Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont mieszkań Niedurnego 91/11, Niedurnego 97/1, Niedurnego 97/2, Podgórze 38/7 w Rudzie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-710
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont mieszkań Niedurnego 91/11, Niedurnego 97/1, Niedurnego 97/2, Podgórze 38/7 w Rudzie Śląskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-674f2a1f-af39-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.mpgm.com.pl/przetargi.php?przetargi_menu_id=1 https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: TIR/03/RB/PN/2021 1.Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak. 2. Formakomunikacji: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia@mpgm.com.pl. 3. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 4. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminiekorzystania z miniPortalu (dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) orazWarunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (dostępnychpod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/regulamin). 5. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Zamawiający zastrzega sobiemożliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podanyprzez nich w złożonej ofercie, 8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz wszystkieniezbędne informacje przez miniPortal jako załącznik nr 6 do SWZ. 9. W przypadku przekazywania wpostępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie plikuzawierającego kompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentówzawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym. 10. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcędokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone są jedynieformaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawieKrajowych Ram Interoperacyjności (...) (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Powyższe oznacza, iżZamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo BudownictwaSpołecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska., tel.322420133; e-mail:mpgm@mpgm.com.pl. 6. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymiproszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@mpgm.com.pl. 7.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniuzamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzeniaroszczeń lub obrony przed roszczeniami.8. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: ustawa z11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych; ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych; ustawa z14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;9. art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzaniejest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 10. odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawozamówień publicznych(Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim napodstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitychrzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisyszczególne stanowią inaczej; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanymz udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:•na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);• na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);• prawodo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługujePani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TIR/03/RB/PN/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont mieszkań Niedurnego 91/11, Niedurnego 97/1, Niedurnego 97/2, Podgórze 38/7 w Rudzie Śląskiej2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Miasto Ruda Śląska. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. - przedmiar robót - załącznik nr 4a - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami: 1) cena ofertowa – waga 97% (waga kryterium wyrażona w procentach) 2)czas wykonania - waga 3% (waga kryterium wyrażona w procentach).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania
4.3.6.) Waga: 3,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymNie dotyczy3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejNie dotyczy3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa3.3.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: 100 000,00PLN. 3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:3.4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej, robotach tynkarskich i malarskich, wymianie stolarki drzwiowej i okiennej, wymianie instalacji wod-kan, o łącznej wartości co najmniej 50 000 zł brutto.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.3.4.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającą/posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności:- konstrukcyjno-budowlanej,lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,oraz zrzeszoną/nymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1117),lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) tj. osobą/osobami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przy-gotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.3.1.1. potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robo-tami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień nie-zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ileupoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej dooferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 3. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertąstosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile poważnienie/pełnomocnictwo dowystępowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscywspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo zdokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia. 4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawniezobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego zWykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się oudzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawyskłada każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia tepotwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawcawspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu owskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż: *5.1. Oświadczenie w zakresiebraku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia; *5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, któryw odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie;dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnieskładające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. 6.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jakopełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Dopuszczasię, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. *7.1. W przypadku wniesienia wadium wpostaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojeniainteresów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musiobejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa wart. 98 ust. 6 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawyZamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będziepolegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 usta-wy, warunek októrym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego zWykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresiepowołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresiedoświadczenia. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesówZamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmowaćwszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmianykontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 doSWZ.1.Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy