Remont szlaku kolejki wąskotorowej na odcinku Umianowice – Hajdaszek, w celu dostosowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont szlaku kolejki wąskotorowej na odcinku Umianowice – Hajdaszek, w celu dostosowania ww. linii do ruchu drezyn rowerowych na potrzeby projektu pn.: „Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-15
  • ZamawiającyWojewództwo Świętokrzyskie - Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-31
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00471851
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont szlaku kolejki wąskotorowej na odcinku Umianowice – Hajdaszek, w celu dostosowania ww. linii do ruchu drezyn rowerowych na potrzeby projektu pn.: „Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łódzka 244

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-655

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413450830

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.kielce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont szlaku kolejki wąskotorowej na odcinku Umianowice – Hajdaszek, w celu dostosowania ww. linii do ruchu drezyn rowerowych na potrzeby projektu pn.: „Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a65db476-77ec-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046204/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont torowiska na odcinku Umianowice - Hajdaszek w ramach projektu „Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Budowa Ośrodka Edukacji Przyrodniczej na Ponidziu w m. Umianowice gm. Kije

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pk-kielce.logintrade.net/zapytania_email,145643,4c1e7335a2e93c080d454ec74ac8115e.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pk-kielce.logintrade.net/zapytania_email,145643,4c1e7335a2e93c080d454ec74ac8115e.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Rozdziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki informacyjne w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK.I.384.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na remoncie szlaku kolejki wąskotorowej na odcinku Umianowice – Hajdaszek, w celu dostosowania ww. linii
do ruchu drezyn rowerowych, w ramach ścieżki edukacyjno-przyrodniczej „drezynami rowerowymi do natury”.
1.1. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o:
- Projekt budowlany wraz z załącznikami,
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
- Decyzje.
1.2. Zakres robót obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze:
a) przygotowanie zaplecza budowy,
b) roboty pomiarowe,
c) udrożnienie szlaku wraz z uporządkowaniem terenu oraz usunięciem roślinności
z torowiska - przy ośrodku w bezpośrednim sąsiedztwie zagród ze zwierzętami wyplewienie i koszenie, w dalszej części oprysk, koszenie, wycinka zakrzewienia.
2) Naprawa układu torowego:
a) demontaż i wywiezienie skorodowanych drewnianych oraz spękanych betonowych podkładów, a następnie montaż nowych podkładów drewnianych, z zastosowaniem materiałów staroużytecznych po weryfikacji ich przydatności do ponownego montażu,
b) demontaż i wywiezienie skorodowanych oraz montaż nowych podrozjezdnic,
c) demontaż i wywiezienie skorodowanych oraz montaż nowych mostownic oraz pomostu,
d) wymiana podkładów, podrozjezdnic, mostownic: metoda ręczna
e) uzupełnienie elementów mocujących szyny i poprzecznice,
f) uzupełnienie kamienia – szerokość na długość podkładu, kamień kliniec o granulacji zgodnej z materiałem rodzimym (wg potrzeb),
3) Inne roboty torowe i mostowe:
a) konserwacja i naprawa mechanizmów rozjazdów wraz ze zwrotnicami zgodnie z instrukcją Wd1 i Regulaminem technicznym stacji (wyczyścić, uzupełnić brakujące elementy, pomalować na kolor biały i czarny, wykolejnice na kolor czerwony, farby do stosowania na metal, na zewnątrz, odporne na warunki atmosferyczne, podkład + farba właściwa, zakonserwować przy użyciu specjalistycznego smaru stosowanego w kolejnictwie do suwaków, zamków, cięgien, sworzni oraz poduszek i iglic rozjazdów),
b) uzupełnienie, konserwacja i naprawa słupków hektometrowych – istniejące ustawić do pionu, wyczyścić, pomalować na kolor biały, cyfry na kolor czarny. Brakujące uzupełnić nowymi,
c) oczyszczenie powierzchni betonowych przepustów przez piaskowanie,
d) udrożnienie przepustów, wykoszenie rowów melioracyjnych,
e) poprawę i uzupełnienie oznakowania szlaku znakami drogowymi (znaki G3 –10 szt., W6a – 10 szt.).

1.3. Wszystkie powyższe prace należy wykonać zgodnie z przygotowanym: Programem działań związanym z przywróceniem do ruchu turystycznego linii kolei wąskotorowej na odcinku Umianowice - Hajdaszek oraz Zakresem prac do wykonania przy zabytku, stanowiącym załączniki do Decyzji Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, o których mowa poniżej. Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zamawiający informuje, że w ramach opracowanej dokumentacji projektowej złożył do Wojewody Świętokrzyskiego (19.10.2023 r.) wniosek o pozwolenie na budowę (PB-1). Dla realizacji tego przedsięwzięcia zostały wydane Decyzje Nr 502A/2023 i 538A/2023 Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach (Znak: ZATiRA.PT.5142.31.2023 z dnia 19.09.2023 r., ZATiRA.PT.5142.33.2023 z dnia 04.10.2023 r.)

1.4. Wszystkie prace prowadzone na szlaku muszą być uzgadniane z przedstawicielem Zamawiającego. Podana lista czynności opisująca zakres przedmiotu zamówienia nie wyczerpuje listy koniecznych prac. Mogą one ulec zmianie. Zmiany i zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą stanowiły podstawy zmiany ustalonego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynagrodzenia. Zamawiający informuje, iż wszystkie produkty i wbudowane materiały użyte do wykonanie prac muszą posiadać odpowiednie atesty
i certyfikaty.

Zamówienie zostanie zrealizowane na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), załącznik nr 7 do SWZ oraz wzoru umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45234130-6 - Roboty budowlane w zakresie podkładów

45221112-0 - Roboty budowlane w zakresie mostów kolejowych

45234000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu

77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

34928472-7 - Oznakowanie

90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

34947000-7 - Podkłady kolejowe i ich części

34946100-1 - Materiały do budowy torów kolejowych

45234115-5 - Roboty w zakresie sygnalizacji kolejowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Potencjał kadrowy - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi do objęcia funkcji, jakie zostaną jej powierzone - Kierownik Budowy.
Wskazana osoba winna posiadać minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności kolejowej.
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz ustawy z dnia 20 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334).
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność techniczna lub zawodowa, przy czym przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunek udziału w postępowaniu.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
Załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
- informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w
ust. 4 pkt 2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego
likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury
przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich
przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której
dokument miał dotyczyć.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy
wykonują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został wskazany w Załączniku nr 6 - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pk-kielce.logintrade.net/zapytania_email,145643,4c1e7335a2e93c080d454ec74ac8115e.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7. ust. 1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz.
835):
I. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (PZP) wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3. II. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. I.
III. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. I, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy,
odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
IV. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. I jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
V. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
VI. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. I, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o
udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze
pieniężnej.
VII. Karę pieniężną, o której mowa w ust. VI, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości
do 20 000 000 zł.
VIII. Wpływy z kar pieniężnych, o których mowa w ust. VI, stanowią dochód budżetu państwa.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje cieśli, murarzy, zbrojarzy - Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma poszukuje podwykonawców cieśli, murarzy, zbrojarzy. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Inwestycje na terenie m. Tarnobrzeg, Pyrzowice, Busko-Zdrój, Masłowice - budynki użyteczności publicznej i przemysłowe. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI