Remont i przebudowa drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont i przebudowa drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChmielnik
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Chmielnik
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-17
  • Numer ogłoszenia546431-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 546431-N-2018 z dnia 2018-04-17 r.

Gmina Chmielnik: Remont i przebudowa drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik, krajowy numer identyfikacyjny 29100974500000, ul. Plac Kościuszki  7 , 26020   Chmielnik, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 543 273, e-mail inwestycje@chmielnik.com, faks 413 543 273.
Adres strony internetowej (URL): www.chmielnik.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.chmielnik.com

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.chmielnik.com

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w formie pisemnej należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pomocą operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera.
Adres:
Gmina Chmielnik, Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, pokój nr 102 - Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi
Numer referencyjny: IPS.271.19.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1). Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi na dwóch odcinkach, stanowiących odrębne części zamówienia: I część zamówienia: Remont drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi na odcinku od km 0+005 do km 0+700. II część zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi na odcinku od km 0+700 do km 1+580. I część zamówienia obejmuje Remont drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi na odcinku od km 0+005 do km 0+700 długości 695m , powierzchnia remontu wynosi: 2124,70m2. Lokalizacja drogi: Działka Nr 98 obręb Celiny; Działka Nr 398, obręb Suchowola; Jednostka ewidencyjna – Chmielnik, woj. Świętokrzyskie Zakres robót: 1) Projektowany remont jezdni od km 0+005 do km 0+700 - szerokości 3,0m: - warstwa ścieralna - grubości 4cm beton asfaltowy st. II wg normy PN-S-96022; - warstwa wyrównawcza – masa mineralno-asfaltowa w ilości w ilości 75kg/m2; 2) Odbudowa przełomów polegająca na wykopaniu-wybraniu zniszczonej nawierzchni z podbudową i wykonaniu nowej podbudowy z nawierzchnią. 3) Profilowanie 3 łuków poziomych w celu uzyskania normatywnego spadku. 4) Prawidłowe odwodnienie korpusu drogowego poprzez właściwe nadanie spadków podłużnych i poprzecznych drogi. 5) Obustronne ścięcie poboczy o szerokości 0,75m i obsypanie krawędzi jezdni grubości 7cm kruszywem kamiennym 0-31,5mm o szerokości 0,25m oraz uzupełnienie obecnych poboczy ze względu na potrzeby ruchu lokalnego i pieszego na długości 700m. 6) Remont 2 mijanek (w km 0+364 i 0+450) o powierzchniach: 14m x 1,5 = 21,0m2; 17m x 1,1 = 18,7m2; ------------------------------- II część zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi na odcinku od km 0+700 do km 1+580 długości 880m obejmuje następujący zakres robót: Lokalizacja drogi: Działka Nr 398, obręb Suchowola; Jednostka ewidencyjna – Chmielnik, woj. Świętokrzyskie Zakres robót: 1) Przebudowa jezdni od km 0+700 do km 1+290 - szerokości 4,0m: - warstwa ścieralna - grubości 4cm beton asfaltowy st. II wg normy PN-S-96022; - warstwa wyrównawcza – masa mineralno-asfaltowa w ilości w ilości 75kg/m2; - uzupełnienie kruszywem oberwanych krawędzi jezdni o szerokości 20cm i grubości 25cm; 2) Przebudowa jezdni od km 1+290 do km 1+580 - szerokości 4,0m: - warstwa ścieralna - grubości 4cm beton asfaltowy st. II wg normy PN-S-96022; - warstwa wyrównawcza – masa mineralno-asfaltowa w ilości w ilości 75kg/m2; - wykonanie podbudowy górnej z kruszywa kamiennego 0-31,5mm grubości 10cm; - wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa kamiennego 31,5-63mm 20cm; - wyrównanie i sprofilowanie zniszczonej podbudowy. 3) Odbudowa przełomów polegająca na wykopaniu-wybraniu zniszczonej nawierzchni z podbudową i wykonaniu nowej podbudowy z nawierzchnią. 4) Profilowanie łuków poziomych i odcinków prostych w celu uzyskania normatywnych spadków. Na całym odcinku drogi przewidziano wykonanie warstwy profilowej z masy asfaltowej w ilości 75kg/m2 w celu uzyskania odpowiednich spadków. 5) Odwodnienie korpusu drogowego i nadanie spadków podłużnych i poprzecznych drogi oraz odmulenie istniejących rowów przydrożnych na długości 850m – 105m (zjazdy) = 745mb. - strona lewa od km 0+700 do km 1+300; - strona prawa od km 0+850 do km 1+200. 6) Remont 5 sztuk istniejących przepustów. 7) Remont częściowo zamulonych i załamanych zjazdów do gospodarstw i na działki rolników z kręgów Ø50cm w ilości 16 sztuk. Na przedmiotowym odcinku przewidziano remont zjazdów Ø50cm długości 99,0m,polegający na rozebraniu starych i ułożeniu nowych rur żelbetowych 50cm na podbudowie ławy z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grubości 20cm oraz nadsypaniu konstrukcji zjazdu do projektowanej niwelety drogi, wraz z ułożeniem ścianek czołowych żelbetowych ze skrzydełkami skośnymi, utwardzenie zjazdów kruszywem kamiennym grubości 15cm po zagęszczeniu w ilości 170,24m2. Szerokość jezdni na zjazdach 4,0m a przecięcie krawędzi zjazdu i drogi zostanie wyokrąglone łukiem kołowym o promieniu 3m. 9) Zjazdy na drogi boczne – remont istniejących zjazdów z kręgów Ø50cm na drogi boczne (częściowo zamulone i załamane) w tych samych parametrach technicznych aby spełniały przepływ wody. 10) Skrzyżowania z drogami gminnymi i drogami bocznymi ( istniejące) - należy wykonać korektę łuków poziomych wraz z ułożeniem nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej i nadaniem normatywnych spadków. 11) Pobocza - na odcinku drogi do przebudowy ścięcie do 20cm i utwardzenie poboczy obustronnie przy krawędzi jezdni kruszywem kamiennym 0-31,5mm o grubości 7cm, szerokości 0,75m na długości 1760m. 12) Mijanki - w planowanym do przebudowy odcinku drogi zaprojektowano budowę 2 mijanek: - od km 0+930 do km 0+955 - strona lewa; - od km 1+100 do km 1+125 - strona prawa; Na mijankach zostanie wykonana pełna konstrukcja z podbudową. 13) Wykonanie barier ochronnych SP-09 na przepuście w km 0+850, 1+485. Łączna długość barier na przepuście na przebudowywanym odcinku wynosi 48mb, słupki co 4m. 14) Remont istniejących 5 sztuk przepustów wraz z wymianą kręgów i wykonaniem ścianek czołowych prostych (beton C-20): - w km 0+850 - przepust rurowy Ø100cm długości 7,0m. - w km 0+908 - przepust rurowy Ø60cm długości 7,0m. - w km 1+015 - przepust rurowy Ø60cm długości 10,0m. - w km 1+112 - przepust rurowy Ø60cm długości 7,0m. - w km 1+485 - przepust rurowy Ø100cm długości 8,0m. 15) Oznakowanie pionowe dla przedmiotowego odcinka drogi należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003r); Wymiana znaków obejmuje ustawienie nowych znaków pionowych w ilości 6 sztuk. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, przedmiar robót i ST. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia ( z zachowaniem zasady anonimowości) na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez właściwe oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym. Warunkiem prowadzenia robót jest posiadanie przez Wykonawcę opracowanego własnym staraniem i na własny koszt, uzgodnionego przez Zamawiającego projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas robót. 7. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe wymagane do przebudowy drogi gminnej w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pozostałych załączników opisujących przedmiot zamówienia. 8. Dodatkowe wymagania: 8.1. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 8.2 Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia wykonać badania mieszanki mineralno – bitumicznej ( przynajmniej dwie próbki – po jednej na 1 km drogi ) i wyniki przedstawić Zamawiającemu. 8.3. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ. 9. Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia dotyczącego statusu przedsiębiorcy ( informacja o charakterze statystycznym wymagana do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, publikowanego przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych) zamieszczonego w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 105 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2016r. poz. 1829 z późn. zm.) za małego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro. Zgodnie z art. 106 ww. ustawy za średniego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Doświadczenie zawodowe Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - DLA I CZĘŚCI ZAMÓWIENIA - co najmniej jedno (1) zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, - DLA II CZĘŚCI ZAMÓWIENIA - co najmniej jedno (1) zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty na I i II część zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że zrealizował 1 zamówienie odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. b) Potencjał techniczny Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału. c) Kadra techniczna Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt. 1 niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie następujących dokumentów: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V. ust. 2 pkt. 2.3 a) – wzór Załącznik nr 6 do SIWZ 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V. ust. 2 pkt. 2.3 c) - wzór Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Uproszczony kosztorys ofertowy b) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( art.22a ust.2 ustawy) – jeżeli dotyczy c) Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem umowy wg załączonego wzoru oraz akceptacją zawartych we wzorze umowy klauzul. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach: a) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy - spełniającego wymagania zawarte w SIWZ po uzgodnieniu z Zamawiającym, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót, potwierdzoną przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią (opady, zbyt niskie temperatury), c) zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami wykonawcy robót klęski żywiołowej oraz zmian w zasadach finansowania. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji tych robót. d) zmiana podwykonawcy – na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. e) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich ( w tym również trudnej sytuacji finansowej Zamawiającego spowodowanej mniejszymi niż planowane dochodami budżetowymi); f) konieczności wykonania robót dodatkowych na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, g) opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem wad zawartych w dostarczonej przez zamawiającego dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, h) dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w okolicznościach w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 4. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. W/w zmiany wymagają sporządzenia i zawarcia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Remont drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi na odcinku od km 0+005 do km 0+700
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I część zamówienia obejmuje Remont drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi na odcinku od km 0+005 do km 0+700 długości 695m , powierzchnia remontu wynosi: 2124,70m2. Lokalizacja drogi: Działka Nr 98 obręb Celiny; Działka Nr 398, obręb Suchowola; Jednostka ewidencyjna – Chmielnik, woj. Świętokrzyskie Zakres robót: 1) Projektowany remont jezdni od km 0+005 do km 0+700 - szerokości 3,0m: - warstwa ścieralna - grubości 4cm beton asfaltowy st. II wg normy PN-S-96022; - warstwa wyrównawcza – masa mineralno-asfaltowa w ilości w ilości 75kg/m2; 2) Odbudowa przełomów polegająca na wykopaniu-wybraniu zniszczonej nawierzchni z podbudową i wykonaniu nowej podbudowy z nawierzchnią. 3) Profilowanie 3 łuków poziomych w celu uzyskania normatywnego spadku. 4) Prawidłowe odwodnienie korpusu drogowego poprzez właściwe nadanie spadków podłużnych i poprzecznych drogi. 5) Obustronne ścięcie poboczy o szerokości 0,75m i obsypanie krawędzi jezdni grubości 7cm kruszywem kamiennym 0-31,5mm o szerokości 0,25m oraz uzupełnienie obecnych poboczy ze względu na potrzeby ruchu lokalnego i pieszego na długości 700m. 6) Remont 2 mijanek (w km 0+364 i 0+450) o powierzchniach: 14m x 1,5 = 21,0m2; 17m x 1,1 = 18,7m2;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi na odcinku od km 0+700 do km 1+580.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II część zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 3160051T Suchowola Kolonia II – Ługi na odcinku od km 0+700 do km 1+580 długości 880m obejmuje następujący zakres robót: Lokalizacja drogi: Działka Nr 398, obręb Suchowola; Jednostka ewidencyjna – Chmielnik, woj. Świętokrzyskie Zakres robót: 1) Przebudowa jezdni od km 0+700 do km 1+290 - szerokości 4,0m: - warstwa ścieralna - grubości 4cm beton asfaltowy st. II wg normy PN-S-96022; - warstwa wyrównawcza – masa mineralno-asfaltowa w ilości w ilości 75kg/m2; - uzupełnienie kruszywem oberwanych krawędzi jezdni o szerokości 20cm i grubości 25cm; 2) Przebudowa jezdni od km 1+290 do km 1+580 - szerokości 4,0m: - warstwa ścieralna - grubości 4cm beton asfaltowy st. II wg normy PN-S-96022; - warstwa wyrównawcza – masa mineralno-asfaltowa w ilości w ilości 75kg/m2; - wykonanie podbudowy górnej z kruszywa kamiennego 0-31,5mm grubości 10cm; - wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa kamiennego 31,5-63mm 20cm; - wyrównanie i sprofilowanie zniszczonej podbudowy. 3) Odbudowa przełomów polegająca na wykopaniu-wybraniu zniszczonej nawierzchni z podbudową i wykonaniu nowej podbudowy z nawierzchnią. 4) Profilowanie łuków poziomych i odcinków prostych w celu uzyskania normatywnych spadków. Na całym odcinku drogi przewidziano wykonanie warstwy profilowej z masy asfaltowej w ilości 75kg/m2 w celu uzyskania odpowiednich spadków. 5) Odwodnienie korpusu drogowego i nadanie spadków podłużnych i poprzecznych drogi oraz odmulenie istniejących rowów przydrożnych na długości 850m – 105m (zjazdy) = 745mb. - strona lewa od km 0+700 do km 1+300; - strona prawa od km 0+850 do km 1+200. 6) Remont 5 sztuk istniejących przepustów. 7) Remont częściowo zamulonych i załamanych zjazdów do gospodarstw i na działki rolników z kręgów Ø50cm w ilości 16 sztuk. Na przedmiotowym odcinku przewidziano remont zjazdów Ø50cm długości 99,0m,polegający na rozebraniu starych i ułożeniu nowych rur żelbetowych 50cm na podbudowie ławy z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grubości 20cm oraz nadsypaniu konstrukcji zjazdu do projektowanej niwelety drogi, wraz z ułożeniem ścianek czołowych żelbetowych ze skrzydełkami skośnymi, utwardzenie zjazdów kruszywem kamiennym grubości 15cm po zagęszczeniu w ilości 170,24m2. Szerokość jezdni na zjazdach 4,0m a przecięcie krawędzi zjazdu i drogi zostanie wyokrąglone łukiem kołowym o promieniu 3m. 9) Zjazdy na drogi boczne – remont istniejących zjazdów z kręgów Ø50cm na drogi boczne (częściowo zamulone i załamane) w tych samych parametrach technicznych aby spełniały przepływ wody. 10) Skrzyżowania z drogami gminnymi i drogami bocznymi ( istniejące) - należy wykonać korektę łuków poziomych wraz z ułożeniem nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej i nadaniem normatywnych spadków. 11) Pobocza - na odcinku drogi do przebudowy ścięcie do 20cm i utwardzenie poboczy obustronnie przy krawędzi jezdni kruszywem kamiennym 0-31,5mm o grubości 7cm, szerokości 0,75m na długości 1760m. 12) Mijanki - w planowanym do przebudowy odcinku drogi zaprojektowano budowę 2 mijanek: - od km 0+930 do km 0+955 - strona lewa; - od km 1+100 do km 1+125 - strona prawa; Na mijankach zostanie wykonana pełna konstrukcja z podbudową. 13) Wykonanie barier ochronnych SP-09 na przepuście w km 0+850, 1+485. Łączna długość barier na przepuście na przebudowywanym odcinku wynosi 48mb, słupki co 4m. 14) Remont istniejących 5 sztuk przepustów wraz z wymianą kręgów i wykonaniem ścianek czołowych prostych (beton C-20): - w km 0+850 - przepust rurowy Ø100cm długości 7,0m. - w km 0+908 - przepust rurowy Ø60cm długości 7,0m. - w km 1+015 - przepust rurowy Ø60cm długości 10,0m. - w km 1+112 - przepust rurowy Ø60cm długości 7,0m. - w km 1+485 - przepust rurowy Ø100cm długości 8,0m. 15) Oznakowanie pionowe dla przedmiotowego odcinka drogi należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003r); Wymiana znaków obejmuje ustawienie nowych znaków pionowych w ilości 6 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45000000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Jędrzejów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę prace zbrojarskie od zaraz. Budynek mieszkalny wielorodzinny. 415 ton stali. Wszystkie akcesoria do zbrojenia i drut, wiązałka i szatnia dla pracowników po stronie zlecającego. Jędrzejów, woj. świętokrzyskie. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI