod 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w przypadku wykonywania innych wcześniej nieprzewidzianych robót w strefie przekazanego placu budowy,Wykonawca jest upoważniony do występowania o wydłużenie okresu na realizację zadania o okreswprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis dotyczy również wypadków drogowychpowstałych w strefie robót; b) w przypadku wystąpienia podobnych robót , nie wyszczególnionych wPrzedmiarze Robót, jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do przedmiarurobót, jeżeli będzie potrzebny czas na ich wykonanie lub zmianę wynagrodzenia na warunkach określonych wUmowie, jeśli dotyczy; c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj.: działania i zamieszki wojenne, atakiterrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, wybuchywulkanów, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne, uniemożliwiającej wykonaniezamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót; d) w przypadku wystąpienianiekorzystnych warunków atmosferycznych, nie pozwalających na prowadzenie prac oraz uniemożliwiającychzapewnienie odpowiedniej jakości wykonywanych robót, tj.: ciągłe opady atmosferyczne, niska lub wysokatemperatura powietrza, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej; e) w przypadku brakudostępu Wykonawcy do całego terenu budowy spowodowanego w szczególności protestami mieszkańców lubsytuacji blokowania przez nich drogi; f) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; g) z powoduuzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przezZamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; h) jeżeli wystąpi zmianapowszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotuzamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron Umowy; i) powstania rozbieżności lub niejasności wrozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, azmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy wcelu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; j) w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie, wtym: niewybuchów, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, a także w innychprzypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.3. Z uwagi na wprowadzenie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 opierając się na ustawie o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 poz. 374 i 567 ze zm.), Zamawiający zgodnie z art. 15r. ust. 4 może dokonać zmiany postanowień zawartej umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.Wykonawca powołujący się na zmianę postanowień umowy na podstawie w/w ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, przedstawiając dodatkowe oświadczenia lub dokumenty potwierdzające wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-22, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
UWAGA: Zgodnie z podpisanym w dniu 22 kwietnia Zarządzeniem Nr 8/2020 Dyrektora Powiatowego ZarząduDróg w Kielcach, w związku z ogłoszonym przez Prezesa Rady Ministrów na obszarze RzeczypospolitejPolskiej stanu epidemii wirusa Sars-CoV-2 w tym wprowadzonych przepisów wykonawczych RozporządzeniemRady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazóww związku z wystąpieniem epidemii (Dz. U. z 2020 r., poz.697), ustala się co następuje: - Wychodząc naprzeciwprzepisom Ustawy Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia tj. możliwościzłożenia przez wykonawcę oferty w postaci pisemnej bezpośrednio u zamawiającego (za pośrednictwemoperatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca), przy głównym wejściu do StarostwaPowiatowego w Kielcach (stanowiącym siedzibę PZD w Kielcach) w strefie biura podawczego będzie ustawionyodpowiedni pojemnik (skrzynka podawcza) umożliwiający złożenie oferty. - Ze względu na jawność otwarciaofert, zainteresowani wykonawcy mogą wziąć udział w tym etapie postępowania przetargowego i tym samymwejść na teren budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach, po uprzednim poinformowaniu (na 1 dzień przeddniem otwarcia ofert) o celu swojej wizyty. Wykonawcy, biorący udział w otwarciu ofert, ze względówbezpieczeństwa wyposażeni zostaną w maseczki ochronne na twarz (jeśli nie zaopatrzą się we własnymzakresie). W przypadku jakichkolwiek trudności lub udzielenia informacji na powyższe prosimy kontaktować sięz upoważnionymi pracownikami tj: Jacek Gołębiowski tel. 200-17-31; Marcin Dzięcioł tel. 200-17-33.