Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Remont ulic Przemysłowa, Konstruktorów i Zielonogórska w Nowej Soli
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoNowa Sól
WojewództwoLubuskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-26
ZamawiającyPOWIAT NOWOSOLSKI
Data publikacji ogłoszenia2021-03-08
Numer ogłoszenia2021/BZP 00014476
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014476 z dnia 2021-03-08
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Remont ulic Przemysłowa, Konstruktorów i Zielonogórska w Nowej Soli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie RODO), informuję, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli, ul. Wojska Polskiego 100B, 67-100 Nowa Sól.2)Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Panią Dominiką Hassa, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, jest możliwy pod adresem mailowym iodo@ea24.pl lub nr tel. 668 37 61 363) Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli przetwarza dane osobowe w następujących celach:a) w przypadku kiedy dana osoba wypełniła wniosek (złożyła podanie) w celu podjęcia przez PZD działań zmierzających do jego realizacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia;b) w przypadku realizacji zawartej z PZD umowy (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia);c) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na PZD w związku z prowadzeniem działalności jako samorządowej jednostki organizacyjnej Powiatu Nowosolskiego (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia);d) dochodzenia należności (dokonuje organ publiczny w ramach realizacji swoich zadań);e) wewnętrznych celów administracyjnych PZD, w tym celach statystycznych, raportowania wewnętrznego oraz w ramach Starostwa Powiatowego w Nowej Soli (dokonuje organ publiczny w ramach realizacji swoich zadań).4) W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:a) Starostwo Powiatowe w Nowej Soli;b) podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu PZD na podstawie zawartej z PZD umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;c) podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3411.01.2021.PZD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie to obejmować będzie swym zakresem przebudowę drogi powiatowej: - nr 3467F ul. Przemysłowa od 0+664 do 1+957 relacja ul. Staszica - Konstruktorów o długości 1,206 km- nr 3468F ul. Konstruktorów od 0+000 - 0+685 relacja ul. Zielonogórska - Przemysłowa o długości 0,685 km- nr 3461F ul. Zielonogórska od 0+0452 - 1+907 relacja granica miasta - Piłsudskiego o długości 1,456 km. Zakres inwestycji obejmuje:- rozebranie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm (średnio); - Rozebranie nawierzchni bitumicznej jezdni gr. 10 cm (średnio); - Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm;- Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - kostka do wykorzystania; - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm wraz z rozbiórką ławy betonowej;- Rozebranie ścieku betonowego 15x28 cm wraz z rozbiórką ławy betonowej; - Rozebranie obrzeży betonowych 30x8 cm;- Demontaż obudowy żeliwnej wpustu deszczowego;- Rozebranie poręczy z kątowników;- Odwiezienie gruzu z rozbiórki na składowisko Wykonawcy z załadowaniem, wyładowaniem i utylizacją odpadów;- Demontaż słupków znaków drogowych;- Demontaż tarcz znaków drogowych;- Regulacja wysokościowa włazów studni betonem C16/20;- Ręczne wykonanie wykopu w gruncie kat. IV z załadunkiem urobku i transportem na odkład Wykonawcy wraz z utylizacją;- Ręczne formowanie nasypu w gruncie kat. II z zagęszczeniem;- Wykonanie studzienki wpustu deszczowego betonowej o śr.500 mm z osadnikiem z syfonem wraz z przykanalikiem, wykonaniem wykopu i jego zasypaniem;- Montaż włazu żeliwnego wpustu deszczowego klasy D400;- Naprawa ścianek i gzymsów przepustu;- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, grunt kat. II;- Oczyszczenie warstw niebitumicznych;- Oczyszczenie warstw bitumicznych;- Skropienie warstw niebitumicznych;- Skropienie warstw bitumicznych;- Profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego z doziarnieniem i dogęszczeniem;- Wykonanie podbudowy z destruktu gr. 20cm;- Wykonanie warstwy podbudowy grubości 6 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm (AC 16P);- Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 9/11 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 3 cm;- Wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm (AC 16W);- Wykonanie warstwy wiążącej gr. 6 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm (AC 16W);- Wykonanie warstwy wiążącej gr. 8 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm (AC 16W);- Wykonanie warstwy wiążącej gr. 10 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm (AC 16W);- Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm (AC 11S);- Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm (AC 11S);- Frezowanie istniejącej nawierzchni gr. 3 cm z odwiezieniem destruktu na hałdę na składowisko Zamawiającego;- Frezowanie istniejącej nawierzchni gr. 4 cm z odwiezieniem destruktu na hałdę na składowisko Zamawiającego;- Frezowanie istniejącej nawierzchni gr. 9 cm z odwiezieniem destruktu na hałdę na składowisko Zamawiającego;- Frezowanie istniejącej nawierzchni gr. 20 cm (średnio) z odwiezieniem destruktu na hałdę na składowisko Zamawiającego;- Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki SMA o uziarnieniu 0/11 mm (SMA 11);- Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z mieszanki SMA o uziarnieniu 0/11 mm (SMA 11);- Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 3 cm;- Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 3 cm;- Wykonanie nawierzchni zjazdu z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 grubości 3 cm - kostka z odzysku;- Humusowanie skarp w-wą gr. 10 cm z obsianiem trawą;- Umocnienie poboczy warstwą destruktu i pospółki gr. 15 cm;- Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego;- Ustawienie słupków z rur stal. o średnicy 60 mm;- Montaż tarcz znaków drogowych średnich;- Słup aluminiowy z wysięgnikiem, oprawą LED na fundamencie prefabrykowanym;- Ułożenie kabla YAKXS 4x25mm2 w rurze ochronnej, z wykonaniem wykopu, zasypaniem;- Wykonanie przewiertu sterowanego pod jezdnią dla kabla jw.;- Ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce cementowo –piaskowej 1:4 i ławie z betonu C 12/15 z oporem;- Ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce cementowo –piaskowej 1:4 i ławie z betonu C 12/15 z oporem – krawężnik łukowy o małym promieniu (R
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 238 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert: 1. Cena oferty - 60 % (max. 60 pkt.) 2. Okres gwarancji jakości - 40 % (max. 40 pkt.)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania; NIE DOTYCZY.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; NIE DOTYCZY.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;W odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku określonego dla zadania o najwyższej wartości spośród zadań, na które wykonawca składa ofertę.d) zdolności technicznej lub zawodowej;W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli:a) wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty co najmniej dwóch robót budowlanych, które polegały na wykonaniu budowy, przebudowy, rozbudowy dróg/ulic o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł (z podatkiem VAT) każda - jeżeli wartość zamówienia została określona w walutach innych niż PLN zamawiający przyjmuje średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych - jeżeli w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych NBP nie publikował średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu zakończenia realizacji robót budowlanych w którym zostanie on opublikowany.b) wykaże dysponowanie następującymi osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:- 1 (jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub opowiadające im uprawnienia równoważne, oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej, posiadającego minimum trzy letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/lub kierownika robót/ lub inspektora nadzoru.Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.Spełnianie warunku udziału w postępowaniu musi wykazać dowolny z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 15 SWZ, oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie przesłanek określonych w punkcie 14 - wzór oświadczenia zawiera ZAŁĄCZNIK 1 I 1A ROZDZIAŁ II SWZ.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w rozdziale pkt 15 SWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 ROZDZIAŁ II SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 15 SWZ, oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie przesłanek określonych w punkcie 14 - wzór oświadczenia zawiera ZAŁĄCZNIK 1 I 1A ROZDZIAŁ II SWZ.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w rozdziale pkt 15 SWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 ROZDZIAŁ II SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania; NIE DOTYCZY.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; NIE DOTYCZY.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;W odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku określonego dla zadania o najwyższej wartości spośród zadań, na które wykonawca składa ofertę.d) zdolności technicznej lub zawodowej;W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli:a) wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty co najmniej dwóch robót budowlanych, które polegały na wykonaniu budowy, przebudowy, rozbudowy dróg/ulic o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł (z podatkiem VAT) każda - jeżeli wartość zamówienia została określona w walutach innych niż PLN zamawiający przyjmuje średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych - jeżeli w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych NBP nie publikował średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu zakończenia realizacji robót budowlanych w którym zostanie on opublikowany.b) wykaże dysponowanie następującymi osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:- 1 (jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub opowiadające im uprawnienia równoważne, oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej, posiadającego minimum trzy letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/lub kierownika robót/ lub inspektora nadzoru.Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.Spełnianie warunku udziału w postępowaniu musi wykazać dowolny z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r,. poz. 299).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 25 kwietnia 2021 roku. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank Nr 70 1560 0013 2004 8709 5000 0005 z dopiskiem „wadium – Remont ulic Przemysłowa, Konstruktorów i Zielonogórska w Nowej Soli” 4. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:- wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Zamawiający;- nazwę i adres siedziby Wykonawcy;- kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;- bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze - pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w rozdziale pkt 15 SWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 ROZDZIAŁ II SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-25
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
Lokalizacja zlecenialubuskie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.