Remont budynku zabytkowego Pałacyku Sokoła objętego ochroną konserwatorską i wpisanego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku zabytkowego Pałacyku Sokoła objętego ochroną konserwatorską i wpisanego do rejestru zabytków przy ul. Kościuszki 41 w Pruszkowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPruszków
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-08
  • ZamawiającyTBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00020666
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku zabytkowego Pałacyku Sokoła objętego ochroną konserwatorską i wpisanego do rejestru zabytków przy ul. Kościuszki 41 w Pruszkowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Sp.z.o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku zabytkowego Pałacyku Sokoła objętego ochroną konserwatorską i wpisanego do rejestru zabytków przy ul. Kościuszki 41 w Pruszkowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d2fc40f-8ae4-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tbszm.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych - klauzula informacyjnaRealizując obowiązek informacyjny, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, że:1. Administratorem Państwa danych osobowych jest TBS „Zieleń Miejska” Sp.z.o.o. reprezentowana przez Prezesa Spółki. 05-800 Pruszków, ul. Gordziałkowskiego tel. 22 160-37-10, fax (22) 160-37-35, e-mail: tbszm@tbszm.com.pl 2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych e-mail: e-mail: IOD@tbszm.com.pl, telefonicznie 22 160 37 10 lub pisemnie pod adresem TBS „Zieleń Miejska” Sp. z o.o. ul. Gordziałkowskiego 9, 05-800 Pruszków 3. Dane osobowe będziemy przetwarzać w oparciu o przepisy prawa krajowego oraz lokalnego, w celach wskazanych poniżej:a) wypełnienia obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej Ustawą);b) realizacji umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) zawartych z Gminą Miasto Pruszków;c) w celu wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit. e RODO);4. Okres przechowywania danych osobowychPani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okresy wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa5. Odbiorcy danychOdbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art. 252 art. 260 Ustawy) ;• organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działającym na zlecenie or-ganów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;• osoby wnioskujące o dostęp do informacji publicznej w trybie ustawy o dostępnie do informacji publicznej, w przypadku w którym nie zachodzi podstawa do ograniczenia dostępu zgodnie z art. 5 Ustawy o dostępnie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z 2017r. z póź. zm.), z zachowaniem zasad wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych (anonimizacja danych osobowych)6. Przekazywanie danych do państwa trzeciegoAdministrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd. pozycji wyżej (3.15.) RODO)7. Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:1) prawo dostępu do swoich danych osobowych;2) prawo żądania sprostowania danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.3) prawo żądania usunięcia swoich danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;5) Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pan/ Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.8. Ze względu na fakt, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, realizacji zadań wykonywanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej, nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych- art. 17 ust.3 lit. b, d lub e; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania klauzuli informacyjnej wszystkim pracownikom, którzy będą zaangażowani w realizację umowy i których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TBS.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont budynku zabytkowego Pałacyku Sokoła objętego ochroną konserwatorską, wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 04.01.2006 r. pod nr rej.A-664. przy ul. Kościuszki 41 w Pruszkowie”, zgodnie z:1) Dokumentacją projektową;2) Przedmiarami robót;3) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.4) Decyzją MWKZ nr WN.5142.25.2020.DM z dnia 29.04.2020 r.5) Decyzją o pozwoleniu na budowę Starosty Pruszkowskiego nr 1083/2020 z dnia 20.07.2020 r. w zakresie:1. Wykonania robót zewnętrznych w poziomie cokołu i powyżej cokołu na elewacji poprzez skucie tynków , prace naprawcze ścian zgodnie z technologią wykonanie tynków renowacyjnych , gruntowanie i malowanie ścian farbą silikatową.2. Naprawy balkonów typu A-od góry płyty, od spodu oraz czoła płyty zgodnie z technologią wykonania, ,naprawa balustrad.3. Naprawy balkonów typu B - od góry płyty ,wymiana obróbek blacharskich i rynien na tytanowo-aluminiowe , wykonanie izolacji poziomej szlamowej , posadzek typu plastidur, odnowienie balustrad betonowych z wymianą uszkodzonych tralek zgodnie z technologią wykonania.4. Naprawy balkonów typu C-od góry płyty , wymiana obróbek krawędziowych na z blachy tytanowo-aluminiowej, rozbiórka płyt balkonowych, wykonanie izolacji przwciwwodnej gr. 4 mm z bitumicznych mas uszczelniających , posadzki typu plastidur (epoksydowe wylewano-szpachlowe przeciwpoślizgowe) – wykonanie na obróbce warstwy żywicy pokrytej piaskiem kwarcowym ,posadzki cementowe gr 40 mm.5. Naprawy tarasu typu A – od góry płyty zgodnie z technologią wykonania, z wykonaniem izolacji poziomej przeciwwodnej o gr.3 mm ze szlamów uszczelniających z wkładką zbrojącą oraz posadzką z płyt piaskowca gr 4 mm na zaprawie cementowej.6. Naprawy schodów i balustrad do tarasu typu A- zgodnie z technologią wykonania.7. Naprawy tarasu typu B-od góry płyty zgodnie z technologią wykonania, z wykonaniem izolacji poziomej przeciwwodnej o gr.3 mm ze szlamów uszczelniających z wkładką zbrojącą oraz posadzką z płyt piaskowca gr 4 mm na zaprawie cementowej oraz z ociepleniem płytami styropianowymi gr.10 cm EPS200.8. Naprawy schodów i balustrad do tarasu typu B- zgodnie z technologią wykonania.9. Naprawy tarasu typu C-od góry płyty zgodnie z technologią wykonania, z wykonaniem izolacji poziomej przeciwwodnej o gr.3 mm ze szlamów uszczelniających z wkładką zbrojącą oraz posadzką z płyt piaskowca gr 4 mm na zaprawie cementowej.10. Naprawy schodów i balustrad do tarasu typu C- zgodnie z technologią wykonania11. Naprawa tarasu – Scena letnia zgodnie z technologią wykonania z wykonaniem izolacji poziomej przeciwwodnej o gr.3 mm ze szlamów uszczelniających z wkładką zbrojącą oraz posadzką z płyt piaskowca gr 4 mm na zaprawie cementowej oraz z ociepleniem płytami styropianowymi z odzysku .12. Naprawy schodów do tarasu Scena letnia zgodnie z technologią wykonania.13. Naprawy murków w rejonie tarasu od góry i boku zgodnie ze specyfikacją projektową14. Naprawy Tarasu Zegarowego – uzupełnienie ubytków płyty żeliwnej, czyszczenie płyty, wymiana lub uzupełnienie balustrad schodowych , malowanie balustrad.15. Podwyższenia krawężnika w rejonie tarasu zgodnie z rysunkiem ok. 4 mb.16. Wykonania robót tymczasowych i towarzyszących (rusztowania, siatka do rusztowań, folia osłonowa, wywóz gruzu)Ponadto w zakres robót wchodzą następujące prace nie objęte dokumentacją projektową, Wykonawca zobowiązany jest do wyceny prac zgodnie z załączonym dodatkowym przedmiarem:1) W budynku :• Sala widowiskowa – obniżenie stelażu lamp oświetlenia górnego nad sceną(ok.20 cm)-2 kpl (oświetlenie umocowane do szyny po 9 punktów oświetleniowej na każdej)`• Kanały wentylacji nawiewno-wywiewnej - oczyszczenie kanałów wentylacji nawiewno-wywiewnej w budynku wraz z odgrzybieniem i ozonowaniem, przegląd i usunięcie usterek w działaniu centrali wentylacyjnej znajdującej się na strychu budynku,• Po wykonaniu poz. powyżej wykonanie prac naprawczych w pomieszczeniach:- Pomieszczenie nr 5 (2,50x3,63): zabezpieczenie ekranu wyciszenia akustycznego(12.7 m2), demontaż i ponowny montaż osłony grzejnikowej ozdobnej ,gruntowanie i malowanie sufitu 9,0 m2(baranek) i ścian 26,0 m2( 6,50 m2 baranek)- Pomieszczenie nr 6 (3,07x3,60): zabezpieczenie ekranów wyciszenia akustycznego(13,0 m2), demontaż i ponowny montaż osłony grzejnikowej, gruntowanie i malowanie sufitu 11,0 m2 (tynk strukturalny baranek) i ścian 17,50 m2 ( w tym 6,70 m2 tynk baranek)- Pomieszczenie nr 9(3,16x5,60)- zabezpieczenie ekranów wyciszenia akustycznego(20,0 m2), demontaż i ponowny montaż osłony grzejnikowej, naprawa pęknięć połączeń płyt gipsowych na suficie (16,70 m2), gruntowanie i malowanie sufitu 16,70 m2 (tynk strukturalny baranek) i ścian 42,70 m2 ( w tym 13,0 m2 tynk baranek).- Pomieszczenie nr 10 (3,96x4,58) )- zabezpieczenie ekranów wyciszenia akustycznego(25,90 m2), demontaż i ponowny montaż osłony grzejnikowej, gruntowanie i malowanie sufitu 18,14 m2 (tynk strukturalny baranek) i ścian 23,30 m2 ( w tym 10,0 m2 tynk baranek).- Korytarz przyległy do pomieszczeń 5,6,9,10- naprawa pęknięć połączeń płyt gipsowych na suficie (49,15 m2), gruntowanie i malowanie sufitu 49,15 m2 (tynk strukturalny baranek) i ścian 88,0 m2 .- Sala Muzyczna(piętro) - cyklinowanie i lakierowanie parkietu(klepka dębowa )- 36 m2 , zabezpieczenie folią ekranów wyciszenia akustycznego, demontaż i ponowny montaż ekranów maskujących grzejniki – 2 szt. ,likwidacja przebarwień po zaciekach na ścianach i suficie -85,0 m2 , gruntowanie i malowanie sufitów 36,0 m2 i ścian 49,0 m2.- Pomieszczenie socjalne (parter) - przygotowanie do malowania, gruntowanie i malowanie ścian 53,0 m2 i sufitów - 10,75 m2. 2) Poza budynkiem : • wykonanie izolacji przeciwwodnej ściany fundamentowej na długości ściany 7,54 mb i głębokości ok. 3,30 m tj, rozebranie opaski z kostki brukowej na czas wykonywania prac , wykonanie wykopu z zabezpieczeniem, wykonanie prac izolacyjnych, zasypanie wykopu z warstwowym zagęszczeniem gruntu, ułożenie opaski, uporządkowanie terenu z odtworzeniem trawnika, montaż betonowych koryt odpływowych dł. ok. 4 mb odprowadzających wodę deszczową z rury spustowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary, Szczegółowe Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1/ Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe roboty budowlane, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego .Zakres w/w zamówienia: podobne roboty budowlane, w tym:roboty ziemne, roboty betoniarskie, roboty murarskie, roboty tynkarskie, roboty wykończeniowe oraz roboty dekarskie. (zamówienie powinno polegać na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, i powinno być zgodne z jego przedmiotem).Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.2/ W/w roboty zostaną udzielone w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel, na podstawie odrębnej umowy.Ceny jednostkowe na roboty tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym zostaną ustalone w oparciu o zapisy przyjęte z kosztorysu złożonego przez Wykonawcę w dacie podpisania umowy.W przypadku robót niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, ale nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, ich ceny jednostkowe zostaną określone na podstawie powszechnie stosowanych Katalogów Nakładów Rzeczowych oraz parametrów cenotwórczych podanych w ofercie (robocizna, koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk), natomiast ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte według średnich krajowych notowań publikacji SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego wystąpienie konieczności wykonania tych robót.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolność do występowania w obrocie w gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 600 000,00 zł. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: 4.1/ wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w tym:- co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: - 1 praca polegająca na remoncie budynku użyteczności publicznej wpisanego do rejestru zabytków.Przedstawiona praca musi mieć wartość min. 800 000,00 zł . - 1 praca polegająca na remoncie budynku użyteczności publicznej .Przedstawiona praca musi mieć wartość min. 600 000,00 zł . 4.2/ dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej: - jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowalne w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wynikające z artykułu 37a i artykułu 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2020 r. poz. 282)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/ potwierdzających brak podstaw wykluczenia: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; b) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 poz.1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru 2/ Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast podmiotowych środków dowodowych wskazanych w pkt 1/składa dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami par. 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem (załącznik Wykonawcy);b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 455 PZP. Szczegółowy wykaz przewidzianych zmian umowy zawarto w załączniku nr 4 do SWZ „wzór umowy” , który w całości jest dostępny na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://tbszm.pl/przetargi/

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dokumenty składane razem z oferta:- Oferta przygotowana na formularzu ofertowym.- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. - wadium- Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy.- Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.- Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.- Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelkie wymagania dotyczące zakresu i formy dokumentów składających się na ofertę opisano w SWZ w Rozdz. II pkt. 9 ppkt. 9.1.
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zagospodarowanie plaży w Pieczyskach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pruszków: „Dostawa dwóch fabrycznie nowych wózków jezdniowych podnośnikowych”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Pruszków: Dostawa leków
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Gwiaździstej i ul. Księżycowej w Swarzędzu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zagospodarowanie plaży w Pieczyskach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI