Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont dróg gminnych na terenie gminy Radków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 99
1.5.2.) Miejscowość: Radków
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-135
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3541121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkow@radkow.ugm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dróg gminnych na terenie gminy Radków”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1731611-d708-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083209/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont dróg gminnych na terenie gminy Radków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1731611-d708-11ee-a3b5-e25d731b0da9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.2.2024.PR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1: Remont dróg gminnych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg podzielony na zadania:
a) Remont drogi gminnej nr 002998T Chycza - do granicy gminy (Rejowiec).
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 002998T Chycza - do granicy gminy (Rejowiec) o długości 1115,00 m i szerokości 5,00 m, na działkach numer 50/2, 105, 165 − obręb numer 0004 − Chycza.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
- roboty przygotowawcze pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem materiału z frezowania,
- roboty ziemne mechaniczne: ścinanie poboczy, koryto na poszerzeniach, w miejscach przełomowych oraz w miejscach wysadzin korzeni pod warstwy konstrukcyjne drogi wraz z załadunkiem i odwozem powstałego urobku,
- wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża po robotach ziemnych,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na poszerzeniach, w miejscach przełomowych oraz w miejscach wysadzin korzeni,
- wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża po wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na koryto na poszerzeniach, w miejscach przełomowych oraz w miejscach wysadzin korzeni,
- wykonanie oczyszczenia i skropienia istniejącej nawierzchni tłuczniowej asfaltem,
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej,
- wykonanie oczyszczenia i skropienia istniejącej nawierzchni tłuczniowej asfaltem,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej,
- wykonanie przełożenia istniejącej nawierzchni zjazdu na posesję z kostki brukowej,
- wykonanie regulacji pionowej studzienek włazów kanałowych,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego mineralnego po obu stronach jezdni,
- wykonanie zjazdów bocznych z kruszywa łamanego mineralnego,
- roboty wykończeniowe: wykonanie wyrównania i uzupełnienia terenu za poboczami wraz z dowozem gruntu oraz wyrównanie terenu gruntowego poza krawędzią poboczy,
- wykonanie ustawienia tablicy informacyjnej jednostronnej na słupkach z rur stalowych wraz z montażem w gruncie,
- roboty porządkowe.
Przedmiot umowy określa dokumentacja projektowa, która składa się z:
- opisu technicznego,
- przedmiaru robót.
b) Remont drogi gminnej nr 002980T Radków – Sulików do granicy gminy Secemin.
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 002980T Radków – Sulików do granicy gminy Secemin o długości 906,00 m i szerokości 5,00 m, na działkach: numer 43 – obręb numer 0010 − Radków, numer 524 – obręb numer 0012 − Sulików.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
- roboty przygotowawcze pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem materiału z frezowania,
- roboty ziemne mechaniczne: ścinanie poboczy, koryto na poszerzeniach, w miejscach przełomowych oraz w miejscach wysadzin korzeni pod warstwy konstrukcyjne drogi wraz z załadunkiem i odwozem powstałego urobku,
- wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża po robotach ziemnych,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na poszerzeniach, w miejscach przełomowych oraz w miejscach wysadzin korzeni,
- wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża po wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na koryto na poszerzeniach, w miejscach przełomowych oraz w miejscach wysadzin korzeni,
- wykonanie oczyszczenia i skropienia istniejącej nawierzchni tłuczniowej asfaltem,
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej,
- wykonanie oczyszczenia i skropienia istniejącej nawierzchni tłuczniowej asfaltem,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej,
- wykonanie przełożenia istniejącej nawierzchni zjazdu na posesję z kostki brukowej,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego mineralnego po obu stronach jezdni,
- wykonanie zjazdów bocznych z kruszywa łamanego mineralnego,
- roboty wykończeniowe: wykonanie wyrównania i uzupełnienia terenu za poboczami wraz z dowozem gruntu oraz wyrównanie terenu gruntowego poza krawędzią poboczy,
- wykonanie ustawienia tablicy informacyjnej jednostronnej na słupkach z rur stalowych wraz z montażem w gruncie,
- roboty porządkowe.
Przedmiot umowy określa dokumentacja projektowa, która składa się z:
- opisu technicznego,
- przedmiaru robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych
kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.
2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert: Zgodnie z SWZ - Rozdział XVI.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2: Remont dróg gminnych podzielony na zadania:
a) Remont drogi gminnej nr 003042T Sulików – Bebelno.
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 003042T Sulików − Bebelno o długości łącznej 248,00 m i szerokości 5,00 m, na działce numer 47 – obręb numer 0007 -Krasów.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
- roboty przygotowawcze pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem materiału z frezowania,
- roboty ziemne mechaniczne: ścinanie poboczy, koryto na poszerzeniach, w miejscach przełomowych oraz w miejscach wysadzin korzeni pod warstwy konstrukcyjne drogi wraz z załadunkiem i odwozem powstałego urobku,
- wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża po robotach ziemnych,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na poszerzeniach, w miejscach przełomowych oraz w miejscach wysadzin korzeni,
- wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża po wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na koryto na poszerzeniach, w miejscach przełomowych oraz w miejscach wysadzin korzeni,
- wykonanie oczyszczenia i skropienia istniejącej nawierzchni tłuczniowej asfaltem,
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej,
- wykonanie oczyszczenia i skropienia istniejącej nawierzchni tłuczniowej asfaltem,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej,
- wykonanie przełożenia istniejącej nawierzchni zjazdu na posesję z kostki brukowej,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego mineralnego po obu stronach jezdni,
- roboty wykończeniowe: wykonanie wyrównania i uzupełnienia terenu za poboczami wraz z dowozem gruntu oraz wyrównanie terenu gruntowego poza krawędzią poboczy,
- roboty porządkowe.
Przedmiot umowy określa dokumentacja projektowa, która składa się z:
- opisu technicznego,
- przedmiaru robót,
b) Remont drogi gminnej nr 003021 T Radków – Jakubówka.
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 003018 T Radków – Jakubówka o długości łącznej 192,00 m i szerokości głównego odcinka 4,00 m.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
- roboty przygotowawcze pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem materiału z frezowania,
- roboty ziemne mechaniczne: ścinanie poboczy, koryto na poszerzeniach, w miejscach przełomowych oraz w miejscach wysadzin korzeni pod warstwy konstrukcyjne drogi wraz z załadunkiem i odwozem powstałego urobku,
- wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża po robotach ziemnych,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na poszerzeniach, w miejscach przełomowych oraz w miejscach wysadzin korzeni,
- wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża po wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na koryto na poszerzeniach, w miejscach przełomowych oraz w miejscach wysadzin korzeni,
- wykonanie oczyszczenia i skropienia istniejącej nawierzchni tłuczniowej asfaltem,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej,
- wykonanie regulacji pionowej studzienek włazów kanałowych,
- wykonanie regulacji pionowej studzienek kratek ściekowych ulicznych,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego mineralnego po obu stronach jezdni,
- roboty wykończeniowe: wykonanie wyrównania i uzupełnienia terenu za poboczami wraz z dowozem gruntu oraz wyrównanie terenu gruntowego poza krawędzią poboczy,
- roboty porządkowe.
Przedmiot umowy określa dokumentacja projektowa, która składa się z:
- opisu technicznego,
- przedmiaru robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny innych
kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.
2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert: Zgodnie z SWZ - Rozdział XVI.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z Rozdziałem V SWZ - INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość:
- dla części 1 kwotę: 10 000,00 zł,
- dla części 2 kwotę: 2 000,00 zł,
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku bankowego 06 8525 0002 0040 0400 1313 0016 – z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
„Remont dróg gminnych na terenie gminy Radków” - część nr ………..
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Radków, Radków 99, 29-135 Radków
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz we wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-14