Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji frontowej budynku mieszkalnego przy ul. Mazowieckiej 15 w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: adm.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji frontowej budynku mieszkalnego przy ul. Mazowieckiej 15 w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6d52552-a35f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej zapośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz2.W celuskrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacjamiędzyzamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomieniaorazinformacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza„Wyślijwiadomość do zamawiającego”.3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,zawiadomieńoraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.plpoprzezkliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat,żewiadomość została wysłana do zamawiającego.4. W sytuacjach awaryjnych np. wprzypadkuniedziałania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszczZamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej naadres e-mail:zamowieniapubliczne@adm.com.pl , z tym zastrzeżeniem, że Ofertę (w szczególnościFormularzOferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.5.Zamawiającybędzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Informacjedotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarciaofertZamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, którejzgodniez obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywanazapośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.6. Wykonawca jakopodmiotprofesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednionaplatformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulecawariilub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust.2RozporządzeniaPrezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursiezamieszczawymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych orazszyfrowania ioznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pltj.: 1) stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2)komputer klasyPC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ichnowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program AdobeAcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) platformazakupowa.pl działa wedługstandarduprzyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danychprzezplatformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnegoserwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.8. Oferta oraz przedmiotoweśrodkidowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisaneelektronicznymkwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesieskładaniaoferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpiselektronicznylub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie,którynastępnie przesyła do systemu.Dalsze informacje dotyczące obowiązku informacyjnegozamieszczonesą w rozdziale XIII i XIV SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 11/PA/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont elewacjifrontowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Mazowieckiej 15 w Bydgoszczy(działka nr 66, obręb 111). Roboty należy zrealizować zgodnie z załączonym projektembudowlanym z dnia 30 października 2020 roku sporządzonym przez firmę Pracownia ProjektowaINGRAF ARCHITEKCI, decyzją RDOŚ z dnia 28.08.2020r. oraz załączoną specyfikacjątechnicznego wykonania i odbioru robót budowlanych.UWAGA:* realizacja robót powinnaodbywać się pod nadzorem i w uzgodnieniu z uprawnionym ornitologiem (p. Rafał Kaźmierski).Wszelkie opinie i uzgodnienia w ww. sprawie wymagają udokumentowania w formie pisemnej.* zakres zamówienia obejmuje również wykonanie przyrodniczych zadań kompensacyjnychpolegających na zamontowaniu jednej skrzynki lęgowej dla kawek typu D. Dokładną lokalizacjęskrzynki należy uzgodnić ze specjalistą ornitologiem .
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
45442110-1 - Malowanie budynków
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4