Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa dwóch fabrycznie nowych wózków jezdniowych podnośnikowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: MZO Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016137494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Bryły 6
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa dwóch fabrycznie nowych wózków jezdniowych podnośnikowych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99ae05ab-8ae3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005808/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa wózków widłowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mzo.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzo.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z regulaminem platformy zakupowej Zamawiającego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1) administratorem Państwa danychosobowych jest: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o. reprezentowany przez PrezesaZarządu, ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków.2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych -iod@mzo.pl.2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wcelu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.3. Odbiorcami Państwadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.5. W odniesieniu do Państwadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO.6. Posiadają Państwo:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPaństwa dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danychosobowych;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznająPaństwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.7. Nieprzysługuje Państwu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. Mają Państwoprawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne,jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZO/08/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa dwóch fabrycznie nowych wózków jezdniowych podnośnikowych”n/w parametrach: Parametry sprzętu1. fabrycznie nowy - wyprodukowany w 2020/2021 roku,2. udźwig nominalny minimum 3.5t na środku ciężkości 500 mm, 3. udźwig rzeczywisty (przy maksymalnej wysokości podnoszenia): minimum 3500 kg,4. wysokości podnoszenia minimum 3500 mm5. wysokości masztu w stanie złożonym: max 2500 mm,6. Boczny przesuw wideł7. Dodatkowa funkcja hydrauliki8. chwytak do belek obrotowy – zakres obrotu 360 st. 9. udźwig chwytaka dla środka ciężkości ładunku na 500 mm minimum 2500 kg. 10. chwytak wzmacniany (ramiona i korpus)11. siłowniki chwytaka zabezpieczone osłoną12. zakres rozstawu ramion chwytaka mierzona wewnętrznie – zamknięte- (maksimum) 570 mm 13. zakres rozstawu ramion chwytaka mierzona otwarte- (minimum) - 1900 mm14. wysokość ramion chwytaka min. - 500 mm15. głębokość ramion chwytaka- 1200 mm16. klasa karetki ISO 317. sterowanie hydrauliką za pomocą mini dźwigni18. silnik przemysłowy 4 cylindrowy19. Paliwo benzyna/gaz20. minimalna moc silnika 40 kW21. przełącznik umożliwiający zmianę zasilania benzyna/gaz 22. automatyczna skrzynia biegów23. Koła pełne, przeznaczone na nawierzchnię betonową, superelastyczne24. osłona podwozia zapobiegająca wsysaniu folii25. Kabina pełna z ogrzewaniem (z zewnętrznym poborem powietrza)26. Wycieraczka przedniej i tylnej szyby ze spryskiwaczem27. krata zabezpieczająca na dachu kabiny28. szyba dachowa kabiny z poliwęglanu29. krata zabezpieczająca na tylnej szybie30. fotel operatora regulowany (3 płaszczyzny)31. regulowana kolumna kierownicy,32. układ pedałów samochodowy33. hałas – max 80 Db zgodnie z PN-EN 1205334. sprzęt powinien się charakteryzować niskim poziomem wibracji35. światła stopu36. światła cofania37. przednie światła robocze LED – szt. 238. tylnych świateł roboczych LED – szt. 239. dodatkowy filtra powietrza40. Światło ostrzegawcze LED41. Lusterko panoramiczne42. Ostrzegawczy sygnał dźwiękowy - klakson43. Ostrzegawczy sygnał dźwiękowy - cofania44. sprzęt powinien być wyposażony w ekran wielofunkcyjny umożliwiający monitorowanie parametrów pracy urządzenia: prędkość, motogodziny, kody błędów45. Formalności dotyczące rejestracji UDT wózka po stronie Zleceniobiorcy46. Gwarancja minimum 24 miesiące47. W okresie gwarancji przeglądy okresowe wózka zgodnie z zaleceniami gwaranta - bezpłatne48. Odległość autoryzowanego serwisu gwaranta od siedziby zamawiającego max 50 km, w przypadku większej odległości - transport niesprawnego sprzętu do serwisu leży po stronie Zleceniobiorcy49. Katalog części zamiennych50. W trakcie trwania gwarancji przeglądy konserwacyjne wózków co 30 dni są bezpłatne (do 2000 Mth).
4.2.6.) Główny kod CPV: 42415110-2 - Wózki widłowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4