Remont istniejących dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś w 2018 roku.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont istniejących dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś w 2018 roku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzyce
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wielka Wieś
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-05
  • Numer ogłoszenia540750-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540750-N-2018 z dnia 2018-04-05 r.

Gmina Wielka Wieś: Remont istniejących dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś w 2018 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, krajowy numer identyfikacyjny 55178600000, ul. Plac Wspólnoty  1 , 32085   Szyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 4191704 wew. 130, e-mail zamowienia@wielka-wies.pl, faks 124 191 705.
Adres strony internetowej (URL): www.wielka-wies.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wielka-wies.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wielka-wies.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Wielka Wieś, Pl. Wspolnoty 1, 32-085 Szyce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejących dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś w 2018 roku.
Numer referencyjny: ZP.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest : „Remont istniejących dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś w 2018 roku” w tym : 1. Zadanie nr 1 - „Remont istniejących dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej” 2. Zadanie nr 2 – „Remont istniejących dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej” 1.1. Zakres rzeczowy zadania nr 1 obejmuje: 1.1.1. ul. Brzozowa, w miejscowości Będkowice - dz. nr 801. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 184 m, szerokość 2,70 m 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 184 m, szer.2,7 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych na dł. 20 m 4. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 106 mb wraz z kratą przejazdową długości 5 m 5. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow.632 m2 6. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.632m2 7. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 2,70 m, na długości 184 m i 2 zjazdów, poszerzenia i zatoki przy szkole na pow. 632 m2 8. Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 101m 9. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.2. ul. Dębowa, w miejscowości Biały Kościół - dz. nr 670/1. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 221m, szerokość 3,0 m). 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 221 m, szer. 3 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, 5 szt. 4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow.663 m2 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 663 m2 6. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 221 m na pow.663 m2 7. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 221 m 8. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.3. ul. Kasztanowa i ul. Jamki, w miejscowości Czajowice - dz. nr 527/1 i 528/2. 1. Wytyczenie geodezyjne remontowanej drogi na długości 158 m, szerokość 3,3 m ul. Kasztanowa, 206 m szer. 4,0 m ul. Jamki. 2. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow. 521 m2 ul. Kasztanowa i pow. 876 m2 ul. Jamki 3. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową) na szer. 3,30 m i dł. 158 m ul. Kasztanowa , i szer. 4,0 m i dł. 206 m i poszerzeniu na pow. 52 m2 4. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 158 m i 206 m. 5. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.4. ul. Trojadyn, w miejscowości Giebułtów - dz. nr 678. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 202 m, szerokość 4,0 m 2. Frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki 808 m2 3. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30·cm na dł. 47 m wraz z wywozem. 4. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda trójkątna na fundamencie betonowym na długości 202 mb wraz z wpięciem do studni ściekowej fi 800 mm z kratą stalową 5. Umocnienie skarp kanałów płytami ażurowymi gr. 8 cm, pow. 96,8 m2 na dł. 121 mb 6. Poszerzenie drogi na odcinku 202 mb o 50 cm z podbudową dolną i górną 7. Przełożenie 3 wjazdów z kostki brukowej z dostosowaniem do nowej drogi 8. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 958 m2 9. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 4,50 m, na długości 202 m i poszerzenia na pow. 958 m2 10. Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 202 m. 11. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.5. ul. Dąbie, w miejscowości Prądnik Korzkiewski - dz. nr 271. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 243m, szerokość 2,5m). 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 243 m, szer. 2,5 m i głębokości 40 cm oraz na poszerzeniach i zjazdach wraz z wywozem do 3 km, pow. 814 m2 3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, 4 szt 4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow.814 m2 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 814 m2 6. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr.2,5 m, na długości 243 m, poszerzeniach, zjazdach na pow. 814 m2 7. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 245 m 8. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.6. ul. Różana, w miejscowości Tomaszowice - dz. nr 206. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 106 m, szerokość 3,0 m 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 106 m, szer.3,0 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Roboty ziemne z odwozem pod kanał PCV fi 400 i ścieki prefabrykowane 4. Kanały z rur typu PVC łączone na wcisk, Fi·400·mm na dł. 106 m z podsypką o obsypką 5. Drenaż rurowy jednorzędowy w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym, rury PCV, średnice nominalne 110mm na dł. 20 m 6. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 106 mb wraz z wpięciem do istniejącej studni ściekowej 7. Studzienki ściekowe uliczne betonowe , Fi·800·mm, z osadnikiem i syfonem, 3 szt. 8. Odbudowa chodnika i zjazdu w ulicy Krakowskiej po robotach 9. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow.318 m2 10. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.318 m2 11.Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 3,0 m, na długości 106 m na pow. 318 m2 12. Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 106 m. 13. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.7. ul. Spokojna w miejscowości Tomaszowice - dz. nr 375 i 415. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 468 m, szerokość 3,0 m 2. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30·cm, na dł.650m 3. Przebudowa przepustu drogowego na dł. 5 m 4. Studzienki ściekowe uliczne betonowe , Fi·500·mm, z osadnikiem i syfonem, 3 szt 5.Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.1404 m2 6.Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow. 1404m2 7.Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 3,0 m, na długości 468 m na pow. 1404 m2 8. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 468 m 9.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.8. ul. Spokojna, w miejscowości Wielka Wieś - dz. nr 451. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu drogi na długości 957 m, szerokość 3,0 m 2. Frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki 2871 m2 3.Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie, warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 3,0 m, na długości 957 m 4.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1 Zakres rzeczowy zadania nr 2 obejmuje: 2.1.1. ul. bez nazwy, w miejscowości Giebułtów - dz. nr 541/1. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 350 m, szerokość 2,20 m) 2. Przycięcie skarp ziemnych poboczy na dł. 350 m, gr. 20 cm 3. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm, na pow. 770 m2 4.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.2. ul. Miodowa, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 311/2. 1.Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 150 m, szerokość 3,0 m 2.Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 150 m, szer.3,0 m i głębokości 50 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Drenaż rurowy jednorzędowy w uprzednio przygotowanej obsypce i zasypce filtracyjnej, rury PCV, średnica 110·mm z obłożeniem geowłókniną na dł. 150 m 4. Studzienki drenażowe systemowe, Fi·315 ·mm, 5 szt. 5.Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.450 m2 6. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.450 m2 7.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.3. ul. Sonny Dół, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 79. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 300 m, szerokość 2,6 m 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 300 m, szer.2,6 m i głębokości 40 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych na dł. 100 m z wywozem 4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow.780 m2 5. Drenaż rurowy jednorzędowy w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym, rury PCV, średnice nominalne 110mm na dł. 170 m z ułożeniem geowłókniny. 6. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.780 m2. 7. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.4. ul. Graniczna, w miejscowości Wierzchowie - dz. nr 364. 1.Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 210 m, szerokość 2,5 m 2.Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 210 m, szer.2,5 m i głębokości 40 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych, poszerzenie drogi na dł. 120 m z wywozem 4.Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow.525 m2 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.525 m2 6.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.5. ul. Basztowa, w miejscowości Wielka Wieś - dz. nr 350. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 350 m, szerokość 2,70 m. 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 350 m, szer.2,7 m i głębokości 40 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, 4 szt. 4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.945 m2 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.945 m2 6. Nawierzchnie z płyt żelbetowych pełnych gr.15 cm, ułożonych na piasku na pow.945 m2 7.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.6. ul. Wąwozowa, w miejscowości Wierzchowie - dz. nr 372. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 60 m, szerokość 2,50 m 2.Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 60 m, szer.2,5 m i głębokości 40 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych, pod płyty ażurowe na dł. 27 m z wywozem 4. Umocnienie skarp i dna kanałów płytami ażurowymi gr. 8 cm, pow. 8 m2 5.Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow. 150 m2 6.Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.150 m2 7. Nawierzchnie z płyt żelbetowych pełnych gr.15 cm, ułożonych na piasku na pow.150 m2 8. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również następujące koszty (ogólne): wszelkie roboty przygotowawcze, zabezpieczające, tymczasowe, porządkowe, wynikające z opłaty za składowanie odpadów na wysypisku (lub utylizację), organizacji placu budowy wraz z jego likwidacją, utrzymania zaplecza budowy, ewentualnego zajęcia innej działki niż pas drogowy, koszty związane z odbiorami wykonywanych robót, w tym koszty badań nośności lub innych badań i ekspertyz zaleconych przez zamawiającego a wynikających z wątpliwości co do jakości robót lub zastosowanych materiałów, wykonania dokumentacji powykonawczej, oraz inne koszty wynikające z umowy. 4. Szczegółowy zakres robót ujęty został w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do niniejszej dokumentacji przetargowej. Jest to zakres orientacyjny (bez uprzednich badań nawierzchni i podbudowy dróg) służący do opracowania oferty przetargowej. 5.Wykonawca będzie inspiratorem i koordynatorem wszelkich prac, uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca ma zapewnić wykonanie uzgodnień i projektów organizacji ruchu na czas robót z bieżącym utrzymaniem oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót oraz utrzymanie dojść i dojazdów do przyległych posesji. 7.Do Wykonawcy należy uzgodnienie objazdów i zamknięcia dróg z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność transportu publicznego. 8.Do Wykonawcy należy wykonanie wszelkich innych robót koniecznych do wykonania zadania nie wymienionych powyżej. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakresu przedmiotu określonego w SIWZ. Rozliczenie robót następować będzie na podstawie protokołów odbioru rzeczywiście wykonanych robót oraz kosztorysu powykonawczego sporządzonego na nośnikach oraz cenach jednostkowych z kosztorysu ofertowego wykonanego na całość przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233142-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  3   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) Dla zadania nr 1 Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł- (słownie: sto tysięcy złotych) b) Dla zadania nr 2 Zamawiający nie stawia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dla zadania nr 2.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.1.1 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a) Dla zadania 1 co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o łącznej wartości minimum 500.000,00 zł brutto. (pięćset tysięcy zł brutto) w jednym roku kalendarzowym b) Dla zadania 2 co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o łącznej wartości minimum 100.000,00 (sto tysięcy ) zł brutto w jednym roku kalendarzowym. 1.1.2 dysponowania personelem: a) Dla zadania nr 1 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: - 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem drogowym b) Dla zadania nr 2 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: - 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem drogowym
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z treścią załącznika nr 5 – Wykaz robót, do niniejszej SIWZ. 3. Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane należycie w szczególności z podaniem informacji czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej których mowa w pkt 4. nini może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie warunku opisanego w Rozdz .VII ust. 1, pkt 1.2 specyfikacji
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz „OFERTA” – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 3. Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VIII ust. 1 SIWZ 4. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Dla zadania nr 1 – 20.000,00 zł słownie /dwadzieścia tysięcy złotych / Dla zadania nr 2 – 5.000,00 zł słownie / pięć tysięcy złotych / 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce,: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Wielka Wieś Nr 57859100070040059187860094 5. Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce, Pl. Wspólnoty 1, pok. 107, I piętro najpóźniej do dnia 24.04.2018 r. do godz. 9:30 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie odrzucona.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy w tym m.in.: a)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót np. ( np.: intensywne opady deszczu utrzymujące się w sposób ciągły przez okres 4 dni itp. ) b)wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych. c) uzyskania niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgód, decyzji uzgodnień itp. Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne b) niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych. c) niezbędny do czasu uzyskania zgód, decyzji, uzgodnień itp. Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Zamawiającego i podpisana przez obie strony umowy. Wynagrodzenie określone w umowie obejmuje całość zobowiązania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy i może ulec zmianie jedynie z tytułu: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT b) wprowadzonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dotyczących technologii wykonania c)odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót w przypadku uznania ich wykonania za nie możliwe na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia przez którąkolwiek ze stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy rozliczenia wartości niezrealizowanych robót nastąpi w oparciu o wycenę, która sporządzi na własny koszt Wykonawca a zatwierdzi Zamawiający wg zasad przyjętych do ustalenia wynagrodzenia w kosztorysie ofertowym. Oprócz zmian wymienionych powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany osób upoważnionych do dokonywania czynności, zmian danych teleadresowych pod warunkiem wystąpienia takich zmian z przyczyn organizacyjnych. Zamawiający przewiduje również możliwość zmian zawartej umowy wprowadzonych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-24, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: 1. Zadanie nr 1 - „Remont istniejących dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Zakres rzeczowy zadania nr 1 obejmuje: 1.1.1. ul. Brzozowa, w miejscowości Będkowice - dz. nr 801. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 184 m, szerokość 2,70 m 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 184 m, szer.2,7 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych na dł. 20 m 4. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 106 mb wraz z kratą przejazdową długości 5 m 5. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow.632 m2 6. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.632m2 7. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 2,70 m, na długości 184 m i 2 zjazdów, poszerzenia i zatoki przy szkole na pow. 632 m2 8. Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 101m 9. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.2. ul. Dębowa, w miejscowości Biały Kościół - dz. nr 670/1. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 221m, szerokość 3,0 m). 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 221 m, szer. 3 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, 5 szt. 4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow.663 m2 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 663 m2 6. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 221 m na pow.663 m2 7. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 221 m 8. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.3. ul. Kasztanowa i ul. Jamki, w miejscowości Czajowice - dz. nr 527/1 i 528/2. 1. Wytyczenie geodezyjne remontowanej drogi na długości 158 m, szerokość 3,3 m ul. Kasztanowa, 206 m szer. 4,0 m ul. Jamki. 2. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow. 521 m2 ul. Kasztanowa i pow. 876 m2 ul. Jamki 3. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową) na szer. 3,30 m i dł. 158 m ul. Kasztanowa , i szer. 4,0 m i dł. 206 m i poszerzeniu na pow. 52 m2 4. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 158 m i 206 m. 5. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.4. ul. Trojadyn, w miejscowości Giebułtów - dz. nr 678. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 202 m, szerokość 4,0 m 2. Frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki 808 m2 3. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30·cm na dł. 47 m wraz z wywozem. 4. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda trójkątna na fundamencie betonowym na długości 202 mb wraz z wpięciem do studni ściekowej fi 800 mm z kratą stalową 5. Umocnienie skarp kanałów płytami ażurowymi gr. 8 cm, pow. 96,8 m2 na dł. 121 mb 6. Poszerzenie drogi na odcinku 202 mb o 50 cm z podbudową dolną i górną 7. Przełożenie 3 wjazdów z kostki brukowej z dostosowaniem do nowej drogi 8. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 958 m2 9. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 4,50 m, na długości 202 m i poszerzenia na pow. 958 m2 10. Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 202 m. 11. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.5. ul. Dąbie, w miejscowości Prądnik Korzkiewski - dz. nr 271. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 243m, szerokość 2,5m). 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 243 m, szer. 2,5 m i głębokości 40 cm oraz na poszerzeniach i zjazdach wraz z wywozem do 3 km, pow. 814 m2 3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, 4 szt 4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow.814 m2 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 814 m2 6. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr.2,5 m, na długości 243 m, poszerzeniach, zjazdach na pow. 814 m2 7. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 245 m 8. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.6. ul. Różana, w miejscowości Tomaszowice - dz. nr 206. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 106 m, szerokość 3,0 m 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 106 m, szer.3,0 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Roboty ziemne z odwozem pod kanał PCV fi 400 i ścieki prefabrykowane 4. Kanały z rur typu PVC łączone na wcisk, Fi·400·mm na dł. 106 m z podsypką o obsypką 5. Drenaż rurowy jednorzędowy w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym, rury PCV, średnice nominalne 110mm na dł. 20 m 6. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 106 mb wraz z wpięciem do istniejącej studni ściekowej 7. Studzienki ściekowe uliczne betonowe , Fi·800·mm, z osadnikiem i syfonem, 3 szt. 8. Odbudowa chodnika i zjazdu w ulicy Krakowskiej po robotach 9. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow.318 m2 10. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.318 m2 11.Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 3,0 m, na długości 106 m na pow. 318 m2 12. Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 106 m. 13. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.7. ul. Spokojna w miejscowości Tomaszowice - dz. nr 375 i 415. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 468 m, szerokość 3,0 m 2. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30·cm, na dł.650m 3. Przebudowa przepustu drogowego na dł. 5 m 4. Studzienki ściekowe uliczne betonowe , Fi·500·mm, z osadnikiem i syfonem, 3 szt 5.Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.1404 m2 6.Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow. 1404m2 7.Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 3,0 m, na długości 468 m na pow. 1404 m2 8. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 468 m 9.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.8. ul. Spokojna, w miejscowości Wielka Wieś - dz. nr 451. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu drogi na długości 957 m, szerokość 3,0 m 2. Frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki 2871 m2 3.Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie, warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 3,0 m, na długości 957 m 4.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233140-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najnizsza cena 60,00
dlugośc okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: 2. Zadanie nr 2 – „Remont istniejących dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Zakres rzeczowy zadania nr 2 obejmuje: 2.1.1. ul. bez nazwy, w miejscowości Giebułtów - dz. nr 541/1. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 350 m, szerokość 2,20 m) 2. Przycięcie skarp ziemnych poboczy na dł. 350 m, gr. 20 cm 3. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm, na pow. 770 m2 4.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.2. ul. Miodowa, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 311/2. 1.Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 150 m, szerokość 3,0 m 2.Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 150 m, szer.3,0 m i głębokości 50 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Drenaż rurowy jednorzędowy w uprzednio przygotowanej obsypce i zasypce filtracyjnej, rury PCV, średnica 110·mm z obłożeniem geowłókniną na dł. 150 m 4. Studzienki drenażowe systemowe, Fi·315 ·mm, 5 szt. 5.Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.450 m2 6. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.450 m2 7.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.3. ul. Sonny Dół, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 79. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 300 m, szerokość 2,6 m 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 300 m, szer.2,6 m i głębokości 40 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych na dł. 100 m z wywozem 4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow.780 m2 5. Drenaż rurowy jednorzędowy w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym, rury PCV, średnice nominalne 110mm na dł. 170 m z ułożeniem geowłókniny. 6. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.780 m2. 7. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.4. ul. Graniczna, w miejscowości Wierzchowie - dz. nr 364. 1.Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 210 m, szerokość 2,5 m 2.Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 210 m, szer.2,5 m i głębokości 40 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych, poszerzenie drogi na dł. 120 m z wywozem 4.Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow.525 m2 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.525 m2 6.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.5. ul. Basztowa, w miejscowości Wielka Wieś - dz. nr 350. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 350 m, szerokość 2,70 m. 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 350 m, szer.2,7 m i głębokości 40 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, 4 szt. 4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.945 m2 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.945 m2 6. Nawierzchnie z płyt żelbetowych pełnych gr.15 cm, ułożonych na piasku na pow.945 m2 7.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.6. ul. Wąwozowa, w miejscowości Wierzchowie - dz. nr 372. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 60 m, szerokość 2,50 m 2.Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 60 m, szer.2,5 m i głębokości 40 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych, pod płyty ażurowe na dł. 27 m z wywozem 4. Umocnienie skarp i dna kanałów płytami ażurowymi gr. 8 cm, pow. 8 m2 5.Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow. 150 m2 6.Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.150 m2 7. Nawierzchnie z płyt żelbetowych pełnych gr.15 cm, ułożonych na piasku na pow.150 m2 8. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233142-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najnizsza cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szyce: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Biały Kościół i Wierzchowie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI