IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Dla zadania nr 1 – 20.000,00 zł słownie /dwadzieścia tysięcy złotych / Dla zadania nr 2 – 5.000,00 zł słownie / pięć tysięcy złotych / 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce,: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Wielka Wieś Nr 57859100070040059187860094 5. Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce, Pl. Wspólnoty 1, pok. 107, I piętro najpóźniej do dnia 24.04.2018 r. do godz. 9:30 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie odrzucona.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
najniższa cena |
60,00 |
długość okresu gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy w tym m.in.: a)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót np. ( np.: intensywne opady deszczu utrzymujące się w sposób ciągły przez okres 4 dni itp. ) b)wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych. c) uzyskania niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgód, decyzji uzgodnień itp. Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne b) niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych. c) niezbędny do czasu uzyskania zgód, decyzji, uzgodnień itp. Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Zamawiającego i podpisana przez obie strony umowy. Wynagrodzenie określone w umowie obejmuje całość zobowiązania Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy i może ulec zmianie jedynie z tytułu: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT b) wprowadzonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dotyczących technologii wykonania c)odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót w przypadku uznania ich wykonania za nie możliwe na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia przez którąkolwiek ze stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy rozliczenia wartości niezrealizowanych robót nastąpi w oparciu o wycenę, która sporządzi na własny koszt Wykonawca a zatwierdzi Zamawiający wg zasad przyjętych do ustalenia wynagrodzenia w kosztorysie ofertowym. Oprócz zmian wymienionych powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany osób upoważnionych do dokonywania czynności, zmian danych teleadresowych pod warunkiem wystąpienia takich zmian z przyczyn organizacyjnych. Zamawiający przewiduje również możliwość zmian zawartej umowy wprowadzonych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-04-24, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
1. Zadanie nr 1 - „Remont istniejących dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Zakres rzeczowy zadania nr 1 obejmuje: 1.1.1. ul. Brzozowa, w miejscowości Będkowice - dz. nr 801. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 184 m, szerokość 2,70 m 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 184 m, szer.2,7 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych na dł. 20 m 4. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 106 mb wraz z kratą przejazdową długości 5 m 5. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow.632 m2 6. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.632m2 7. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 2,70 m, na długości 184 m i 2 zjazdów, poszerzenia i zatoki przy szkole na pow. 632 m2 8. Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 101m 9. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.2. ul. Dębowa, w miejscowości Biały Kościół - dz. nr 670/1. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 221m, szerokość 3,0 m). 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 221 m, szer. 3 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, 5 szt. 4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow.663 m2 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 663 m2 6. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 221 m na pow.663 m2 7. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 221 m 8. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.3. ul. Kasztanowa i ul. Jamki, w miejscowości Czajowice - dz. nr 527/1 i 528/2. 1. Wytyczenie geodezyjne remontowanej drogi na długości 158 m, szerokość 3,3 m ul. Kasztanowa, 206 m szer. 4,0 m ul. Jamki. 2. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow. 521 m2 ul. Kasztanowa i pow. 876 m2 ul. Jamki 3. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową) na szer. 3,30 m i dł. 158 m ul. Kasztanowa , i szer. 4,0 m i dł. 206 m i poszerzeniu na pow. 52 m2 4. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 158 m i 206 m. 5. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.4. ul. Trojadyn, w miejscowości Giebułtów - dz. nr 678. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 202 m, szerokość 4,0 m 2. Frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki 808 m2 3. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30·cm na dł. 47 m wraz z wywozem. 4. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda trójkątna na fundamencie betonowym na długości 202 mb wraz z wpięciem do studni ściekowej fi 800 mm z kratą stalową 5. Umocnienie skarp kanałów płytami ażurowymi gr. 8 cm, pow. 96,8 m2 na dł. 121 mb 6. Poszerzenie drogi na odcinku 202 mb o 50 cm z podbudową dolną i górną 7. Przełożenie 3 wjazdów z kostki brukowej z dostosowaniem do nowej drogi 8. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 958 m2 9. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 4,50 m, na długości 202 m i poszerzenia na pow. 958 m2 10. Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 202 m. 11. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.5. ul. Dąbie, w miejscowości Prądnik Korzkiewski - dz. nr 271. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 243m, szerokość 2,5m). 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 243 m, szer. 2,5 m i głębokości 40 cm oraz na poszerzeniach i zjazdach wraz z wywozem do 3 km, pow. 814 m2 3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, 4 szt 4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow.814 m2 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 814 m2 6. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr.2,5 m, na długości 243 m, poszerzeniach, zjazdach na pow. 814 m2 7. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 245 m 8. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.6. ul. Różana, w miejscowości Tomaszowice - dz. nr 206. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 106 m, szerokość 3,0 m 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 106 m, szer.3,0 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Roboty ziemne z odwozem pod kanał PCV fi 400 i ścieki prefabrykowane 4. Kanały z rur typu PVC łączone na wcisk, Fi·400·mm na dł. 106 m z podsypką o obsypką 5. Drenaż rurowy jednorzędowy w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym, rury PCV, średnice nominalne 110mm na dł. 20 m 6. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 106 mb wraz z wpięciem do istniejącej studni ściekowej 7. Studzienki ściekowe uliczne betonowe , Fi·800·mm, z osadnikiem i syfonem, 3 szt. 8. Odbudowa chodnika i zjazdu w ulicy Krakowskiej po robotach 9. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow.318 m2 10. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.318 m2 11.Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 3,0 m, na długości 106 m na pow. 318 m2 12. Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 106 m. 13. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.7. ul. Spokojna w miejscowości Tomaszowice - dz. nr 375 i 415. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 468 m, szerokość 3,0 m 2. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30·cm, na dł.650m 3. Przebudowa przepustu drogowego na dł. 5 m 4. Studzienki ściekowe uliczne betonowe , Fi·500·mm, z osadnikiem i syfonem, 3 szt 5.Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.1404 m2 6.Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow. 1404m2 7.Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 3,0 m, na długości 468 m na pow. 1404 m2 8. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 468 m 9.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.8. ul. Spokojna, w miejscowości Wielka Wieś - dz. nr 451. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu drogi na długości 957 m, szerokość 3,0 m 2. Frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki 2871 m2 3.Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie, warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybko rozpadową), szerokości śr. 3,0 m, na długości 957 m 4.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najnizsza cena |
60,00 |
dlugośc okresu gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
2. Zadanie nr 2 – „Remont istniejących dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Zakres rzeczowy zadania nr 2 obejmuje: 2.1.1. ul. bez nazwy, w miejscowości Giebułtów - dz. nr 541/1. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 350 m, szerokość 2,20 m) 2. Przycięcie skarp ziemnych poboczy na dł. 350 m, gr. 20 cm 3. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm, na pow. 770 m2 4.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.2. ul. Miodowa, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 311/2. 1.Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 150 m, szerokość 3,0 m 2.Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 150 m, szer.3,0 m i głębokości 50 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Drenaż rurowy jednorzędowy w uprzednio przygotowanej obsypce i zasypce filtracyjnej, rury PCV, średnica 110·mm z obłożeniem geowłókniną na dł. 150 m 4. Studzienki drenażowe systemowe, Fi·315 ·mm, 5 szt. 5.Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.450 m2 6. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.450 m2 7.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.3. ul. Sonny Dół, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 79. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 300 m, szerokość 2,6 m 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 300 m, szer.2,6 m i głębokości 40 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych na dł. 100 m z wywozem 4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow.780 m2 5. Drenaż rurowy jednorzędowy w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym, rury PCV, średnice nominalne 110mm na dł. 170 m z ułożeniem geowłókniny. 6. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.780 m2. 7. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.4. ul. Graniczna, w miejscowości Wierzchowie - dz. nr 364. 1.Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 210 m, szerokość 2,5 m 2.Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 210 m, szer.2,5 m i głębokości 40 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych, poszerzenie drogi na dł. 120 m z wywozem 4.Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow.525 m2 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.525 m2 6.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.5. ul. Basztowa, w miejscowości Wielka Wieś - dz. nr 350. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 350 m, szerokość 2,70 m. 2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 350 m, szer.2,7 m i głębokości 40 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, 4 szt. 4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.945 m2 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.945 m2 6. Nawierzchnie z płyt żelbetowych pełnych gr.15 cm, ułożonych na piasku na pow.945 m2 7.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.1.6. ul. Wąwozowa, w miejscowości Wierzchowie - dz. nr 372. 1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 60 m, szerokość 2,50 m 2.Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 60 m, szer.2,5 m i głębokości 40 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych, pod płyty ażurowe na dł. 27 m z wywozem 4. Umocnienie skarp i dna kanałów płytami ażurowymi gr. 8 cm, pow. 8 m2 5.Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow. 150 m2 6.Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow.150 m2 7. Nawierzchnie z płyt żelbetowych pełnych gr.15 cm, ułożonych na piasku na pow.150 m2 8. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
najnizsza cena |
60,00 |
długość okresu gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: