„Rozbiórka niepodlegających adaptacji obiektów budowlanych na terenie nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rozbiórka niepodlegających adaptacji obiektów budowlanych na terenie nieruchomości przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonia Varsovia”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-04-28
  • ZamawiającySINFONIA VARSOVIA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00121719
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbiórka niepodlegających adaptacji obiektów budowlanych na terenie nieruchomości przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonia Varsovia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SINFONIA VARSOVIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141246217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grochowska 272

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-849

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 582 70 82 lub (22) 582 70 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: svbudowa@warp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinfoniavarsovia.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczny - inny zamawiający Samorządowa instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbiórka niepodlegających adaptacji obiektów budowlanych na terenie nieruchomości przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonia Varsovia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-440113e2-bb03-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061025/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie nieruchomości przy ul. Grochowskiej w ramach zadania „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby SV"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.sinfoniavarsovia.org/postempowania-pzp/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisach PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. W postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie: 1) składania ofert (a także zmiany lub wycofania oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz strony ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal; niedopuszczalne jest złożenie lub zmiana oferty poprzez przesłanie jej na adres e-mail - oferta przesłana w taki sposób zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 PZP; 2) który nie dotyczy składania ofert - w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej – adres: svbudowa@warp.com.pl .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”. We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez zamawiającego.
Osobą uprawnioną do komunikowania się z wykonawcami w imieniu zamawiającego jest: Maciej Walczyna, kontakt za pośrednictwem adresu email: svbudowa@warp.com.pl
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
W celu sporządzenia dokumentów określonych w ust. 18 i 19 Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: pdf., odt., ods., doc., docx. xls., a w celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .zip, .7Z, .rar.
Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może spowodować problemy w weryfikacji plików.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania i zmiany oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. Do zachowania elektronicznej formy oferty zgodnie z art. 781 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.) konieczne jest jej złożenie w postaci elektronicznej i opatrzenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Sinfonia Varsovia jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą: „Rozbiórka niepodlegających adaptacji obiektów budowlanych na terenie nieruchomości przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonia Varsovia), informuje, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sinfonia Varsovia, ul. Grochowska 272, 03-849 Warszawa;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Sinfonii Varsovii jest Pan Michał Walosiński, kontakt iod.sv@dpag.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą: Rozbiórka niepodlegających adaptacji obiektów budowlanych na terenie nieruchomości przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonia Varsovia odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/3/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1386902,35 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja części zakresu zadania inwestycyjnego pn: „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonia Varsovia”, zwanego dalej Rozbiórkami. Rozbiórki obejmują w szczególności prace polegające na rozbiórce ośmiu obiektów budowlanych oraz elementy zagospodarowania terenu.
Wszystkie przewidziane do rozbiórki budowle są zlokalizowane na terenie A2.1U-K (przeznaczonym na tereny usług kultury jako inwestycję celu publicznego zgodnie z uchwałą nr XLVII/1134/2017 z 06.04.2017 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rejonu Ronda Wiatraczna część II.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie min. 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy roboty polegające na rozbiórce zespołu budynków lub budowli o wartości robót min. 500.000,00 zł, zlokalizowanych na obszarze zwartej zabudowy mieszkaniowej;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie potwierdzające na dzień składania ofert brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Podmiotowe środki dowodowe i inne dokumenty wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, powinny spełniać poniższe wymogi
a) w przypadku, gdy dokumenty zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument elektroniczny Wykonawca przekazuje ten dokument.
b) w przypadku gdy dokumenty zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności dokonuje w przypadku:
 podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania - odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą.
 innych dokumentów - odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Dopuszcza się poświadczenie zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem dokonane przez notariusza.
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
a) dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 Rozdziału V składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
b) dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 3 Rozdziału V składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
c) dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 5 Rozdziału V składa informację z odpowiedniego rejestru zawierającego informacje o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, w zakresie art. 108 ust. 2 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.;
oraz
1) o którym mowa w rozdziale III ust. 1 – informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wymaganą w warunku udziału w postępowaniu, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) o którym mowa w rozdziale III ust. 2 – wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, kubatury, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. Wykaz robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Dokumenty w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów innych podmiotów:
1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 oraz oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 3 składa każdy z Wykonawców,
b) Wykonawcy dodatkowo zobowiązani są złożyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 3,
2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca składa także:
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, podmiotu udostępniającego zasoby (potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby),
b) dokumenty, z których wynika zakres umocowania, o których mowa w ust. 2 pkt 2 (zasady składania dokumentów dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby stosuje się odpowiednio),
c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1, 3, 4, 5.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dokumenty w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów innych podmiotów:
1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 Rozdziału V oraz oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 3 Rozdziału V składa każdy z Wykonawców,
b) Wykonawcy dodatkowo zobowiązani są złożyć oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 Rozdziału V,
2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca składa także:
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 Rozdziału V, podmiotu udostępniającego zasoby (potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby),
b) dokumenty, z których wynika zakres umocowania, o których mowa w ust. 2 pkt 2 Rozdziału V (zasady składania dokumentów dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby stosuje się odpowiednio),
c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1, 3, 4, 5 Rozdziału V.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455ust. 1 pkt 2-6 p.z.p.
Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w katalogu dopuszczalnych zmian, określonych w umowie.
Dopuszczalne zmiany istotnych postanowień Umowy:
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na wykonanie Umowy przez którąkolwiek ze Stron - poprzez odpowiednie dostosowanie zapisów Umowy do zmienionych przepisów prawa,
b) możliwość wprowadzenia korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań, które w szczególności pozwolą skrócić okres realizacji Przedmiotu Umowy lub obniżyć koszty realizacji Przedmiotu Umowy,
c) możliwość wystąpienia w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych Dokumentacją Projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej lub obowiązującymi na dzień odbioru Robót przepisami prawa,
d) zmiany zakresu czynności określonych w Umowie, które wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w oparciu o przepisy p.z.p.,
e) konieczność zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przy zachowaniu co najmniej standardów jakościowych określonych wymaganiami Zamawiającego, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji Przedmiotu Umowy wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub gdy zachodzi potrzeba zmian w Przedmiocie Umowy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia, polegająca na wprowadzeniu np. rozwiązań zamiennych w tym polegających na ulepszeniach zwiększających trwałość rozwiązań, poprawiających warunki przyszłej eksploatacji danego rozwiązania a w szczególności obniżająca jej koszt.
f) rezygnacja z części zakresu Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie jej wykonanie, wraz ze związanym z tym obniżeniem Wynagrodzenia Wykonawcy (w powyższym przypadku Wykonawca przygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na dzień rezygnacji, w którym Strony określą Roboty, z wykonania których Zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty, o którą zostanie obniżone Wynagrodzenie zgodnie z Umową),
g) zmiana sposobu wypłaty wynagrodzenia polegająca na wprowadzeniu płatności częściowych,
h) zmiana warunków wykonania Umowy (w tym Wynagrodzenia Wykonawcy oraz terminu wykonania Przedmiotu Umowy) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności:
 ujawnienia się istotnych braków w Dokumentacji Projektowej lub innych dokumentów budowy,
 w przypadku zmiany w Dokumentacji Projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany,
 wystąpienia Siły Wyższej,
 konieczności wykonywania części Robót, objętych Przedmiotem Umowy, w inny sposób niż założony w Dokumentacji Projektowej,
 konieczności wykonywania Robót nieprzewidzianych i niewycenionych w Ofercie Wykonawcy,
 wystąpienia na terenie budowy znalezisk archeologicznych, niewybuchów, które wymagałyby wstrzymania Robót lub przeprowadzenia szczegółowych badań co skutkuje zmianą terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub wymaga zlecenia robót dodatkowych. Wzór umowy przedstawia załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: składanie ofert odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz strony ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-28 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady murarzy. Realizacja: Praca na budynkach mieszkalnych oraz użyteczności publicznej. Miejsce realizacji Warszawa i woj. podkarpackie. Termin rozpoczęcia współpracy do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI