Rozbudowa dróg gminnych na osiedlu Morele w Izbicy Kujawskiej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa dróg gminnych na osiedlu Morele w Izbicy Kujawskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIzbica Kujawska
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającyGMINA IZBICA KUJAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00326954
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa dróg gminnych na osiedlu Morele w Izbicy Kujawskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542865009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicakuj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa dróg gminnych na osiedlu Morele w Izbicy Kujawskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3dc0fd7-630c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004227/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa dróg gminnych na osiedlu Morele w Izbicy kujawskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.izbicakuj.pl/index.php?id=23

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu:
• miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,
• ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub
• poczty elektronicznej przetargi@izbicakuj.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKLP.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa dróg gminnych na osiedlu Morele w Izbicy Kujawskiej.
• Zakres rzeczowy obejmuje:
• rozebranie nawierzchni bitumicznej oraz chodników na skrzyżowaniach oraz wzdłuż projektowanego układu,
• korytowanie pod konstrukcję nawierzchni,
• wykonanie kanalizacji deszczowej i drenu,
• wbudowanie warstw podbudowy pomocniczej i zasadniczej,
• ustawienie krawężników, obrzeży, oporników,
• regulacja wysokościowa wpustów, skrzynek zaworów, włazów nastudziennych,
• ułożenie warstw bitumicznych nawierzchni,
• ułożenie nawierzchni z kostki brukowej na skrzyżowaniach,
• ułożenie nawierzchni ścieżki rowerowej oraz chodników i zjazdów z kostki brukowej,
• humusowanie terenów w około chodnika na dz. 885.

• Charakterystyka projektowanej drogi:
• kategoria dróg: gminne,
• klasa drogi: dojazdowe (D),
• kategoria ruchu: KR1,
• długość:
- dg 191728C – 476 mb,
- dg 191729C – 221 mb,
- dg 191726C – 229 mb
• szerokość nawierzchni dróg: 5,00 m,
• szerokość pasa ruchu: 2,50 m,
• przekrój jezdni: 1x2,
• rodzaj nawierzchni – beton asfaltowy,
• rodzaj chodnika: jednostronny i obustronny.

• Projektowana konstrukcja:
3.1. Konstrukcja jezdni:
• warstwa ścieralna, beton asfaltowy AC11S 50/70, grub. 4 cm,
• warstwa wiążąca, beton asfaltowy AC11W 50/70, grub. 4 cm,
• podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 20 cm,
• podbudowa pomocnicza, mieszanka związana Rm=2,5 Mpa grub. 20 cm,
• warstwa wzmacniająca, mieszanka związana Rm=1,5 Mpa grub. 12 cm,
• sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe.

3.2. Konstrukcja jezdni na skrzyżowaniach wyniesionych:
• warstwa ścieralna, drobnowymiarowa kostka brukowa betonowa typu Holand koloru czerwonego, grub. 8 cm,
• podsypka cem.-piask. 1:4, grub. 3-5 cm,
• podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 20 cm,
• podbudowa pomocnicza, mieszanka związana Rm=2,5 Mpa grub. 20 cm,
• warstwa wzmacniająca, mieszanka związana Rm=1,5 Mpa grub. 12 cm,
• sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe,
Projektowane skrzyżowania wyniesione należy wykonać w taki sposób, aby wyniesienie obejmowało również przejścia dla pieszych. Przed przejściami projektuje się rampy o dł. 1,0 m. Wyniesienie projektuje się na wysokość 12 cm, a zatem na równi z górną płaszczyzną krawężnika. Początek rampy należy obramować opornikiem betonowym 12x25x100 cm na ławie betonowej.

3.3. Konstrukcja ścieżki pieszo-rowerowej:
• warstwa ścieralna, drobnowymiarowa kostka brukowa betonowa typu holand bezfazowa koloru czerwonego, grub. 6 cm,
• podsypka cem.-piask. 1:4, grub. 3 cm,
• podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 10 cm,
• warstwa odcinająca, piasek, grub 10 cm,
• sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe.
Ścieżkę należy obramować krawężnikiem drogowym betonowym 15x30x100 cm od strony jezdni, natomiast od strony pola obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Prefabrykaty należy ustawić na ławie betonowej z oporem.

3.4. Konstrukcja chodnika:
• warstwa ścieralna, drobnowymiarowa kostka brukowa betonowa typu Holand koloru szarego, grub. 6 cm,
• podsypka cem-piask. 1:4, grub. 3 cm,
• podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 10 cm,
• warstwa odcinająca, piasek, grub. 10 cm,
• sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe.
Chodnik należy obramować krawężnikiem drogowym betonowym 15x30x100 cm od strony jezdni, natomiast od strony pola obrzeżem betonowym 8x30x100 cm. Prefabrykaty należy ustawić na ławie betonowej z oporem.

3.5. Konstrukcja zjazdów:
• warstwa ścieralna, drobnowymiarowa kostka brukowa betonowa typu Holand koloru szarego, grub. 8 cm,
• podsypka cem-piask. 1:4, grub. 3 cm,
• podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 20 cm,
• warstwa odcinająca, piasek, grub. 10 cm,
• sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe.
Zjazdy należy obramować od strony jezdni krawężnikiem wtopionym 15x22x100 cm na ławie betonowej z oporem, od strony bram opornikiem betonowym 12x25x100 cm na ławie betonowej z oporem, natomiast oddzielenie od chodników należy wykonać za pomocą obrzeża betonowego 8x30x100 cm na ławie betonowej.

• Odwodnienie jezdni zrealizowane jest powierzchniowo na pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanej kanalizacji deszczowej.
Dodatkowo, aby zabezpieczyć nawierzchnię jezdni przed sączeniami śródwarstwowymi wody w części południowo-zachodniej projektuje się dren pod chodnikiem – zgodnie z częścią rysunkową. Ujście rur drenarskich należy zrealizować do wpustów ulicznych poprzez nawiertkę.

• Kanalizację deszczową projektuje się wykonać z rur kanalizacyjnych grawitacyjnych PVC np. Wavin, Kaczmarek klasy S z kielichem Dn 315.

• Na kanałach projektuje się studnie kanalizacyjne spełniające wymogi normy PN-B-10729. Projektuje się studnie kanalizacyjne rewizyjne i połączeniowe PVC Dn 1000 TEGRA np. Wavin. Studnie te można zamienić na studnie z kręgów betonowych izolowanych z płytą nastudzienną i włazem żeliwnym Dn 600 typu ciężkiego.
Studnie wyposażyć we włazy z żeliwa sferoidalnego klasy D 400 z wkładką tłumiącą.

• Wody opadowe z powierzchni utwardzonych spływać będą do projektowanej kanalizacji żeliwnymi wpustami ulicznymi klasy C wg PN-88/H-74080/04 osadzonymi na studzienkach betonowych Ø 500mm.

• Przedmiot zamówienia obejmuje też przebudowę skrzyżowania polegającą na zmianie jego geometrii oraz wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej.
Zakres rzeczowy obejmuje:
• rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej,
• konserwacja przepustu,
• wbudowanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni,
• ułożenie nawierzchni bitumicznej,
• wbudowanie umocnionego pobocza.

• Konstrukcja jezdni:
• warstwa ścieralna, beton asfaltowy AC11S 50/70, grub. 4 cm,
• warstwa wiążąca, beton asfaltowy AC11W 50/70, grub. 4 cm,
• podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 25 cm,
• warstwa wzmacniająca, mieszanka związana C1, 5/2, grub. 10 cm,
• sprofilowanie zagęszczone podłoże gruntowe.

• Odwodnienie jezdni zrealizowane jest powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren.

• Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
• wprowadzenia oznakowania tymczasowych organizacji ruchu w miejscu i na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami;
• wprowadzenia stałych organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami.

• W obrębie planowanego zadania zlokalizowane jest stanowisko archeologiczne nr 462 na obszarze AZP 52-45 (nr 11 w m. Izbica Kujawska), które jest ujęte jako zabytek archeologiczny w wojewódzkiej ewidencji zabytków. Skutkiem powyższego ww. zabytek podlega ochronie prawnej na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 3 lit. „a”, art. 7 ust. 4 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.). W przypadku prowadzenia prac ziemnych w obrębie stanowiska archeologicznego zapewnić inwestorski nadzór archeologiczny.
W trakcie prowadzenia robót należy postępować zgodnie z zapisami określonymi w Decyzji Nr ZAR/68/2019 z dnia 9 grudnia 2019 r. Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa – załącznik nr 4, 5 , 6 do SWZ
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot umowy muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem jeśli takie są wymagane. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji.
Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów
oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Kryteriami oceny ofert jest cena i okres gwarancji i rękojmi3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami i
ich wagą:
L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium
1 Cena oferty 60%
2 Okres gwarancji i rękojmi 40%
Łącznie 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich
kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po
przecinku.
Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższych zasad:
Nr kryterium Wzór
1 Cena - C
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof- cena podana w ofercie
2 Okres gwarancji i rękojmi - G
Liczba punktów = ( Gof/Gmax) x waga
gdzie:
- Gof - podany w ofercie okres gwarancji i rękojmi
- Gmax - najwyższy spośród wszystkich ofert okres gwarancji i rękojmi
Punkty za kryterium okres gwarancji i rękojmi zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie
oświadczenia dotyczącego ilości miesięcy określonej w formularzu ofertowym przewidziany na okres
gwarancji dla przedmiotu zamówienia w przedziale od 36 do 72 miesięcy.
W trakcie oceny poszczególnych ofert, zostaną wyliczone punkty wg poniższego wzoru:
Px= Cx + Gx
Px Łączna ilość punktów uzyskanych przez badana ofertę
x nr badanej oferty
W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po
przecinku.
4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w
oparciu o ustalone kryterium – „cena” oraz „ okres gwarancji i rękojmi ”) zostanie uznana za
najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia
stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przepadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP nazwa Zamawiającego: jr60fdx35d/skrytka i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem pomieszczeń - Lubień Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem niektórych pomieszczeń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI