Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 668Piątnica Poduchowna - Przytuły - Osowiec na odcinku od km roboczego 0+000 do km 3+277
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoBiałystok
WojewództwoPodlaskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-28
ZamawiającyPodlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
Numer ogłoszenia2021/BZP 00054098
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054098 z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 668Piątnica Poduchowna - Przytuły - Osowiec na odcinku od km roboczego 0+000 do km 3+277
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667863
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są podadresem:https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Zalecenia Zamawiającego odnośniekwalifikowanego podpisu elektronicznego: - dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis wformatem PAdES, - dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:- dla dokumentów w formacie „pdf” lub„xml”zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca siępodpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisuzaufanego. - wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu„xml”.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznychkopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy PrzetargowejPodlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: https://pzdw.logintrade.net/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.2511.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 668 Piątnica Poduchowna - Przytuły - Osowiec na odcinku od km roboczego 0+000 do km 3+277
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:(C) Cena – 60 %(G) Okres gwarancji i rękojmi – 40%Kryterium „Cena”:Kryterium „Cena (C)” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.Zamawiający ofercie o najniżej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:C = ( Cmin / Cb ) x 100 x 60 %gdzie:C – ilość punktów przyznana za cenę C min – najniższa cena w złożonych ofertach C b – cena badanej oferty100- wskaźnik stały60 % - procentowe znaczenie kryterium cenaOferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów.Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”:Przez kryterium okres gwarancji i rękojmi (G) do oceny Zamawiający przyjmuje okres gwarancji i rękojmi wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi minimum 3 lat. Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:• udzielenie 3 letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 0 pkt• udzielenie 4 letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 20 pkt• udzielenie 5 letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 40 pktMaksymalnie wykonawca w kryterium okres gwarancji i rękojmi może zaproponować 5 lat gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem. Oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi może otrzymać maksymalnie 40 punktów.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy (ON), który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (G)gdzie: C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena” G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymNie dotyczy2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Nie dotyczy4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:Wykazanie się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zadanie polegające na remoncie/ budowie/ przebudowie/ rozbudowie drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 2016r., poz. 124) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.b) dotyczącej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: KIEROWNIK ROBÓT winien: - posiadać właściwe uprawnienia pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót w zakresie dróg publicznych wymaganych do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem, minimum 2 lata doświadczenia z uprawnieniami.Wykonawca ma obowiązek zapewnić potrzebny personel posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane, umożliwiające prowadzenie nadzoru nad robotami branżowymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji zadania. Powyższy personel Wykonawca zobowiązany jest zgłosić do akceptacji Zamawiającemu.PRZESŁANKI WYKLUCZENIAWYKONAWCÓW. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, wstosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówieniaWykonawca składa:a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Szczegółowe wymagania zawarto w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - Projektowane postanowienia umowy –wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta złożona przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy powinna zawierać:1) Formularz ofertowy,2) Kosztorys ofertowy,3) pełnomocnictwo do złożenia oferty względnie do podpisania podmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą o ile upoważnienia nie wynikają z innych dokumentów składanych w postępowaniu.4) zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.5) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane postanowieniami SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyburzenie ścian działowych oraz posadzki w mieszkaniu 60 m2 - Łomża
Lokalizacja zleceniapodlaskie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyburzenie ścian działowych oraz posadzki w mieszkaniu 60 m2 wraz z utylizacją. Możliwość dłuższej współpracy.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.