„Remont mostów na rzekach w pasach dróg gminnych na terenie gminy Zadzim.”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont mostów na rzekach w pasach dróg gminnych na terenie gminy Zadzim.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZadzim
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-06
  • ZamawiającyGmina Zadzim
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00286411
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont mostów na rzekach w pasach dróg gminnych na terenie gminy Zadzim.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zadzim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934341

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zadzim 44

1.5.2.) Miejscowość: Zadzim

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-232

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436786160

1.5.8.) Numer faksu: 436786660

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_zadzim@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazadzim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont mostów na rzekach w pasach dróg gminnych na terenie gminy Zadzim.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc0f4eb5-fbbd-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019197/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont mostów na rzekach w pasach dróg gminnych na terenie gminy Zadzim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc0f4eb5-fbbd-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszystkie wysłane i odebrane w
postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zadzim, Zadzim 44, 99-232 Zadzim
 Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: ug_zadzim@wwp.pl lub wysyłając korespondencję na adres: Urząd Gminy w Zadzimiu, Zadzim 44, 99-232 Zadzim
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Remont mostów na rzekach w pasach dróg gminnych na terenie gminy Zadzim.” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Gminy Zadzim oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 zwanej dalej Ustawą;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
 w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje remont następujących mostów w pasach
dróg gminnych:

1) Remont mostu w ciągu drogi gminnej 111275E w miejscowości Ruda Jeżewska
Przedmiotowa droga została zakwalifikowana do kategorii dróg publicznych (gminna) o nr ewidencyjnym nr 111275E i klasie technicznej D. Jest drogą dwukierunkową, posiadającą po jednym pasie ruchu szerokości 2,50m w każdym kierunku, na rozpatrywanym odcinku posiada jezdnię o nawierzchni twardej, wykonanej z betonu asfaltowego. Droga i most objęty przedmiotowym opracowaniem w ciągu drogi gminnej nr 111275E w miejscowości Ruda Jeżewska, posiada przekrój drogowy.
Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze
• roboty rozbiórkowe
• cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów
• roboty ziemne
• wykonanie płyty przejściowej
• remont fundamentów mostu
• zabezpieczenie betonu
• odwodnienie
• izolacja płyty pomostu obiektu mostowego z papy termozgrzewalnej
• nawierzchnia epoksydowo-poliuretanowa
• urządzenia dylatacyjne
• jezdnia o nawierzchni asfaltowej
• roboty nawierzchniowe na moście
• krawężniki
• kapa chodnikowa
• balustrady stalowe na obiektach mostowych
• roboty wykończeniowe
• umocnienie skarp stożków przyczółkowych
• ścieki skarpowe
• oznakowanie pionowe

2) Remont mostu w ciągu drogi gminnej 111267E w miejscowości Skęczno
Przedmiotowa droga została zakwalifikowana do kategorii dróg publicznych (gminna) o nr ewidencyjnym nr 111267E i klasie technicznej D. Jest drogą dwukierunkową, posiadającą po jednym pasie ruchu szerokości 2,50m w każdym kierunku, na rozpatrywanym odcinku posiada jezdnię o nawierzchni twardej, wykonanej z betonu asfaltowego. Droga i most objęty przedmiotowym opracowaniem w ciągu drogi gminnej nr 111267E miejscowości Skęczno, posiada przekrój drogowy.
Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze
• roboty rozbiórkowe
• cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów
• roboty ziemne
• wykonanie płyty przejściowej
• zabezpieczenie betonu
• odwodnienie
• izolacja płyty pomostu obiektu mostowego z papy termozgrzewalnej
• urządzenia dylatacyjne
• nawierzchnia epoksydowo-poliuretanowa
• jezdnia o nawierzchni asfaltowej
• roboty nawierzchniowe na moście
• krawężniki
• kapa chodnikowa
• balustrady stalowe na obiektach mostowych
• roboty wykończeniowe
• umocnienie skarp stożków przyczółkowych
• ścieki skarpowe
• oznakowanie pionowe

3) Remont mostu w ciągu drogi gminnej 111275E w miejscowości Iwonie
Przedmiotowa droga została zakwalifikowana do kategorii dróg publicznych (gminna) o nr ewidencyjnym nr 111275E i klasie technicznej D. Jest drogą dwukierunkową, posiadającą po jednym pasie ruchu szerokości 1,75-2,50m w każdym kierunku, na rozpatrywanym odcinku posiada jezdnię o nawierzchni twardej, wykonanej z betonu asfaltowego. Droga i most objęty przedmiotowym opracowaniem w ciągu drogi gminnej nr 111275E w miejscowości Iwonie, posiada przekrój drogowy.
Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze
• roboty rozbiórkowe
• cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów
• roboty ziemne
• wykonanie płyty przejściowej
• remont fundamentów mostu
• zabezpieczenie betonu
• izolacja płyty pomostu obiektu mostowego z papy termozgrzewalnej
• urządzenia dylatacyjne
• nawierzchnia epoksydowo-poliuretanowa
• jezdnia o nawierzchni asfaltowej
• roboty nawierzchniowe na moście
• krawężniki
• kapa chodnikowa
• balustrady stalowe na obiektach mostowych
• roboty wykończeniowe
• umocnienie skarp stożków przyczółkowych
• oznakowanie pionowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie dokonana zgodnie z poniższymi kryteriami:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zał. nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zał. nr 4 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę kryterium posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę:
a) posiadania zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł. (słownie: trzy miliony złotych brutto.)
b) polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia; minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 3 000 000,00 zł. (słownie: trzy miliony złotych brutto).
a1) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych
środków dowodowych, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają
spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawca składa wykaz robót potwierdzający, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 1 zadanie którego przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont mostu - mostów drogowych o wartości minimum 2 500 000,00 zł. ( dwa miliony pięćset tysięcy złotych brutto) oraz przedłożenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, oraz podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane – załącznik nr 11 do SWZ. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlany wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 12 do SWZ. Wykaz sprzętu jakim Wykonawca będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia, co najmniej:
- koparka lub koparko – ładowarka,
- rozkładarka masy i tłucznia,
- walec – 2 sztuki,
- samochody ciężarowe - 3 sztuk, spełniające normy emisji spalin EURO 6.
Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające emisję spalin EURO 6.
Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jeden pojazd biorący udział w powyższym zamówieniu zgodnie z ustawą z dnia 11.01.2018 roku o elektromobilnosci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083) spełniał postanowienia Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1161 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie promowania ekologicznie czystych i energooszczędnych pojazdów transportu drogowego i był pojazdem zeroemisyjnym lub niskoemisyjnym wykorzystującym do napędu paliwo alternatywne (energię elektryczną lub wodór, biopaliwa ciekłe, paliwa syntetyczne i parafinowe, sprężony gaz ziemny CNG, skroplony gaz ziemny LNG).
Przez pojazd elektryczny rozumie się pojazd samochodowy (zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym) wykorzystujący do napędu wyłącznie energię elektryczną akumulowaną przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania – jest to pojazd inny niż pojazd hybrydowy (który posiada napęd spalinowo-elektryczny, w którym energia elektryczna jest akumulowana przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania) Przez pojazd napędzany gazem ziemnym rozumie się pojazd samochodowy (zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową.
- Polisę ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 3 000 000,00 zł.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.
1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7
- Wskazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom i podanie przez
Wykonawcę firm Podwykonawców – załącznik nr 8 do SWZ.
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
- Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ.
- Oświadczenie o wykształceniu i kwalifikacjach - Załącznik nr 9.
- Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu art. 125 ust.1 ustawy - Załącznik nr 10.
- Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
- Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem
zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności
należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności
- Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie o tym które roboty budowlane wykona poszczególny Wykonawca .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych),
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 24 9263 0000 8000 0042 2008 0007 Bank Spółdzielczy w Poddębicach.
Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium jest zachowany tylko wtedy, gdy uznanie rachunku bankowego Zamawiającego (wpływ pieniędzy na rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać
co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta
do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy
niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa
oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) określać Beneficjenta – Zamawiającego;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie
lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony
do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności przedstawionej w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wykonawca udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5% wynagrodzenia brutto.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie i na warunkach określonych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Zadzimiu Zadzim 44, 99-232 Zadzim

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac związanych z przygotowaniem zbrojenia. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI