Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA BUDYNKU GARAŻOWEGO KPP W MOŃKACH PRZY AL. NIEPODLEGŁOŚCI 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA BUDYNKU GARAŻOWEGO KPP W MOŃKACH PRZY AL. NIEPODLEGŁOŚCI 7
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc2f6ae2-b3c4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008434/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynku garażowego KPP w Mońkach przy ul. Niepodległości 7.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określają:„REGULAMIN platformazakupowa.pl” oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl”.Regulamin znajduje się stronie głównej Platformy, natomiast Instrukcja dostępna jest pod danympostępowaniem w polu „Wymagania i specyfikacje” wybierając „Pod linkiem”. Instrukcje korzystaniaz Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciuPlatformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowejpodadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Maksymalny rozmiar jednego plikuprzesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania ofertywynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej zamawiającegowynosi 26 MB.Szczegółowe informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanychdanych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: a)Specyfikacja połączenia:Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: -stały dostęp do sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, -komputer klasy PC lub MAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, -zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja100., -włączona obsługa JavaScript, -zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lubinny obsługujący format plików .pdf, b)Format przesyłanych danych:-Zamawiający określadopuszczalne formaty przesyłanych danych zgodnie z Załącznikiem nr 2 „Formaty danych orazstandardy zapewniające dostęp do zasobów informacji udostępnianych za pomocąsystemów teleinformatycznych używanych do realizacji zadań publicznych” do Rozporządzenia RadyMinistrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dlarejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dlasystemów teleinformatycznych, w szczególności: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt;.docx; .xlsx;.pptx; .csv, .zip, .tar, .gz,(.gzip), .7Z. - Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów:.pdf .doc.docx ze szczególnym wskazaniem na .pdf - W celu ewentualnej kompresji danychZamawiającyrekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z . Podpisy kwalifikowanewykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać“Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usługzaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016roku”.c)Szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. Z uwagina ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje w zakresie wymagań technicznych iorganizacyjnych dot.korespondencji elektronicznej określone zostały w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok;2)inspektor ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku – danezostały zamieszczone na stronie BIP KWP w Białymstoku, adres e-mail inspektora danychosobowych:iod.kwp@bk.policja.gov.pl; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1lit. c, b, f RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania oudzielenie zamówienia publicznego, w celu prowadzenia analiz związanych z prowadzonympostępowaniem, w celu realizacji zawartej w wyniku postępowania umowy, w celuarchiwizacji;Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi:1) ustawa Prawo zamówieńpublicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansachpublicznych oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit c oraz eRODO1),2) zamiar zawarcia i realizacji umowy z Wykonawcą będącym osobą fizyczną (art. 6 ust. 1 lit bRODO),3) prawnie uzasadniony interes administratora polegający na prowadzeniu analiz związanych zrealizowanymi zamówieniami publicznymi oraz innych analiz na potrzeby wewnętrzne; współpracy zinnymi instytucjami lub rozpatrywaniu wniosków osób lub instytucji, oraz na realizacji i rozliczaniuzawartych umów z Wykonawcami (art. 6 ust. 1 lit f RODO).Z uwagi na ograniczoną liczbę znakówpozostałe informacje w zakresie rodzaju danych osobowych i sposobu ich przetwarzania orazudostępniania informuję, że podstawa prawna przetwarzania danych osobowych oraz rodzajprzetwarzanych danych szczegółowo określone zostały w SWZ. Dane osobowe zawarte w ofertach izałącznikach do ofert będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym zuwzględnieniem przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz dostępu do informacjipublicznej.Wszystkie dane osobowe opisane powyżej będę udostępnianie podmiotom przetwarzającym,które świadczą na rzecz administratora usługi z zakresu IT. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku, gdy wykonanieobowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18ust. 2 RODO ** Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego (art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych– Dz. U. z2019 r. poz. 2019 ze zm.);− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/C/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 198880,48 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku garażowego KPP w Mońkach przy Alei Niepodległości 7.Roboty będą prowadzone w budynku i wokół niego na terenie Komendy Powiatowej Policji w Mońkach przy alei Niepodległości 7. Na terenie nieruchomości znajdują się inne czynne obiekty będące w ciągłym użytkowaniu. Należy przewidzieć utrudnienia w realizacji oraz materiały do prawidłowego zabezpieczenia terenu budowy. Prace budowlane należy prowadzić w sposób nieograniczający funkcjonowanie pozostałych obiektów KPP w Mońkach. Parametry charakteryzujące nieruchomość:działka o numerze geodezyjnym 1037, jednostka ewidencyjna Mońki-Miasto, obręb – 334 Mońki, powierzchnia 0,1823 ha Budynek garażowy: powierzchnia użytkowa 83,00 m2 kubatura brutto 276,00 m3 pow. zabudowy 118,20 m2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne