Roboty budowlane dla inwestycji pn.: „Budowa ul. Prostej w Kielcach (odcinek od ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane dla inwestycji pn.: „Budowa ul. Prostej w Kielcach (odcinek od ul. Cedzyńskiej do ul. Zagórskiej)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-28
  • Numer ogłoszenia544191-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 544191-N-2020 z dnia 2020-05-28 r.

Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach: Roboty budowlane dla inwestycji pn.: „Budowa ul. Prostej w Kielcach (odcinek od ul. Cedzyńskiej do ul. Zagórskiej)”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 29100934300000, ul. ul. Prendowskiej  7 , 25-395  Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 34 02 802 wew. 822, 832, , e-mail wzp@mzd.kielce.pl, , faks 41 362 16 80; 34 02 830.
Adres strony internetowej (URL): www.mzd.kielce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzd.kielce.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzd.kielce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Prendowskiej 7, 25-395 Kielce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dla inwestycji pn.: „Budowa ul. Prostej w Kielcach (odcinek od ul. Cedzyńskiej do ul. Zagórskiej)”
Numer referencyjny: WZP.26.1.29.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Roboty budowlane dla inwestycji pn.:„Budowa ul. Prostej w Kielcach (odcinek od ul. Cedzyńskiej do ul. Zagórskiej)”. Roboty budowlane dla ww. zadania inwestycyjnego obejmują:a) budowa ulicy Prostej o długości ok.1313,5 m,b) rozbudowa ul. Cedzyńskiej – wlot północny o długości ok. 183,9 m,c) rozbudowa ul. Cedzyńskiej – wlot południowy o długości ok. 42,5 m,d) rozbudowa ul. Łopianowej o długości ok. 100,7 m,e) rozbudowa skrzyżowań z ul. Cedzyńską i ul. Zagórską,f) budowa pętli autobusowej przy ul. Cedzyńskiej,g) budowa obustronnych chodników,h) budowa zatoki postojowej składającej się z 11 stanowisk postojowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych,i) budowa zjazdów indywidualnych i publicznych,j) budowa kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i studniami kanalizacyjnymi,k) przebudowa i rozbudowa kanalizacji sanitarnej,l) przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przebudową hydrantów i niezbędnej armatury wodociągowej,m) budowa kanału technologicznego wraz ze studniami kablowymi,n) budowa oświetlenia ulicy, tj. budowa linii kablowych nN wraz z budową słupów oświetleniowych i budową szafy sterowania oświetlenia,o) przebudowa i rozbudowa sieci elektroenergetycznych w zakresie nN i sN,p) przebudowa i rozbudowa sieci teletechnicznej, w tym napowietrznej wraz ze słupami oraz doziemnej,q) przebudowa i rozbudowa sieci gazowej, w tym niskiego i średniego ciśnienia wraz z niezbędną armaturą,r) wycinka drzew i krzewów,s) rozbiórka ogrodzeń kolidujących z inwestycjąt) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.

II.5) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112000-5
45232000-2
45111200-0
45232150-8
45232440-8
45232130-2
45231400-9
45316100-6
45231220-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. polegających m.in. na: budowie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni, pętli autobusowej, zjazdów na posesje, chodników, stanowisk postojowych, kanału technologicznego, sieci oświetlenia ulicznego, sieci kanalizacji deszczowej, przebudowie i rozbudowie: sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci elektroenergetycznej, sieci teletechnicznej, sieci gazowej, wycince drzew i krzewów, rozbiórce ogrodzeń, wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego, do kwoty netto 6 731 498,93 PLN.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawcy: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie (zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej:• 1 roboty budowlanej polegającej na realizacji budowy lub przebudowy drogi klasy nie niższej niż Z wraz z budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej o wartości inwestycji co najmniej 5 000 000,00 PLN brutto. Inwestycja, o której mowa powyżej powinna swym zakresem obejmować roboty drogowe, roboty polegające na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej, wodociągu, gazociągu, oświetlenia ulicznego, sieci elektroenergetycznych, sieci teletechnicznych, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Uwaga: Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.b) Osób: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże dysponowanie osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym co najmniej:• 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej swym zakresem budowę lub przebudowę dróg klasy nie niższej niż Z.• 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika Robót Elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót/budowy przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej swym zakresem budowę lub przebudowę sieci elektroenergetycznych niskiego i średniego napięcia.• 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika Robót Kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót/budowy przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej.• 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika Robót Wodociągowych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót/budowy przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej.• 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika Robót Gazowych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót/budowy przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie sieci gazowej.• 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika Robót Telekomunikacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót/budowy przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej obejmującej swym zakresem budowę lub przebudowę sieci teletechnicznych lub kanału technologicznego.Uwagi:1.Dopuszcza się wykazanie jednej osoby do pełnienia funkcji Kierownika Robót Kanalizacyjnych, Wodociągowych i Gazowych pod warunkiem spełnienia przez tą osobę łącznie ww. wymagań stawianych dla tych funkcji. 2.Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (j.t. Dz. U z 2019 r. poz. 1186) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 1725).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, żeWykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobówtechnicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarczeWykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej opisane sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia zostanąuznane za spełnione, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniawykażą, że łącznie spełniają ww. warunki. 3. Wykonawca może w celu potwierdzeniaspełniania warunków, o których mowa w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia w stosownychsytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nim stosunków prawnych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. Uwzględniając dyspozycję art. 26 ust 6 PZP Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych.5) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;6) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP;8) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;9) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);10) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż wokresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zzałączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a takżezakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowaniatymi osobami 3) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumentybudzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwegopodmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lubdokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w sekcji III.4) niniejszegoogłoszenia: 1) ppkt 1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadkubraku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowylub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lubmiejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresieokreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 PZP. (Dokumenty powinnybyć wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)ppkt 2), 3) i 4) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -niezalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu. (Dokumenty powinny być wystawione niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu) -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszonoupadłości. (Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert). 2.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, niewydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miałdotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibęlub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymogiaktualności takich dokumentów stosuje się analogicznie jak powyżej. 3. W przypadkuwątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający możezwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, oudzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Wykonawca mającysiedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokumentwskazany w sekcji III.4) niniejszego ogłoszenia, składa dokument, o którym mowa w pkt 2ppkt 1 , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 PZP. Jeżeli wkraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, niewydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenietej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejscezamieszkania tej osoby. Wymogi aktualności takich dokumentów stosuje się analogiczniejak w pkt 1. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przezWykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którymmiejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnychinformacji dotyczących tego dokumentu. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych odpowiednio w sekcji III.4) od pkt 1 do pkt 9 niniejszego ogłoszenia. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dniazamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP,przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniemoświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Jeżelijest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzieleniezamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców dozłożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że niepodlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodząuzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty niesą już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9. Dowód wniesieniawadium. 10. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca polega nazdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100) przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji jakości 20,00
Doświadczenie Kierownika Budowy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający może dokonać zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) Zmianaterminu wykonania zamówienia w zakresie adekwatnym do przyczyny powodującejkonieczność zmiany w następujących przypadkach: a) opóźnienia w zawarciu umowy,uniemożliwiające rozpoczęcie prac spowodowane w szczególności korzystaniem przezwykonawców ze środków ochrony prawnej określonych w PZP, obejmujące okres od momentuwniesienia odwołania do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia lubspowodowane podjętymi ewentualnie przez Zamawiającego czynnościami zmierzającymi dozwiększenia kwoty jaką może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b) wystąpienia wadDokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w Dokumentacjiprojektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robótmających wpływ na termin wykonania robót, c) zmian spowodowanych wyjątkowoniesprzyjającymi warunkami klimatycznymi, uniemożliwiającymi prowadzenie prac lub robótbędących przedmiotem umowy, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,jeżeli konieczność wykonania prac lub robót w tym okresie, przeprowadzania prób i sprawdzeńoraz dokonywanie odbiorów nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność. Wyjątkowo niesprzyjające warunki klimatyczne to takie warunki, którełącznie: - biorąc pod uwagę wymogi reżimów technologicznych determinujących wykonanieposzczególnych robót skutkują wstrzymaniem prowadzenia tychże robót oraz - ilość dniwystępowania czynników klimatycznych lub intensywność opadów skutkująca przeszkodami,o których mowa powyżej jest większa od średniej z ostatniego pięciolecia licząc od datyskładania ofert wstecz, okresem porównawczym będzie miesiąc, d) wystąpienie siły wyższejnp. pożaru, powodzi, itp., o czas w jakim dane zjawisko uniemożliwiło prowadzenie robót lubo czas jaki jest niezbędny na naprawę uszkodzeń powstałych w wyniku działania siły wyższej,e) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiającego), które nie jestnastępstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) wystąpieniakonieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, lub w przypadkach określonychw ppkt. 2, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, g) wystąpienienieprzewidzianych w dokumentacji projektowej warunków archeologicznych, geologicznych,hydrologicznych lub wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionychprzez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp., h)zmiany będące następstwem osób trzecich, i) zmiany będące następstwem działania organówadministracji w szczególności wynikających z terminów wydania przez organy administracjidecyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp., j) zmiany przepisów prawa związanych z realizacjąprzedmiotowej roboty, k) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności domiejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2)Zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia lub zmianyterminu zakończenia robót w zakresie adekwatnym do przyczyny powodującej koniecznośćzmiany, w następujących przypadkach: a) zaistnienie okoliczności powodujących, żewykonanie umowy zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową nie jest możliwe, czegonie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmian wynikających z poleceń, októrych mowa w §4 i §5 umowy szczegółowej, b) rezygnacja z części robót lub zmiana ilościwymienionych np.: w pozycjach kosztorysów ofertowych i zbiorczego zestawienia wartościrobót), c) zmian technologicznych, o ile są korzystne dla Zamawiającego i spowodowanych m.in. następującymi okolicznościami: - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszejgeneracji niż wskazane w dokumentacji projektowej, pozwalających na zaoszczędzeniekosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotuumowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości przedmiotu umowy; - pojawienie sięnowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych stanowiących przedmiotumowy, powodującej zmianę sposobu wykonania umowy, pozwalającej na skrócenie czasurealizacji przedmiotu umowy lub zmniejszenie kosztów wykonywanych prac lub robót, jakrównież kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, pod warunkiem osiągnięcianiemniejszych parametrów końcowych wykonanych robót, na umotywowany wniosekWykonawcy po akceptacji Zamawiającego; - konieczność zrealizowania przedmiotu umowyprzy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych posiadającychświadectwa dopuszczenia do eksploatacji typów budowli i urządzeń, ze względu na zmianyobowiązującego prawa; - w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okolicznościwymienionych powyżej możliwa jest zmiana materiału i technologii wykonania przedmiotuumowy i konstrukcji obiektów budowlanych jak również zmiany lokalizacji obiektówbudowlanych i urządzeń w zakresie adekwatnym do przyczyny powodującej koniecznośćzmiany; - zastosowanie technologii pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacjiprzedmiotu umowy lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót albo zaoszczędzenieczasu czy kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, d) odmienne od przyjętych wdokumentacji projektowej warunki geologiczne i hydrologiczne skutkujące niemożliwościązrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, e)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przyzastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane wDokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej Dokumentacji lubzmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanieprzewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotuUmowy, f) odbiegających od przyjętych w Dokumentacji projektowej warunków terenubudowy, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędniezinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, warunków gruntowowodnych,g) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innychrozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, h)wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmiotyinwestycjami, i) zaistnienia innych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkującychniemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy, zgodnie z jej postanowieniami,3) Zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji kierowników budowy lub robót,legitymujących się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami opisanymi w warunkachprzetargowych lub wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 4) Zmiana umowy wprzypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowyWykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1PZP b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabyciadotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełniawarunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz niepociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przezZamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców. 5) Jeżeli umowazostanie zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy Zamawiający wprowadzi zmianę wysokościwynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnegowynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniomspołecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczeniaspołeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonaniazamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemuodpowiedni wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem. Każdorazowo taki wniosek będzieweryfikowany przez Zamawiającego. 6) Inne zmiany: a) ustawowa zmiana podatku odtowarów i usług – VAT, b) zmiana nazwy zadania, c) zmiana nazwy Wykonawcy, d) zmiana lubwprowadzenie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom,wraz z podaniem nazwy Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, e) przewidziane w art.144 ust. 1 PZP. 7) Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy PZPnastępujące zmiany: a) danych teleadresowych b) zmiany w Harmonogramie rzeczowofinansowymnie skutkujące zmianą końcowego terminu wykonania przedmiotu Umowy. 8)Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do zmiany Umowy na podstawie okolicznościwskazanych w niniejszym artykule oraz w zakresie w nim określonym, zobowiązany jest doprzekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenialub okoliczności, stanowiących podstawę takiej zmiany. 9) Wniosek, o którym mowa w pkt 8powinien zostać przekazany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, wktórym Wykonawca dowiedział się o zdarzeniu lub okoliczności, uzasadniającym zmianęUmowy. 10) Wniosek, o którym mowa w pkt 8 powinien zawierać w szczególności:propozycję zmiany, uzasadnienie faktyczne i prawne dla proponowanej zmiany, kalkulacjęzmiany ceny, jeśli zmiana Umowy dotyczy również zmiany ceny, propozycję zmienionegoharmonogramu rzeczowo-finansowego oraz inne dokumenty potrzebne do rozpatrzeniawniosku. 11) W przypadku zmian wynikających z powyższych zapisów wymagana będziezgoda Zamawiającego i zawarcie stosownego aneksu do umowy. Zawarcie aneksu do umowynie będzie wymagane w przypadku określonym w pkt.2)lit b) w zakresie zmiany ilości robótoraz zmian wynikających z poleceń Zamawiającego, o których mowa w §4 i §5 umowyszczegółowej. 12) Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okolicznościzwiązanych z wystąpieniem COVID-19, które mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy,na warunkach i w zakresie zgodnym z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnychrozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz.374, ze zm.)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-23, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> 1. Oferta musi być napisana w języku polskim. 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - 25-395 Kielce, ul. Prendowskiej 7 (salakonferencyjna), w dniu 23.06.2020 r. o godz. 10:00. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sięo udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt 2, Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Zgodnie z art. 141 PZP Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 PZP, ponoszą solidarnąodpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego w okolicznościach, o których mowa w sekcji III.2) niniejszego ogłoszenia,natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie zwymogami zawartymi w sekcji III.1) niniejszego ogłoszenia; 2) oświadczenia o których mowaw sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, o którym mowa w sekcji III.7) pkt 5 niniejszego ogłoszenia składakażdy z Wykonawców; 4) na wezwanie Zamawiającego zobowiązani są złożyć dokumenty ioświadczenia, o których mowa w sekcji III.5) niniejszego ogłoszenia przy czym: a) dokumentyi oświadczenia o których mowa w sekcji III.5.1) składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w sekcjiIII.1) niniejszego ogłoszenia, b) dokumenty i oświadczenia o których mowa w sekcji III.4)składa każdy z nich.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont budynku - Skalbmierz
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI