Dostawy środków czystości dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Wło

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy środków czystości dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłocławek
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Włocławek - Miejska Jadłodajnia "U Świętego Antoniego"
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-21
  • Numer ogłoszenia769841-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769841-N-2020 z dnia 21.12.2020 r.

Gmina Miasto Włocławek - Miejska Jadłodajnia "U Świętego Antoniego": Dostawy środków czystości dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Miejska Jadłodajnia "U Świętego Antoniego", krajowy numer identyfikacyjny 34083363300000, ul. ul. Św. Antoniego  11 , 87-800  Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 544 110 380, e-mail jadlodajnia@op.pl, faks 544 110 380.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Adres:
Miejska Jadłodajnia "U Świętego Antoniego", ul. Św. Antoniego 11, 87-800 Włocławek, Biuro I piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
Numer referencyjny: MJ.AZ.2420-12/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: III/1. Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości dla Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego”:a) Płyn do ręcznego mycia naczyń - produkt przeznaczony do mycia naczyń kuchennych i urządzeń w gastronomii mających kontakt z żywnością. Usuwa tłuszcz, brud i bakterie. Wysoko skoncentrowany, gęsty, pozostawia przyjemny zapach. Opakowanie od 4 l do 6 l. Produkt dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii, do powierzchni mających kontakt z żywnością. Minimalne rozcieńczanie koncentratu w stosunku 1:20. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 300 litrów,b) Płyn do zmywarki - niepieniący płyn do czyszczenia naczyń i urządzeń ze stali szlachetnej, aluminium, wyrobów ceramicznych oraz z tworzywa sztucznego, odpornych na alkalia. Płyn przeznaczony do zmywarek przemysłowych. Dokładnie usuwa z naczyń, szklanek i urządzeń kuchennych zaschnięte resztki jedzenia i napojów. Skutecznie czyści zabrudzenia z herbaty, kawy, kakao, szminek i inne o podobnie intensywnym zabarwieniu plamy, rozpuszcza tłuszcze. Posiada właściwości wybielające. Dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii. Opakowanie do 10 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 20 litrów,c) Nabłyszczacz do zmywarek - środek działa nabłyszczająco i umożliwia szybsze wysychanie bez zacieków i plam. Zawiera środek zabezpieczający przed osadzaniem się kamienia na mytych naczyniach. Opakowanie do 10 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 25 litrów,d) Mydło w płynie - o silnym działaniu bakteriobójczym. Produkt bezzapachowy zawierający substancje o właściwościach pielęgnacyjnych typu lanolina. Produkt przeznaczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii. Opakowanie do 5 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 50 litrów,e) Mleczko do czyszczenia - skutecznie usuwa uporczywy brud, osady z kamienia, przypalone resztki, pleśń, mydło, osady z rdzy oraz uporczywe zabrudzenia pochodzenia tłuszczowego. Nie rysuje powierzchni, łatwo się spłukuje, pozostawia przyjemny zapach. Nie wpływa ujemnie na czyszczone powierzchnie, nie powoduje korozji, nie niszczy powierzchni lakierowanych. Produkt dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii, do powierzchni mających kontakt z żywnością. Opakowanie do 2 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 20 litrów,f) Płyn do dezynfekcji bezpośredniej - gotowy do użycia preparat przeznaczony do mycia i dezynfekcji urządzeń technologicznych, na bazie alkoholu, nie wymaga spłukiwania. Preparat wykazuje działanie bakteriobójcze, bójcze i wobec grzybów drożdżopodobnych. W stężeniach użytkowych nie posiada zapachu, nie wpływa ujemnie na dezynfekowane powierzchnie (nie powoduje korozji, nie niszczy powierzchni lakierowych, itp.), nie jest toksyczny, nie podrażnia błon śluzowych i skóry rąk. Dopuszczony do używania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomi. Opakowanie od 0,4 l do 1 l, z rozpylaczem. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 40 litrów,g) Płynny preparat do mycia i dezynfekcji urządzeń chłodniczych i zamrażarek - o działaniu bakteriobójczym i wirusobójczym. Nie wpływa ujemnie na dezynfekowane powierzchnie, nie powoduje korozji, nie niszczy powierzchni lakierowanych. Koncentrat, rozcieńczanie w stosunku minimalnym 1:20. Dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii, do powierzchni mających kontakt z żywnością. Opakowanie do 5 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,h) Proszek do prania - do białego, z wybielaczem. Do prania w pralkach automatycznych. Usuwa brud już w temperaturze 30oC, przystosowany do prania w temperaturze do 90oC. Opakowanie od 5 kg do 15 kg. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: kilogram, ilość: 50 kilogramów,i) Wybielacz - koncentrat. Do białych tkanin bawełnianych, syntetycznych, lnianych. Usuwa plamy. Opakowanie do 2 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,j) Odplamiacz do kolorów - likwiduje uporczywe plamy oraz wzmacnia skuteczność proszku do prania. Bezpieczny do użycia na tkaninach białych i kolorowych. Do prania w pralce. Opakowanie od 0,5 l do 1 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,k) Krochmal - w płynie. Opakowanie do 1 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,l) Preparat do mycia podłóg - środek przeznaczony do gruntownego ręcznego mycia wszelkich wodoodpornych powierzchni, posiadający właściwości odtłuszczająco - dezynfekujące. Dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii. Koncentrat do rozcieńczania. Rozcieńczanie w stosunku minimalnym 1:20. Opakowanie do 5 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,m) Preparat do mycia podłóg - środek myjąco – konserwujący, zapachowy, przeznaczony do gruntownego ręcznego mycia wszelkich wodoodpornych powierzchni. Dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii. Koncentrat do rozcieńczania. Rozcieńczanie w stosunku minimalnym 1:20. Opakowanie do 5 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 100 litrów,n) Płyn do podłóg drewnianych - skutecznie czyści i usuwa kurz, odżywia, odświeża i pielęgnuje podłogi nie pozostawiając smug. Opakowanie do 1 l, koncentrat. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,o) Płynny skoncentrowany preparat do mycia toalet - środek do dezynfekcji i pielęgnacji odpornych na kwasy powierzchni (muszle klozetowe, zlewozmywaki, armatura metalowa). Czyści usuwając naloty rdzy, kamienia moczowego, nacieki wodne, bakteriobójczy. Silnie skoncentrowany. Opakowanie od 0,5 l do 5 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 70 litrów,p) Płyn do szyb - przeznaczony do mycia wszystkich powierzchni szklanych, skutecznie usuwa tłuszcz i brud. Wysycha szybko i bezsmugowo. Opakowanie od 0,5 l do 1 l, z atomizerem. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 30 litrów,q) Środek do czyszczenia i konserwacji w sprayu - czyści oraz przywraca naturalny wygląd drewnianym meblom. Produkt przeznaczony do stosowania na wszystkich zabezpieczonych powierzchniach drewnianych. Opakowanie od 250 ml do 1000 ml. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,r) Preparat czyszcząco – nabłyszczający do stali szlachetnej - gotowy do użycia preparat do czyszczenia, konserwacji, nabłyszczania i polerowania powierzchni ze stali nierdzewnej, chromowanych i aluminium. Nadaje się do pielęgnacji szafek, zmywarek, lad chłodniczych, blaszanych obić drzwi wind i innych urządzeń wykonanych z w/w metali. Produkt bezzapachowy, szybko wysychający na bazie silikonu lub wosku, charakteryzujący się łatwością rozprowadzania, niepozostawiający na czyszczonej powierzchni tłustych plam i smug. Preparat usuwa brud, zacieki i smugi bez zarysowań, ujednolicając i nadając połysk czyszczonej powierzchni, jednocześnie zabezpieczając powierzchnię przed szybkim ponownym zabrudzeniem. Produkt w opakowaniu plastikowym z rozpylaczem o pojemności do 1 l. Produkt zgodny z wymogami UE, posiadający kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,s) Żel do udrażniania rur – rozpuszcza zanieczyszczenia stałe (organiczne), udrażnia wszelkie zatory w rurach i odpływach kanalizacyjnych. Dociera do wszystkich zakamarków, nawet przez stojącą wodę, bezpieczny dla wszystkich rodzajów rur (metalowych i plastikowych). Usuwa bakterie oraz nieprzyjemny zapach. Opakowanie od 500 ml do 1 l. Produkt zgodny z wymogami UE, posiadający kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 10 litrów,t) Odkamieniacz – opakowanie do 5 l. Profesjonalny środek do czyszczenia urządzeń gastronomicznych i innych elementów odpornych na działanie kwasów. Doskonale usuwa wszelkie osady mineralne nagromadzone w trakcie eksploatacji urządzeń, jak i ogranicza ich późniejsze osadzanie. Gwarantuje odpowiednią higienę czyszczonych urządzeń oraz optymalną ich wydajność. Idealnie sprawdza się jako odkamieniacz do zmywarek gastronomicznych, podgrzewaczy, czajników, grzałek elektrycznych, pralek, ekspresów do kawy itp. Działa szybko i skutecznie. Produkt nie działa szkodliwie na czyszczone powierzchnie. Można stosować do powierzchni ze stali nierdzewnej. Środek niskopieniący. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,u) Kostka toaletowa - dwuwarstwowa z zawieszką. Specjalnie dobrane składniki kostki myją muszlę klozetową oraz zapobiegają odkładaniu się osadów przy każdorazowym spłukiwaniu tworzą obfitą pianę i wydzielają odświeżający zapach. Minimalna waga kostki bez zawieszki 40 g. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: sztuka, ilość: 5 sztuk,v) Płyn do usuwania przypalonych zabrudzeń – środek czyszczący, skutecznie rozpuszcza przypalone, tłuste i uporczywe zabrudzenia, usuwa smoliste zanieczyszczenia z powierzchni. Przeznaczony do piekarników, grilli, pieców konwekcyjnych, frytkownic, blach piekarniczych itp. Koncentrat do rozcieńczania. Rozcieńczenie w stosunku minimalnym 1:20. Opakowanie do 5 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 10 litrów,w) Preparat utylizacyjny – mikrobiologiczny preparat utylizacyjny w proszku, przeznaczony do degradacji zawartości szamb i podobnych urządzeń, usuwa odór, udrażnia instalacje ściekowe. Opakowanie do 1 kg. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: kilogram, ilość: 5 kilogramów,x) Preparat do czyszczenia pieca konwekcyjnego – płyn do mycia pieców konwekcyjno – parowych UNOX dedykowany do systemu mycia automatycznego urządzenia, w opakowaniu do 10 l. Mieszanina o zawartości wodorotlenku potasu mniej niż 15% i wodorotlenku sodu mniej niż 5%. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 20 litrów,y) Sól w tabletkach – w opakowaniu do 25 kg, przeznaczona do zmiękczania wody w piecach konwekcyjno – parowych, bez obcego zapachu i bez obcych zanieczyszczeń. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: kilogram, ilość: 25 kilogramów.2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej. 3. Wykonawca zapewnia transport środków czystości do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 15 % ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia,7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.8. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, tj. nie częściej niż dwa razy w miesiącu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 12:00,W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwudziestu czterech godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33711900-6
39813000-4
39830000-9
39831000-6
39831200-8
39831210-1
39831220-4
39831230-7
39831240-0
39831250-3
39831300-9
39831600-2
39832000-3
39833000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  5   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
5

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
DOKUMENTY WYMAGANE NA DZIEŃ OTWARCIA OFERT: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy. 3) Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji. 4) Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. DOKUMENTY WYMAGANE PO OTWARCIU OFERT: 6) Oświadczenie składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Niniejsze oświadczenie wykonawca przekazuje Zamawiającemu BEZ JEGO WEZWANIA w terminie 3 DNI od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji podanych na otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 7) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w/w odpisu w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, a w szczególności w przypadkach określonych w § 6 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ: 1. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, Wykonawca niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie Zamawiającego, przytaczając podstawę prawną. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uwzględnienia zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w przypadku, kiedy zmiany te są korzystne dla zamawiającego lub nie można było ich przewidzieć w chwili składania oferty przez Wykonawcę. W przypadku zmian, o których stanowi pkt 1 w trakcie obowiązywania umowy, zmiana stawek podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, następuje z dniem wejścia w życie stosownych przepisów w tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt. 1 i 4. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności - z zastrzeżeniem pkt 5. 5. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w pkt 1 - 3.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w związku z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że ne mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w at. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli oferta zawiera informacje, dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać w formularzu ofertowym.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI