„Roboty górnicze związane z przywróceniem funkcjonalności i bezpiecznego użytkowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Roboty górnicze związane z przywróceniem funkcjonalności i bezpiecznego użytkowania osadnika 5 na poziomie 774m dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum“
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035005
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty górnicze związane z przywróceniem funkcjonalności i bezpiecznego użytkowania osadnika 5 na poziomie 774m dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum“

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.balcarek@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

GÓRNICTWO

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty górnicze związane z przywróceniem funkcjonalności i bezpiecznego użytkowania osadnika 5 na poziomie 774m dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum“

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b995cb-a0de-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.srk.com.p

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: JavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparciadlawersjibeta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z zaleceniamizestronydostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnegowyświetlania1366x786.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet, komputer klasyPC komputerklasy PCzjednym znastępujących systemów systemów operacyjnych: Windows 7,Windows 8,Windows 10(bez wsparciadla Windows XP, Vista)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-C-0004/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres robót górniczych określa przedmiar robót stanowiący załącznik do przedmiotowego postępowania oraz załącznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się: 1. wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:1. należytym wykonaniem robót budowalnych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym co najmniej jednej roboty w ramach jednej lub kilku umów polegających na wykonaniu robót górniczych w zakresie przebudowy lub drążenia chodników o łącznej wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.2. dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami górniczymi posiadającymi uprawnienia i stwierdzone kwalifikacje zgodne z przepisami Działu IV, Rozdział 2 i dalszych ustaw z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U.2020.1064 t.j. z dnia 2020.06.19, Status: Akt obowiązujący, Wersja od: 1 stycznia 2021r. do: 30 czerwca 2021r.) w zakresie:• osoby kierownika działu górniczego – minimum 1 osoba,• osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności górniczej – minimum 1 osoba,• osoby kierownika działu techniki strzałowej – minimum 1 osoba,• osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności mierniczego górniczego – minimum 1 osoba z doświadczeniem zawodowym minimum 5 lat,• osoby dozoru ruchu w specjalności technika mierniczego górniczego – minimum 1 osoba z doświadczeniem zawodowym minimum 5 lat,• osób pełniących dozór nad pracownikami w specjalności górniczej – co najmniej 1 osoba, na każdej zmianie, na której prowadzone są prace,• osób pełniących dozór nad pracownikami w specjalności maszynowej –co najmniej 1 osoba, na każdej zmianie, na której prowadzone są prace,• osób pełniących dozór nad pracownikami w specjalności elektrycznej –co najmniej 1 osoba na każdej zmianie, na której prowadzone są prace. Pracownicy fizyczni:• górnik przodowy – co najmniej 1 osoba na każdej zmianie, na której prowadzone są prace oraz na każdym czynnym froncie robót,• górnik – co najmniej 4 osoby, w tym jeden górnik rabunkarz, na każdej zmianie na której prowadzone są prace oraz na każdym czynnym froncie robót,• górnik strzałowy – co najmniej 1 osoba na każdej zmianie, na której prowadzone są roboty strzałowe oraz na każdym czynnym froncie robót,• elektryk – co najmniej 1 osoba na każdej zmianie poniżej 1kV,• ślusarz – co najmniej 1 osoba na każdej zmianie,• pomiarowy/mierniczy – co najmniej 2 osoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór zgodnie z załącznikiem nr 1 do Formularza Ofertowego, 2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów – wzór zgodnie z załącznikiem nr 2 do Formularza Ofertowego;3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów stanowiące załącznik nr 3 do Formularza Ofertowego. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.2 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2. Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 126 ust. 2 ustawy Pzp:9.2.1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;9.2.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.9.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.9.2.4. Oświadczenie Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Oświadczenie dotyczące wadium - stanowiące załącznik nr 4 do Formularza ofertowego 2) Oświadczenia w zakresie ochrony środowiska i gospodarowania odpadami załącznik nr 6 do Formularza ofertowego3) Potwierdzenie wizji lokalnej - załącznik nr 7 do Formularza Ofertowego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

5.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.2 W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert – zgodnie z załącznikiem nr 5 do Formularza ofertowego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje,żew niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.23.1.1 po dokonaniubadaniazłożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanieaukcjaelektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie ofertydodatkoweniepodlegające odrzuceniu, lub co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniugdyzamawiający zrezygnował z negocjacji 23.1.2 w toku aukcji elektronicznej stosowanebędziekryterium ofert – zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylkocena,23.1.3sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczaniepostąpień napunktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciemaukcji,23.1.4 wtrakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowyprzydzielony jegoofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej,wysokośćpostąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszejoferty przyuwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czaspozostały dozakończenia aukcji,23.1.5 aukcja trwa 20 minut. Złożenie co najmniej jednegopostąpienia wtrakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie conajmniej jednegopostąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejnądziesięciominutową dogrywkę.Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczbydogrywek,23.1.6 gdzie postąpieniezostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1% cenycałkowitej ceny brutto, określonejw ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.23.2 Adres PortaluAukcji Publicznych, na którymbędzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://laipsrk.coig.biz/23.2.1 Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji Wykonawców: a) Zaproszeniedo udziału w aukcji elektronicznejzawierające między innymi komplet: login i hasło(umożliwiające zalogowanie do systemuaukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom zapośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, naadres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzuofertowym.23.2.2 Zalecane wymaganiatechniczne urządzeń informatycznych użytych do udziałuw aukcji elektronicznej, zapewniającestabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych:a)Szerokopasmowe łącze internetowe,b)Komputer klasy PC z jednym z następujących systemówoperacyjnych: Windows XP, WindowsVista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparciadla Windows XP);c) Stabilne wersje(bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowejInternet Explorer w wersji od 9 do 11.Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmoweoprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami zestrony dostawcy Java,d) Ważny podpiselektroniczny zweryfikowany kwalifikowanymcertyfikatem wydanym przez jedno znastępujących centr certyfikacji:• Cencert,• Krajowa IzbaRozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum•EuroCert.e) Urządzenie techniczne służące do obsługipodpisu elektronicznego weryfikowanegoważnym kwalifikowanym certyfikatem,f) Minimalnarozdzielczość ekranu wymagana dopoprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,g) Wszelkieszczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laipsrk.coig.biz w dziale „Informacjepodstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale „Instrukcja obsługi”(dostępnej pozalogowaniu).23.3 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowościwynikające zkorzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane.23.4Akceptacjaregulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym w trakciepierwszegologowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.23.5 Wykonawca mamożliwośćzalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu podpisukwalifikowanegooraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz zzaproszeniem poufnegoidentyfikatora (komplet login-hasło).23.6 W przypadku, gdy Wykonawcaposiada podpiselektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest onzobligowany dodostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym niż10 dni przedrozpoczęciem aukcji

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 82 000,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

16.6.5. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w dokumencie gwarancji wprost wymienienie zostali wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta jest zabezpieczana gwarancją bankową lub gwarancją ubezpieczeniową.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wynikających wprost z przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 23 załącznika nr 2 do SWZ (PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez ElektronicznyFormularz Ofertowy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 4

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: ,,Cena” 100%
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI