Remont wejścia głównego do Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej – blok „F” wraz z montażem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont wejścia głównego do Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej – blok „F” wraz z montażem dźwigu zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-03-14
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00067368
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont wejścia głównego do Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej – blok „F” wraz z montażem dźwigu zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431018940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kraśnicka 100

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-718

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.lublin.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wejścia głównego do Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej – blok „F” wraz z montażem dźwigu zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03dab6aa-956a-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002523/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Roboty budowlane w zakresie remontu wejścia głównego do Zakładu Rehabilitacji Leczniczej blok "F"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dostosowanie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie do standardów Dostępność PLUS dla zdrowia.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-lublin.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (dalejjako„Platforma", „System”) pod adresem: https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/, pod numerem
postępowania nadanym przez Zamawiającego.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest
bezpłatne.3.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wg zasad
wskazanych w ustawie Pzp oraz aktach wykonawczych do tej ustawy. Za datę wpływu oświadczeń,
wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Systemu.W przypadku
wprowadzenia w Platformie innych treści niż określone w instrukcji korzystania z Platformy,
Zamawiający uzna za wiążące te informacje, które zostały złożone w formie i na zasadach
określonychw SWZ .4. Oferty,oświadczenia i dokumenty w przedmiotowym postępowaniu składa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Szczegóły dot. korespondencji
Zamawiającego z Wykonawcami zawarte są w SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://szpital-lublin.eb2b.com.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych określa rozdział
XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych określa rozdział
XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WSS SP ZOZ DZP 382.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Remont wejścia głównego do ośrodka rehabilitacji leczniczej – blok F wraz z montażem dźwigu
zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistyczny im.
Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie,
ul. Al. Kraśnicka 100, 20-718 Lublin.
2. Charakterystyka zamierzenia inwestycyjnego:
Zakres prac adaptacyjnych dotyczy remontu wejścia głównego do ośrodka rehabilitacji
leczniczej – bloku F wraz z montażem dźwigu zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych
podyktowane jest koniecznością dostosowania pomieszczeń do aktualnych wymogów
sanitarnych i p.poż. Budynek pełni funkcję ośrodka rehabilitacji leczniczej. Funkcja obiektu nie
ulega zmianie. Zakres opracowania obejmuje wyłącznie strefę wejścia do budynku. Celem
wprowadzonych zmian jest w głównej mierze ułatwienie dostępu do obiektu osobom
niepełnosprawnym poprzez montaż windy zewnętrznej, zastosowanie dodatkowych pochwytów
w balustradzie, zmiana drzwi na automatyczne, oraz ulokowanie w pobliżu wejścia trzech miejsc postojowych dla niepełnosprawnych.
3. Zakres rzeczowy prac modernizacyjnych obejmuje:
 Przebudowa schodów zewnętrznych do budynku
 Przebudowa zadaszenia nad wejściem głównym
 Montaż zewnętrznego dźwigu osobowego
 Wymiana drzwi wejściowych do budynku
 Wydzielenie 3 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych
 Opracowaniu dokumentacji technicznej powykonawczej w 4 egz. (zawierającej wszystkich
aprobat, certyfikatów i deklaracji dla użytych materiałów) .
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty,
będące załącznikami do niniejszej SWZ:
 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR); (załącznik nr 7 do
SWZ)
 Projekty budowlano-wykonawcze; (załącznik nr 6 do SWZ)
 Przedmiary robót (załącznik nr 8 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) Doświadczenia.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
SZCZEGÓŁOWY OPIS WARUNKU
- 1 robotę, której przedmiotem było wykonanie prac budowlano instalacyjnych związanych z
wykonaniem nowych lub dostosowaniem istniejących pomieszczeń w obiekcie ochrony zdrowia
(przez obiekt ochrony zdrowia Zamawiający rozumie budynki zakwalifikowane do klasy 1264
zgodnie z PKOB), o łącznej wartości prac budowlanych minimum 250.000 PLN brutto, oraz
załączy dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
UWAGA:
Na podstawie art. 3 pkt 1 ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity:
Dz. U. z 2020 r, poz. 1333 z późn. zmianami), przez obiekt budowlany, rozumie się: budynek,
budowlę bądź obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość
użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów
budowlanych.
Zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j.: Dz. U. z
2020 r., poz. 1608), przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek
przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu
religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub
telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym,
lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do
wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek
biurowy lub socjalny.
b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej osobami
posiadającymi następującą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje:
Wykonawca spełni warunek jeżeli skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby
posiadające następujące kwalifikacje:
Jeżeli wymiar wymaganego doświadczenia, które muszą posiadać osoby skierowane
do realizacji przedmiotowego zamówienia, został w powyższej tabeli określony
w miesiącach, należy przez to rozumieć pełne miesiące.
L.p. Funkcja Kwalifikacje
1. Kierownik budowy 1) posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnobudowlanej
do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - w rozumieniu przepisów
Prawa budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29
kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów bądź odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii
Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA), których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na
zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity – Dz. U. z
2020 r., poz. 220);
2) posiada co najmniej 36-miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonawstwie robót w
specjalności konstrukcyjno- budowlanej
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych
wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na
realizację zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3.1. brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w
okolicznościach, o których mowa powyżej w punkcie 1 podpunkt 1.1 oraz w rozdz. VIa, tj. o
których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, musi zostać wykazany przez każdego z
wykonawców.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa powyżej w pkt.
1 ppkt. 1.4 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa powyżej w
punkcie 4, wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy:
5.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni
zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności
techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie
przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą
wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp.
5.3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na
zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji
których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca
zobowiązany jest złożyć:
a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. W zakresie warunku określonego w 1.4 lit. a) wykonawca złoży:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli termin prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ);
b. W zakresie warunku określonego w 1.4 lit. b) wykonawca złoży:
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Prawidłowo wypełniony Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr
2 do SWZ;
1.2. pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione
do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia
reprezentuje pełnomocnik;
1.3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia – o ile dotyczy.
4. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu:
− informacji o podwykonawcach i zakresie prac, które zamierza im powierzyć w toku
wykonywania zamówienia wraz z orientacyjną wartością powierzonych podwykonawcom części
zamówienia – jeśli dotyczy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia placu budowy, mienia i robót budowlanych, z
tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od
odpowiedzialności cywilnej (OC) na sumę ubezpieczeniową, na sumę gwarancyjną nie mniejszą
niż wynagrodzenie umowne brutto.
6. Przed przekazaniem placu budowy, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia
Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii polisy ubezpieczeniowej (OC).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

XIII. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia uzupełniają punkt 16
Formularza ofertowego – Załącznik nr 2 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy .
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego pod adresem: https://szpitallublin. eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

13. Wizja lokalna
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. Osobą upoważnioną do kontaktów jest mgr inż. Izabela Musiał. Wizja lokalna odbędzie się 01 marca 2022 r. o godzinie 10.00. Zainteresowani Wykonawcy proszeni są o zgłoszenie się do pokoju 105 w bloku H.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI