Roboty budowlane polegające na utwardzeniu placu targowego wraz z instalacją wewnętrzną...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane polegające na utwardzeniu placu targowego wraz z instalacją wewnętrzną odwodnienia i rozbudową instalacji oświetlenia placu targowego przy ulicy Słowackiego w Ostrowcu Świętokrzyskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowiec Świętokrzyski
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-17
  • ZamawiającyGmina Ostrowiec Świętokrzyski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012384
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na utwardzeniu placu targowego wraz z instalacją wewnętrzną odwodnienia i rozbudową instalacji oświetlenia placu targowego przy ulicy Słowackiego w Ostrowcu Świętokrzyskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412672133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na utwardzeniu placu targowego wraz z instalacją wewnętrzną odwodnienia i rozbudową instalacji oświetlenia placu targowego przy ulicy Słowackiego w Ostrowcu Świętokrzyskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d063c088-7b45-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001894/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno-kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego – zagospodarowanie placu targowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno-kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-gmine-ostrowiec-swietokrzyski/aktualne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@um.ostrowiec.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególności w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zamieszczone są w rozdziale 24 Specyfikacji Warunków Zamówienia - Ochrona Danych Osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: Roboty budowlane polegające na utwardzeniu placu targowego wraz z instalacją wewnętrzną odwodnienia i rozbudową instalacji oświetlenia placu targowego przy ulicy Słowackiego w Ostrowcu Świętokrzyskim zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym w ramach zadania budżetowego pn: ,,Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno-kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego – zagospodarowanie placu targowego” 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu placu targowego wraz z instalacją wewnętrzną odwodnienia i rozbudową instalacji oświetlenia placu targowego realizowanego w ramach zadania budżetowego pn.: ,,Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno-kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego -zagospodarowanie placu targowego”, określonych w projektach budowalnych i projektach wykonawczych. Gmina Ostrowiec Świętokrzyski na podstawie projektu budowlanego uzyskała pozwolenie na budowę instalacji wewnętrznej odwodnienia placu targowego Nr 215/2018, znak:AB.6740.171. 2018. RB z dnia 17.05.2018r. oraz rozbudowę instalacji oświetlenia utwardzonego placu targowego Nr 218/2018, znak: AB.6740.172. 2018. RB z dnia 18.05.2018r. Zadanie będzie realizowane w latach 2021-2022.W ramach w/w inwestycji Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane i montażowe zgodnie z opracowanymi projektami budowlanymi i projektami wykonawczymi wszystkich branż dla ww. placu targowego zlokalizowanego na działkach nr ewid. 65/1, 65/2, 66/2, 66/4, 68/2, 68/4, 85/1, 85/3 (Obr.35, ark.2) położonych przy ul. J. Słowackiego w Ostrowcu Świętokrzyskim będącego własnością Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w trwałym zarządzie Zakładu Budżetowego „Targowisko Miejskie” ul. Słowackiego 70, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowalnych zwanych w dalszej części STWiOR.Uwaga: W uzgodnieniu z użytkownikiem – Zakładem Budżetowym „Targowiska Miejskie” realizacja inwestycji będzie się odbywała etapami tak by nie utrudniać handlu, a teren budowy zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu 05 maja 2021r.2. Zakres inwestycji obejmuje między innymi wykonanie:- Utwardzenia placu targowego kostką brukową gr. 8cm (kolor szary) na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20cm, o powierzchni ok. 10 155m2. Zostaną wydzielone stanowiska handlowe o wymiarach 6x3m.- Instalacji wewnętrznej odwodnienia placu targowego z rur PP 315-200mm o łącznej długości ok. 218,8 mb wraz ze studzienkami i wpustami.- Rozbudowy instalacji oświetlenia placu targowego kablami YAKXS 4x25mm2 wyprowadzonymi z szafy oświetleniowej. Zaprojektowano dwa obwody zasilające oświetlenie placu targowego. W obwodzie nr 1 znajdą się słupy ulokowane na obrzeżach targowiska, natomiast obwód nr 2 będzie zasilał słupy umiejscowione na wewnętrznej części placu, w tym także słup wymieniany (oznaczony na planie 2/11), który będzie przyłączony do projektowanego obwodu z wykorzystaniem odcinka istniejącego kabla.Słupy oświetleniowe: Oprawy montowane będą na słupach aluminiowych dwuelementowych o wysokości 11m z wysięgnikami łukowymi 1,5 m o pochyleniu 15 stopni. Wzdłuż ogrodzenia placu usytuowano słupy z 1-ramiennymi wysięgnikami, przy linii rozgraniczającej istniejące i projektowane utwardzenie, słupy z wysięgnikami 2-ramiennymi. Oprawy oświetleniowe: Budowa dwukomorowa, stopień ochrony IP66 dla części optycznej i dla układu zasilającego, wykonanie ze stopu aluminium odpornego na korozję, zachowana II klasa izolacji. Źródła światła LED, moduły wymienne, możliwość napięciowej redukcji mocy. Strumień świetlny oprawy nie mniejszy niż 16000 lm, efektywność 130 lm/W. Zaprojektowano oprawy ze źródłami światła LED o mocy 120W o barwie białej zbliżonej do światła dziennego. Dla uzyskania właściwej równomierności oświetlenia zastosowano oprawy o 3 różnych układach optycznych: w większości oprawy z optyką ME sporadycznie T2 i T4. Oprawy mają programowalny zasilacz, który daje możliwość redukcji mocy. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części ze względu na fakt, że wykonanie robót budowlanych polegające na utwardzeniu placu targowego wraz z instalacją odwodnienia i rozbudową instalacji oświetlenia placu targowego, wspólnie będą stanowić funkcjonalną całość. Obiekt będący przedmiotem zamówienia stanowi jedno przedsięwzięcie dofinansowywane ze środków zewnętrznych3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:1) wykonanie i montaż napisu na attyce wiaty handlowej, zlokalizowanej na Targowisku Miejskim przy ulicy Słowackiego. Napis winien zawierać następującą treść:- TARGOWISKO MIEJSKIE- wysokość liter 0,72m, wykonane z aluminium, malowane proszkowo (kolor zielony RAL 6001),- OWOCNYCH ZAKUPÓW – wykonane z aluminium, malowane proszkowo (kolor niebieski RAL 5012),- Prezydent Miasta - wykonane z aluminium, malowane proszkowo(kolor pomarańczowy RAL 2004) Łączna wysokość liter 1,26m,- logo Targowiska Miejskiego – wysokość 1,37m, wykonane z aluminium, malowane proszkowo kolor czarny RAL 9005 (grafika oklejana z folii ploterowych).Rozmieszczenie napisu na attyce wiaty handlowej wg wzoru wykonanego na sąsiedniej wiacie handlowej „MÓJ RYNEK” 2) wykonanie tablicy informacyjno-pamiątkowej dot. zadania ,,Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno-kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego -zagospodarowanie placu targowego” o wymiarach 80x120 cm. Tablica informacyjno-pamiątkowa powinna być umieszczona w miejscu realizacji projektu, czyli tam gdzie prowadzone będą prace budowlane w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią jak największej liczbie osób. W przypadku wykonania tablicy z odpowiednio trwałych materiałów tablica informacyjno-pamiątkowa może po zakończeniu realizacji projektu pełnić rolę tablicy pamiątkowej. Jeżeli w okresie realizacji projektu nastąpi uszkodzenie tablicy należy ją odnowić lub wymienić. Analogiczna sytuacja dotyczy tablicy pamiątkowej, która musi pozostać przez cały okres trwałości projektu. Minimalny rozmiar tablicy to 80x120 cm (wymiary europalety).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 290 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w specyfikacji warunków zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 1 000 000,00 zł.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:1) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał przynajmniej: jedno zamówienie dotyczące budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg wraz z infrastruktura towarzyszącą o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto, lub jedno zamówienie dotyczące budowy, rozbudowy lub przebudowy placów manewrowych lub parkingów o nawierzchni z kostki betonowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości min. 600 000,00 zł brutto;2) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj:- kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej, - kierownikiem robót – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownikiem robót – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ; 2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Ponadto Zamawiający wezwie do złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż trzy miesiące przed jej złożeniem:2. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykaz robót budowlanych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,b) wykaz osób (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie przewiduje się

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności tj. przedłożyć: 1.1. umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem);1.2. potwierdzenie wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy;1.3. kosztorys ofertowy;1.4. harmonogram rzeczowo – finansowy uzgodniony i zaakceptowany przez zamawiającego. (załącznik nr 14 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie piętnaście tysięcy złotych).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert nieprzerwane do dnia upływu terminu związania ofertą. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany treści umowy, oprócz przewidzianych w art. 455 ustawy PZP, zawarte są w § 13 wzoru umowy stanowiącego załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-15

2021-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie drobnych usług naprawczych, tzw. Złota rączka - Chmielnik
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie drobnych usług naprawczych, tzw. Złota rączka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI