Remonty dróg i chodników na terenie Gminy Włoszczowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty dróg i chodników na terenie Gminy Włoszczowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłoszczowa
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Włoszczowa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-21
  • Numer ogłoszenia588516-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 588516-N-2019 z dnia 2019-08-21 r.

Gmina Włoszczowa: Remonty dróg i chodników na terenie Gminy Włoszczowa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włoszczowa, krajowy numer identyfikacyjny 29100992300000, ul. ul. Partyzantów  14 , 29-100  Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3942669 w. 104, e-mail zam-pub@gmina-wloszczowa.pl, faks 413 942 339.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina-wloszczowa.pl, www.wloszczowa.eobip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gmina-wloszczowa.pl, www.wloszczowa.eobip.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gmina-wloszczowa.pl, www.wloszczowa.eobip.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Włoszczowa, ul. Partyzantów 14, 29-100 Włoszczowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg i chodników na terenie Gminy Włoszczowa
Numer referencyjny: FIP.271.1.8.2019.AS7
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są remonty dróg i chodników na terenie Gminy Włoszczowa do wykonania w 2019r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Części:Część 1 – „ Remont dróg” składa się z 9 zadań: 1) „Droga gminna Nr 397004T w Dankowie Małym”Droga zlokalizowana jest na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 258 w Dankowie Małym. Zakres robót obejmuje dwa odcinki: a)odcinek nr I - od posesji nr 27 – dz. nr ew. 139, do początku drogi o nawierzchni z kruszywa Szczegółowy zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wyznaczenie trasy drogi w terenie równinnym; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni drogi na powierzchni; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogi;- wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych;- wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm o powierzchni – pobocza jezdni, b)odcinek nr II - od początku drogi o nawierzchni z kruszywa do ostatniej posesji na dz. nr ew. 183 Szczegółowy zakres robót odcinka drogi obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wyznaczenie trasy drogi w terenie równinnym w nowym śladzie w pasie drogowym drogi gminnej; - mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć rzadkich od 10% do 30% powierzchni; - mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16 – 25 cm; - mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 46 – 55 cm; - mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 66 – 75 cm; - karczowanie pni o średnicy 66 – 75 cm koparką podsiębierną; - wywożenie dłużyc na odległość do 2 km; - wywożenie karpiny na odległość do 2 km; - wywożenie gałęzi na odległość do 2 km; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 20 cm; - mechaniczne wykonanie koryta pod poszerzenia konstrukcji jezdni o głębokości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - ręczne formowanie nasypów; - zagęszczenie nasypów; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie dolnej warstwy podbudowy grubości 20 cm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 15 cm– pobocza jezdni,2) „Remont drogi na dz. nr ew. 110 w Kątach” Droga zlokalizowana jest na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 110 w Kątach. Zakres robót obejmuje dwa odcinki:- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 15 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5mm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 8 cm z kruszywa 0 – 31,5mm ; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5mm – pobocza jezdni,3) „Remont drogi gminnej na dz. nr ew. 869 w Ludwinowie Mały”Droga zlokalizowana jest na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 869 w Ludwinowie Małym. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 15 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 8cm z kruszywa 0 – 31,5mm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5mm – pobocza jezdni; - oczyszczenie rowów z namułu grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu; - oczyszczenie przepustów o Sr. 0,4 m z namułu, 4) „Remont drogi wewnętrznej w Międzylesiu na dz. nr ew. 686” Zakres robót remontowych drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 686 w Międzylesiu obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 20 cm; - mechaniczne wykonanie koryta pod wydłużenie drogi oraz obustronne poszerzenia jezdni o głębokości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie dolnej warstwy podbudowy grubości 15 cm z kruszywa 0 – 63mm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5 mm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5mm – pobocza jezdni, 5) „Remont drogi w Przygradowie na dz. nr ew. 492/1”Zakres robót remontowych drogi gminnej na dz. nr ew. 492/1 w Przygradowie, obejmuje wykonanie następujących robót: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 20 cm; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - wykonanie dolnej warstwy podbudowy grubości 15 cm z kruszywa 0 – 63mm; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5 mm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5mm – pobocza jezdni; - wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami, ława fundamentowa rurowa; - wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami, rury betonowe; - wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami, ścianki czołowe; - oczyszczenie rowów z namułu grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu; - mechaniczne karczowanie pni( śr. 56-65), 6) „Remont drogi gminnej na dz. nr ew. 831 w Rząbcu” Zakres robót remontowych drogi gminnej na dz. nr ew. 831 w Rząbcu zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 15 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 1 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy; - wyrównywanie istniejącej podbudowy z kruszywa 0 –31,5 mm warstwa górna o grubości 10 cm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm;- skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5mm – pobocza jezdni, 7) „Remont drogi gminnej Nr 397005 T Gościencin i Silpia Duża ” Droga zlokalizowana jest na terenie działki oznaczonych w ewidencji gruntów nr 644 w Silpi Dużej. Zakres robót obejmuje: a)odcinek nr I - od posesji nr 40 do skrzyżowania z drogą w kierunku Sielpi Małej. Szczegółowy zakres robót odcinka obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wyznaczenie trasy drogi w terenie równinnym; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 1 km; - wykonanie dolnej warstwy podbudowy grubości 15 cm z kruszywa 0 –63 mm; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 15 cm z kruszywa 0 –31,5 mm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa 0 –31,5 mm grubości 8 cm; b) odcinek nr II - od drogi w kierunku Silpi Małej do wjazdu na posesje 45 dz. nr ew. 636,2 zakres robót odcinka drogi obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 1 km; - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa 0-63 mm grubości 15 cm, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm grubości 15 cm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm grubości 8 cm - pod pobocza jezdni, - oczyszczenie przepustów z namułu; - wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami, rury betonowe; - oczyszczenie rowów z namułu,8) „Remont ul. Wigury we Włoszczowie” Zakres robót remontowych drogi ul. Wigury we Włoszczowie obejmuje remont drogi na odcinku od ul. Żwirki do ul. Kilińskiego, zakres robót obejmuje: - frezowanie istniejącej nawierzchni drogi z mieszanek mineralno – bitumicznych; - rozbiórkę krawężników; - montaż nowych krawężników na ławie betonowej; - przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych; - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, 9) „ Remont nawierzchni drogi w miejscowości Bebelno Wieś” Zakres robót obejmuje: - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych dróg w terenie równinnym; - rozebranie nawierzchni drogowej warstwy asfaltowej;- wykonanie odmulenia i oczyszczenia istniejących rowów otwartych; - wykonanie wykopów mechanicznych wraz z profilowaniem podłoża; - wykonanie nasypów; - wykonanie podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm grubości 10 cm; - wykonanie podbudowy z kruszywa 0-63 mm grubości 15 cm; - wykonanie warstwy odsączającej grubości 8 cm; - wykonanie nawierzchni drogi, warstwa wiążąca grubości 4cm; - wykonanie nawierzchni drogi, warstwa grubości 3cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie pobocza utwardzonego kruszywem; - regulacja wysokościowa zasuwy wodociągowej,Część 2 – „Remont chodników” składa się z 9 zadań: 1) „ Remont chodnika i drogi przy bloku ul. Sienkiewicza nr 40 we Włoszczowie” Zakres robót remontowych chodnika i drogi przy bloku ul. Sienkiewicza nr 40 we Włoszczowie obejmuje: - rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych; - rozebranie elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych; - rozebranie krawężników betonowych; - rozebranie nawierzchni z trelinki betonowej; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 15 cm; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 20 cm; - rozebranie obrzeży; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 1 km; - ułożenie obrzeży betonowych; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm grubości 10 cm; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym o grubości 3 cm; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej szarej gr 6 cm; - warstwa odcinająca grubość 6cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm grubości 15 cm; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym, o grubości 3 cm; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej szarej gr 8 cm; - ława pod krawężniki z oporem; - ułożenie krawężników betonowych ; - rozebranie ścianki z cegieł; - rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł; - montaż obudowy okien piwnicznych, 2) „Remont chodnika w miejscowości Nieznanowice” Zakres robót remontowych obejmuje: - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni o głębokości 10 cm – pod wjazdy; - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni o głębokości 10 cm – pod chodnik; - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni o głębokości 10 cm – wzdłuż krawężnika; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - ława pod krawężniki z oporem; - ułożenie krawężników betonowych ; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - ułożenie obrzeży betonowych; - wykonanie podbudowy o grubości 15 cm – na wjazdach; - wykonanie podbudowy o grubości 15 cm warstwa dolna – pod uzupełnienie nawierzchni wzdłuż chodnika; - wykonanie podbudowy o grubości 8 cm warstwa górna; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 8 cm; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 6 cm; - uzupełnienie nawierzchni przy krawężniku o grubości 4 cm (warstwa ścieralna);3) „ Remont nawierzchni placów w miejscowości Wola Wiśniowa” Zakres robót remontowych obejmuje: - rozebranie chodnika z płyt betonowych; - rozebranie krawężników betonowych;- ręczne usunięcie warstwy ziemi o grubości 25cm; - rozebranie obrzeży; - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - ułożenie obrzeży betonowych; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - wykonanie podbudowy o grubości 15 cm warstwa górna; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 6 cm; - ręczne obsypanie obrzeży gruntem z wykopu; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu ( wyrównanie terenu); - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne, 4) „Remont chodnika we Włoszczowie os. Broniewskiego” Zakres robót remontowych obejmuje: - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych; - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni o głębokości 20 cm – pod chodnik; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - rozebranie chodnika z płyt betonowych; - rozebranie krawężników betonowych; - rozebranie obrzeży; - ręczne usunięcie warstwy ziemi o grubości 25cm; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - ułożenie obrzeży betonowych; - warstwy odsączające z piasku pod nawierzchnię; - wykonanie podbudowy o grubości 8 cm warstwa górna; - chodnik z płyt betonowych; - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm; - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - ułożenie obrzeży betonowych; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm; - ręczne obsypanie obrzeży gruntem z wykopu; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu ( wyrównanie terenu), 5) „Remont chodnika we Włoszczowie ul. Jędrzejowska” Zakres robót remontowych obejmuje: - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni o głębokości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - krawężniki betonowe na podsypce cementowo piaskowej; - ława pod krawężniki; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie podbudowy o grubości 8 cm warstwa górna; - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm; - układanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej gr 6 cm; - rozebranie krawężników betonowych; - rozebranie obrzeży; - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - ułożenie obrzeży betonowych; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm; - ręczne obsypanie obrzeży gruntem z wykopu; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu ( wyrównanie terenu); - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne, 6) „Remont chodnika we Włoszczowie ul. Leśna” Zakres robót remontowych obejmuje: - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm; - wykonanie podbudowy o grubości 8 cm warstwa górna; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 6 i 8 cm; - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych,7) „Wykonanie utwardzenie placu w miejscowości Motyczno” Zakres robót remontowych obejmuje: - wykonanie stóp pod istniejąca altaną; - rowki pod obrzeża i ławy betonowe; - ułożenie obrzeży betonowych; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - wyrównanie istniejącej podbudowy; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 6 cm; - ręczne obsypanie obrzeży gruntem z wykopu; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu ( wyrównanie terenu); - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne, 8) „Remont nawierzchni chodnika we Włoszczowie ul. Młynarska” Zakres robót remontowych obejmuje: - rozebranie schodów betonowych; - rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych; - rozebranie obrzeży; - wykonanie koryta pod utwardzenie chodników; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - krawężniki betonowe wtopione na podsypce cementowo piaskowej; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie podbudowy o grubości 15 cm warstwa dolna; - wykonanie podbudowy o grubości 10 cm warstwa górna; - wyrównanie istniejącej podbudowy; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 8 cm; - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - ułożenie obrzeży betonowych; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm; - ręczne obsypanie obrzeży gruntem z wykopu; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu ( wyrównanie terenu); - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne, - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, 9) „Remont placu we Włoszczowie os. Broniewskiego” Zakres robót remontowych obejmuje: - rozebranie krawężników; - wykonanie koryta pod utwardzenie placu; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - krawężniki betonowe na podsypce cementowo piaskowej; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie podbudowy o grubości 15 cm warstwa dolna; - wykonanie podbudowy o grubości 10 cm warstwa górna; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 8 cm; - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm;- ręczne obsypanie obrzeży gruntem z wykopu; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu ( wyrównanie terenu); - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawierają stanowiące załączniki do S.I.W.Z: - przedmiary robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45111000-8
45112000-5
45233000-9
45233220-7
45233142-6
45233250-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zgodnie z postanowieniami art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawcy w/w robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o wartości do 10% zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-28

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada żądając właściwych oświadczeń i dokumentów czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w sekcji VI ust. 1 i 2 SIWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie : sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Część 1 i 2 zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia musi wykazać się sytuacją ekonomiczną lub finansową dla każdej Części zamówienia odrębnie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w sekcji VI ust. 1 i 2 SIWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie : zdolności technicznej lub zawodowej: Część 1 i 2 zamówienia: a) Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 roboty o podobnym zakresie polegające na: - budowie, remoncie lub przedbudowie drogi o min. wartości 200.000,00złotych – dla części 1 zamówienia, - budowie, remoncie lub przedbudowie chodników o min. wartości 100.000,00złotych – dla części 2 zamówienia, b) Wykonawca dysponuje następującymi osobami: - kierownik budowy lub kierownik robót, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, który co najmniej 3 raz był kierownikiem budowy lub robót przy budowie przebudowie lub remoncie nawierzchni drogowej lub chodników o podobnym zakresie prac. Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia może wykazać jednego kierownika budowy lub robót dla obu Części zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki mogą zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odrębnie dla każdej Części zamówienia. UWAGA: Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Ustawie z dnia 22 lutego 2019r. o zmianie ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 695) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018r. poz. 2272 z późn. zm.). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019r., poz. 1117), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli: - nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca którego oferta została oceniona najwyżej w danej części zamówienia zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Jeżeli, okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli, wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; dokumenty wystawione muszą być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument wystawiony musi być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. A. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów określonych w ust.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawione w odpowiednich terminach. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. b. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany wyżej pkt 1 składa dokument, o którym mowa w ust. 7 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. c. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019r. poz. 700 z późn.zm.). d. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 6., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Podobnie, w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności tych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca którego oferta została oceniona najwyżej w danej części zamówienia zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganego wyżej dokumentu zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp; 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami POLEGANIE NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A PZP 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. – dokument ten w formie pisemnej należy złożyć wraz z ofertą. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, jeżeli nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w ust. 2 zażąda dokumentów, które określają w szczególności: a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w sekcji VI ust.1 i 2 SIWZ. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową, o których mowa w sekcji V ust. 2 SIWZ. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji VII SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: - dla części 1 zamówienia - w wysokości 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert; - dla części 2 zamówienia - w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert;

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
okres gwarancji i rękojmi 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „ Remont dróg”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„ Remont dróg” składa się z 9 zadań: 1) „Droga gminna Nr 397004T w Dankowie Małym”Droga zlokalizowana jest na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 258 w Dankowie Małym. Zakres robót obejmuje dwa odcinki: a)odcinek nr I - od posesji nr 27 – dz. nr ew. 139, do początku drogi o nawierzchni z kruszywa Szczegółowy zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wyznaczenie trasy drogi w terenie równinnym; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni drogi na powierzchni; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogi;- wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych;- wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm o powierzchni – pobocza jezdni, b)odcinek nr II - od początku drogi o nawierzchni z kruszywa do ostatniej posesji na dz. nr ew. 183 Szczegółowy zakres robót odcinka drogi obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wyznaczenie trasy drogi w terenie równinnym w nowym śladzie w pasie drogowym drogi gminnej; - mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć rzadkich od 10% do 30% powierzchni; - mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 16 – 25 cm; - mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 46 – 55 cm; - mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 66 – 75 cm; - karczowanie pni o średnicy 66 – 75 cm koparką podsiębierną; - wywożenie dłużyc na odległość do 2 km; - wywożenie karpiny na odległość do 2 km; - wywożenie gałęzi na odległość do 2 km; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 20 cm; - mechaniczne wykonanie koryta pod poszerzenia konstrukcji jezdni o głębokości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - ręczne formowanie nasypów; - zagęszczenie nasypów; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie dolnej warstwy podbudowy grubości 20 cm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 15 cm– pobocza jezdni,2) „Remont drogi na dz. nr ew. 110 w Kątach” Droga zlokalizowana jest na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 110 w Kątach. Zakres robót obejmuje dwa odcinki:- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 15 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5mm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 8 cm z kruszywa 0 – 31,5mm ; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5mm – pobocza jezdni,3) „Remont drogi gminnej na dz. nr ew. 869 w Ludwinowie Mały”Droga zlokalizowana jest na terenie działki oznaczonej w ewidencji gruntów nr 869 w Ludwinowie Małym. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 15 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 8cm z kruszywa 0 – 31,5mm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5mm – pobocza jezdni; - oczyszczenie rowów z namułu grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu; - oczyszczenie przepustów o Sr. 0,4 m z namułu, 4) „Remont drogi wewnętrznej w Międzylesiu na dz. nr ew. 686” Zakres robót remontowych drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 686 w Międzylesiu obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 20 cm; - mechaniczne wykonanie koryta pod wydłużenie drogi oraz obustronne poszerzenia jezdni o głębokości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie dolnej warstwy podbudowy grubości 15 cm z kruszywa 0 – 63mm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5 mm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5mm – pobocza jezdni, 5) „Remont drogi w Przygradowie na dz. nr ew. 492/1”Zakres robót remontowych drogi gminnej na dz. nr ew. 492/1 w Przygradowie, obejmuje wykonanie następujących robót: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 20 cm; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - wykonanie dolnej warstwy podbudowy grubości 15 cm z kruszywa 0 – 63mm; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5 mm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5mm – pobocza jezdni; - wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami, ława fundamentowa rurowa; - wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami, rury betonowe; - wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami, ścianki czołowe; - oczyszczenie rowów z namułu grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu; - mechaniczne karczowanie pni( śr. 56-65), 6) „Remont drogi gminnej na dz. nr ew. 831 w Rząbcu” Zakres robót remontowych drogi gminnej na dz. nr ew. 831 w Rząbcu zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 15 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 1 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy; - wyrównywanie istniejącej podbudowy z kruszywa 0 –31,5 mm warstwa górna o grubości 10 cm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm;- skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 10 cm z kruszywa 0 – 31,5mm – pobocza jezdni, 7) „Remont drogi gminnej Nr 397005 T Gościencin i Silpia Duża ” Droga zlokalizowana jest na terenie działki oznaczonych w ewidencji gruntów nr 644 w Silpi Dużej. Zakres robót obejmuje: a)odcinek nr I - od posesji nr 40 do skrzyżowania z drogą w kierunku Sielpi Małej. Szczegółowy zakres robót odcinka obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wyznaczenie trasy drogi w terenie równinnym; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 1 km; - wykonanie dolnej warstwy podbudowy grubości 15 cm z kruszywa 0 –63 mm; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie górnej warstwy podbudowy grubości 15 cm z kruszywa 0 –31,5 mm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa 0 –31,5 mm grubości 8 cm; b) odcinek nr II - od drogi w kierunku Silpi Małej do wjazdu na posesje 45 dz. nr ew. 636,2 zakres robót odcinka drogi obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym; - mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 1 km; - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa 0-63 mm grubości 15 cm, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm grubości 15 cm; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm grubości 8 cm - pod pobocza jezdni, - oczyszczenie przepustów z namułu; - wykonanie przepustu rurowego pod zjazdami, rury betonowe; - oczyszczenie rowów z namułu,8) „Remont ul. Wigury we Włoszczowie” Zakres robót remontowych drogi ul. Wigury we Włoszczowie obejmuje remont drogi na odcinku od ul. Żwirki do ul. Kilińskiego, zakres robót obejmuje: - frezowanie istniejącej nawierzchni drogi z mieszanek mineralno – bitumicznych; - rozbiórkę krawężników; - montaż nowych krawężników na ławie betonowej; - przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa wiążąca grubości 4cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowej, warstwa ścieralna grubości 3cm; - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych; - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, 9) „ Remont nawierzchni drogi w miejscowości Bebelno Wieś” Zakres robót obejmuje: - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych dróg w terenie równinnym; - rozebranie nawierzchni drogowej warstwy asfaltowej;- wykonanie odmulenia i oczyszczenia istniejących rowów otwartych; - wykonanie wykopów mechanicznych wraz z profilowaniem podłoża; - wykonanie nasypów; - wykonanie podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm grubości 10 cm; - wykonanie podbudowy z kruszywa 0-63 mm grubości 15 cm; - wykonanie warstwy odsączającej grubości 8 cm; - wykonanie nawierzchni drogi, warstwa wiążąca grubości 4cm; - wykonanie nawierzchni drogi, warstwa grubości 3cm; - skropienie asfaltem nawierzchni drogi; - wykonanie pobocza utwardzonego kruszywem; - regulacja wysokościowa zasuwy wodociągowej,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233000-9, 45100000-8, 45111000-8, 45112000-5, 45233220-7, 45233142-6, 45233250-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 20,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Remont chodników"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „Remont chodników” składa się z 9 zadań: 1) „ Remont chodnika i drogi przy bloku ul. Sienkiewicza nr 40 we Włoszczowie” Zakres robót remontowych chodnika i drogi przy bloku ul. Sienkiewicza nr 40 we Włoszczowie obejmuje: - rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych; - rozebranie elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych; - rozebranie krawężników betonowych; - rozebranie nawierzchni z trelinki betonowej; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 15 cm; - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 20 cm; - rozebranie obrzeży; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 1 km; - ułożenie obrzeży betonowych; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm grubości 10 cm; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym o grubości 3 cm; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej szarej gr 6 cm; - warstwa odcinająca grubość 6cm; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa 0-31,5 mm grubości 15 cm; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym, o grubości 3 cm; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej szarej gr 8 cm; - ława pod krawężniki z oporem; - ułożenie krawężników betonowych ; - rozebranie ścianki z cegieł; - rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł; - montaż obudowy okien piwnicznych, 2) „Remont chodnika w miejscowości Nieznanowice” Zakres robót remontowych obejmuje: - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni o głębokości 10 cm – pod wjazdy; - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni o głębokości 10 cm – pod chodnik; - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni o głębokości 10 cm – wzdłuż krawężnika; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - ława pod krawężniki z oporem; - ułożenie krawężników betonowych ; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - ułożenie obrzeży betonowych; - wykonanie podbudowy o grubości 15 cm – na wjazdach; - wykonanie podbudowy o grubości 15 cm warstwa dolna – pod uzupełnienie nawierzchni wzdłuż chodnika; - wykonanie podbudowy o grubości 8 cm warstwa górna; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 8 cm; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 6 cm; - uzupełnienie nawierzchni przy krawężniku o grubości 4 cm (warstwa ścieralna);3) „ Remont nawierzchni placów w miejscowości Wola Wiśniowa” Zakres robót remontowych obejmuje: - rozebranie chodnika z płyt betonowych; - rozebranie krawężników betonowych;- ręczne usunięcie warstwy ziemi o grubości 25cm; - rozebranie obrzeży; - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - ułożenie obrzeży betonowych; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - wykonanie podbudowy o grubości 15 cm warstwa górna; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 6 cm; - ręczne obsypanie obrzeży gruntem z wykopu; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu ( wyrównanie terenu); - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne, 4) „Remont chodnika we Włoszczowie os. Broniewskiego” Zakres robót remontowych obejmuje: - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych; - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni o głębokości 20 cm – pod chodnik; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - rozebranie chodnika z płyt betonowych; - rozebranie krawężników betonowych; - rozebranie obrzeży; - ręczne usunięcie warstwy ziemi o grubości 25cm; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - ułożenie obrzeży betonowych; - warstwy odsączające z piasku pod nawierzchnię; - wykonanie podbudowy o grubości 8 cm warstwa górna; - chodnik z płyt betonowych; - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm; - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - ułożenie obrzeży betonowych; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm; - ręczne obsypanie obrzeży gruntem z wykopu; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu ( wyrównanie terenu), 5) „Remont chodnika we Włoszczowie ul. Jędrzejowska” Zakres robót remontowych obejmuje: - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni o głębokości 20 cm; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - krawężniki betonowe na podsypce cementowo piaskowej; - ława pod krawężniki; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie podbudowy o grubości 8 cm warstwa górna; - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm; - układanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej gr 6 cm; - rozebranie krawężników betonowych; - rozebranie obrzeży; - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - ułożenie obrzeży betonowych; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm; - ręczne obsypanie obrzeży gruntem z wykopu; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu ( wyrównanie terenu); - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne, 6) „Remont chodnika we Włoszczowie ul. Leśna” Zakres robót remontowych obejmuje: - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm; - wykonanie podbudowy o grubości 8 cm warstwa górna; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 6 i 8 cm; - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych,7) „Wykonanie utwardzenie placu w miejscowości Motyczno” Zakres robót remontowych obejmuje: - wykonanie stóp pod istniejąca altaną; - rowki pod obrzeża i ławy betonowe; - ułożenie obrzeży betonowych; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - wyrównanie istniejącej podbudowy; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 6 cm; - ręczne obsypanie obrzeży gruntem z wykopu; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu ( wyrównanie terenu); - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne, 8) „Remont nawierzchni chodnika we Włoszczowie ul. Młynarska” Zakres robót remontowych obejmuje: - rozebranie schodów betonowych; - rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych; - rozebranie obrzeży; - wykonanie koryta pod utwardzenie chodników; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - krawężniki betonowe wtopione na podsypce cementowo piaskowej; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie podbudowy o grubości 15 cm warstwa dolna; - wykonanie podbudowy o grubości 10 cm warstwa górna; - wyrównanie istniejącej podbudowy; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 8 cm; - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - ułożenie obrzeży betonowych; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm; - ręczne obsypanie obrzeży gruntem z wykopu; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu ( wyrównanie terenu); - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne, - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, 9) „Remont placu we Włoszczowie os. Broniewskiego” Zakres robót remontowych obejmuje: - rozebranie krawężników; - wykonanie koryta pod utwardzenie placu; - roboty ziemne wraz z odwozem urobku na odległość do 5 km; - krawężniki betonowe na podsypce cementowo piaskowej; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; - wykonanie podbudowy o grubości 15 cm warstwa dolna; - wykonanie podbudowy o grubości 10 cm warstwa górna; - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr 8 cm; - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - ława pod obrzeża betonowe z oporem; - podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym o grubości 3cm;- ręczne obsypanie obrzeży gruntem z wykopu; - ręczne plantowanie powierzchni gruntu ( wyrównanie terenu); - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawierają stanowiące załączniki do S.I.W.Z: - przedmiary robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233250-6, 45100000-8, 45111000-8, 45112000-5, 45200000-9, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji zamówienia 20,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI