Rozbiórka budynków fabryki termometrów na terenie Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbiórka budynków fabryki termometrów na terenie Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-21
  • Numer ogłoszenia769660-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769660-N-2020 z dnia 21.12.2020 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi: Rozbiórka budynków fabryki termometrów na terenie Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 27585000000000, ul. ul. Targowa  , 90-323  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 345 800, e-mail jkopera@filmschool.lodz.pl, faks 042 674 81 39.
Adres strony internetowej (URL): bip.filmschool.lodz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.filmschool.lodz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.filmschool.lodz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą lub kurierem (za pośrednictwem posłańca)
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, bud. B pok. 108 - Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynków fabryki termometrów na terenie Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
Numer referencyjny: PN/15/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynków fabryki termometrów przy ul. Targowej57 w Łodzi (Dz. nr 28/5, obręb W-25), na terenie Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej iTeatralnej w Łodzi. Ilość kondygnacji naziemnych: 5; Ilość; kondygnacji podziemnych: 0; Powierzchnia zabudowy zgodnie z PN-ISO 9836: 855,75 m2; Kubatura brutto: 13500,0 m3; Wysokość (kalenicadachu dwuspadowego): 21,45 m; Wysokość (nadszybie dźwigu osobowego): 23,59 m; Długość: 43,90m; Szerokość: 21,50 m. Obiekt jest pod ochroną konserwatora zabytków. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, októrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewidujeudzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniupodobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzebarozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Rozbiórka budynku do poziomu gruntu bez posadzek i ław fundamentowych najpóźniej do 31 marca 2021.Rozbiórka posadzki i ław fundamentowych wraz z wyrównaniem terenu, ze względu na przebiegający ciepłociąg pod budynkiem musi być prowadzona w sezonie niegrzewczym, to jest od 4 maja 2021, jednak nie później niż do 30 czerwca 2021r. (termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszegozamówienia na wartość co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).Informacje dodatkowe 1) W przypadku konsorcjum (Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia) dopuszcza się łączne spełnienie ww. warunku. 2) W przypadkuWykonawców, których wartość ubezpieczenia będzie wyrażona w innych walutach niż PLN,Zamawiający przeliczy wartość ubezpieczenia po średnim kursie NBP z dnia wszczęcia postępowania.Jeżeli w tym dniu NBP nie publikuje kursów walut, Zamawiający przyjmie średni kurs z najbliższegodnia, w którym NBP publikuje kursy walut, po wszczęciu postępowania. 3) Wykonawca może w celupotwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt III.1.2) w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunkówprawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa powyżej,wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacjiinnych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,określające w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposóbwykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówieniapublicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego orazb) Zamawiający oceni, czy sytuacja finansowa lub ekonomiczna innych podmiotów, na zasoby którychpowołuje się wykonawca, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału wpostępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o którychmowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 i ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:i. dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:- minimum 1 osobą wskazaną na stanowisko kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie w zakresie kierowania pracami rozbiórkowymi o wartości minimum 400 000,00 zł, podczas których wytwarzano odpady niebezpieczne;- minimum 1 osobą wskazaną na stanowisko kierowcy posiadającą uprawnienia ADR.Uwaga:• Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz.1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. • dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65).ii. dysponuje następującymi narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia:- wykazanie minimum 1 samochodu ciężarowego przystosowanego do transportu odpadów niebezpiecznych iii. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:- 1 robotę budowlaną w zakresie prac rozbiórkowych obiektu kubaturowego, o wartości minimum 500 000,00 zł, podczas których wykonawca wytwarzał odpady niebezpieczne;- 1 robotę budowlaną w zakresie prac rozbiórkowych obiektu kubaturowego o wartości minimum 300 000,00 zł; co potwierdzi przedstawiając dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1) W przypadku konsorcjum (Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia) dopuszcza się łączne spełnienie ww. warunku. 2) W przypadkuWykonawców, którzy realizowali roboty w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartośćbrutto tych robót po średnim kursie NBP z dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie ZamówieńPublicznych. Jeżeli w tym dniu NBP nie publikuje kursów walut, Zamawiający przyjmie średni kurs znajbliższego dnia, w którym NBP publikuje kursy walut, po publikacji ogłoszenia w BZP. 3)Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganychzdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inneprzedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4)Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt III.1.3) wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosownasytuacja”, o której mowa powyżej, wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: a) Wykonawca, którypolega na zdolnościach innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiajączobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia, określające w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innegopodmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniuzamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówieniapublicznego, b) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolnościtechniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przezwykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tegopodmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 i ust. 5 pkt 1 i pkt 8ustawy Pzp, c) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty tezrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw dowykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiuz opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. opodatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), w celu potwierdzenia braku podstaw dowykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp. Uwaga: Dokument, o którym mowa wppkt 1), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowapowyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą byćwystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku wątpliwości codo treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwychorganów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczącychtego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególnościinformacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowoukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawioneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – innedokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) wykaz narzędzi,wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonaniazamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; 4)dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjnąokreśloną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którymmowa w pkt III.3), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstawwykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2) Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierzapowierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobecnich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach woświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) – zał. nr 3a do SIWZ. 3) Wykonawca, który powołuje sięna zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia orazspełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniuskłada także: a) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3), dotyczące tych podmiotów, b) pisemnezobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okreskorzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, c) dokumenty wymienione w pkt III.4) również wodniesieniu do tych podmiotów. 4) Wykonawca – bez wezwania Zamawiającego – w terminie 3 dniod dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP,przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 50 000,00 zł (słownie:pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może byćwniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przezpodmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formiepieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Millennium nr rachunku 79 1160 2202 00000002 4705 0622, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu PN/05/2020 pn. „Rozbiórkabudynków fabryki termometrów na terenie Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej iTeatralnej im. Leona Schillera w Łodzi”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje zchwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wrozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia igodziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby wprzypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewuwadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony woddzielnej kopercie, a jego kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem) w ofercie. 6. Z treścigwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przezZamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemupełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Ofertawykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczetzabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Postanowienia dotyczące zmian umowy określa par. 32 Wzoru umowy (zał. nr 5 do SIWZ). Zgodnie ztym paragrafem: 1. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwaniaprzyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następującychsytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończeniarobót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególnościbędą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacjiprojektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanieTerminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiająceprawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową,normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżelikonieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawcaponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robótniezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzieleniazamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienianiebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniuokreślonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie sąnastępstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia wwydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane namocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którymww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania doich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, zprzyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanieprzedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmianyUmowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych,sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) koniecznościzrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennychrozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikającychze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano,gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniemprzedmiotu Umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacjiprojektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36apkt 1 PrBud, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznychodbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu wzakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogąskutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotuUmowy, d) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych wDokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędniezinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowaniaprzedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu nazmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegleprowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tychkolizji, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułurealizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w pkt 2. 4. Jeżeli Wykonawca uważa się zauprawnionego do przedłużenia Terminu zakończenia robót na podstawie pkt 1 Umowy, zmiany Umowyw zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu izakresu wykonania przedmiotu Umowy na podstawie pkt 2 Umowy lub zmiany Umowy na innejpodstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązany jest do przekazania Inspektorowi nadzoruinwestorskiego wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okolicznościstanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 5. Wniosek, o którym mowa w pkt 4, powinien zostaćprzekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia, w którymWykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w pkt 4, wszelkichinnych dokumentów wymaganych Umową, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu ozasady określone w § 10 pkt 3 Umowy, i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosowaniedo zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 7. Wykonawca zobowiązany jestdo bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na Tereniebudowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 8. Po otrzymaniuwniosku, o którym mowa w pkt 4, Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywaniaoceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w pkt 7 i wydania Wykonawcypolecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 9. Wykonawca jestzobowiązany do okazania do wglądu Inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentacji, o której mowaw pkt 7 i przedłożenia na żądanie Inspektora nadzoru inwestorskiego jej kopii. 10. W terminie 3 dniroboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w pkt 4 wraz z propozycją wyceny robót iinformacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jestdo pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany Umowy, i odpowiednio propozycjiwyceny robót, i przekazania go Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy,jak i akceptacji żądania zmiany. 11. W terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany,zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę oakceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o brakuakceptacji zmiany. 12. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieliZamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności.13. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: a) danychzwiązanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, b) danych teleadresowych, c) danychrejestrowych, d)będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę ogrodu zimowego - Gorzkowice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę ogrodu zimowego (patio) z materiałami i robocizną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI