Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 22 22 64
1.5.8.) Numer faksu: 17 225 65 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f9a93a2-cad6-4e41-aa71-60cc336a7310
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065676/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f9a93a2-cad6-4e41-aa71-60cc336a7310
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy E-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl lub e.balawejder@gminalancut.pl za wyjątkiem składania i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, prowadzenia negocjacji oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-zamówienia i dostępne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub droga elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający obowiązek informacyjny RODO realizuje w dokumentach zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP. 271.19.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
Zamówienie realizowane z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”.
2. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SKŁADA SIĘ Z ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO ORAZ Z ZAMÓWIENIA OBJĘTEGO PRAWEM OPCJI.
3. ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmuje przebudowę następujących dróg na terenie gminy Łańcut:
1) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 3547/1 w miejscowości Albigowa.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 325,0 m.
2) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 86/79 w miejscowości Albigowa.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 290,0 m.
3) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 86/51, 86/3 w miejscowości Albigowa.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 305,0 m.
4) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 2322 w miejscowości Albigowa.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 81,0 m.
5) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 2666, 2639/2, 2577/2, 2638/4, 2004/2 w miejscowości Albigowa.
Zaprojektowano jezdnię z płyt żelbetowych oraz nawierzchni bitumicznej o szer. 2,8-3,0m. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 153,0 m.
6) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 487 w miejscowości Cierpisz.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocza z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 112,0 m.
7) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 8, 3/4, 7/4 w miejscowości Cierpisz.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 127,0 m.
8) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 109882R Od przystanku PKP do stacji uzdatniania wody w miejscowości Głuchów.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości 0,5 - 0,75 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 535,0 m.
9) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 109885R Od drogi krajowej nr 94 do Granic w miejscowości Głuchów.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości 0,5 – 0,75 m na całości przebudowywanego odcinka. Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 595,0 m.
10) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 109873R Głuchów – Zagrody w miejscowości Głuchów.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5 - 5,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości 0,75 m. Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 990,0 m.
11) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 109874R Głuchów – do przystanku PKP w miejscowości Głuchów.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 4,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano
pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 – 0,75 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 500,0 m.
12) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 358/16 w miejscowości Głuchów.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 139,0 m.
13) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 358/25 w miejscowości Głuchów.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 92,0 m.
14) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 362/26 w miejscowości Głuchów.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 4,0m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka. Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 223,0 m.
15) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 387 w miejscowości Handzlówka.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka. Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 441,0 m.
16) Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 109866R Handzlówka – Husów (Reszówka) w miejscowości Handzlówka.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5m-4,0m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości 0,50 - 0,75 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 931,0 m.
17) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 824, 840 w miejscowości Handzlówka.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,4m - 4,6m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 634,0 m.
18) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 3375/3, 3374/7, 3374/10, 3373/2 w miejscowości Kosina
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 153,0 m.
19) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 1555 w miejscowości Kosina.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 232,0 m.
20) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 831, 826/11, 837 w miejscowości Rogóżno.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 150,0 m.
21) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 811/2, 837 w miejscowości Rogóżno.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m - 5,5m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 912,0 m.
22) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 1020, 998 w miejscowości Sonina.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 138,0 m.
23) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 1126/8, 1126/13 w miejscowości Sonina.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,0 – 4,0 m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 200,0 m.
24) Przebudowa dróg na działkach nr ewid. 1117/59, 1117/57, 1116, 1117/21, 1117/32, 1117/13, 1117/34, 1052 w miejscowości Sonina.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,0-5,0m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 819,0 m.
25) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 1295/2 w miejscowości Sonina.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,80 m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 118,0 m.
26) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 731 w miejscowości Wysoka.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,5-3,2m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 843,0 m.
27) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 763, 773 w miejscowości Wysoka.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,80 m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 488,0 m.
28) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 1924/2 w miejscowości Wysoka.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 3,0m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 232,0 m.
29) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 2714/13, 2714/17, 2714/19, 2714/15, 2715/4 w miejscowości Wysoka.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,80m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 183,0 m.
30) Przebudowa drogi na działkach nr ewid. 3046/2, 3024/10 w miejscowości Wysoka.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,5m – 3,0m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 212,0 m.
31) Przebudowa drogi na działce nr ewid. 2122, 2124/4, 2124/6, 2125/2 w miejscowości Wysoka.
Zaprojektowano jezdnię szerokości 2,8m o nawierzchni bitumicznej. Ponadto zaprojektowano pobocze z kruszywa o szerokości do 0,5 m na całości przebudowywanego odcinka.
Długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 124,0 m.
4. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna, przedmiary robót
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 441 ust.1 Pzp możliwość skorzystania z prawa opcji tzn. dodatkowych robót.
2. Dodatkowe roboty uzależnione będą wyłącznie od możliwości finansowych Zamawiającego.
3. Dodatkowe roboty nie przekroczą 25% wartości zamówienia podstawowego.
4. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości lub w części w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
5. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego, Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego realizacji prawa opcji.
6. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego opis przedmiotu zamówienia. Strony umowy dopuszczają możliwość przekazania zawiadomienia za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcy.
7. Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż termin realizacji zamówienia podstawowego.
8. Dodatkowe roboty realizowane będą po cenach jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą.
9. Postanowienia umowy odnoszące się do przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym znajdują odpowiednie zastosowanie w odniesieniu do przedmiotu umowy objętego prawem opcji.
10. Sposób postępowania Zamawiającego jest zgodny z wytycznymi zawartymi w Opinii Prawnej Urzędu Zamówień Publicznych pod nazwą -,,Prawo opcji” w ustawie Prawo zamówień publicznych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 7 dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 40 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:
a) posiada doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie i remoncie dróg o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł. brutto, a roboty te wykonane były w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; (Zał. Nr 6 do SWZ)
Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia:
- w którym upływa termin składania ofert;
- złożenia podmiotowego środka dowodowego, w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b oraz art. 462 ust. 7 Pzp.
Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazana rzez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania umowy.
b) dysponuje lub będzie dysponował:
Kierownikiem budowy tj. osobą posiadającą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 682 z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa; (Zał. Nr 7 do SWZ)
Uprawnienia, o którym mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2023 poz. 682 z późn. zm.). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) Zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty
2) KOSZTORYSY OFERTOWE NA ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE I KOSZTORYS OFERTOWY NA ZAMÓWIENIE OBJĘTE PRAWEM OPCJI.
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy tj. jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).
4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).
5) Dowód wpłaty wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 60 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) do dnia 31.07.2024 r. do godz. 10.00.
Wadium wnoszone może być w:
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut
96124026431111000037781763
2) gwarancjach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SWZ do terminu składania ofert.
3. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
OFERTY WSPÓLNE
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno:
a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie
b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania
c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
5. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
7. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje wszelkie informacje i korespondencję.
8. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
9. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian został określony w projekcie umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Cena
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku braku zgody na korektę zakresu inwestycji objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych