„Remont dróg powiatowych obejmujących: - Remont drogi powiatowej Nr P 1555R Dobra...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont dróg powiatowych obejmujących: - Remont drogi powiatowej Nr P 1555R Dobra – Cewków - Remont drogi powiatowej Nr P 1554R Krasne – Dobcza”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzeworsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-23
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00014479
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont dróg powiatowych obejmujących: - Remont drogi powiatowej Nr P 1555R Dobra – Cewków - Remont drogi powiatowej Nr P 1554R Krasne – Dobcza”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 9724

1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dróg powiatowych obejmujących: - Remont drogi powiatowej Nr P 1555R Dobra – Cewków - Remont drogi powiatowej Nr P 1554R Krasne – Dobcza”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4def4629-7fef-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001272/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 - Remont drogi powiatowej Nr P 1555R Dobra - Cewków, - Remont drogi powiatowej Nr P 1554R Krasne – Dobcza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4122d0e5-afae-4ca7-94ff-00a673ecd2e9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4122d0e5-afae-4ca7-94ff-00a673ecd2e9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz w regulaminie ePUAP.11.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy oraz do komunikacji wynosi 150MB.11.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 upzp przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych, innych informacji, dokumentów lub oświadczeń przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę przekazania na ePUAP.11.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów innych niż oferta i załączniki do oferty za pomocą poczty elektronicznej na adres: pzd_przeworsk@wp.pl11.8. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zawarta w rozdziale 39.2 Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZ.3311.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 316782,79 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części nr 1: „Remont drogi powiatowej Nr P 1555R Dobra – Cewków” Obejmujący: Poszerzenie jezdni w km 2+756 - 3+926 :- Koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników w km 2+756 - 3+926 – 1170,00 m2- Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o grubości 5 cm w km 2+756 - 3+926 – 1170,00 m2- Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm w km 2+756 - 3+926 – 1170,00 m2- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych w km 2+756 - 3+926 - 1170,00 m2- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) w km 2+756 - 3+926 – 1170,00 m2 Nawierzchnia w km 2+756 - 3+926; w km 4+822 – 4+907 :- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych w km 2+756 - 3+926; w km 4+822 – 4+907 - 5105,00 m2- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych w 2+756 - 3+926; w km 4+822 – 4+907 – 5105,00 m2- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechaniczne w km 2+756 - 3+926; w km 4+822 – 4+907 – 585,00t- Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)w km 2+756 - 3+926; w km 4+822 – 4+907 – 6275,00 m2 Skrzyżowania i zjazdy 2+756 - 3+926 :- Nawiązanie wysokościowe istniejącej nawierzchni na skrzyżowaniach i zjazdach do nowo wykonanej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową: - skrzyżowania w km 2+756 str. prawa i lewa; - zjazdy w km 2+756 str. prawa; w km 3+926 str. prawa; - 22,50tRoboty uzupełniające 2+756 - 3+926 :- Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm w km 2+756 - 3+926 – 2270,00 m2- Profilowanie poboczy - wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką 0/31, grubość warstwy10 cm po uwałowaniu w km 2+756 - 3+926 str. prawa i lewa – 1135,00 m24.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz.1186, z późn. zm.) orazustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.

4.2.5.) Wartość części: 308943,09 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 33.1. Przy wyborze i ocenianiu ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1. Cena – waga 60% 2. Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem – Waga 40%Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100 pkt.Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie zgodnie z poniższymi zasadami: Ad 1) Kryterium ,,Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Liczba punktów w kryterium Cena będzie obliczona na podstawie poniższego wzoru: najniższa cena brutto spośród złożonych (nie odrzuconych) ofertIlość punktów = ------------------------------------------- x 60 pkt cena brutto badanej oferty Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Ad 2) Kryterium ,,Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem ” Ocenie podlegać będzie gwarancja na roboty objęte zamówieniem, podana w pełnych miesiącach .Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy. Liczba punktów w kryterium ,,Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem” będzie obliczona na podstawie poniższego wzoru:G= Gob/Gn x 40% gdzie: G- liczba pkt przyznanych wykonawcy w tym kryterium Gob – oferowany okres gwarancji oferty badanej Gn – najkorzystniejszy oferowany okres gwarancji wśród oferowanych ofert40% - waga kryterium Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36mc i taka tez wartość zostanie wzięta do oceny. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcę. 33.2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Lp = C+G gdzie:Lp – liczba punktów C – Punkty przyznane w kryterium cena G - Punkty przyznane w kryterium udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem33.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów, uzyskaną w wyniku zsumowania wszystkich kryteriów.33.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

33.1. Przy wyborze i ocenianiu ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1. Cena – waga 60% 2. Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem – Waga 40%Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100 pkt.Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie zgodnie z poniższymi zasadami: Ad 1) Kryterium ,,Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Liczba punktów w kryterium Cena będzie obliczona na podstawie poniższego wzoru: najniższa cena brutto spośród złożonych (nie odrzuconych) ofertIlość punktów = ------------------------------------------- x 60 pkt cena brutto badanej oferty Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Ad 2) Kryterium ,,Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem ” Ocenie podlegać będzie gwarancja na roboty objęte zamówieniem, podana w pełnych miesiącach .Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy. Liczba punktów w kryterium ,,Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem” będzie obliczona na podstawie poniższego wzoru:G= Gob/Gn x 40% gdzie: G- liczba pkt przyznanych wykonawcy w tym kryterium Gob – oferowany okres gwarancji oferty badanej Gn – najkorzystniejszy oferowany okres gwarancji wśród oferowanych ofert40% - waga kryterium Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36mc i taka tez wartość zostanie wzięta do oceny. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcę. 33.2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Lp = C+G gdzie:Lp – liczba punktów C – Punkty przyznane w kryterium cena G - Punkty przyznane w kryterium udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem33.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów, uzyskaną w wyniku zsumowania wszystkich kryteriów.33.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części nr 2 pn. Remont drogi powiatowej Nr P 1554R Krasne – Dobcza jest:Nawierzchnia w km 5+328 – 5+386- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych 337,50 m2- Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych – 337,50 m2- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne – 42.188 tRoboty uzupełniające 5+328 – 5+386:- Profilowanie poboczy – wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką 0/31, grubość warstwy 10cm po uwałowaniu w km 5+328 – 5+386 str. prawa i lewa – 65,00 m24.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz.1186, z późn. zm.) orazustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach do niej.4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.

4.2.5.) Wartość części: 7839,70 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 33.1. Przy wyborze i ocenianiu ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1. Cena – waga 60% 2. Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem – Waga 40%Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100 pkt.Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie zgodnie z poniższymi zasadami: Ad 1) Kryterium ,,Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Liczba punktów w kryterium Cena będzie obliczona na podstawie poniższego wzoru: najniższa cena brutto spośród złożonych (nie odrzuconych) ofertIlość punktów = ------------------------------------------- x 60 pkt cena brutto badanej oferty Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Ad 2) Kryterium ,,Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem ” Ocenie podlegać będzie gwarancja na roboty objęte zamówieniem, podana w pełnych miesiącach .Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy. Liczba punktów w kryterium ,,Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem” będzie obliczona na podstawie poniższego wzoru:G= Gob/Gn x 40% gdzie: G- liczba pkt przyznanych wykonawcy w tym kryterium Gob – oferowany okres gwarancji oferty badanej Gn – najkorzystniejszy oferowany okres gwarancji wśród oferowanych ofert40% - waga kryterium Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36mc i taka tez wartość zostanie wzięta do oceny. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcę. 33.2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Lp = C+G gdzie:Lp – liczba punktów C – Punkty przyznane w kryterium cena G - Punkty przyznane w kryterium udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem33.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów, uzyskaną w wyniku zsumowania wszystkich kryteriów.33.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

33.1. Przy wyborze i ocenianiu ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1. Cena – waga 60% 2. Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem – Waga 40%Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100 pkt.Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie zgodnie z poniższymi zasadami: Ad 1) Kryterium ,,Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Liczba punktów w kryterium Cena będzie obliczona na podstawie poniższego wzoru: najniższa cena brutto spośród złożonych (nie odrzuconych) ofertIlość punktów = ------------------------------------------- x 60 pkt cena brutto badanej oferty Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Ad 2) Kryterium ,,Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem ” Ocenie podlegać będzie gwarancja na roboty objęte zamówieniem, podana w pełnych miesiącach .Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy. Liczba punktów w kryterium ,,Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem” będzie obliczona na podstawie poniższego wzoru:G= Gob/Gn x 40% gdzie: G- liczba pkt przyznanych wykonawcy w tym kryterium Gob – oferowany okres gwarancji oferty badanej Gn – najkorzystniejszy oferowany okres gwarancji wśród oferowanych ofert40% - waga kryterium Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36mc i taka tez wartość zostanie wzięta do oceny. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez wykonawcę. 33.2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Lp = C+G gdzie:Lp – liczba punktów C – Punkty przyznane w kryterium cena G - Punkty przyznane w kryterium udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem33.3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów, uzyskaną w wyniku zsumowania wszystkich kryteriów.33.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU6.1 Warunki:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy;6.1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i art.109 ust.1 pkt.4 upzp;6.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art.112 upzp i którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego7. OPIS WARUNKÓW:7.1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie opisuje tego warunku.7.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie opisuje tego warunku.7.3. Warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej.Zamawiający nie opisuje tego warunku.7.4. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej;a) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie roboty, których przedmiotem była przebudowa, budowa lub remont drogi, o wartości co najmniej:w części nr 1 – 200 000,00 PLN bruttow części nr 2 - 5 000,00 PLN bruttob) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż przy wykonywanych pracach dysponował będzie jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia– nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez zamawiającego w SWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. pkt.4 upzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie roboty, których przedmiotem była przebudowa, budowa lub remont drogi, o wartości co najmniej: w części nr 1 – 200 000,00 PLN brutto, w części nr 2 - 5 000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – na załączonym druku nr 4 stanowiącym załącznik do SWZ.c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi tj. 1 osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą następujące, minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;- doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót budowlanych przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem była przebudowa, budowa lub remont drogi o zakresie zbliżonym do składanej oferty, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 5 do SIWZ . Uwaga: 1. Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2018r., poz. 1202 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018, poz. 2272) lub art. 20 a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2016r, poz. 1725 j.t.)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

26.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.26.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.26.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.26.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wchodzący w skład np. konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

37.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 upzp.37.3. Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4122d0e5-afae-4ca7-94ff-00a673ecd2e9

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przeworsk: Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2021
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przeworsk: Świadczenie usług w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont ulic Przemysłowa, Konstruktorów i Zielonogórska w Nowej Soli
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa linii oświetleniowej w mieście Grajewo.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI