Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do granicy działek dla miejscowości Janowiec...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do granicy działek dla miejscowości Janowiec - Polepszenie warunków życia ludności wiejskiej przez zapewnienie mieszkańcom zaopatrzenia w wodę.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBardo
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyGmina Bardo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035983
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do granicy działek dla miejscowości Janowiec - Polepszenie warunków życia ludności wiejskiej przez zapewnienie mieszkańcom zaopatrzenia w wodę.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bardo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek, 2

1.5.2.) Miejscowość: Bardo

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-256

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 81 71 478

1.5.8.) Numer faksu: 74 81 71 424

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bardo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmbardo.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej z przyłączami do granicy działek dla miejscowości Janowiec - Polepszenie warunków życia ludności wiejskiej przez zapewnienie mieszkańcom zaopatrzenia w wodę.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eb17f99-a11d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009007/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci wodociągowej d90-140PE-100RC z przyłączami do granicy działek dla miejscowości Janowiec.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bardo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem: Platformy znajdującej się pod adresem: https://bardo.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” i/lub za pośrednictwem e-mall: umig@bardo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Na podstawie SWZ, za pośrednictwem platformy ezamawiajacy

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bardo.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bardo z siedzibą w Bardo , ul. Rynek 2, kod pocztowy 57-256 Bardo, adres e-mail: umig@bardo.pl , telefon: 74 81 71 478, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Bardo,2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Dorota Jakubas, kontakt pod adresem e-mail: iod@bardo.pl.3. Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe na podstawie: art.6 ust.1 lit c RODO w związku z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) dalej „ustawa Pzp”.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 5. Zebrane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.6. Dane będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące uprawnienia: prawo dostępu do żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a ich niepodanie uniemożliwi realizację zadań ustawowych wynikających z ustawy Pzp.9. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.10. W przypadku naruszenia zasad przetwarzania danych osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.2021.R.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Janowiec, Gmina Bardo. Wybudowany wodociąg zapewni dostawę wody na rzecz mieszkańców miejscowości na potrzeby socjalno-bytowe oraz p.poż., zgodnie z warunkami wydanymi przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nowej Rudzie. W ramach zadania wykonane zostaną prace związane z budową sieci wodociągowej z rur d90-140PE-100RC (DN 125) wraz z niezbędną armaturą’ przyłącza wodociągowe d32-63PE-RC-100RC na odcinku od sieci do granicy działek oraz kontener z zestawem do podnoszenia ciśnienia wraz z przyłączem energetycznym. Sieć wodociągowa zostanie włączona do istniejącego wodociągu tranzytowego „w160”. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej – Projekt budowlany pn.: „Budowa sieci wodociągowej d90-140PE-100RC z przyłączami do granicy działek” dla m. Janowiec, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz Przedmiar robót stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancyjny

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający uzna wykonawców, którzy na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wykażą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100). Stosowny dokument wykonawca przedkłada na wniosek Zamawiającego.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia, że:1) spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat zrealizował minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej o wartości minimum 700.000,00 zł brutto każda robota lub co najmniej 1 roboty na wartość brutto nie mniejszej jak 1 000 000,00 zł. brutto. W przypadku jeżeli budowa sieci wodociągowej stanowiła jeden z elementów wykonanych robót, wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że w ramach tych robót, wykonanie samej sieci wodociągowej stanowiło/y wartość jak wyżej. Wykonawca ponadto udokumentuje, że robota/roboty ta/te została/y wykonana/e w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona/e (np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.). Przedmiotowy dokument wykonawca składa na wezwanie zamawiającego. Uwaga: Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażone w walucie obcej - będą one przeliczane na PLN według średniego kursu w stosunku do danej waluty opublikowanego przez NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.2) spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej zobowiązany jest wykazać, iż do realizacji zamówienia skieruje osobę:Zamawiający uzna wykonawców, którzy dysponują osobą – kierownikiem budowy - posiadającą uprawnienia sanitarne bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. Wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. Przedmiotowy dokument wykonawca składa na wezwanie zamawiającego. Wykonawca przedkłada dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego wymogu wraz z ofertą.Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000, - zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ - Wzór umowy. Przewidziano we wzorze umowy możliwość zmiany na podstawie art. 436 i 439 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy w Bardzie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

2021-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej - Sobótka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej. Jeśli to możliwe będę wdzięczna za informację odnośnie orientacyjnej ceny instalacji 5kw. Montaż na dachu pokrytym blachą na rąbek. Realizacja Sobótka. Będę wdzięczna za przesłanie oferty. Jak wzrost o np 3 kwh wpływa na cenę całej instalacji?
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI