Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,, Roboty remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń, wymianie drzwi oraz instalacji elektrycznych w budynku PUP w Łańcucie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690691828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17225 91 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzla@pup-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lancut.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,, Roboty remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń, wymianie drzwi oraz instalacji elektrycznych w budynku PUP w Łańcucie”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4049196-30d4-401d-a734-e1b527741e82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083063/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Roboty remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń, wymianie drzwi oraz instalacji elektrycznych w budynku PUP w Łańcucie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4049196-30d4-401d-a734-e1b527741e82
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PW.261.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) roboty rozbiórkowe:
- przecieranie starej farby z powierzchni sufitów i ścian,
- odbicie tynków,
- wykucia ościeżnic drzwiowych,
- wywóz gruzu;
2) roboty malarskie, murarskie i okładzinowe:
- zagruntowanie powierzchni środkiem gruntującym,
- szpachlowanie powierzchni dwukrotne gipsem,
- dwukrotne malowanie sufitów farbą lateksową,
- dwukrotne malowanie ścian farbą lateksową,
- malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej,
- malowanie z dwukrotnym szpachlowaniem farbą wodną stolarki drzwiowej,
- kładzenie tynków cementowo-wapiennych,
- nałożenie farby gruntującej pod wyprawę cienkowarstwową,
- wyprawa cienkowarstwowa o fakturze strukturalnej z mieszanki żywiczno-mineralnej,
- montowanie listew ściennych;
3) stolarka drzwiowa:
- demontaż starych drzwi wraz z ościeżnicami,
- osadzanie nowych drzwi,
- wyprawki tynkarskie ścienne na ościeżach drzwi,
- ułożenie nadproży z belek stalowych;
4) instalacje elektryczne wewnętrzne:
- wymiana rozdzielnic elektrycznych,
- wymiana puszek i wyłączników,
- układanie przewodów kabelkowych,
- wywóz gruzu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
44113200-7 - Płytki
45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu oraz,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Załącznik nr 1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Załącznik nr 8 Wykaz robót budowlanych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 7 Oświadczenie o aktualności informacji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające że roboty budowlane wykazane w złożonym przez Wykonawcę załączniku nr 8 do SWZ zostały wykonane należycie zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Załącznik nr 8 Wykaz robót budowlanych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Załącznik nr 8 Wykaz robót budowlanych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
-działania siły wyższej,
- wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego,
- wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,
- rozwój epidemii, pandemii.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-21