Rewitalizacja w Gminie Jaraczewo – budowa sali sportowej w Górze.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rewitalizacja w Gminie Jaraczewo – budowa sali sportowej w Górze.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaraczewo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miasta i Gminy Jaraczewo
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-19
  • Numer ogłoszenia575600-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575600-N-2020 z dnia 2020-08-19 r.

Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo: Rewitalizacja w Gminie Jaraczewo – budowa sali sportowej w Górze.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
WRPO na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa 9 "Infrastruktura dla kapitału ludzkiego" Działanie 9.2 "Rewitalizacja miast i ichdzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych" Poddziałanie 9.2.1 "Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenówwiejskich, poprzemysłowych i powojskowych"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo, krajowy numer identyfikacyjny 53299000000000, ul. ul. Jarocińska  1 , 63-233  Jaraczewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 473 102, e-mail ug@jaraczewo.pl, faks 627 473 102.
Adres strony internetowej (URL): www.jaraczewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.jaraczewo.bip.net.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.jaraczewo.bip.net.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej pod rygorem nieważności - zgodnie z zapisami SIWZ
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo, ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo, pokój nr 9

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja w Gminie Jaraczewo – budowa sali sportowej w Górze.
Numer referencyjny: P-zp.271.01.16.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku sali sportowej wraz z niezbędnąinfrastrukturą techniczną tj. mediami oraz zagospodarowaniem terenu służącym do prawidłowego funkcjonowania obiektu. Wramach budowy planuje się stworzenie powierzchni użytkowej 569,49 m². W budynku znajdą się takie pomieszczenia jak: pokójnauczycielski, toalety, szatnia, korytarze, kotłownia, magazyn, pomieszczenie gospodarcze, sala sportowa. Zamówienie obejmujekompleksową realizację inwestycji określoną w projekcie zaprojektowanego budynku sali sportowej wraz z wszelkimiinstalacjami wewnątrz oraz sieciami, jak również zagospodarowaniem terenu. Projektowany budynek sali sportowej jestbudynkiem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczony o następujących parametrach: - powierzchnia zabudowy- 631,61 m2; -powierzchnia całkowita-631,61 m2; - powierzchnia użytkowa-569,49 m2; - kubatura- 4842,72 m3; - długość-34,57 m; -szerokość-20,90 m; - wysokość max- 9,96 m; - ilość kondygnacji-1. Budynek wykonany jest w technologii murowanej:FUNDAMENTY - Ławy fundamentowe monolityczne z betonu C20/25 zbrojone stalą B500B ŚCIANY PODZIEMNE - Ścianyfundamentowe do poziomu izolacji przeciwwilgociowej z bloczków betonowych typu M kl. 20 na zaprawie cementowej markiM10, ocieplone styropianem AQUA gr. 20cm [ ʎ=0,031 W/mK ]. ŚCIANY NADZIEMNE - ściana wewnętrzna gr. 25cm – zpustaków ceramicznych klasy 20 na zaprawie cementowowapiennej klasy M10 - ściana wewnętrzna gr. 12cm – z pustakówceramicznych klasy 10 na zaprawie cementowowapiennej klasy M5 NADPROŻA - W ścianach nośnych z typowych belekżelbetowych sprężonych typu KONBET SBN120 - W ścianach działowych wzmocnienia z prefabrykowanych belek SBN 72/120STROP - Strop z płyt SP20 KOMINY I WENTYLACJA - kanały wentylacyjne w budynku zaprojektowano z ceramicznychpustaków do przewodów wentylacyjnych 19x19 - ponad dachem komin obmurowany cegłą i otynkowany, wyposażony w nasadykominowe WIEŃCE , TRZPIENIE ŻELBETOWE - Wieńce z betonu C20/25 i stali B500B - Trzpienie żelbetowe z betonuC20/25 i stali B500B POKRYCIE - Dach pokryty papą wierzchniego krycia . SUFITY - Nad salą – sufit akustyczny np. ECOPHON super G 35 na konstrukcji T24 (Czas pogłosu 0,95 kg V-174 , odporność na uderzenia klasa 2A ) - Nad łazienkami,szatniami – sufit podwieszany z płyt kartonowo gipsowych GKBI na ruszcie stalowym. TYNKI I WYKOŃCZENIE ŚCIAN ISUFITÓW - Tynk ścian wewnętrznych cementowo-wapienny trójwarstwowy kategorii III z zaprawy marki M2 - Tynkzewnętrzny cienkowarstwowy typu baranek, ziarno gr. 1,0 mm malowany farbami silikonowymi. - Tynki wewnętrzne sufitów wpomieszczeniach higieno sanitarnych z płyty GKBI gr. 12,5 mm - Tynki wewnętrzne sufitów w korytarzu , sali lekcyjnej,magazynie, kotłowni i szatniach. - tynk cem-wapienny. - Okładziny ścian pomieszczeń higieno sanitarnych z płytek ceramicznychdo poziomu sufitów podwieszanych. POSADZKI - łazienki, szatnie, korytarze– płytki gresowe - sala gimnastyczna - podłogasystemowa o nawierzchni poliuretanowej IZOLACJE PRZECIWWILGOCIOWE, TERMICZNE I AKUSTYCZNE - Izolacjaprzeciwwilgociowa pionowa – powłoki bitumiczne - Izolacja przeciwwilgociowa pozioma - z papy - Izolacja przeciwwilgociowastref mokrych w łazienkach – izolacja alternatywna - Izolacja termiczna i akustyczna ścian zewnętrznych -nadziemne styropianTermonium Plus fasada gr. 12 i 20 cm [λ=0,031 W/mK] - Izolacja termiczna i akustyczna ścian podziemnych - styropian AQUAgr. 20 cm [λ= 0,031 W/mK] - Izolacja termiczna i akustyczna stropodachu - styropian gr. 20 cm np. EPS 100-038 [ lambda =0,038 W/mK ], ocieplenie dachu gr. 25 cm wełna mineralna [ lambda = 0,033 W/mK ] STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWAStolarka okienna - Materiał PCV i AL, kolor zgodny z zestawieniem stolarki Stolarka drzwiowa - Drzwi z AL, kolor zgodny zzestawieniem stolarki - Drzwi wewnętrzne płytowe, wypełnienie płyta wiórowa otworowana, okleina CPL, drewnopodobna ,jasny buk, ościeżnica regulowana - Drzwi i ścianki kabin prysznicowych systemowe z HPL - Drzwi i ścianki kabin WCsystemowe z HPL - Drzwi EI 30 w ścianie oddzielenia pożarowego aluminiowe przeszklone Przedmiotowe zamówienie obejmujewykonanie wszystkich instalacji wewnątrz budynku m.in. instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, strukturalne, grzewcze.Wokół budynku przewidziano tereny utwardzone w postaci chodników, dojść opasek z kostki betonowej. Prace związane zwykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisamiprawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną.Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującyminormami. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadamikontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa. Wykonawca, nawłasną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykębudowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikaćpowodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimiskutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących zplacem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. Z uwagi na to, iż pracebudowlane wykonywane będą przy istniejącej, funkcjonującej szkole podstawowej, należy zwrócić szczególną uwagę nazachowanie bezpieczeństwa - przede wszystkim uczniów i wszystkich osób korzystających ze szkoły. Szczegółowy harmonogramprowadzonych robót musi być każdorazowo uzgodniony z administratorem obiektu przyległego, tj. Szkołą Podstawową w Górze.Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Wykaz pozostałych prac dowykonania i wyceny przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia: 1/ Organizacja i utrzymanie zaplecza technicznegobudowy, ubezpieczenie i dozór budowy 2/ Przeprowadzenia wszystkich wymaganych prób, sprawdzeń niezbędnych podczasodbiorów instalacji 3/ Zapewnienia na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonaniageodezyjnej dokumentacji powykonawczej 4/ Rozprowadzenie energii oraz wody na placu budowy potrzebnych do realizacjirobót oraz pokrycie ich kosztów 5/ Pełna obsługa dostaw materiałów, urządzeń itp. do wykonania przedmiotu zamówienia 6/sporządzenie dokumentacji powykonawczej, na którą składa się: 1) dokumentacja techniczna z naniesionymi ew. zmianami 2)dokumentacja geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokołyodbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. 7/ w raziekonieczności - zapewnienie na własny koszt obsługi geotechnicznej podczas realizacji robót ziemnych wraz z wykonaniemniezbędnych badań, 8/ poniesienie kosztów związanych z uzyskaniem wszystkich opinii i zaświadczeń potrzebnych do odbiorukońcowego prac, 9/ wykonanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wraz z oznakowaniem zgodnie z instrukcjąWykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do: 1/ wykonania przedmiotu umowy zgodniez pozycjami kosztorysu ofertowego, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa 2/ zabezpieczenia terenu budowy zzachowaniem najwyższej staranności 3/ zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikających lubulegających zakryciu z wyprzedzeniem ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego 4/ przerwania robót na żądanieZamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem 5/ zgłoszenia przedmiotu umowy do odbiorukońcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad 6/ dbania o należyty porządek na tereniebudowy 7/ niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych 8/ po zakończeniu robót dopozostawienia terenu budowy w stanie nadającym się do użytkowania.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45200000-9
45300000-0
45400000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-03-31

II.9) Informacje dodatkowe: do 31.03.2021 r., z zastrzeżeniem, że roboty przygotowawcze, roboty ziemne i fundamentowe,podłoża, ściany, stropodach, konstrukcja i pokrycie dachowe nad sala i pokrycie dachowe nad zapleczami sali Wykonawcawykona do dnia 30.11.2020r. (zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tzn. jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjnąw wysokości co najmniej 2 300 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną opodobnym charakterze i złożoności, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku, tj. polegającąna budowie/remoncie/przebudowie budynku o wartości nie mniejszej niż. 600.000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcyzłotych 00/100). Wykonawca dysponuje co najmniej: osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno – budowlanej bezograniczeń, z co najmniej 2- letnim udokumentowanym doświadczeniem przy kierowaniu robót, b) instalacyjnej w zakresiesieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z co najmniej 2- letnimudokumentowanym doświadczeniem przy kierowaniu robót, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 2- letnim udokumentowanym doświadczeniem przy kierowaniu robót.(przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wymagana będzie na dzień podpisania umowy).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1Ustawy b) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; wprzypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądźinformacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wterminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejscawykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisamiprawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty -Wykaz osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -Dokumenty potwierdzające,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego -Pisemne zobowiązanie innych podmiotówdo oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składaniaofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 - Kosztorysofertowy- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, - Dowód wniesienia wadium, - Pełnomocnictwo złożonew oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisiez właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotówwystępujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w punkcie 8.5.a) SIWZskłada: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu powyżej, zastępujesię je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych dojego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zastosowaniem wyżej wymienionych terminów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 55.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminuskładania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał zaskuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunkubankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może byćwnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 95 84270009 0303 7823 2000 0003 z adnotacją „Rewitalizacja w Gminie Jaraczewo – budowa sali sportowej w Górze.”, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jestzawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PolskiejAgencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Jeżeli wadiumwnoszone jest w formie gwarancji lub poświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał gwarancjilub poświadczenia. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt. 11.3. lit. b-epowyżej należy załączyć w taki sposób, aby można go odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertąw koszulce lub kopercie). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonymterminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przedupływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z niniejszego postępowania, jeżeli przed upływemterminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwychwymienionych w rozdziale 11 niniejszej SIWZ lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.Zwrot lub zatrzymaniewadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Gwarancja na wykonane roboty 20,00
Termin płatności faktury 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega, poza przypadkami określonymi w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp, możliwość wprowadzenia istotnychzmian postanowień zawartej umowy. W stosunku do treści oferty postanowienia umowy mogą ulec zmianie w zakresieokreślonym w projekcie umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ i stanowi jej integralną część.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-03, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI