„Naprawa rur dla SRK S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Naprawa rur dla SRK S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-27
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00034901
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Naprawa rur dla SRK S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.balcarek@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

GÓRNICTWO

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Naprawa rur dla SRK S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff07424c-9dd6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.srk.com.p

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: JavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dlawersjibeta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z zaleceniami zestronydostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania1366x786.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet, komputer klasy PC komputerklasy PCzjednym znastępujących systemów systemów operacyjnych: Windows 7, Windows 8,Windows 10(bez wsparciadla Windows XP, Vista)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-0020/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa rur dla SRK S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi”

4.2.6.) Główny kod CPV: 44163100-1 - Rury

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następującewarunki:8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrociegospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:1. wpisem do jednego z rejestrówzawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejscezamieszkania8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowejjeżeli wykonawca wykaże się:1. należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, w tym co najmniej jednej usługi w ramach jednej umowy polegającej na naprawie i/lubprodukcji rur okładzinowych, przewodowych, wydobywczych o wartości minimum 70 000,00 złbrutto wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywanenależycie.8.2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lubjego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlanelub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniuwarunków udziału w postępowaniu – wzór zgodnie z załącznikiem nr 1 do „Formularza Ofertowego”, 2)oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołujesię na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lubsytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów – wzórzgodniez załącznikiem nr 2 do „Formularza Ofertowego”;3) zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danegozamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów stanowiące załącznik nr 3 do „FormularzaOfertowego”. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.2 polega nazdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:1. zakres dostępnych wykonawcy zasobówpodmiotu udostępniającego zasoby;2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przezniego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3. czy i w jakimzakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniudo warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyćwykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwiedo złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o którychmowa w art. 126 ust. 2 ustawy Pzp:9.2.1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany dojednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;9.2.2. wykazusług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz zpodaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostaływykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługizostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjebądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostaływykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byćwystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.9.2.3. oświadczenieWykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawyPzp zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5.1.1. Oświadczenie zawarte w Formularzu Ofertowym dotyczące gwarancji na wykonanieprzedmiotu zamówienia.5.1.2. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 6 do Formularzaofertowego, że zastosowane do przeprowadzenia naprawy złączki rurowe będą wykonane przezWykonawcę posiadającego aktualny certyfikat American Petroleum Institute uprawniający doużycia monogramu API potwierdzający ich wykonanie zgodnie z normą API 5CT.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

5.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lubuzupełnienia w wyznaczonym terminie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.2 W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówieniapodwykonawcom Zamawiający żąda, wskazania przez wykonawcę w ofercie częścizamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazwpodwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert – zgodnie z załącznikiem nr 5 do Formularza ofertowego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, żew niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.23.1.1 po dokonaniu badaniazłożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcjaelektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty dodatkoweniepodlegające odrzuceniu, lub co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu gdyzamawiający zrezygnował z negocjacji 23.1.2 w toku aukcji elektronicznej stosowane będziekryterium ofert – zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,23.1.3sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień napunktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,23.1.4 wtrakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jegoofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokośćpostąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przyuwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały dozakończenia aukcji,23.1.5 aukcja trwa 20 minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia wtrakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednegopostąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną dziesięciominutową dogrywkę.Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek,23.1.6 gdzie postąpieniezostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1% ceny całkowitej ceny brutto, określonejw ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.23.2 Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którymbędzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://laip-srk.coig.biz/23.2.1 Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji Wykonawców: a) Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznejzawierające między innymi komplet: login i hasło (umożliwiające zalogowanie do systemuaukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom za pośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, naadres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzu ofertowym.23.2.2 Zalecane wymaganiatechniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniającestabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych:a) Szerokopasmowe łącze internetowe,b)Komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows XP, WindowsVista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP);c) Stabilne wersje(bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji od 9 do 11.Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmoweoprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java,d) Ważny podpiselektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno znastępujących centr certyfikacji:• Cencert,• Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum•EuroCert.e) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanegoważnym kwalifikowanym certyfikatem,f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana dopoprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacjepodstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale „Instrukcja obsługi” (dostępnej pozalogowaniu).23.3 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające zkorzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane.23.4 Akceptacjaregulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym w trakcie pierwszegologowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.23.5 Wykonawca ma możliwośćzalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanegooraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnegoidentyfikatora (komplet login-hasło).23.6 W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpiselektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest on zobligowany dodostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przedrozpoczęciem aukcji

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1 Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całośćprzedmiotu zamówienia w kwocie: 1 900,00 złotych (słownie jeden tysiąc dziewięćset złotych00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

16.6.5 W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub gwarancjiubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaZamawiający wymaga, aby w dokumencie gwarancji wprost wymienienie zostali wszyscyWykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta jestzabezpieczana gwarancją bankową lub gwarancją ubezpieczeniową

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunkudo treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkachwynikających wprost z przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych oraz w przypadkuwystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 21 załącznika nr 2 do SWZ(PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-27 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez ElektronicznyFormularz Ofertowy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: ,,Cena” 100%
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI