Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu i wymiana stolarki okienej lukarn dachowych w PAŁACU BUCHHOLTZA w Supraślu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Artura Grottgera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki
1.5.2.) Miejscowość: Supraśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 71 83 216
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp.lp@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpsuprasl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
publiczna szkoła artystyczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu i wymiana stolarki okienej lukarn dachowych w PAŁACU BUCHHOLTZA w Supraślu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4811e250-a102-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016769/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont dachu i wymiana stolarki okienej lukarn dachowych w PAŁACU BUCHHOLTZA w Supraślu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku przetwarzaniem danych osobowych niezbędnych do udziału w ogłoszonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, informujemy, iż zgodnie z art. 8a Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych:1. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 ust 1 RODO) nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania2. Skorzystanie z prawa do sprostowania danych (art. 16 RODO) nie będzie skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy co do istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku gdy osoba fizyczna zwróci się z żądaniem dostępu do danych (art. 15 ust 1-3 RODO), Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania. 4. Powyższe uprawnienia dotyczą wyłącznie oferentów będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PLSP.ZP.2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYMIANA DACHU I STOLARKI OKIENNEJ LUKARN ORAZ BUDOWA INSTALACJI PRZECIWOBLODZENIOWEJ ORYNNOWANIA W PAŁACU BUCHHOLTZA W SUPRAŚLU
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne