Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Błenna w ramach przebudowy drogi w km...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Błenna w ramach przebudowy drogi w km 0+000 do 0+125,70
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIzbica Kujawska
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-09
  • ZamawiającyGMINA IZBICA KUJAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00282319
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Błenna w ramach przebudowy drogi w km 0+000 do 0+125,70

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542865009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicakuj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Błenna w ramach przebudowy drogi w km 0+000 do 0+125,70

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-487e8a65-4d1f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004227/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Błenna w ramach przebudowy drogi w km 0+ 000 do 0+125,70

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-487e8a65-4d1f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu:
• miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,
• ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub
• poczty elektronicznej przetargi@izbicakuj.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKLP.271.09.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa przejścia dla pieszych w miejscowości Błenna w ramach przebudowy drogi w km 0+000 do 0+125,70.

• Celem przebudowy jest wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych łączącego parking dla autobusów szkolnych z nowo projektowanym chodnikiem. Dodatkowo w ramach zadania zostanie przebudowana droga dojazdowa do Szkoły Podstawowej oraz do parkingu dla autobusów.
• Droga o projektowanej nawierzchni z szarej betonowej kostki brukowej (dwuteownik) o szerokości 4,5m. Pochylenie poprzeczne jednostronne 2.00%. Pochylenie chodnika 2,00% skierowane do zewnątrz – chodnik szerokość zmienna od 1,90 do 2,50m z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego. Zjazdy do posesji zaprojektowano z szarej betonowej kostki brukowej (dwuteownik), które dostosowano do szerokości istniejących bram.
• Projektowane wyniesione przejście dla pieszych o szerokości 4m i skosach najazdowych 1m. Skosy najazdowe o pochyleniu 1:10. Przejście dla pieszych zaprojektowano z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego.
• Droga wewnętrzna została zaprojektowana jako odcinki proste z załamaniami osi w planie oraz łukiem poziomym o promieniu od 82,5. Droga została maksymalnie dopasowana do istniejącego śladu oraz do istniejącego pasa drogowego.
• Niweleta drogi dopasowana w maksymalny sposób od istniejącego terenu oraz do istniejących wjazdów.

Projektowane konstrukcje:
Konstrukcja jezdni
Warstwa ścieralna Betonowa kostka brukowa szara (dwuteownik) 8 cm
Podsypka cementowo-piaskowa Podsypka cementowo-piaskowa 4 cm
Podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 25 cm
Podbudowa zasadnicza Warstwa gruntu stabilizowanego cementem Rm 2,5 Mpa 10
Razem 47 cm

Konstrukcja chodników i zjazdów
Warstwa ścieralna Betonowa kostka brukowa czerwona (dwuteownik) 8 cm
Podsypka cementowo-piaskowa Podsypka cementowo-piaskowa 4 cm
Podbudowa zasadnicza KŁSM 0/31,5 25 cm
Warstwa odsączająca Piasek średni 10 cm
Razem 47 cm

• Odprowadzenie wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza jezdnię.
• Materiał z rozbiórki nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, krawężników, kostkę brukową i obrzeża należy przekazać Inwestorowi.
• Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:

• wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu w miejscu i na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem;
• wprowadzenia stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa – załącznik nr 4,5 , 6 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów
oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Kryteriami oceny ofert jest cena i okres gwarancji i rękojmi3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami i
ich wagą:
L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium
1 Cena oferty 60%
2 Okres gwarancji i rękojmi 40%
Łącznie 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich
kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po
przecinku.
Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższych zasad:
Nr kryterium Wzór
1 Cena - C
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof- cena podana w ofercie
2 Okres gwarancji i rękojmi - G
Liczba punktów = ( Gof/Gmax) x waga
gdzie:
- Gof - podany w ofercie okres gwarancji i rękojmi
- Gmax - najwyższy spośród wszystkich ofert okres gwarancji i rękojmi
Punkty za kryterium okres gwarancji i rękojmi zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie
oświadczenia dotyczącego ilości miesięcy określonej w formularzu ofertowym przewidziany na okres
gwarancji dla przedmiotu zamówienia w przedziale od 36 do 60 miesięcy.
W trakcie oceny poszczególnych ofert, zostaną wyliczone punkty wg poniższego wzoru:
Px= Cx + Gx
Px Łączna ilość punktów uzyskanych przez badana ofertę
x nr badanej oferty
W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po
przecinku.
4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w
oparciu o ustalone kryterium – „cena” oraz „ okres gwarancji i rękojmi ”) zostanie uznana za
najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia
stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przepadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP nazwa Zamawiającego: jr60fdx35d/skrytka i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem pomieszczeń - Lubień Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Chciałbym zlecić nadzór nad remontem domu i projektem niektórych pomieszczeń. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI