Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Będkowice...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Będkowice ul. Kwiatowa - PIV A, Gmina Wielka Wieś
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzyce
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wielka Wieś
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-10
  • Numer ogłoszenia556088-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556088-N-2018 z dnia 2018-05-10 r.

Gmina Wielka Wieś: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Będkowice ul. Kwiatowa - PIV A, Gmina Wielka Wieś
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, krajowy numer identyfikacyjny 55178600000, ul. Plac Wspólnoty  1 , 32085   Szyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 4191704 wew. 130, e-mail zamowienia@wielka-wies.pl, faks 124 191 705.
Adres strony internetowej (URL): www.wielka-wies.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.wielka-wies.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wielka-wies.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wielka-wies.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Wielka Wieś, Pl. Wspólnoty 1, 32-085 Szyce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Będkowice ul. Kwiatowa - PIV A, Gmina Wielka Wieś
Numer referencyjny: ZP.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z Budową kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w m. Będkowice, ul. Kwiatowa – PIVA, Gmina Wielka Wieś” Teren przeznaczony pod budowę kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - ciśnieniowym wraz z pompownią sieciową położony jest w miejscowości Będkowice przy ulicy Kawiory oraz ulicy Kwiatowej, w gminie Wielka Wieś. Przedmiotowa budowa kanalizacji jest kontynuacją wybudowanej wcześniej kanalizacji w ulicy Na Dolinkę w m. Bębło. Z uwagi na ukształtowanie terenu w ulicy Kwiatowej została zaprojektowana pompownia sieciowa PIVA, do której będą odprowadzane ścieki z ulicy Na Dolinkę oraz ulicy Kawiory. Inwestycja ma za zadanie rozwój i poprawę infrastruktury wiejskiej. Z uwagi na powyższe zachodzi potrzeba zrealizowania przedmiotowego przedsięwzięcia. A. Zakres przedmiotu zamówienia: Zwracamy uwagę, że Wykonawca powinien wycenić realizację zadania dla zaznaczonego kolorem różowym obszaru gdzie zaprojektowane zostały odcinki sieci wraz z sięgaczami w systemie grawitacyjno – ciśnieniowym wraz z pompownią sieciową PIVA, który to zakres został przedstawiony na mapach projektowych w załączeniu do SIWZ w pliku „mapy AutoCad”. ( Uwaga ! ) W przypadku budowy pompowni strefowej PIVA została zmieniona jej lokalizacja. W załączeniu mapa do celów projektowych w skali 1:500 z wrysowaną aktualną lokalizacją pompowni na działce nr 538/6. Dodatkowo w załączeniu mapa inwentaryzacji kabla energetycznego zasilającego pompownię w ulicy Kwiatowej. Tytuł dokumentacji: „Sieć kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi, etap III w m. Będkowice, Bębło, gmina Wielka Wieś w m. Będkowice działki nr 61/2, …789/1, w m. Bębło działki nr 346, …, 110” objętym decyzją Starosty Krakowskiego o pozwoleniu na budowę Nr AB.V.1.1292.2012 z dnia 20.12.2012 r. B. Podstawowe charakterystyczne elementy inwestycji Mapa projektowa ( sekcja 163.133.213 i 214; 163.311.011 i 012) Zakres: kanały sanitarne od S20 – S31 – PIVA , S29 – S300, pp. nr 32 na działce 159/2) • Kanalizacja grawitacyjna PVC DN klasy S (SDR 34,SN8) rurociągi o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową  160 x4,7 mm 200 / 5,9 mm  250 x 7,3 mm 315 x 9,2 mm • Rurociągi ciśnieniowe rurociągi z polietylenu PE – HD klasa PE 100 SDR 17, PN 10  110 x 6,6 mm SDR 17  63 x 5,8 mm SDR 17 • Rura kamionkowa  250 (przejście poprzeczne przez drogę powiatową ) – metodą przewiertu zgodnie z wydaną decyzją ZDPK. • Rury osłonowe - rura osłonowa  450 x 40,9 mm SDR 11 • Armatura – montaż kolumn spustowo – płuczących do zabudowy na przewodach ciśnieniowych PE o średnicy dostosowanej do średnicy przewodu tłocznego oraz obudową dostosowaną do warunków komunikacyjnych (Pokrywa na osłonę rurową właz ) w komplecie z armaturą zaporową za i przed kolumną oraz skrzynką uliczną żeliwną. • Studzienki rewizyjne z tworzywa PP (polipropylen) o średnicy DN 425 mm oraz betonowych, prefabrykowanych o średnicy DN 1200 mm • Próby płukania i szczelności kanałów. • Pompownia przydomowa wraz z zasilaniem elektrycznym – dz. 159/2 Dostawa i montaż kompletnej przydomowej przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm (wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. ( dostosowaną do warunków elektrycznych (1 faza albo 3 faza). • Budowa kompletnej monolitycznej z polimerobetonu strefowej przepompowni ścieków PIV A (dostawa, montaż, rozruch) zatopiona jedna pompa ( + 1 rezerwowa) każda o wydajności min. 5,8 l/s zbiornik o średnicy wewnętrznej fi 2000 mm, pompownia wyposażona w kompletny osprzęt oraz monitoring wraz z zasilaniem energetycznym. Wykonanie zagospodarowania terenu przepompowni ( m. inn. ogrodzenie, nawierzchnia z kostki betonowej, oświetlenie, dostawa i montaż żurawika obsadzenie tujami szmaragdowymi, wykonanie podjazdu do pompowni z drogi ul. Kwiatowej ). • Odtworzenie / wykonanie nawierzchni drogowej ul. Kwiatowej PIVA – długość ok. 140 m, szerokość ok. 2,7m zasyp kamieniem po wykopie, zagęszczenie, korytowanie, wykonanie podbudowy kruszywo łamane warstwa dolna 31,5/63 mm na gr 35cm, warstwa górna 0/31,5 mm gr 15 cm, zamknięcie drogi obrzeżami betonowymi po dwóch stronach drogi. Dostosować nośność drogi na tonaż ciężkiego samochodu. C. Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z podstawowymi charakterystycznymi elementami inwestycji wymienionymi powyżej w pkt. B i C załączoną dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził na obiekcie wizję lokalną i zapoznał się ze stanem faktycznym oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę. 3. Zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi teren inwestycji znajduje się na obszarze ochrony archeologicznej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Wielka Wieś. Do Zamawiającego należeć będzie: powiadomienie o rozpoczęciu robót, zapewnienie nadzoru archeologicznego na własny koszt, a następnie po zrealizowaniu inwestycji zgłoszeniu zakończenia prac do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie. 4. Parametry techniczne jakie powinny spełniać żelbetowe – prefabrykowane studzienki kanalizacyjne: - elementy studni betonowe z wyłączeniem przykryw i płyty redukcyjnej; - podstawa studni ma być wykonana jako monolityczny element z jednoczesnym uformowaniem kinety i spocznika; - beton klasy min C35/45-(wg PN-EN 206-1; - w/c- max 0,45; - nasiąkliwość do 5%; - stopnie powlekane – wg PN-EN 13101; - studnie łączone na uszczelkę elastomerową –wg PN-EN 681-1; - zwieńczenie studni zwężką, przykrywą lub kręgozwężką; - żelbetowe pierścienie odciążające. W przypadku włazów żeliwnych typu ciężkiego, w pasach drogowych powinny być wyposażone w zatrzask i zawias, poza pasami drogowymi dopuszcza się włazy bez zatrzasku i zawiasów. Przy zamówieniu studni prefabrykowanych należy uwzględnić włączenia przyłączy kanalizacyjnych celem odpowiedniego przygotowania kinety i zamontowania przejść szczelnych. Studnie kanalizacyjne systemowe – należy wycenić studnie betonowe prefabrykowane1200, 1000 mm na ciągach głównych i sięgaczach bocznych, adekwatnie do terenu właz ciężki/ lekki w zależności od warunków lokalizacyjnych. Natomiast na przyłączach w obrębie prywatnych działek studzienki kanalizacyjne systemowe ( inspekcyjne) PP fi 425 mm zamknięte stożkiem betonowym, rura trzonowa karbowana z PP kineta z PP ( przepływowa, połączeniowa lub zbiorcza), pokrycie typu ciężkiego lub lekkiego w zależności od warunków lokalizacyjnych. 5.Pompownie przydomowe oraz pompownia strefowa stanowić mają kompletny, oryginalny produkt renomowanego producenta, gwarantującego najwyższą jakość wykonawstwa, serwisu, oraz udzielonych gwarancji. Wymagania dla pompowni przydomowych: o Zbiornik kanalizacji ciśnieniowej: - zbiornik PEHD, monolityczny z obliczeniami konstrukcyjnymi, - min. średnica - 800 mm, - min. wysokość zbiornika - 2500 mm, - konstrukcja zbiornika - monolityczna, bez elementów zgrzewanych i łączonych, - dno zbiornika – półkoliste / eliptyczne, - zabezpieczony przed wypłynięciem i deformacją, - retencja czynna zbiornika - min. 100 l, - retencja rezerwowa do górnej krawędzi rury napływowej - min. 200 l, - zagłębienie rury napływowej (do dolnej krawędzi rury napływowej) - min. 1500 mm do górnej krawędzi zbiornika, 1 otwór gotowy do podłączenia z uszczelką + 1 jako możliwość podłączenia, - średnica podłączanej rury napływowej – DN 160, - uszczelnienie rury napływowej – uszczelka wargowa wykonana z NBR, - zagłębienie rurociągu ciśnieniowego - min. 1200 mm od górnej krawędzi zbiornika, jeden króciec ciśnieniowy DN50 wyprowadzony na zewnątrz zbiornika, - średnica rurociągu tłocznego w zbiorniku - DN40, - uszczelnienie króćca tłoczonego - uszczelka wargowa wykonana z NBR, - pokrywa zbiornika - z PEHD, do ruchu pieszego, zaizolowana i zamykana. o Wyposażenie zbiornika: - zamocowanie pompy - trawers ze sprzęgłem nadwodnym i osprzęt mocujący, - orurowanie - stal nierdzewna min. AISI316 (1.4581), - armatura odcinająca – zawór kulowy ze stali nierdzewnej min. AISI316 (1.4581) obsługiwany z poziomu terenu, - zawór zwrotny, - możliwość podłączenia urządzenia płuczącego. o Pompa z urządzeniem tnącym i 10 m kablem o parametrach: - wysokość podnoszenia przy Q= 0,1 l/s - min. H = min. 27 m, - wysokość podnoszenia przy Q = 1,6 l/s - min. H = 21m, - wysokość podnoszenia przy Q= 3 l/s - min. H = 14 m, - moc pompy - maks. 1,5 kW, - zasilanie - trójfazowe lub jednofazowe w tym samym typoszeregu pomp, - materiał z którego wykonany jest nóż tnący - min. 1.4528 hartowany do min. 58 HRC, - obudowa silnika pompy – stal nierdzewna, - zabezpieczenie antywybuchowe pompy - min. Eex d II B T4, - bimetaliczne zabezpieczenie uzwojeń pompy. o Urządzenia sterujące: - sposób sterowania poziomem – pneumatyczny, dzwonem otwartym z 10 m przewodem pneumatycznym, - Funkcje sterowania i kontroli: a) poziom alarmowy – płynnie nastawny, b) poziom włączenia pompy – płynnie nastawny, c) poziom wyłączenia pompy – płynnie nastawny, d) opóźnienie wyłączenia pompy – płynnie nastawny, e) opóźnienie włączenia pompy po ponownym przywróceniu zasilania – nastawne, f) praca testowa co 48h, g) automatyczne wyłączenie pompy po 15 min. pracy ciągłej (przejście w stan alarmu), h) włączenie przeciążeniowe pompy (przejście w stan alarmu), i) kontrola zaniku i asymetrii faz (przejście w stan alarmu), j) przełączenie praca ręczna / praca automatyczna, k) podłączenie styków czujników bimetalicznych, l) wyposażony w wyłącznik główny, m) szafa zewnętrzna – z tworzywa sztucznego odpornego na promienie UV. Wymagania dla strefowej pompowni ścieków PIV A:  Zbiornik monolityczny Obudowa pompowni ścieków (polimerobetonowa) o średnicy wewnętrznej 2000mm wykonana z polimerobetonu o parametrach technicznych: - wytrzymałość na ściskanie 90-120 N/mm2 - wytrzymałość na zginanie 18-20 N/mm2 - odporność chemiczna ( pH 1-10) - gęstość 2,3 g/cm3 - posiada aprobatę techniczną lub znak CE - dno komory jest wyprofilowane tak, aby nie osadzały się w żadnym jego miejscu piasek i zawiesiny max. 0,5 :1, min 1:1 - obudowa monolityczna do wysokości 6000 mm (nieżebrowana), a przy większej wysokości elementy obudowę łączone są ze sobą przy użyciu specjalnego kleju epoksydowego - otwory pod rurociągi i przejścia kablowe są wykonane jako szczelne - średnica obudowy zapewnia możliwość swobodnego montażu pomp oraz wyposażenia wewnętrznego pompowni  Posadowienie zbiornika - przepompowni Przepompownie należy montować w suchym wykopie, na wcześniej przygotowanym podłożu z uwzględniającym lokalne warunki gruntowo – wodne. Zbiorniki przepompowni należy posadowić na płycie fundamentowej o grubości 20 cm z betonu C16/20. Kotwienie zbiorników do płyty fundamentowej wykonać za pomocą uchwytów śrubami M12-M20. Po przyłączeniu instalacji zewnętrznej i sprawdzeniu szczelności połączeń należy wykonać zasyp wykopu. Zasyp wykonać warstwami grubości 30 cm dokładnie zagęszczonymi na całym obwodzie. W przypadku wysokiego poziomu wód gruntowych, stwarzających niebezpieczeństwo wyporu przepompowni, należy dobrać odpowiednie dociążenie stosując opaski betonowe B20.  Pompownia musi być wyposażona w: - Zawór płuczący (złączka z zaworem do płukania rurociągu tłocznego z szybkozłączem do węża strażackiego DN 50 ) - Rurociągi tłoczne nierdzewne ze stali o jakości min. 1,4301 o średnicy zgodnej z projektem - Kolana nierdzewne ze stali o jakości min. 1,4301 - Kołnierze stal nierdzewna ze stali o jakości min. 1,4301 - Śruby nierdzewne, szpilki ze stali o jakości min. 1,4301 - Łańcuch nierdzewny ze stali 1,4301 - Włazy przejezdne żeliwne o wymiarach zgodnych z projektem klasy D dla przepompowni przejezdnych - Włazy nieprzejezdne dla pompowni nieprzejezdnych. - Drabina nierdzewna ze szczeblami anty poślizgowym o szerokości min. 40 cm ze stali o jakości min. 1,4301 - Kominek wentylacyjny nierdzewny ze stali o jakości min. 1,4301 - 2 szt. - Podest roboczy ze stali nierdzewnej ze stali o jakości min. 1,4301 dla przepompowni o głębokości powyżej 4 m. - Poręcze nierdzewne zejściowe - Prowadnice rurowe nierdzewne stal 1,4301 - Uszczelki - Deflektor nierdzewny ze stali o jakości min. 1,4301 na dopływie - Zasuwa nożowa do ścieków - Zawór zwrotny kulowy do ścieków - Szybkozłącze RK Pompy: - jedna pompa ( + jedna rezerwowa) - wydajność: min. Q = 5,8 l/s - wysokość podnoszenia: min. H = 52,5 m - nominalna moc silnika: max. 23,0 kW - moc na wale w punkcie pracy P2 max. 16,5 kW Każda pompa z 10 m kabla oraz musi być wyposażona w: - zabezpieczenie termiczne silnika bimetaliczne - dla pomp bez czujników PTC - czujniki termiczne PTC (zimne termistory) dla pomp powyżej 10 kW. - przekaźniki do czujników PTC dla pomp powyżej 10 kW. - stopień ochrony pomp IP 68, - kabel przeznaczony do stosowania w ściekach komunalnych, - materiał wirnika pompy: min. żeliwo EN-GJL-250 + powłoka antykorozyjna nie zawierająca rozpuszczalników o przyczepności w warunkach mokrych min. 13 N/mm2 - wirnik otwarty typu wortex o średnicy wolnego przelotu nie mniejszej niż średnica przewodu tłocznego pompy. - średnica króćca tłocznego max. DN100 - klasa izolacji silnika: min. F; - stopień zabezpieczeń: IP68 - tryb pracy przy zanurzonym silniku: S1 (praca ciągła) - materiał korpusu silnika: min. żeliwo EN-GJL-250 + farba epoksydowa - materiał korpusu pompy min. żeliwo EN-GJL-250 + na zewnątrz farba epoksydowa i wewnątrz: powłoka antykorozyjna nie zawierająca rozpuszczalników o przyczepności w warunkach mokrych min. 13 N/mm2 - uszczelnienie wału: podwójne mechaniczne SiC/SiC w kasecie - wirnik zabezpieczony przed korozją i wycieraniem się powłoką o przyczepności co najmniej 13 N/mm2 - czujnik wilgoci w wydzielonej komorze uszczelnienia; nie dopuszcza się aby elektroda była umieszczona w komorze silnika.  Szafa sterownicza: - szafy do pompowni przejezdnych i nieprzejezdnych - do zainstalowania (wkopania) obok pompowni. - obudowa z tworzywa z podwójnymi drzwiami min IP65 (całkowicie odporna na korozję i warunki atmosferyczne, promienie słoneczne, udaroodporna) - wyłącznik główny - przełącznik sieć/agregat - wyłączniki różnicowoprądowe oddzielne dla każdej pompy - wyłączniki różnicowoprądowe oddzielne dla obwodów sterowania i gniazd - zabezpieczenie przepięciowe B+C - gniazdo remontowe 230V - gniazdo do podłączenia agregatu - czujnik zaniku i asymetrii faz - przełącznik rodzaju sterowania ręczny / automat - lampki sygnalizacyjne pracy i awarii pomp i zasilania - lampa alarmowa zewnętrzna - ogrzewanie szafy z termoregulatorem (zabezpieczenie przed roszeniem ), - liczniki czasu pracy pomp, - zabezpieczenie przed suchobiegiem - zabezpieczenia zwarciowe i przeciążeniowe - moduł telemetryczny MT-151_LED V2 łączący w sobie funkcję sterownika PLC i modemu GPRS/3G z zainstalowanym oprogramowaniem do dedykowanego sterowania pracą przepompowni i transmisją danych trybie on-line, w technologii GPRS/3G z przepompowni do stacji operatorskiej - panel operatorski graficzny z ekranem dotykowym o przekątnej minimum 3.4”, wyposażony w port RS232 oraz RS485 oraz obsługę protokołu ModBus RTU - przewód 10 metrów do sondy - sonda hydrostatyczna - pływak szt.1 - przekładniki szt. 2 - gniazdo remontowe 220V - zasilanie awaryjne dla modułu GPRS - soft starty dla każdej pompy powyżej 10 kW Pompownie ścieków należy wyposażyć oraz uruchomić w ramach systemu monitorowania i zdalnego sterowania i włączyć do istniejącego systemu na terenie gminy.  Zagospodarowanie terenu pompowni ścieków PIV A ul. Kwiatowa. Elementy ogrodzeniowe zgrzewane (panelowe) w kolorze zielonym + podmurówka z ceownika betonowego 0,2x0,2 m na słupkach stalowych obsadzonych w cokole – wysokość 1,53m; rozstaw 2,40 m z rur fi 76/3,5 mm. Panele jednostronnie zakończone ostrymi końcówkami drutów o długości 30mm, umieszczone na górze ogrodzenia. Wymiar oczka: 100 x 50 mm. Średnica drutu: 4,5 mm. Druty stalowe zgrzewane, ocynkowane, malowane proszkowo. Słupki ze stali ocynkowanej wewnątrz i na zewnątrz, malowane metodą proszkową, wyposażone w plastikowe kapturki. Typowe wrota – 2 szt. w ramach stalowych na gotowych słupkach, szerokość wrót 3,00 m (brama dwuskrzydłowa o szerokości 2x 1,50 m co daje 3,00 m i wysokości 1,73m, z ryglem wraz z poprzecznym ryglem zwieńczony kłódką nierdzewną). Montaż ogrodzenia systemowego. Teren wokół ogrodzenia pompowni należy obsadzić sadzonkami tui szmaragdowych wys. 80cm wzdłuż ogrodzenia co 70 cm. Teren pompowni wyłożyć kostką brukową betonową, kolor szary. Pozostawić pas szer. 1 m na obsadzenie tujami. Pompownie ścieków należy wyposażyć w żurawik słupowy obrotowy z wciągarką łańcuchową do demontażu pomp - udźwig min. 500kg (dostawa i montaż). Teren pompowni należy oświetlić lampą z wyłącznikiem zmierzchowym. Wykonać zasilanie elektryczne przepompowni. 6. Do odbioru końcowego Wykonawca ma obowiązek dostarczyć komplet oświadczeń właścicieli działek o uporządkowaniu i przywróceniu terenu do stanu pierwotnego objętych pozwoleniem na budowę. 7. Warunkiem powołania komisji odbiorowej jest przedłożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w zapisie dwg, dxf z wykazem współrzędnych. 8. Inspekcja TV Przed odbiorem końcowym prac kanalizacyjnych, Wykonawca przeprowadzi na własny koszt monitoring systemem kamerowym, przy pomocy specjalistycznych kamer dla wybudowanej kanalizacji systemem grawitacyjnym, przy udziale Inspektora nadzoru budowlanego i Kierownika budowy oraz w obecności upoważnionych osób ze strony Wykonawcy i Zamawiającego. Inspekcja TV obejmować będzie sprawdzenie danego odcinka instalacji pod względem zgodności stanu wybudowanego z dokumentacją, warunkami technicznymi, zachowania szczelności połączeń rur kanalizacyjnych i odpowiednich spadków. Odbiór będzie podsumowany raportem w wersji pisemnej i graficznej. W przypadku stwierdzenia podczas monitoringowego odbioru robót kanalizacyjnych – niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca niezależnie od usunięcia wad na odcinku sieci kanalizacyjnej – poniesie koszty takiej kontroli monitoringowej przy użyciu kamer zarówno przy stwierdzeniu niewłaściwości, jak i powtórnej kontroli po usunięciu niewłaściwości. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W każdym przypadku należy uzyskać Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego na piśmie. 10. Przed zamówieniem materiałów i urządzeń należy przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zatwierdzenie materiałów i urządzeń na ich wbudowane w celu ich zaakceptowania przez Inspektora Nadzoru 11. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić koszty związane z przywróceniem terenu, w tym utwardzonych nawierzchni, zieleni niskiej i wysokiej, ogrodzeń, wjazdów do stanu pierwotnego. Przed wejściem w teren poszczególnych posesji Wykonawca jest zobowiązany do dokonania dokumentacji fotograficznej i przekazania jej Inwestorowi na nośniku elektronicznym – płytka CD. 12. Z wyprzedzeniem wymaganym przepisami należy zawiadomić ZDPK w Krakowie oraz Referat GKOŚiG w Szycach – w tut. Urzędzie i uzyskać stosowne zezwolenia na czasowe zajęcie pasa drogowego oraz prowadzenie prac budowlanych w pasie dróg. 13. Badania zagęszczenia gruntu zasypu wykopów w pasach drogowych będą wykonywane na polecenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na koszt Wykonawcy. 14. Szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne zadania, części, czasookresy oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane elementy określał będzie Harmonogram Rzeczowo - Finansowy Robót – zwany dalej Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy. Harmonogram zostanie przygotowany (wypełniony) przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), na podstawie złożonej oferty (kosztorysy ofertowe) oraz będzie podlegał zatwierdzaniu przez Zamawiającego. Harmonogram należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 15. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (cła i wszelkie opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty ubezpieczenia, organizacji ruchu wraz z projektami, oznakowania zastępczego, zajęcie pasa drogowego przez umieszczanie urządzeń , koszty wykonania próby szczelności, płukania rurociągów, obsługi geodezyjnej, badania zagęszczenia gruntu, wykonanie inspekcji TV, nadzoru archeologicznego opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, itp.),w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. 16. Materiały z rozbiórki (kamień, grunt, itp.) Wykonawca zagospodarowuje (odwozi, rozplanowuje) we własnym zakresie. 17. Nawierzchnie drogowe:  Odtworzeniu podlega pełna szerokość jezdni na całej długości kanalizacji zaprojektowanej w koronie drogi.  Roboty renowacyjne dróg, kostki chodników należy wykonywać na bieżąco bezpośrednio po zakończeniu robót kanalizacyjnych na całej długości w danej ulicy.  Dokumentem stanu technicznego nawierzchni asfaltowych oraz nawierzchni z kamienia będzie dokumentacja fotograficzna wykonana podczas przekazania placu budowy. Zasady prowadzenia prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej w pasach drogowych:  Przy przekraczaniu poprzecznym dróg konieczne jest prowadzenie prac metodą bezwykopową (przewiertem) z zastosowaniem rur osłonowych, stalowych grubościennych, w uzgodnieniu i pod nadzorem zarządcy drogi (odpowiednio: Urzędu Gminy Wielka Wieś, Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego). Konieczne jest takie minimalne zagłębienie otworu przepychowego, aby nie naruszyć warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej. W przypadku przekraczania poprzecznego rowów drogowych należy zachować minimalne przykrycie kanalizacji pod dnem rowu.  W przypadku prowadzenia robót wymagających rozkopu, wzdłuż jezdni, w pasie nawierzchni konieczne jest: zasypanie całego wykopu kruszywem łamanym spełniającym wymagania normy PN-B-11112 Kruszywo mineralne. Kruszywo łamane do nawierzchni drogowych, tak aby na spodzie odtwarzanej konstrukcji jezdni uzyskać wymagany wskaźnik odkształcenia Io = E2/E1 ≤ 2.2 przy module wtórnym E2 = 100MPa. Tak przygotowana warstwa będzie stanowiła podłoże dla odbudowywanej konstrukcji nawierzchni. Odbudowa konstrukcji nawierzchni polegać będzie na wykonaniu: podbudowy z kruszywa o grubości 50cm (na górze podbudowy należy uzyskać parametry: (wymagany wskaźnik odkształcenia Io = E2/E1 ≤ 2.2 przy module wtórnym E2 = 120MPa) oraz wykonaniu warstwy podbudowy z betonu asfaltowego o grubości 7cm. Warstwy konstrukcyjne z kruszyw należy wykonać zgodnie z normą: PODBUDOWA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO: PN-S-06102 Drogi samochodowe. Podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie. Natomiast warstwy z betonu asfaltowego należy wykonać zgodnie z PN-EN 13108-1 Wytyczne Techniczne WT1 i WT2 z 2010 roku.  W przypadku prowadzenia robót wymagających rozkopu, wzdłuż jezdni w poboczu drogi konieczne jest: zasypanie całego wykopu do poziomu góry nawierzchni drogowej kruszywem łamanym spełniającym wymagania normy PN-B-11112 Kruszywo mineralne. Kruszywo łamane do nawierzchni drogowych, tak aby na górze konstrukcji pobocza uzyskać wymagany wskaźnik odkształcenia Io = E2/E1 ≤ 2.2 przy module wtórnym E2 = 80MPa.  W przypadku prowadzenia robót wymagających rozkopu, w chodniku bądź na wjazdach do prywatnych konieczne jest: zasypanie całego wykopu kruszywem łamanym spełniającym wymagania normy PN-B-11112 Kruszywo mineralne. Kruszywo łamane do nawierzchni drogowych, tak aby na spodzie odtwarzanej konstrukcji chodnika uzyskać wymagany wskaźnik odkształcenia Io = E2/E1 ≤ 2.2 przy module wtórnym E2 = 80MPa. Tak przygotowana warstwa będzie stanowiła podłoże dla odbudowywanej konstrukcji nawierzchni chodnika. Odbudowa konstrukcji nawierzchni polegać będzie na wykonaniu: podbudowy z kruszywa o grubości 15cm (na górze podbudowy należy uzyskać parametry: (wymagany wskaźnik odkształcenia Io = E2/E1 ≤ 2.2) oraz wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej analogicznej do pierwotnego (rozbieranego) ciągu chodnika, przy czym dopuszczalne jest wykorzystanie betonowych pełnowartościowych, nieuszkodzonych elementów chodnika rozbieranego – o takiej możliwości (przydatności materiału) zadecyduje Inspektor Nadzoru. W przypadku zastosowania nowych elementów powinny one spełniać wymagania: NAWIERZCHNIA Z BETONOWEJ KOSTKI BRUKOWEJ PN-EN 1338 Betonowe kostki brukowe. Wymagania i metody badań; KRAWĘŻNIKI NA ŁAWIE BETONOWEJ: - PN-B-06250 Beton zwykły, BN-64/8845-02 Krawężniki uliczne.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232410-9
45232423-3
45111300-1
45233120-6
45233222-1
45233221-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł- (słownie: sto tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę, rozbudowę oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 400 tys. zł brutto każda z co najmniej jedną pompownią ścieków o wydajności min. 5,0 l/s Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: 1 kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia w zakresie sieci sanitarnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 1.8.1 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z treścią załącznika nr 5 – Wykaz robót, do niniejszej SIWZ. Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane należycie w szczególności z podaniem informacji czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej o których mowa w pkt 1.8.4. niniejszej specyfikacji może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie warunku opisanego w Rozdz .VII ust. 1, pkt 1.2 niniejszej specyfikacji
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz „OFERTA” – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 3. Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VIII ust. 1 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 słownie / dziesięć tysięcy złotych / 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce, Pl. Wspólnoty1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Wielka Wieś Nr 57859100070040059187860094 5.Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce, Pl. Wspólnoty 1, pok. 107, I piętro najpóźniej do dnia 25.05.2018r. do godz. 9:30 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie odrzucona.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Inwestor dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy w tym m.in.: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót ( np.: intensywne opady deszczu śniegu utrzymujące się w sposób ciągły przez okres co najmniej 5 dni, wysokie temperatury powyżej 30 stopni C utrzymujące się w sposób ciągły przez okres co najmniej 5 dni) w czasie których nie można zapewnić wymaganych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. b) w przypadku zmiany technologii wykonania, zastosowania rozwiązań zastępczych, zamiennych lub równoważnych które nie mogły być przewidziane przez Inwestora mimo dołożenia należytej staranności c) w przypadku gdy nastąpi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów nie zawinionych przez Wykonawcę d) w przypadku dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych, jeżeli terminy ich wykonania rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy e). w przypadku uzgodnienia miedzy Stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy f) w przypadku wystąpienia siły wyższej zdefiniowanej w art. 1 umowy g). znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót Termin wykonania zamówienia zostanie zmieniony odpowiednio o czas: a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne b) o czas konieczny dla wykonania przedmiotu umowy po wprowadzonych zmianach c) niezbędny do d). o okres opóźnienia spowodowany wykonywaniem robót dodatkowych e) o czas uzgodniony miedzy Stronami umowy. f) o okres opóźnienia spowodowany działaniami siły wyższej. g). o okres wstrzymania robót Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Inwestora i podpisana przez Inwestora i Wykonawcę. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Inwestor może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Inwestora do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Inwestor oprócz zmian opisanych powyżej przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych poniżej: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w sytuacji gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Inwestor dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo minimalnej stawki godzinowej , ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ustalonego na podstawie na podstawie art. 2 ust. 3. W takim przypadku Inwestor dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy o kwotę równą różnicy wynagrodzenia, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany minimalnego wynagrodzenia jeszcze nie wykonano. c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wykonawca takim przypadku przedkłada Inwestorowi wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany. Inwestor dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany składki jeszcze nie wykonano. d) W przypadku obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu Umowy, zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lub równoważnych, które nie mogły być przewidziane przez Inwestora pomimo dołożenia należytej staranności, Inwestor dopuszcza zmianę zakresu prac, przy czym wyłącznie w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami, prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy lub zmianę wynagrodzenia, określonego w art. 12 Umowy, w zakresie uwzględniającym zmieniony zakres prac. e). W przypadku robót zamiennych — Inwestor dopuszcza zmianę wynagrodzenia określonego w art. 12 Umowy. Obliczenie wartości robót podlegających zamianie, o którą zmienione (pomniejszone lub zwiększone) zostanie wynagrodzenie należne Wykonawcy, nastąpi w sposób opisany w art. 2 pkt 2.23 i następnie zaakceptowany przez Inwestora. f).W przypadku zmiany kierownika budowy/robót (jedynie za uprzednią pisemną zgodą Inwestora) na wniosek Wykonawcy w przypadku: 1) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy/robót, 2) nie wywiązywania się kierownika budowy/robót z obowiązków wynikających z umowy, 3) jeżeli zmiana kierownika budowy/robot stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). g). W przypadku zmiany kierownika budowy/robót na wniosek Inwestora w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy, Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy/robot zgodnie z żądaniem Inwestora we wskazanym przez Inwestora terminie. h). W przypadku zmiany kierownika budowy/robót, o których mowa w podpkt. f) i g) niniejszego paragrafu Umowy, nowy kierownik budowy/robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty. i). W przypadku zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Inwestor może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. j). w przypadku zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, np. w przypadku zawarcia przez Inwestora umowy o dofinansowanie projektu. k) w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego: 1) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części, lub 2) w celu dostosowania go do aktualnego zaawansowania realizacji przedmiotu zamówienia, Zmiana umowy może nastąpić również w przypadku : a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności, zmiana danych teleadresowych, określonych w niniejszej umowie. Inwestor przewiduje również możliwość zmian zawartej umowy wprowadzonych na podstawie art.144 ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-25, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI