Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynków na terenie Składu Hajnówka z podziałem na trzy zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynków na terenie Składu Hajnówka z podziałem na trzy zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b362df93-1da7-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010602/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont budynków na terenie Składu Hajnówka z podziałem na 3 zadania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/25wog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/25wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, iż wszelka komunikacja z Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie poprzez platformę zakupową, pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/25wog
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/25wog
Dokumenty należy podpisać elektronicznym podpisem kwalifikowanym, elektronicznym podpisem zaufanym (gov.pl) lub
elektronicznym podpisem osobistym (e-dowód)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 37/W1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku nr 53,54,55,58,59,60,62,63,64,65,67,72 na terenie Składu
Hajnówka (K-0741)
Obiekty objęty opracowaniem są budynkami jednokondygnacyjnymi
niepodpiwniczonym, o konstrukcji szkieletowej żelbetowej z wypełnieniem
murowanym w rzucie budynku w kształcie prostokąta, z dwuspadowym dachem
żelbetowym, krytym papą z obróbkami blacharskimi. Obiekty nie zmienią
dotychczasowego przeznaczenia.
Zakres prac (zgodnie z przedmiarem):
- remont wyznaczonych dojazdów do budynków
- remont wyznaczonych placów manewrowych
- remont wyznaczonych podjazdów do budynków
- remont wyznaczonych opasek odwadniających wokół budynków
- remont wyznaczonych opasek betonowych wokół budynków
- remont wyznaczonych murków oporowych wokół budynku i przy podjazdach
- remont wyznaczonych posadzek wraz z malowaniem pasów na posadzce
- remont wyznaczonych tynków wewnętrznych z malowaniem ścian i sufitów
- remont wyznaczonych masztów odgromowych
UWAGA:
Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiot zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót . Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników
materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku nr 66,69,70,73,74,75,76,77,78,79,80,81 na terenie Składu Hajnówka (K-0741)
Obiekty objęty opracowaniem są budynkami jednokondygnacyjnymi niepodpiwniczonym, o konstrukcji szkieletowej żelbetowej z wypełnieniem
murowanym w rzucie budynku w kształcie prostokąta, z dwuspadowym dachem żelbetowym, krytym papą z obróbkami blacharskimi. Obiekty nie zmienią dotychczasowego przeznaczenia.
Zakres prac (zgodnie z przedmiarem):
- remont wyznaczonych dojazdów do budynków
- remont wyznaczonych placów manewrowych
- remont wyznaczonych podjazdów do budynków
- remont wyznaczonych opasek odwadniających wokół budynków
- remont wyznaczonych opasek betonowych wokół budynków
- remont wyznaczonych murków oporowych wokół budynku i przy podjazdach
- remont wyznaczonych posadzek wraz z malowaniem pasów na posadzce
- remont wyznaczonych tynków wewnętrznych z malowaniem ścian i sufitów
- remont wyznaczonych masztów odgromowych
UWAGA:
Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiot zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót . Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników
materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku nr 82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,97 na terenie Składu Hajnówka (K-0741)
Obiekty objęty opracowaniem są budynkami jednokondygnacyjnymi niepodpiwniczonym, o konstrukcji szkieletowej żelbetowej z wypełnieniem murowanym w rzucie budynku w kształcie prostokąta, z dwuspadowym dachem
żelbetowym, krytym papą z obróbkami blacharskimi. Obiekty nie zmienią dotychczasowego przeznaczenia.
Zakres prac (zgodnie z przedmiarem):
- remont wyznaczonych dojazdów do budynków
- remont wyznaczonych placów manewrowych
- remont wyznaczonych podjazdów do budynków
- remont wyznaczonych opasek odwadniających wokół budynków
- remont wyznaczonych opasek betonowych wokół budynków
- remont wyznaczonych murków oporowych wokół budynku i przy podjazdach
- remont wyznaczonych posadzek wraz z malowaniem pasów na posadzce
- remont wyznaczonych tynków wewnętrznych z malowaniem ścian i sufitów
- remont wyznaczonych masztów odgromowych
UWAGA:
Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiot zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót . Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników
materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą doświadczenie i uprawnienia budowlane tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
2. W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje: - co najmniej dwie roboty polegające na budowie i remoncie o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda
(z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz z załączeniem dowodów czy usługa ta została wykonana należycie)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w oparciu o art. 273 ust. 1 2) Pzp żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4
do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w kwocie
zadanie 1 - 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy zł.);
Zadanie 2 – 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł);
Zadanie 3 – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi
obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy
Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049
0050 7613 9120 2000 z dopiskiem wadium w post. nr 37/W1/2024 – „Remont
budynków na terenie Składu Hajnówka z podziałem na 3 zadania”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/25wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-18 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-16